- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Aktív témák
-
TOM-202
senior tag
Annak örülök hogy a Mester most legalább végig jól ment. Hárman nagyon közel vannak egymáshoz és ha jól sikerül a rajtja akár Buttont és Rosberget is lehagyhatja a rajtnál. Ha eső lesz akkor nagyon sok esemény várható. Akár az is lehet hogy ma végre nem a Red Bull nyer.
-
TOM-202
senior tag
válasz Skeleton01 #29506 üzenetére
Láttunk már ilyet idén, lehet hogy Alonso megint bepróbálkozik. Nem lennék meglepve. Persze ha Vettel jól kapja el a rajtot és száraz lesz az idő szerintem ember nem lesz megint aki megelőzze a futam során. Azzal az autóval egyszerüen tetszöleges köröket lehet futni.
-
MPowerPH
félisten
válasz TOM-202 #29508 üzenetére
Szerintem meg nem. Most már világos, hogy az rbr miért olyan gyors az im-en. Annyira minimális a különbség, hogy ez futamon teljesen elolvad, sőt, megfordul. A Ferrari mindkét gumival jól viselkedik, nem lesz olyan, hogy belassul. Versenytempóban biztosan jobbak. Az idei szabályok miatt pedig könnyebb előzni. Ráadásul ha tartani tudja akkor a dupla DRS miatt nagyon könnyű lesz.
Ha eső lesz, akkor se a Ferari, se az RBR nem lesz a toppon. Azok lesznek jó helyzetben, akik meredek szárnyakat használnak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pethYeti
addikt
Ferrari azt nyilatkozta hogy a 3. szabad edzésen készültek az időmérőre és ezért sikerült ilyen jól. Ez a nyilatkozat mit takarna?
-
Vistaboy
veterán
válasz Matthewus #29498 üzenetére
Lehet, hogy elértettem, mindenesetre ahogy látom, hiába van lassan minden háztartásban HDTV, még mindig a 4:3 képarányt erőltetik, ha nem fociról van szó. (A BL döntőt nagyon jó volt HD-ben nézni a DIGI Sporton, de azért az nem ugyanaz. )
Az viszont, hogy a magyar meccseket ennyien nézik, valóban meglepő.
Viszont visszahozhatnák már Palikot kommentátornak, az ő beszólásain legalább röhögni lehet, Gyuláéktól csak a fejét veri az ember a falba.
(#29503): Adná már az ég, unom, hogy a kép alsó és felső felét alig látom.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
.bableWes
őstag
válasz TOM-202 #29508 üzenetére
ha láttad az összes futamot akkor azt is észre vetted, hogy a rbr 1 körön brutál gyors, de versenyen majdnemhogy eltünik a hatalmas fölény. a ferrari meg nagyon jo versenytempoban. mekit azért nem mondom most ide, mert esöre van belöle a merci meg hát nem a legjobb
érdekes lesz a mai futam, ha esik ha nem. massa is jo most, reméljük most nem haljuk, hogy "fernando is faster than you".töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
IreN!CuS
őstag
Itt van pár időjárás előrejelzés.
BBC
weather.com
wunderground.com
theweathernetwork.comEzek alapján,szinte biztos hogy jól döntöttek akik esőre állították be a kocsikat.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
werszomjas
őstag
Es ne feledkezzunk el a box-rol se, sajnos a ferrari mostanaban nem igazan remekelt taktika ugyben, es a boxban levo munkaban sem, remelem mara kicsit osszekapjak magukat a mclarennel egyutt
Varom mar a futamot, orulnek ha vegre nem Vettel nyerne, vagy felolem nyerhet, de dolgozzon meg erte, kuzdjon, kockaztasson, akkor sem sajnalom tole, de hogy elrajtol, es vegig unatkozza a versenyt.....
üdv
-
.bableWes
őstag
esik az esö montrealban. állitolag a futamon is esni fog...
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #29515 üzenetére
Ezek alapján,szinte biztos hogy jól döntöttek akik esőre állították be a kocsikat.
És azok kik lennének?
A McLarenről a média kavart tévesen; nincs esős beállítás [ez belső infó, csapattag mondta, a beállítás 'adaptív'], az autón egyszerűen több[nek tűnik] a leszorítóerő/légellenállás, mint a riválisokon, ezért szenvedtek az időmérőn a DRS-On 'egyeneseken'. És van valami gubanc a 7. fokozattal is, az áttétel aránnyal.
A McLaren hátsó szárnya olyan koncepciójú, ami zárt állásnál ad kedvező leszorítóerő/légellenállás értéket (versenytempóra optimalizált), nyitott állásnál nem csökkent akkorát a légellenálláson, mint a többiek DRS-e, és alapvetően a szárny is nagyobb, mert ők nem készültek Montreal-spec szárnnyal, míg a Red Bull, Ferrari (és még jó néhányan) igen.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #29519 üzenetére
mi a gond a 7. fokozattal?
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #29519 üzenetére
Szerintem ez is elég belsős infó:[link]
proof88: Gondolom a szárnyállásnak megfelelően kisebb az áttét.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #29522 üzenetére
Vagy te érted félre az egészet. Gyakorlatilag nem számít, hogy most miért ennyi a leszorítóerő az autón. Esőre ez az optimálisabb beállítás.
Erről a váltós dologról hol lehet olvasni?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
.bableWes
őstag
ha megkérhetnék valakit akkor mesélne valamit az esös beállitásokrol?
másabbak az áttételek? nem forog annyit a motor? több a leszorito erö? mert érdekelne.
köszi elöre istöltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #29524 üzenetére
Nem én értem félre, "a média értette félre" ez a belső infó lényege, ami később jött és nem nyilvános.
Martin próbálja rejtegetni a csapat sz*rát. Elkalkuláltak, -konfiguráltak minimum egy kardinális dolgot, vagy többet!
Az eső azért lenne jó Martinnak, mert az esős futam elmosná ezt a sz*r és kevésbé vennék észre.
Lewis az időmérő után azt mondta, hogy leginkább száraz futamot preferálna. Olyan nagyon ne éld bele magad, hogy esőben jó lehet a McLaren; a kis légellenállást igénylő hosszú szakaszok akkor sem fognak eltűnni a pályáról és a 7. fokozat még nagyobb probléma lehet.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #29527 üzenetére
"Elkalkuláltak, -konfiguráltak minimum egy kardinális dolgot, vagy többet!"
Pontosan miket? Mondhatnál pár hihető konkrétumot.
"Lewis az időmérő után azt mondta, hogy leginkább száraz futamot preferálna."
Lewis egyszer ezt mond egyszer azt. Egyszer még elküldi melegebb éghajlatra a pilótatársakat, pár nappal később meg már teljesen mást mond. Ergo amit ő mond azt nem lehet komolyan venni, most speciel több szempontból sem.
Alonso:
"„Az előrejelzések szerint eső lesz, és eddig még nem versenyeztünk vizes körülmények közt. Rajthelyezésük ellenére nem feledkezhetünk meg a McLarenről, a beállításaikkal és a sebességükkel, a nagy leszorítóerejükkel esőben nagyon jók lehetnek. A körülmények valószínűleg megváltoznak vasárnapig, így talán ez a mostani volt az idei év legkevésbé fontos időmérője."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Currently raining VERY heavily in Montreal"
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Úgy tűnik 2012-től teljesen be lesznek tiltva a befújt diffúzorok.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #29527 üzenetére
Ne légy ennyire pesszimista. Az biztos, hogy a Meki száraz tempója itt most nem volt elég az RBR-hez és a Ferrarihoz sem. Talán ezért húzták meg ezt a lehetőséget. Mit veszíthetnek? Ha száraz futam lesz, akkor így is, úgy is csak üldözők lettek volna. Ellenben esőben ott a bizonytalan, optimális beállításnál óriásit lehet vele nyerni. Nagyobbat, mint szárazon bukni. Márpedig erős esőben akár 1s-et is jelenthet. Magyarul bedarálják a mezőnyt.
.bableWes: Igen, de egyébként is sok minden más. Az áttételezés, ezt írták. Meredekebb szárnyak, ami meredekebb hátsó szárnyat jelent leginkább. Tehát az egész autó balance -a megváltozik. Magyarul a súlyelosztás is más lesz ilyen beállítás mellett. Aztán a hasmagasság ami még fontos. Én a rugókról, és csillapításról nem tudok. Esőben nem használják úgy a kerékvetőket, tehát a csillapítás nem olyan fontos, lehet keményíteni. Puhítani miért puhítanák? Szvsz, az idővesztéssel járna az aszfalton a kerékvetők nélkül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Sundesz
őstag
Remélem ma több német himnusz már nem lesz. (Mert az Audi nyerte a Le Mans-t).
Hörcsög Powa'
-
proof88
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Mastre #29540 üzenetére
Sőt... Ha nincs SC, akkor nem ez a végeredmény. Csak itt az Audinak drukkoltam, Peugeot hidegen hagy. Csak azért szurkoltam, hogy a végén legyen valami action. De nem jött össze, pedig szurkoltam a végén Pagenaud -nak, hátha lesz egy kis csata.
proof88: Ezek szerint jön az eső. Mondjuk még 3 óra van a futamig, bár a vizes pályának úgyis fel kellene száradnia. Erre jók a betétfutamok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
HARDVERAPRÓD
Én remélem esős futam lesz az sokkal jobban megkeveri a kártyákat....
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
Mastre
tag
válasz domperke #29545 üzenetére
Az biztos, hogy megkeveri, mert még senki sem tudott érdemben menni a Pirelli esőgumijaival. Hatalmas lutri lehet az egész. Ráadásul ezen a pályán ha esik, akkor lesz nem egy SC is. Szóval megint a szerencsén fog múlni, ezért egyértelmű Vettel győzelem
MSC-t is szívesen látnám már előrébb, viszont a Mercedes talán még esőben sem képes meglepetésre Hiába gyorsulnak kicsit, mert 6 autó sokkal van előttük. Szóval csak a szerencse...
Mindenesetre hajrá eső!!![ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
stvnppp
senior tag
válasz shteer #29539 üzenetére
Egy kis magyarázat ScrabsF1-tól... A két megoldás közül kedvezőbb valamelyik, mert az eddigiek alapján ha a felső lap keskenyebb, akkor nagyobb a végsebesség? A ScrabsF1 csinált egy elemzést a Williams és a Renault montreal specifikus szárnyairól is, aminél az alsó lapok meg vannak görbítve, hogy még kevesebb legyen az ellenállás nyitott DRS-nél.
hunny meg Oli kicsit elbeszélt egymás mellett.
Nem megfelelő szárnyakat vitt a Mclaren Montrealba, ami miatt nagyobb a leszorító erő, mint a többieknek, ezért volt, hogy elmaradt a végsebességük a többiektől. Ezt Witmarsh úgy reagálta le, hogy reméli, hogy esős futam lesz, mert az nekik az előzőek miatt kedvezne.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen