Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz wildrain #12546 üzenetére

    Meg a Petrov-s párhuzam sem kerek,...MS megmondta hogy nem érzi még a gumikat, ...és nálam ezzel minden meg is van magyarázva az idénynek ebben a szakaszában.
    Feleslegesnek érzem hogy ezt matekozva kiszámoljuk hogy mégsem igaz, mert mikor új volt akkor sem volt gyors...most azt várja hogy MS ezt is megmagyarázza, vagy kész elfogadni azt amit egy másik ember mond.
    Mert ha valaki nem tudja mire számíthat hogy ossza be magának a gumikat, akkor az elején lehet túl óvatos, a végén meg mégsem jött össze, és akkor bizony végig sz@r igen...ha már egyszer nem tesztelhet akkor hagyják már hogy szenvedjen futamokon, Heidfeld és Kimi aki kapásból beugrott hogy száraz pályás körülmények között szenvedtek a gumikkal 2-3 versenyen.
    Márpedig sztem ha egy versenyző nem tudja mire számíthat a tapadás felől akkor sokat bukik, az autó technikája, a gumi technikája, a versenyző technikája....ez most élesben csiszolódik össze és a kirakatban, mellette ott van Rosberg aki tudja a gumikat és gyors is....szenvedős helyzet, de MS nagy arc rá kellene hagyni hogy megoldja és meglegyen a saját diagnózisa....ha nem sikerül az akkor sem FP-nek vagy a tömegeknek fog a legjobban fájni, hanem Michael Schumacher-nek.

    szerk: ja a Petrov-s párhuzam,.szal Petrov-nak a világon semmi dolga nincs, nulla nyomás van rajta, az autó fejlesztésánek irányát sztem 100%-ban Kubica adja meg, a Renault vizes körülmények között jól vezethető, koncentrálhat a saját dolgára.
    Schumacher nem, mert umond muszáj 4-5 tizedre lennie Rosberg-től, mert ez lélektani mérce magának és sokaknak. Ki kell találja hogy merre állítson egy olyan autón amivel még nincs teljesen tisztában.
    Valamint a Renault messze nem annyira sikervárt csapat mint a Mercedes, a tavalyi világbajnok autóval, és nagy bajnokként 'csöppet' más a tempó.. :)

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák