Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aszti75

    senior tag

    válasz darvinya #36154 üzenetére

    Köszi a választ!Én úgy tudom,hogy a TDCI nem önlégtelenítő,nem tudja kidolgozni a levegőt a magasnyomású szivattyú :N

    Egy lehetőség van,amit még próbálhatok.Az pedig a visszatérő ág,bár nem tudom,hogy ha ott nem jó a gyors csatlakozó a nagynyomású szivattyúnál,attól levegősödhet-e le.Azt a csövet még nem cseréltem,de ahogy néztem,nem valami feszes a csatlakozás.Lehet,hogy ott a tömítés xar.Viszont nem tudom,hogy lehetne levenni a gyors csatlakozót,mert az nem olyan,mint a többi,hogy kipattintom a zárt és lejön.Ott nem látok zárt.Talán valamivel benyomni kéne?Nem tudom.
    Viszont érdekes,hogy miután szinte az összes csövet kicseréltem,majd motor járása közben légtelenítettem a porlasztó hollanderénél mind a 4 -en,2 napig tökéletesen indult,még 24 óra állás után is.Nem értem,mert utána semmihez nem nyúltam.Tehát se bilincshez,sem csövekhez,sem hollanderhez :(

    Olvastam anno,még szűrő csere előtt,hogy a TDCI motorok légtelenítése szívás.Féltem is cserélni a szűrőt.Fél évig utaztattam a csomagtérbe,mire rászántam magamat,de nem gondoltam,hogy így megszívom :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák