Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz _ATi_1 #43005 üzenetére

    "A tisztítás óta mentem vele 100e km-t, most azonban újra esedékes lenne, "gyakori regenerálás" hibát olvastak ki a szervizben, viszont azt mondták, hogy a DPF állapota miatt a tisztítást már nem javasolják. Ajánlottak még egy felújítási lehetőséget 220e Ft-ért, de úgy látom, ennél még a csere is költséghatékonyabb lenne. Találtam egy utángyártott DPF-et:"

    OK.
    Érdemes lenne tudni, hogy az utolsó tisztítás mit takart?
    Ha csak számítógéppel regenerálták, akkor a szűrő megbontása és fizikai takarítása segíthet.
    Ha bevállalod az utángyártottat, akkor nyerhetsz vagy veszthetsz az ügyön. Ha minden jól megy, akkor működni fog és teljesíti a környezetvédelmi vizsga előírásait. ha nem akkor kidobott pénz volt az utángyártott és a szerelési költsége.

    Vissza az eredeti szűrőre.
    A szétszedéses tisztítás a nem éghető szennyeződéseket távolítja el. Az üzemanyagba került szennyeződések egy részét nem lehet kiégetni. Termelődik például salak, ami lassan de folyamatosan tömi el szűrőket.
    A gyakori regeráció ennek a jele.

    A szétnyitás és tisztítás sem segít már azokon a szűrőkön, amikben a porcelán elkezdett töredezni.
    Nagy közelítéssel. 60 ezrenként adalékfolyadék utántöltés. 120 ezrenként felújítás és 240 ezremként csere eredetire a járható út.
    A következő generációs DPF már nem ennyire kényes. nincs additív olaj és elmegy 240 ezret, beavatkozás nélkül.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák