- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csukasi #42950 üzenetére
Ez egy ilyen bicikli. Nagyon kicsi a felület, minimális hő átadás történik szerintem. Szintén töltet csere szerintem először ha hiányzik belőle jelentősebb mennyiség, lehet például az új hűtőnél lesz tömítés gond, de rakjanak bele UV festéket, akkor majd az megmutatja később ha van gond.
[ Szerkesztve ]
-
csukasi
tag
válasz molnarpeter #42952 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Lehet hogy ezt a szezont már elviszem így, októberben úgy is lejár az 5 év gari és majd keresek itt a keleti régióba valami profi műhelyt ahol alaposan átnézik nyomáspróba, szivárgás terén is.
-
DeFranco
nagyúr
válasz csukasi #42950 üzenetére
Új autókban sokszor kevés a gáz, kicsi a hőcserélő, kicsire van méretezve az egész rendszer, nálam is így van.
A töltet ettől megvan, tudja a névleges hőmérsékletet (multiméter szondájával kimértem, a műszerfal síkjában is megvan a 7 fok, lentebb dugva 3-5) csak éppen valahogy érzed, hogy kevésbé erőteljes a hűtés, összességében nem csinál olyan "jégvermet" mint a régiek. Amikor megvolt még a fóka, hasonlítgattam eleget, ott is kiütközött a különbség. Ettől még jó a klíma, tud megfelelő hőmérsékletet csinálni, csak kicsit többet kell vele gépészkedni (állítgatni hova fújjon) meg kicsit több idő kell a teljes beltérre vetítve.
Ettől egy töltést csináltathatsz, ha most még garis, én csináltatnék is, hogy ha gond van a rendszerben, azt még meg tudd javíttatni, de maga a jelenség nem váratlan és nem egyedi.
-
troll81
addikt
Sziasztok...
Valaki áramlástan ban képben van e?
A problema a beszivott levegőt kell lassítani.. 76-80 mm szívó oldal kerül fel...
Ezt hoznám össze egy gyári legszuro házzal...
Szintén kicsit módosul mert az ecu ki lesz emelve....
Ne legyen gond.
A jelenlegi gyári szívó oldal kicsi keresztmetszet, és visza hűl a légtömegmérő... 1.2 bar 5V ha cserélem a az rs ből származó ra akkor a táblázaton kell módosítani... Megint.
Es az 1.55 bar 5vErre van e ötlete valakinek ami megoldás t hoz ha finoman gyorsitunk egyenletesen nincs hiba.
Ahogy taposnad.0.7 bar töltsnel elengedi magát... maximum tölt 1.2 bart.
A gáz és turbo reakció elég meredek
Egy kompett szívó oldalt kell csinálni neki amiben lassabb lesz az áramlás. -
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #42957 üzenetére
Végülis egyszerű a matek, átmérő és sebesség fordítottan arányos, vastagabb csővel lassabb lesz a levegő. Szoktak lenni tervező programok is talán (vagy lehet Excel tábla is), viszont turbós motornál lehet nem lesz olyan nagy jelentősége, mint szívó esetén volna
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #42958 üzenetére
Pedig kellene mert a gyári rendszer kicsinek bizonyult átmérő ben.
A gyári most 60mm a Turbotol a légtömegmérő ig ott bővül a 80mm re.
Na most ezt lenne komplett 80 illetve a gyári legszurohaz rendes pipcross betéttel...
Nem tudom hogy Menyit hozna ha csak a gyári legszuro menne visza...
Abban is megy a levegő össze visza -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ReFleXx #42960 üzenetére
Focusban nem volt board computer szóval csak tippre 8 liter volt. Most jöttünk vele 280 km pálya meg kis város 130-ra állítva minden kényelmi dologgal:
(azért 193 km mert megálltam egy kúton kajáért)
Szerintem sokat számítana ha 120-ra állítanám. Hazafele kipróbálom.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Zyelor
aktív tag
Sziasztok!
Egy villámcsapásos balesetet követően (a kocsi előtti fába csapott a villám) nem indul szegény kis 99-es fókim. Akksicserét már megejtettem, de nem lett jobb a helyzet. A következő tippem az indító relé, azt néztem, hogy ford p6std f80b-14b192-aa típusú relé van benne most. Cserélném, de nem tudom milyenre kéne, erre a konkrétra rákeresve csak külföldi oldalakat és használt alkatrészeket dob fel.
Esetleg tudja valaki, hogy milyen relét és honnan lenne érdemes rendelnem? Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Zyelor
aktív tag
válasz molnarpeter #42963 üzenetére
Félig találomra - Youtube videók alapján.
-
Zyelor
aktív tag
válasz patomi #42967 üzenetére
Köszi a tippet! Holnap megkérdezem őket!
#42968 7Sony7: Sajnos nem vagyok ilyen talpraesett. Autóvillamosságis szerelőnek szóltam, de azt mondta, hogy annyira be van táblázva, hogy 1-2 hét mire meg tudja nézni. De az immo-ra is gondoltam én is, hogy simán lehet az is, hogy jól bekorlátoz, hogy véletlen se tudjak ráindítani.
#42969 kcsa: Köszi, ez a tipp is jó! Pont azután néztem meg miután írtam a postot, de sajnos nem oldott ki a kapcsoló - túl könnyű lett volna
Olyan egyébként, mintha letiltana. Gyújtást ráadom, fordítom a kulcsot, és semmi. Kicsit kattog, egy idő után már ráfordítani sem tudom a kulcsot. A relé ötletet ebből a videóból vettem: [link]
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Zyelor #42970 üzenetére
egy idő után már ráfordítani sem tudom a kulcsot
Ez önindító gondnak tűnik. Az hogy indítózás után nem tudod elfordítani a kulcsot az normális, reteszeli hogy járó motor mellett ne tudj önindítózni.
Persze azt ennyiből nem tudni hogy relé vagy motor.
Esetleg ha nézed az utastér világítást indítózás közben: ha hunyorog akkor behúz a relé és áramot vesz fel az önindító. Ha nem hunyorog a világítás, akkor valszeg relé.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Zyelor
aktív tag
válasz radi8tor #42971 üzenetére
Köszi!
Megnéztem: Nem hunyorog a világítás amikor ráfordítom a kulcsot.
Viszont így, hogy már sötétben voltam kint észrevettem, hogy az elakadásjelző kapcsolója folyamatosan világít Könnyen lehet, hogy a korábbi aksit ez szívta le. Nem tudom a mostanit mennyire szoppanthatta le, péntek délután óta valószínűleg világított a kapcsoló, mert eddig nem igazán tűnt fel, hogy világít... Most, hogy felfedeztem gyorsan lekaptam a sarut, hogy ne szívja tovább.
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Székesfehérvár környékén ismertek olyan dízel szervízt, aki megbízható és aránylag jó áron vizsgál be és tisztít, újít fel porlasztókat és szivattyúkat? Filep dízelen kívül.
Néha random megtorpan az autó és már kezd idegesíteni. Még széthullás előtt jó lenne tudni mi szeretne búcsúzni.
Köszönöm. -
válasz SECTORnooB #42973 üzenetére
Nekem volt hasonló gondom.
A magasnyomású befecskendező rendszer nyomása esett le váratlanul, amikor megnőtt az üzemanyag fogyasztás mértéke. Cseréltetem az üzemanyagszűrőt és bevált.Nem feltétlenül ez a hibád.
A porlasztócsúcsok eróziója folyamatosabb teljesítményvesztést okoz.
A megtorpanás, ha alacsonyabb fordulatszámon következik be, például gyorsításkor, amikor még nem lehet jelentősen megnövekedett üzemanyag igény, tipikusan a DPF telítettségét jelzi. A komputer felülbírálja a gyorsítás mértékét a részecskeszűrő megóvása érdekében.
Van (még) egy kicsi tranzitunk, az csinálja ezt. Naponta 2 alkalommal megy 9 kilométer távot. Felmelegedni sincs ideje a motornak, nemhogy regenerálni a szűrőt.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #42973 üzenetére
EGR is tud ilyet.
-
SECTORnooB
addikt
válasz Hieronymus #42974 üzenetére
Én már nem tudom mi lehet a gond kb 1 éve újította fel az előző gazda a porlasztókat, Amikor megvettük 10 hónapja kb akkor többet torpant meg mint most.
Fél fordításra indul hidegen, hidegben is. Gázolaj szűrő kb 1 hónapja lett cserélve. DPF nincs benne gyárilag.Teszem hozzá,hogy melegben hajlamosabb a megtorpanásra.[ Szerkesztve ]
-
válasz SECTORnooB #42976 üzenetére
Füstöl az autó megtorpanáskor és általában?
Illetve lehet még más probléma.
A torpanást általában az üzemanyag hiánya okozza. De a levegő hiánya is hasonló torpanást okoz.
Van öt fieszta, mind az öt darabban behalt a légtömegszabályzó motorja. Takarékos vezetés mellett nem jött elő a probléma, de kritikus helyzetben amikor nagy gázzal kellett volna kijutni a veszélyes helyzetből, le állt a motor. Újra indítva tünetmentes volt egy nagyobb gázadásig.Tudni kellene milyen hibakódokat tárol az autó.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
7Sony7
addikt
válasz SECTORnooB #42976 üzenetére
Nekem pl a hibas Vgt szabalyozó szelep miatt torpant. Neked is jó lenne egy élő diag.
-
-
mtade
aktív tag
válasz SECTORnooB #42973 üzenetére
Ha az segít, egy forscan diagban tudok segíteni Székesfehérváron.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
SECTORnooB
addikt
válasz Hieronymus #42977 üzenetére
Nem tudom, hogy füstöl e, mert az egész random jön és 0.5 másodpercig tart, utána minden megy rendben tovább. Talán akkor hajlamosabb rá, ha nagyon lassan gyorsítok. Hibakód egyáltalán nincs.
-
7Sony7
addikt
válasz SECTORnooB #42980 üzenetére
Milyen fordulatszámon történik ez?
Ha élő adatot néztek, figyelni kell a turbónyomást menet közben. Lehet, hogy túltölt, és a fedkomp elveszi pillanatra az anyagot.[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
válasz troll81 #42985 üzenetére
Á, ez konkrétan nem az, amiről beszélek. Nekem, mikor túltöltött, de akkor is csak regenerálas közben, pillanatra elvette az üzemanyagot a kocsi komputere, és ekkor olyan volt, mintha egy pillanatra rárugtam volna a fékpedálra. Aztán pár másodperc, felépült a töltőnyomás, megint és megint, amíg visszább nem vettem a gázt. Na, ekkor, mikor metorpant, jött valami leírhatatlan fémes hang, de mai napig nem tudom, pontosan mi adta ki. Nyomás szabályzó szelep csere után megjavult. Persze, nem biztos, hogy neki is ez a hiba, csak egy példa. Hibakód itt sem volt.
-
-
SECTORnooB
addikt
válasz 7Sony7 #42986 üzenetére
Ugyan ez a szitu nálunk is csak nálunk tényleg csak egy fél másodperc, amire észreveszem h megtorpant már ugyan úgy megyünk tovább, gyorsul ugyan úgy, harap a gép rendesen az erővel sincs probléma, csak félelmetes ha ezt 130 al csinálja előzés közben valami kétsávos főúton.
-
7Sony7
addikt
válasz SECTORnooB #42987 üzenetére
Vagy autópálya belső sávban, mint nálam. Akkor neked csak egyet torpan? Érdekes. Na, kíváncsi leszek, mi lesz ez...
-
-
grafnet
veterán
Urak,
Találtam ezt a régi írást... MK2 Focus kombi 2.0 TDCi, 100 kW.
(Igen, még mindig itt vagyok elakadva. De, most már nagyon meg kell csináljam ezt a LED dolgot.)
Tud nekem valaki segíteni, hogy
- Hol a relé, amelyik ezt a DPF izzítást csinálja?
- Annak a relének a bekötése?A többit: kábel és LED már megcsináltam, csak be kéne kötni a két véget valahová...
[ Szerkesztve ]
Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6
-
EnterR
veterán
2012-es Focus Mk3-ban ki lehet ütni szoftveresen a start-stop funkciót? Azt szeretném elérni, hogy ne kelljen minden indításnál manuálisan OFF-ra tenni.
PSN ID: marquuard
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #42993 üzenetére
azert vannak jok a leirasban, pl a vezetekelest nem kell modositani, lentebb meg irja hogy be kell forrasztani
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
IntelKiller7
veterán
Ezekben a 10 sebességes automata váltókban, milyen időközönként kell cserélni az olajat?
2021 februári Ford Ranger az alany. Most van benne 65.000 km.[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen