- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #32151 üzenetére
pontosan azt a minőséget gyártják le, amit a megrendelő kifizetett.
És itt a válasz, amit írtam.
Megrendelő minimum.minőséget fogja kifizetni, hiszen abban van profit.
Na ebben lesz oxid, újrahasznosított vas, stb.troll81
Ilyen van honban egyáltalán ?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #32152 üzenetére
Szerencsére egy nevesebb gyártó figyel arra a kényes egyensúlyra ami az alacsonyabb minőséggel elérhető többletprofit és az ugyanebből az alacsonyabb minőségből származó presztízsveszteség között fennáll.
Ez egy Eibach reklámfilm
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #32155 üzenetére
Ne túlozzunk azért szerintem ennyire
Jó az 5-10 évnek is, nem véletlen a legtöbb autógyártónak eddig tart a garanciája az autóira.
2-3 évet a mobiltelefonokra szokták mondani.Szerintem ne erőltessük már ezt a régen minden jobb volt témát, én jobban bíznám az életem egy mostani új fél éves lengéscsillapítóra, rugóra a közép-felső kategóriából, mint egy 22 éve használatban lévő rugóra.
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #32157 üzenetére
Semmi gond, én csak beszerélről kértem, hogy írj.
Aztán írtad:Nem mindegy hogy újra feldolgozott vashulladékból lesz vagy eleve erre gyártott biliacélból. Legjobb az orosz alapanyag, abban gyárilag benne van az oxid.A márka presztízst veszít.
De mikor, és hogyan.
Nem veszel olyat többé, miközben netszóbeszéd isteníti.
Több márka után nem hiszek márkáknak, mert azok.is csak profit éhes cég.
Miért nem hiszek?
Febi stabrúd szilent 300km után dobtam ki a p…ba, mert olcsón készítte el, s merevítés kihagyása azt eredményezte, hogy ennyi magyar út után teljesen kinyúlt.
Kyb lengéscsillapítók idei kis hidegtől totál felkeményedett, mintha trabiban utaznék.
A hátsó csillapító szilent méret csökkentés miatt taknyolosodik.
Vettem volna meg a negyed annyiba kerülő szett, mert ugyanazt kaptam volna.
ABS hátsó fékdob pont ugyanaz, mint a Startline.
GSP csapágyak csak kicsivel jobb, mint a Startline.Nem beszélve elektronikai márkák után.
oliwire
5-10 év, mire?
Mert nem az egész autóra.
Ráadásul mi a feltétele szavatosságnak.
NGK gyújtógyertya esete is jól tükrözi. [link][ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
diablo1984
veterán
válasz oliwire #32161 üzenetére
Amúgy van benne némi igazság, ha nagyon gyűlik bele a km akkor ahogy a gari lejár, lehet cserélni. A flottakezelők és cégek is nem hiába 170e körül cserérik a verdákat, mert általában 200e-ig garis és akkor még pénzt ér.(meg a nagyobb kiadás előtt vannak még ami nem garos téma pl vezérlés)
Nálunk a cégnél kicsit több mint 2 éve vettünk 2db craftert(2.0 cr tdi 177lovas,nemzetközi szállításra), 2 év kilóméter megkötés nélküli garival, gariidőben is volt velük gond(nagynyomású rendszer, egr, váltó), de az egyikben gariidő lejárta előtt 1 hónappal Németben állt meg a motor(320e km-nél, mire kint kicserélték a gariidő is lejárt), a másik füstölgetett és hidegen egyenlőtlenül járt, gariidő előtt 1 hónappal beadtuk szervízbe, hogy hozzák rendbe, mert utána zsebbe nyúlós lesz nekünk, több mint 1 hónapot volt bent, azt mondták egr akadt be, azt cserélték, gari lejárt, visszaadták, de a gond megmaradt. Közben lett rá vevő, de a füstölését úgy voltunk vele megcsináltatjuk, ne szart adjunk el, 1db injektor cserével indult(de csere után még jobban füstölt mint azelőtt, sőt még melegen is), most 1,5 hónap után ebből is kint van a motor, kb 2,5 millió+áfa lesz, mert az egyik hajtókar elhajlott(hogy mitől azt senki sem tudja), az új gazda meg ragaszkodik az új blokkhoz(nem felújítotthoz), így azt hiszem a cumi már előállt, csak be kell kapni...
Szóval igen, van olyan felhasználási mód ahol gariidő végénél reptetni kell a verdát, mert nem éri meg fenntartani, hanem inkább újat hozni helyette![ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #32162 üzenetére
Jó reggelt!
Amit írtam és idéztél: irónia volt.
Nem jutunk közös nevezőre, mert a kérdés sokkal összetettebb, a humán faktort eleve nem lehet kiküszöbölni és a hamisításról még nem is beszéltünk.
A világ teljesen kaotikus, ezen a káoszon úszunk keresztül amíg élünk. Szabályok csak az emberek fejében léteznek. -
mmdms
addikt
Sziasztok!
Van egy 2003-as MK5-ös 1.3, 68 pónis Fiestam, és gyakran fel-fel villan, majd később folyamatosan világít a légzsák visszajelzője. Van ennek a típusnak gyakori hibaforrása erre a jelenségre? Merre nézelődjek első körben?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
oliwire
őstag
válasz diablo1984 #32163 üzenetére
Tervezésnél nem a 2 év van gépjárműveknél. Meghibásodásra esély megvan, hogy 2 éven belül romlanak el dolgok. De a mérnöki asztalnál nem az van kiadva nekik, hogy adunk 5 évgaranciát, és 2 év múlva romoljon el. Az nekik mind bevétel kiesés, mert ingyen kell javítani.
Garanciaidőre van kb a tervezés, ha az előtt romlik el, az nem tervezett hiba. -
ReFleXx
addikt
nem tudom hogy annal a tipusnal van-e ulesben is legzsak de mas tipusnal az ules csatlakozoja szokott kontakt hibas lenni es az okoz ilyen anomaliat
egyebkent egy hibakod olvasas lehet segit behatarolni hogy pontosan melyikkel van problemaja2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Joker88
őstag
MK4, igaz majd 5 évvel fiatalabb.. nekem az ülés alatt van egy sárga csati .. Na azt kell nekem minden 3/4 évben egyszer kontaktspray-el jól befújni / valakik WD40-re esküsznek/ .. És semmi pislogás/világítás ami a légzsák lámpára utalna a műszerfalon. (csak ugye gyújtásnál ahogy kell )
A mellékelt képen a kékkel bejelölt csatlakozó..
Ui.: óvatosan a széthúzással, ha esetleg van ilyen csatlakozód..[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
darvinya
titán
válasz oliwire #32166 üzenetére
Pedig igen, arra tervezik.
Elsősorban az újabb autókban több gyűrődési elem/zóna van.
Ezek nem lehetnek olyan erősek, hogy a használattól ne menjen tönkre.
Szavatosság kérdése, hogy mire és hogyan vonatkozik.
Pl: több km teszel bele havonta az autóba, amit szavatosság szerződésben van, akkor máris nem vonatkozik rá.
Vagy kitaposod a belét.
Felfüggesztésre nem vonatkozik semmilyen szavatosság, mikor az úton használod.
Olyan szavatosság van, hogy bizonyított az állásban eltörik valami.
Akkor ott van a kötelező szerviz, ami nem ingyenes.Szavatossági idő egy relatív valami, mert bármikor elvehető, s csak független szakértői vizsgálatával lehet, eljárás után érvényesíteni.
Erről a garanciáról Tommy boy film jut az eszembe.
Elromlott autóban berakhatod a garancia papírod, hátha újra üzemképes lesz.
Elmúlt 2 hétben több 2010 utáni autót láttam út szélén, mint öreg roncsot.
Számszerűsítve 14/1, de az újabb autót csak trélerrel ment tovább, öreg lábon elvonult.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
tegnap lerendeltem a kuplungot luk 624 3256 33 és a kéttömegűt LUK (415 0735 10) csavarkészlettel LUK (411 0161 10)
minden luk lett a legolcsóbb[ Szerkesztve ]
-
robertka
tag
Mikor megvásároltam a focusom Ausztriából a szervizkönyvben lévő márkaszervizt felhívta egy német kollégám visszaigazoltak minden megjelenést ami a könyvbe volt írva.
Szerintetek van rá valami mód, hogy kikérjem a munkalapokat esetleg? Azt elmondták, hogy törés nem volt és csak általános dolgokat javítottak de jó lenne tudni mindenről. -
diablo1984
veterán
válasz oliwire #32166 üzenetére
Nem ennyire van tervezve, de ha rendesen használják és nem ünneplősnek, akkor hullik szét. Persze nem az évi 5e km futott példányok, azok kevésbé kopnak, de egy havi 10e km-t futó mondjuk középvezetős, vagy üzletkötős verda bizony hamar begyűjti a kilómétereket és ha a gari elkopik, akkor kockázatos lesz tartani. Főnökömnek volt egy 1,4 tsi touranja, 100e-nél eltört benne a dugattyú, abban is motort kellett cserélni, még garis volt, de ha nem lett volna az akkor 3 millió lett volna és ért az autó kb 4-5millát...
Azért hajtom a focus mk 2,5 2010es 1, 4 benzint, húz mint a döglött, bomló félben lévő ló, de cserében ez 10 év múlva is fog gurulni kis kavics ráfordítással.
[ Szerkesztve ]
-
Earl_Muttley
aktív tag
Sziasztok!
Mondeo Mk4 2.0TDCI-be (2011, QXBA asszem) melyik vezérműszíj+vízpumpa szettet érdemes szerintetek?
Köszönöm!
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
troll81
addikt
válasz Earl_Muttley #32176 üzenetére
Szia gates continental ina ezekből választottam az első 2 öt a focus ra és az s max ra.
-
válasz troll81 #32177 üzenetére
Hát én a gates-et lehet hanyagolom legközelebb. A vízpumpája 2 év után már ereszt. Írtam múltkor, h még nem csöpög de egy kis hűtővíz csepp már megjelent alul. De ha így elmegy még 2 évet (jelentősebb fogyás-utántöltés nélkül) akkor pont lekakkantom.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Balcsix
senior tag
Sziasztok!
TPMS problémám adódott egy 2011-es 2.2 TDCi Mondeoval kapcsolatban.
Alapból az autót nyári kerekekkel vettük, amiben vannak gyári szenzorok, amikkel nincs is probléma. Viszont még a télen vettünk hozzá felni illetve gumi szettet, és a gumisnál TPMS szenzorokat. Azóta néha-néha keréknyomás-érzékelő hibát ír a Converse. Az a fura, hogy jelet kap mind a 4 szenzortól a kocsi, mert egyből észleli ha nyomásváltozás történt. Akku saru már le lett véve, és próbáltam már felfújni a gumikat 3 bar környékéig, majd visszaengedni. Egy ideig jó volt, de kb. 1 hónapja megint kiírja úgy 2-3 naponta és pár indításig jelzi is a hibát, majd eltűnik.
Nem is értem, hogy mi problémája lehet, hiszen mind a 4 kerékben helyes értékeket jelez, attól függetlenül hogy hibát ír. Az lehet kínja esetleg, hogy nem gyáriak a szenzorok, amit a gumisnál beleraktak?
Én nem voltam ott a gumisnál, amikor felszerelték a kerekeket, viszont fater mondta, hogy valami ketyerét is csatlakoztattak az OBD porthoz és csináltak vele valamit. Tudtommal MK4 Mondeonál semmit nem kell "vacakolni" ilyennel, mert magától fel fogja ismerni a szenzorokat.
El lehet valamit állítani OBD-n keresztül, amitől ilyen hibák jönnek elő?
Esetleg valakinek tipp, hogy mi lehet a probléma?Előre is köszönöm a segítséget!
-
troll81
addikt
Nem tudom most vettem először én, majd kiderul.
Nem kellene xarnak lenni. Ennyi erővel a contitec is csepeghet 2 év után, de ahogy halad az idő a világban mindig keresgetni kell minden jó alkatrész t. Mert nem mindegy lassan mit veszel meg.
Ha szivárog cseréld inkább ha nem vészes tétel -
Earl_Muttley
aktív tag
-
oliwire
őstag
válasz diablo1984 #32175 üzenetére
Nem cáfolni akarom, amiket írsz, de kiegészíteném.
A rendes használat az nem a havi 10.000 km. Amellé havi szintű olajcsere is kellene, és évi 2x gyertyacsere.
A garancia nagyon sokszor úgy hangzik, hogy 5 év vagy 200.000 km, amelyik hamarabb bekövetkezik.
Aki 2 év alatt beleteszi a 200k km-t a kocsiba, az 2 év alatt megette az autóra szánt garanciát is.
Azért éves 40.000 km felett már jóval több karbantartás kellene, és kopó alkatrészcsere, ami nem biztos, hogy meg is történik.
Céges autókkal láttam már a végleteket, hogyan is tudnak bánni. Sok autót láttam idő előtt megpusztulni én is, de azoknál nagy %-ban közrejátszott a hideg motorral 4000-5000-ezres fordulatszám, kövér gázadások, valamint autópályáról megérkeztünk, rögtön leállítják a motort.
Ez egy turbós autó kínzását jelenti, ne csodálkozzunk, ha ilyenektől hamarabb pusztul.
Szívóbenzines nekem is volt, 2 autóm is, egyikkel csak a gond volt, másikkal kopó alkatrészeken kívül semmi.
Mostani turbós benzinest 105k km-rel vettem, most 115k van benne. Olajat nem eszi. Hidegen nagyon kímélem. Melegen azért adok neki én is. Az előző tulaj is figyelt rá, én is igyekszem, néha már túlzásba is esek talán.
Azért gondos, odafigyelő használattal a kocsik nem hullanak 2 év alatt szét. Ilyenből 10000-ből ha van egy, és lehet sokat is mondtam.
A fenti dolgokat elkövetve viszont már annál inkább. És sokszor ebből vannak a nagy hírek, és vonunk le következtetést. -
diablo1984
veterán
válasz oliwire #32182 üzenetére
Mindennek megvan a karbantartás előírása és ekkora futásteljesítménynél azt be is szokták tartani, nem 10ezrenként olajcsere, ha 30-40ezer az előírt. Nézz fel a hahu-ra, 2-3 éves autókból zömében flottások vannak eladóak, ilyen 150-180e körüli futással, ha azok sem 10 ezrenként voltak szervízbe hordva. Illetve van még fiatal 100e körüli futású autók is eladóak, azok jellemzően bérautók, ha azok kaphatták az ívet rendesen.
Nekem volt ex flottás octaviám(1,6 cr tdi) azt is 170e km-nél cserélték 2 évesen, szigorú 30 ezres periódussal, nem volt annak kutya baja sem, nem ette az olajat, a turbó is egyben volt rajta, de amire én használtam arra nem való(munkába járás 3km-re, gyerekek oviba vitele), ezért is adtam el.
A főnököm 100e-t futott touranja sem volt kulcsos autó, egyszerűen hibás cucc volt benne, ami ennyinél kijött.
Ezekből az újabb autókból a jó autó a garis autó, utána ha nem szeret az ember szívni vele, akkor adja el, mert könnyen tankcsapda tud lenni, igaz a világ minden kincséért fel tudják támasztani, de attól még tud fájni rendesen.
Nálam a focus is gyerek transportra (és mindenhová szaladgálósra) van használva, 1 év alatt mentem vele kemény 4e km-t(igaz őszig volt mellette egy yarisom is amit inkább használtam a jobb fogyasztás miatt), olajat nem eszi, nem egy lefutott darab, pedig 220ezer van benne, ez is céges autó volt, a drecher sör egyik autója, onnan aki hajtotta megvette(160e km-rel) én meg évekkel később tőle. Hibátlan műszaki állapotú autó, ugyanilyen használatban és előélettel egy kis turbós benzinestől azért félnék, mondjuk a ford féle 3 hengeres ezrestől.... -
troll81
addikt
válasz darvinya #32184 üzenetére
Volt 55napos olajcsere 12.500km rel az mk1 focusban.
Oliwire
Azért éves 40.000 km felett már jóval több karbantartás kellene, és kopó alkatrészek cseréje.
Anyit ehhez a karbantartós kopássos dolgokhoz hogy nem mindegy hol megy az autó
Általaban pályázók jó aszfalton így kevesebb kopás jön. Függ attol ki használja a kopás normális. Ha mész sokat előbb kell cserélni mindent ez természetes.
Az s max jelenleg téli olajon gurul,(kopast szemmel tartva használjuk) de ha jön az idő cserélem. A egy haza oda vissza kB 4-4500 km.
Ha jól tartod az autód szerintem nem csak egy darab vas szintjén, akkor általában jól működő munkakapcsolat jön létre.
Ez eddig be vált nekem.
235k val vettem 5 éve 402k van benne..
Es naponta megy -
oliwire
őstag
válasz diablo1984 #32183 üzenetére
De most meg te is azt írod, hogy van autó, ami meg bírja az ívet, olyan felhasználással is, ami nem a legegészségesebb neki.
Ahogy nekem is volt múlt héten, hogy egy ledes lámpaizzót vettem, 15 éves élettartamra ígérték, 4 óra múlva megmakkant.
Biztos vagyok benne, hogy nem 4 óra üzemi időre tervezték.
Természetesen kicseréltettem ingyen.
A részemről annyi volt a lényeg, hogy ne keverjük a tervezési időt, meg a "selejtes" kocsi működési idejét. Gyártási-szerelési-egyéb hiba miatt lett ez neki kevesebb, nem azért mert így tervezték.
Ha minden egyes Touran megmakkanna 2 év után 100k km-nél, akkor azt mondom, ez tényleg szarul lett tervezve és 2 évet bír. De nekem is van egy ismerős körben Touran, és már vagy 5. éve működik vidáman. -
oliwire
őstag
válasz troll81 #32185 üzenetére
Persze, nem mindegy, hogy hol megy bele a 40.000 km, pálya, országút vagy város.
A városi km-eket simán lehetne 2-es szorzóval is számolni, öregedést tekintve.
De akkor a te autóid sem fekszenek ki 2 év múlva, most azt veszem ki a kommentedből.
Te mindig próbálod megadni a legjobbat az autódnak. -
troll81
addikt
válasz oliwire #32188 üzenetére
Nem alataban mindig jó műszaki állapotban vannak a szépség az nem mindig jön össze. és a patika beltér.
Nekem ami munka eszköz meg az a pénzt termel meg azzal is hogy melóba hord el.
Általaban előre vásárolok és így nem gáz szinten illetve a vásárláskori állapotot tartani feljavitani,igény szerint. -
darvinya
titán
válasz oliwire #32187 üzenetére
Nem állandóan annyi, péntektől visszaszámítottam 4 hetet.
5900 valamennyi jött ki, 10 naponta tankoltam teli 33-37L-rel.
Hogy mennyi van benne pontosan nem tudom, mert 5 számjegyes csak.
27500km-nél cseréltem olajat, ezt tudom mert felírtam, most 29955 van.
Ezt 1.5-2 hete volt az olajcsere.
4 nappal ezelőtt bp -i körúttal együtt volt 220km-es napom volt.
Út, totál vegyes.
Jobb lenne visszaredukálni 2000-2500km/hóra, mert már nagyon fáradok, de asszony telek miatt teljesen bezongott.
Pl: tegnap 110km etap volt, amiben 1db 1.5m-es ezüstfenyő, 2db 1m-es gömb méretű sövény volt, hozzá 2db 50cm-es kissövény, mind gyökérlabdás és cserepes, 40L(4x10L) tartályos víz, kerti/autó szerszámok.
Szóval kap rendesen az autó.
Fogyasztás 5.5-8.5L.között van, ez nagyban függ miként indítom és milyen nehéz a lábam.troll81
Ha így haladok, akkor április közepén már csereéret lesz az olaj.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
diablo1984
veterán
válasz oliwire #32186 üzenetére
Nem, azt nem én mondtam, hogy ennyire tervezték, csak ami modern és használva van és a garija is lemúlik az könnyen pénztemető tud lenni. Céges verdaként úgy kell gondolni rá, hogy gari végéig eltolni és utána jöhet az új, de addig minden szzervíz az előírásnak megfelelően betartani, így jó esetben gariidőig kihúzza( vagy utána döglik meg 1 hónap múlva).
-
oliwire
őstag
válasz diablo1984 #32192 üzenetére
Amennyi kütyü és segédeszköz van ezekben, tényleg drágák javítani, ha kritikus dolgok halnak meg benne.
Néha jobban jár az ember egy 3-4 éves használttal, ha tudja az előéletét, mint egy újjal. A használt olcsóbb is lesz, ha lett volna kritikus hibája, már elő is jött volna, vagy már javítva lett. -
DeFranco
nagyúr
válasz oliwire #32194 üzenetére
én is használtban gondolkodtam elsősorban, de már a járvány és az azt követő drasztikus áremelkedés előtt is olyan árat kértek a használható 4-5 éves használt autókért ami mellett már valós alternatíva volt az új autó.
pedig nem is az ultramegbízható sávot néztük, hanem a korrektet, amiben már lehet némi kockázat is.
most persze volt egy jelentősebb áremelkedés az újautó fronton is, amiket figyelek, azok bő egymillióval drágábbak mint kb. egy éve, így nőtt a difi valamennyire de nagyon nehéz most alacsony kockázatú újszerű használtat venni.
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #32193 üzenetére
Múlthéten tankoltam 37L-t, abból még van ½+¼ tank.
32-33L-t tankoltam 10 naponta előtte, nem vártam meg míg teljesen kiürül.
40L-es a tank-om.
Eddig szörnyülködtem, hogy mennyi fogyott, s csak úgy ömlött a tankba a pénz.
De így, utólag számolva km-re már nem is annyira rossz.
Már magában a km futás is brutális, hogy hova p…ba tudott elmenni ennyi.
Pedig csak Bp vonzáskörzetén járkáltam naponta legtöbbször.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
Sziasztok olaj hűtőkben mi az ajánlott vállalható minőség márka? Cserélni akarom a hőcserélőt nagyobbra. Az akkor olaj mennyiség is változik a feltoltesnel? Az 5.8 helyett 6 liter mondjuk.
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
Sziasztok!
A focus mk2.5 facelift 2.0 benzinről van itt valakinek tapasztalat?
Esetleg összehasonlítási tapasztalat az 1.6 (101 Le)-vel szemben?
Cserén gondolkodom, értékelném a véleményeket, tanácsokat!
Köszi előre is[ Szerkesztve ]
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
Új hozzászólás Aktív témák
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen