- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- JavaScript topic
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Docker konténerizálás
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csorbi
addikt
Akinek Android-os telefonja, valamint WiFi-s routere van, kipróbálhatja ezt a remek kis app-ot! FSMovMap Telefonra rátenni, WiFi-t bekapcsolni!
Kell még egy, a számítógépre telepítendő progit INNEN feltenni és az FSX indítása előtt elindítani, megvárni míg elindul az FSX, majd elindítani rajta a szerver csatlakozást, utána a telefonon futó klienssel összepárosítani, és végig fogja mutatni egy Google Maps alapú térképen a repülő aktuális pozícióját, irányát, magasságát és sebességét! A térkép tetszőlegesen nagyítható, kicsinyíthető.
-
Korcsii
őstag
Ha bárki akar még csatlakozni a BAV-hoz, még 17 üres hely van...
-
fatal`
titán
Aerosoft LHBP 2.0 FSX
-
cintula187
addikt
Hali!
Hétfőn utaztam easyjettel PÁrizsba. Amíg gurultunk ki a 13R-re a gépnek csak a bal hajtóműve volt elindítva. Ez mennyire megengedett eljárás? Videót is tudok feltenni az esetről.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #8357 üzenetére
Felszállásnál nem tudom (azért gondolom nem árt, ha valamennyit meg a hajtómű, mielőtt padlógázt adnak neki), leszállásnál úgy tudom megszokott, főleg ha sokat kell gurulni... meg ha pár száz kiló kerozin is számít (fapadosoknál biztos jobban). Megengedettnek biztos megengedett, különben nem csinálták volna
-
Acor
aktív tag
Sziasztok,
muszaj megosztanom ezt a hosszu erdekes repulest
Utvonal Dusseldorf - Puerto Plata vissza Puerto Plata - Montego Bay - Dusseldorf
A 330/223 Air Berlin 7440
Mivel meg nem volt ilyen hosszu repulesben reszem ezert rendkivul izgatott voltam, es szokasos legikatasztrofas gondoltaim is elojottek (tul sok NG-t neztem), de hat egyszer elunk es hosszu repulesek nelkul igen nehezen ismernenk meg ilyen gyonyoru szigetet mint Dominika es felulrol ugyan, de mint Jamajika
Na de a a repules orrokkevalosagnak tunt, meg odafele csak-csak egy egy turbolencival de visszafele vegig turbolenciaval azaz vegig razott a gep azt mar kicsit nehezen viseltem foleg ugy hogy aludni kellett volna mert reggelre erkeztunk meg Dusseldorf-ba,
labaim meg jol bedagadtak a sok ulestol meg a magassagtol gondolom....Odafele siman atrepultuk az oceant Hurrikanmentesen szembeszel 140km/h volt igy alig haladtunk
A leszallas nem volt egyszeru: amit nem is ertettem rafordultunk a palyara amit lattam mert jobb oldalon a szarny felett ultunk irany ok, kerek kint, fekszarny kint mar majdnem leszalltunk amikor egy csutka gazt adott a pilota megemelte a gepet - oh mondom atstartolunk! -jobbra fordult egy kicsit majd elrepult a kifuto mellett eros balkanyar es puff lerakta a gepet hat a hideg kirazott aztan beszelgettem ott emberekkel akik mondtak hogy egy "tisztelet" kort kell leirni a repulonek mielott leszall es gonolom ezt elfelejtette a pilota vagy miert csinalhatta ezt nem tudom lehet csak nekem volt fura ekkora gepet ugy kezelt mintha Cessna lenne hihetetlen szamomra.
Aztan meg lattuk a hegyet ami elott bekanyarodott a gep felelmetes lyuk tatongott rajta a 30 evvel ezelott nekicsapodott repulo helyen... Isten nyugasztalja oket!Na eltelt az egy het sajna aztan jott megint a repules eloszor Jamajika-ra. Az egesz szemelyzetet lecsereltek erre a kis utra, mert 1,5 ora utan uj szemelyzet kaptunk MB-ben.
Kozben ahogy vartuk a Airbus-t lattunk mas gepet leszallni ki a hegy mogott ki a hegy elott fordult erdekes volt.. az egyik olyan furan jott hogy mellettunk allo a nemet pilotak csovaltak a fejuket hogy mit csinal ez a "hulye" az amerikai gep volt Miami-bol... valahogy nekem ugy tunt hogy szuken fordult....Na aztan felszalltunk gondolom nemi uzemanyagot kaptunk csak de kaptunk.. kelet fele startolt a gep majd felszallas utan kozvetlen tett egy 270fokos fordulot ugy hogy a palya kozepen mentunk el be a sziget fele. Kerulgette szepen a nagy suru felhoket csupa habcsokok mellett mentunk el
Viszonylag sima landolas utan, ami ugy nezett ki mintha a tengerbe szallnank le, 2orat vartunk hogy elinduljun a gep D-ba. Kozben lattunk Jamajikabol egy barabot pontosan a repteret. Beleptunk - kileptunk, jol atvizsgaltak.... Majd leszakadt az eg is.. kis tropusi eso, na mi kell meg ugy szakadt mintha dezsabol ontottek volna.. Meg akkor is amikor mar bent ultunk a gepbe, gondoltam csak nem olyan hulyek, hogy ilyen esoben felszalljanak, de Hal'Istennek elment mire elindultunk
Aztan jott a vissza ut: Kuba, Miami, NY vegig a keleti part mellett, majd "vizszintesen" es jott Liverpool, Rotterdam es Dusseldorf ... De hogy egesz vegig remegett a gep az nagyon fura volt.... persze sokaig felelmetes 170-180km hatszelunk volt gondolom azert foleg meg egy ekkora gepet is dobal durva.
Meg a leszallast is tuleltuk, bar az sem volt gyenge, hogy hirtelen dolongeltunk jobbra - balra es "egykerekes" leszallas erzekeltem mert meg az utolso pillanatban is megdolt a gepszoval kalandos "kis" utazas volt mindennel egyutt
Pro Kontra :
Air Berlin: Kaja kivalo szemelyzet igen kedves. A filmek pocsekok es kepesek voltak a vegtelensegig ismetelni... Nincs kulon monitor senkinek csak 10db kb a fedelzeten... raadasul kicsik a labhelyek is...Legkozelebb bicniss klasszon utazom plusz 1000eu-ert
De mindentol fuggetlenul megvagyok elegedve es meg a pilotafulket is lattam egy rovid idore[ Szerkesztve ]
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
-
Acor
aktív tag
válasz cintula187 #8360 üzenetére
National Geographic Legikatasztrofak.
Hat nem tudom a kaja az nagyon finom volt, persze alig tudtam enni mert tok ideges voltam a repulestol... a filmvalasztek volt gaz keves monitor es nem valaszthatsz egyenileg... a felesegem szolt hogy mostmar inditsanak el egy masik filmet... szoval erdekes..
Bar engem nem nagyon kotott le egy film sem, mert altalaban romantikus filmek mennek....
Egy ismerosom meg azt mondta aki nagyon sokszor repult hogy a Condor meg rosszabb mint az AB.... izlesek es pofonok .... ott meg a kaja szar.... es megrosszabb a szemelyzet...
pl innen No.-bol nem sok valasztas van.. kb. ketto... aki arra fele megy, es nem horror arakon dolgozik... Air Berlin es Condor....Egyebkent meg pontosak voltak, szoval ugy nagy panaszra semmi ok, alatt meg latod en mit tapasztaltam
[ Szerkesztve ]
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
-
gabitoo88
tag
Nah visszatértem és bevásároltam i5 750@3.6ghz most jelenleg 8gb ram hd5770 videókártya!Valamit ügyködök hátha élvezhető lesz az FSX
Tel.: 3630három343638
-
Korcsii
őstag
Acor: olvasva is érdekes volt
gabitoo88: ez lett az i7 tervből? de nem azt mondtad végül nvidia lesz?
más: vasárnap 12:34 DLH A380 LHBP
-
Asbee
veterán
Sziasztok!
Valaki nem tud valami jó videót vagy leírást leszálláshoz? Eddig 737-el repülgetek, tanulom a játékot, felszállás , autopilóta beállítás stb már egész jól megy de leszállásnál pár dolog még nem tiszta. Innen olvasgattam a segédletben, az ILS és a GPS flying leírást.[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
Valaki nem tud véletlen egy jobbféle FSX A380-ast?
Asbee: alap 737-es, vagy valamilyen realisztikusabb kiegészítő?
-
Korcsii
őstag
válasz Korcsii #8368 üzenetére
ja GPS, akkor gondolom alap...
Alapvetően valahogy el kell vergődnöd a siklópálya környékére... ezt STAR-ral lenne célszerű, de a beépített gépekkel és GPS-el... hmm... A kifutótól olyan 5-10 mérföldre kellene találnod egy ILS jelet. Az ILS frekije meg van adva a térképeken (FSX-ben hasznos lehet az Esc -> Fight analytics (vagymi) -> és ott a térképen a futópályára rákattintva jobb esetben kiírja). Ezt kell betekerni a NAV1/2 rádióba, aztán elvileg ha elég közel érsz, akkor megjelenik a kijelzőn a gyöngysor etc. Na azokat kell középen tartani leszállás közben. Ez mindig a siklópálya pozícióját jelzi, azaz, hogy tőled merre van, merre kéne elmozdulnod. Ez mondjuk a visual approach, az LOC(alizer) majd APP(roach) gombokkal a robotot is rá lehet bírni erre). Én nem bízok a robotban (tapasztalatból), így az utolsó pár mérföldet (vagy magasságban utolsó pár száz vagy ezer lábat) inkább kézzel viszem. A földetéréskor is sokkal jobb kézzel.
Ha nincs ILS, jobb esetben PAPI fények még mindig vannak. Ekkor kettő fehér kettő piros a tökéletes. Ha sok a piros túl alacsonyan vagy, ha sok a fehér, túl magasan. Azt hiszem van is erre egy mondóka, aki tudja segítsen
Na de hogy maradjunk a siklópályán egyszerűen: ki kéne számolni egy Vref-et (+5 csomó tartalék), amit a jobb gépek alapból megtesznek helyettünk. Nagy általánosságban ez kb soha nem nagyobb 150 csomónál. Ha ez a sebesség, és a kellő magasság megvan, olyan 50% gázzal pont megfelelően érsz le. És ez érdekes, mert ha jól csinálod, akkor gázadással korrigálod a magasságot, magassági kormánnyal pedig a sebességet...
Ja, és persze siklópályára érve már max állás felé közelít a flaps (én soha nem használom a max-ot, mert alacsony sebességnél kicsit instabilabb már a gép, illetve a valóságban is sokszor mellőzik). Kifutót is illik kiengedni jó előre, mondjuk én tipikusan siklópályára forduláskor szoktam - az is elég rendesen befolyásolja a légellenállást, és így a sebességet. Autobrake mondjuk közepes. Speedbrakes armed (shift+ü talán, vagy húzd egérrel azt hiszem 15%-ra). Start switches continous. APU jobb esetben on. Landing light on.
Pályaküszöb után lassan elkezded visszavenni a gázt, és itt már csak az oldalkoránnyal korrigálsz jobb esetben. Földet éréskor reverse thrust, ha a speedbrake nem nyílna fel magától akkor rásegítesz kézzel. 80 csomóig sugárfékkel lassítasz, aztán alapgázra vissza. Aztán ne felejtsd el levenni az autobrake-t, mielőtt még megállsz a pálya közepén - nem túl szerencsés.
Legközelebbi gurulón lemész, flaps 0, speedbrake off, landing light off, taxi light on (transzponder mode S).
szerk: Amúgy ha van konkrét kérdésed, szívesen válaszolunk rá
[ Szerkesztve ]
-
gabitoo88
tag
Nah senki nem tud valami tuningot? még mindig csak 6-8 FPS heathrow meg ferihegy
Tel.: 3630három343638
-
ChipKng
aktív tag
válasz cintula187 #8374 üzenetére
Az oke, csak szeretnem rakonfiguralni egy gombra.
2B OR NOT 2B that is FF
-
ChipKng
aktív tag
Google a mi emberunk....ismet...:
http://www.youtube.com/watch?v=VOSThP9FZpkVmiert M$-ek "Decrease throttle quickly"-nek neveztek el... waaah..
2B OR NOT 2B that is FF
-
ChipKng
aktív tag
-
ChipKng
aktív tag
válasz gabitoo88 #8371 üzenetére
Tele a net tuning leirasokkal, gugli a te baratod is.
Amit elsokent ellenoriznek, hogy az osszes magot hasznalja-e az FSX. Az fsx.cfg-be azt kulon be kell allitani.[JOBSCHEDULER]
AffinityMask=nn= # of Cores
1 = 1 core 0001
3 = 2 cores 0011
7 = 3 cores 0111
15 = 4 cores 1111Tehat neked 15-ot kell beirnod ha 4 core van az i5-osodben. Sok sikert!
2B OR NOT 2B that is FF
-
gabitoo88
tag
Sikerült hozzáadnom remélem mostmár használja mind a 4 magot!Most az a bajom hogy 15-20-30 fps környékén ugrál a kép meg a repülő!Olyan mintha szaggatna de mégsem!
Tel.: 3630három343638
-
ChipKng
aktív tag
Amig vegetaltok, itt egy kis erdekes olvasmany ha meg nem lattatok.
2B OR NOT 2B that is FF
-
boeing
senior tag
Nem semmi. [link]
-
Taylory
csendes tag
Sziaztok ! pontosan nemlehet tudni mikor érkezik ? az a 12:30 idö biztos ? !... köszönöm..
-
Korcsii
őstag
válasz Taylory #8387 üzenetére
Elvileg: Prágából jön, 12:35-kor ér ide, és 2 óra múlva megy el. De flightradaron biztos látszódni fog az aktuális állás.
Azért én már jóval előbb kint leszek. Próbálgatni a fotós beállításokat, meg valami jó helyet találni 400 szerencsés a T2A teraszra is bejuthat... 14 perc alatt fogytak el a helyek Mondjuk "tácsdánhoz" azért az annyira nincs közel, max 13L eseten, de kétlem, hogy az lenne.
-
Asbee
veterán
Tudtok ajánlani valami jó oldalt ahol fsx-hez addon-okat és egyéb dolgokat lehet venni?
-
ChipKng
aktív tag
Akit erdekel 31R vecsesi oldalrol fog jonni.
2B OR NOT 2B that is FF
-
cintula187
addikt
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Csorbi
addikt
válasz cintula187 #8395 üzenetére
A dátumot javítsd ki rajta...
-
Geryson
addikt
Korcsii: Nem tudtam, hogy üres lesz, de tényleg az...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- -250.000 Ft Bontatlan 2024 kiadás 18 Predator feltöltés alatt
- Eladó gyári Komono 16.5mm óra szíj
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen