Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    Tegnap SPU-BUD útvonalon repülőztem FS9-cel Level-D B763-mal, és meglepő módon az irányítás 13R ILS-t adott. A vicces az volt, hogy vmi teljesen extrém útvonalon sikerült vektorálnia. VEBOS-t 5000 feet-re kérte, majd ezután 005-re fordított, nagyjából BP417 felé, és lesüllyesztett 3200-ra, onnan ráforgatott BP414-re, és levitt 2500-ra, aztán kb. BP113-nál vitt 130 fokra. Szal ez egy ilyen félig meddig RNAV eljárásra hasonlító bevezetés volt, bár az VEBOS 1J lett volna, shortcut-tal BP414-re, de azt meg above 9000-n kellett volna repülni, BP414-nél is még above 4000 az előírás. Ehelyett a B763-mal végigdörögtem 2500 feet-en Etyek, Nagykovácsi, Budakeszi fölött, úgy, hogy minden puklinál bejött a Terrain, illetve a Pull Up jelzés, és aggódtam kicsit a Hármashatárhegyi torony miatt is. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák