Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Nekem volt már ilyen régen.
Első kör 200 fps, utána 150, a harmadikban 120...
És volt olyan is, hogy egyszer csak begörcsölt a játék, és beállt 25fps-re. Az valami kegyetlen szar volt, mert azért itt is kell 80-90fps, mint CS-ben. 50-60fps-el szerintem már játszhatatlan a game.
Egy Win reinstall megoldotta
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
laci666
senior tag
-
PazsitZ
addikt
Várok véleményeket, ki milyen beállításokkal megy.
Bahrein 2007mod Webber 1:36.793 a legjobb időm (bill.-el).
steering ass.,stability ass. anti lock breaks - low-on
traction controll - high
spin recovery - high ezt nem igazán értem mi?
Breaking point - off
a többi on
Online versenyeken például mik vannak bekapcsolva?- http://pazsitz.hu -
-
Smallfont
tag
Nekem az a nagy bajom a 2007-es modokkal, hogy egy alapvető problémát nem tudnak konkrétan megoldani. Ez a probléma konkrétan a visszapillantó tükör. Szóval mint tudjuk pár csapat új tükröket helyezett fel más helyre. Ezt a dolgot szépen figyelembe is veszik h másol van a tükör. DE arra már nem figyelnek oda hogy a tükröt Copkitben nem lehet látni. Egyszerűen nincs. Nah hát így bizony igazán érdekes versenyezni. Ezt nem tudom hogy a francba ronthatták el. Shoma Mateka 07-es Béta modjában már ott vannak a csírál elültetve a Ferrari megoldásában., hogy ha oldalra nézek akkor látom és nagyon jó helyen is van. De a Redbull Racing kocsin már nincs ott... Engem ez rettenetesen zavar. És egy kérdés . A 2006-os Torro Rosso kormány nem mért sebességet? Mert ez a Hexeking féle Torro Rosso nem méri, csak a sebességfokozatot, helyezést, körök számát. Nos ez mennyire volt ténylegesen így? (én mindenesetre kétlem) Bár én utána néztem a kormánynak ami totál így néz ki mint ami a játékban megtalálható de h mér-e sebességet ezt nem tudom.
Ez nekem azért fontos mert én a heads up display-t nem használom, teljesen csakis a kocsi műszereire támaszkodom a teljes realitásért.
[Szerkesztve]Hardcore Fucking Asshole!!
-
Smallfont
tag
Előző kérdésedre, h online mi van bekapcsolva arra tudoma választ. Automata váltó, kuplunk segítség, Kipörgés gátló, Blokkolás gátló, Stabilitás segítség (néhány helyen kormányzási segítség). Én még szerintem a reálisba tartozom a stabilitás bekapcsolásával. Kormány nélkül így tudok versenyképes lenni 100%-os AI mellett, 80%-os versenytávon.
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Balinov
félisten
neked ebben Monte Carlo-nál OK a grafika?nekem rajtvonaltól az alagut kijárat utáni első sikánig ratyi a grafika,kb f1gp és f1gp2 szintű,utána pedig rendben látszik minden pályaelem és épület is,egész a célgörbére ráfordulva a célegyenes előtti pár méterig.grafikai beállítások default,ahogy a játék feltelepül,saját és Seth profillal is.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Skipp
senior tag
Hi!
Annyi gondom van az új spanyol pályával, hogy a sikán közepén beleragadok az aszfaltba és elkezd rángatózni a kocsi jobbra-balra, de lényegében egy helyben marad. Erre van valami gyógymód, vagy csak egyéni hiba?Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
Napster01
tag
Ma én is mentem egy röpke 9 körös versenyt, vagyis single-be előtte megtartottam 1 szabadedzést, még nagyon beáll. se módosítottam, vagyis azon amivel 2006-ba mentem és ShoMateka 07-es móddal mentem 1:13:2-t a szabadedzésen [link] /kanyarba vettem észre h ezt meg kéne örökíteni, kicsit kimentem megnézni milyen a gyep.../ (STEER, STAB., ANTI-ROLL, TC, kuplung on + váltó de én szoktam beleváltani, vagyis fel nem sűrűn, le viszont én............ max agresszió meg minden fellőve AI-ba és 3. lettem mivel nem qualifikáltam magam, így hátulról kellett elrajtolnom. Viszont a verseny jó volt, a kocsit nem törtem össze, és hatalmas előzéseim voltak, főleg mikor már tudtam hol fékeznek előbb, nah ott 2 cm a 2 kocsi között, aztán szélárnyékból ki oszt satufék......
Volt egy incidentem Liuzzival, mikor már mértkörön voltam az meg jött ki és hál az agressziónak nem akart nagyon elengedni, nah ott jártam a füvön, meg ő is kicsit levágta csakhogy előttem legyen de végülis jó ''hétvége'' volt...._.(-.-)._
-
Balinov
félisten
Üdv PazsitZ,
kerestem,de nem találtam a 360 mod packge-ban utalást,hogy kell belni F1C99-02 alá.neked hogy sikerült?6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Balinov
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Én rFactorral próbálgattam, gyak. setup nélkül. 1:23.8 (high TC, stab on, clutch)
Gyors kanyarokkal nincs gond (pl. első szektor), de a hátsó részen folyamatosan félgázokkal tudok csak kijönni a kanyarokból, annyira baszná ki a picsáját (sry...). Pedig majdnem fullon van első és a hátsó szárny is, de mechanikai tapadás az nuku. És akárhogy játszok a padlólemezzel, szinte folyamatosan leér az autó alja
Megyek nézek egy F1 Ch-es kört
p.s.: mindjárt megy a setup mail-ben
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bandit21
addikt
A telemetria igazából összehasonlítani jó a köröket, egymagában egy kör adataiból nem sokmindent tudsz kivenni, bár az is jó valamire. Pl az autó hasmagasságát itt tudod megnézni, és ha van még hely lejjebb tudod ültetni, v ha éppen felüt, akkor meg, feljebb tenni.
Letöltöttem a kört amit linkeltél, de sajna nekem a 2007 shomateka mod van fenn, ezmeg sztem nem onnan jön, mert vagy ezt tölti be v az én körömet, így összahasonlítani nem tudom, az látszik, h alacsony a végsebességed, gondolom a gyors kanyarok miatti nagy leszorító-erő miatt, de most ahogy nézem van a pályán egy nagyon elnyújtott több ívből álló balos kanyar a közepén Te ott 255-ös én pedig 263-as átlaggal megyek át, pedig nekem a végsebességem 314 a Tied meg 304, tehát valszeg nem jó a setupod. Ha érdekel a téma, akkor a shoma2007-el menj, mentsd el (de ha lehet ne nevezd át) a kört küldd el, és akkor meg tudjuj nézni összesítve mi a baj. Én most külön emiatt mentem Spa-ban, a 2007-el itt még nem mentem, így a setupom se jó mert Kimster 2005-rh-hoz valójával mentem, így a végsebességnél amit a szárny engedett ott a 7-es még nem pörgött le igazán, de így is 1.49-4-et mentem, viszont szvsz össze sem lehet hasonlítani ha gamepaddal tolod, azt tanácsolom, ha igazán versenyeznél nevezz be 1 kormányra. A videó lementés dolog engem is érdekelne!regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
A telemetria már ok, de a setup kész horror, valami hiba lehet itt, mert a file-ban 25-20-on állnak a szárnyak, a játékban ez már 46-50-et mutat. A váltót is gondolom nem úgy állítottad be, h bár csak 325-öt mész, mégis 356-ra legyen kalibrálva a hetes vége. Láttam már ilyet, h setup küldés közben ''megváltozott''. Tegnap mielőtt megtörtént a baj, egy másik setuppal megint faragtam fél mp-et, most 1.49.0-nál állok, volt 3 tizeddel jobb első szektorom, volt olyan kör ahol az utolsóban hoztam 6 tizedet, nem tudom még hol a vége, de amíg nincs pedál nem is fogok rájönni
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Üdv, próbálgattam a kormányt, és akkor már mentem Spa-ban. Nem értettem hogy nem tudok olyan kört menni mint Te, még kicsit frusztrált is, de utána megnéztem a telemetriában a köröd adatait, ahol kiírja a segítségeket is, és ott észrevettem, h Neked be van kapcs. a kormány rásegítés is. Nekem ez eddig sose volt, de gyötört a kiváncsiság, ki is próbáltam, elsőre az eddigi 1:49:0xx helyett mentem gyorsan már a 2. körben egy 1:48:5xxx-et, utána egy 1:47:8xx-et, aztán lett egy 1:47:12x, és végól egy 1:46:320-at. Tehát ''javultam'' 2*6 körös etap alatt majd 3 mp-et, ami valljuk be amúgy lehetetlen. Amit észrevettem, h ez a steering help nemcsak ráfordulni segít egy ívre, hanem jóval nagyobb kanyarsebességeket is lehetővé tesz, az eddigi legjobb körömhöz képest 5, de inkább 10-12 km/h per kanyar átlagsebességbeli pluszt jelent. (ez volt amit amúgy nem értettem amikor először néztem a köröd telemetriáját, mert a gyors első utolsó szektorban előtted voltam 0.5-1 mp-el de a középső kanyargós szakaszon ebből lett mindig +0.5-1) Tehát jó ez a steering help de rögtön ki is kapcsolom, mert nem szeretnék hozzá szokni. Még annyit ami érdekes, h a kormány max elfordulásánál még ráteker jónagyot egyrészt másrészt eleve sokkal nagyobb sebességgel lehet beesni is a kanyarba, mert ahogy eltekerem már íven is van. Szóval innentől back to basicks. Autováltó-ABS-TRACTION és STAB control. A többit száműzöm, aki így megy annak várom az eredményeit! Még annyit, h a traction oldó gombot feltettem a kormányra, így mostanában úgy közlekedem, hogy már az 1-es fokozat végétől rajta az ujjam, így az egyenesek és gyorsabb kanyarok jobban sikerülnek. Az auto váltót csak felkapcsolni használom vissza én váltogatok, de ebből is az auto váltás lesz a cél. Az abs-és a stab control is lassan száműzésre kerül, bár a játék nem teljesen ok mert abs nélkül meg kis fékre is leáll a kerék. Szeretném megtalálni az ''igazi'' pilóták vezetési körülményeihez legközelebb álló nehézségi beállítását. Itt a stab controllal vagyok bajba ami a való életben nincs elvileg, de az eau rouge-on padlógázzal anélkül szinte nem lehet átmenni, meg pl a nürburgon a gyors lejtős kanyarkombináción sem. Tehát lehet ez marad majd. Ja és szorítsatok, h bírja a fékem!!!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Péntek óta én is kivoltam, amikor elküldted az 1:48.5xx-edet, én meg 1:49:00-án tétováztam, ráadásul a fék-törés-száradás miatt még csak próbálkozni sem tudtam, ha kéred elküldöm e-mailben, de nem faragom tovább mondom, mert fölösleges, nem valós sajna
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Üdv, melyik mod? Én kérdeném, van-e a török pályához a telemetriához trackmap, mert így h az A1-ringé van benne, így a kört bár el lehet menteni, de se check lap-ot se set as reference lapot nem lehet csinálni. Nekem a shomateka-hoz van egy alap setup, de elég szenvedősen jutottam el vmi 1:22- köré, ami mókás mert Lewis ment időmérőn 1:12-t is ami lehetetlen...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
üdv,
Én Shomateka-ék honlapjáról szedtem le a 2007-et. Nekem így a telemetry\trackcs\2007sm_Istanbul.dat file, az a régi A1 ring. A pálya rendben van, de a telemetriában nem ok a dolog. Ha van török trackmap-ed, akkor elküldöd nekem e-mailbe?
Köszi. Ha meglesz, akkor tudok majd jobb köröket menni, mert akkor lesz jó setupom is.
[Szerkesztve]regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Köszi a setupot, nagyon tetszik, főleg ahogy megoldottad az első kerekek túlmelegedését!
Ki is próbáltam, így elsőre 1:20:6xx sikerült, csak a hűtőket vettem feljebb, mert én mech faliure bekapcs megyek, így a motor hűtő nem lehet 1-esen (bár ez kicsit lassít) meg a féktárcsákat vettem 2.8-asról 2.1-esre, mert rövid etapokra elég ez is, de könnyebb. Máshoz nem nyúltam, ja még egyedül a súlyelosztással próbálkozom, azt kicsit hátrébb tolni, hogy nagyjából egyformán melegedjenek az első-hátsó gumik, de ez meg benzinmennyiség függő.
Szóval 1:20.6xx- sztem bőven megy még lejjebb is!
Kipróbáltam kormányrásegítéssel is, 1:18:3-at mentem, (high-on) ami elképesztő, mert összesen ha 6 kört mentem így, még meg se szoktam hol a határ és mégis majd 2.5 mp a különbség...
Mind1 maradok a kormányrásegítés nélkül, mert az nem az igazi, sőt megnézem low tc low abs és semmi mással is, bár érdekes lesz!regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Bevált bevált... de hát látod, én is 1:20:5xx-nél tartok steer nélkül, azzal meg olyan símán mentem 1:18.xxx-et h csuhajj! Szóval 2 mp az nagyon nagyon sok, és egy ilyen pályán mint a török, a sok kanyarral rengeteget ''csal'' a steering help. Én pl megnéztem steer nélkül, és azzal az utolsó kanyart, és HAT tizeddel gyorsabb steering helppel... Hat tized rengeteg, szvsz szokj le róla, mert onnan már ''csak'' a stability ami nem valós, és akkor meg ott leszel ahol kezdődik a nehéz de élvezetesebb autóversenyzés
Az pl, h most 1,2 mp-re vagyok, a CSAK TC időmmel, a TC auto shift stability ABS-től az nagy előrelépés, sokat gyakoroltam sokat törtem pörögtem, de megéri!
[Szerkesztve]regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!