Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #1 üzenetére
UP
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #2 üzenetére
Esti UPP
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #6 üzenetére
1:45.2-nél járok...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Sub-S
senior tag
válasz Motion_Blur #18 üzenetére
Jácc inkább az RH-val.
Imolai idődet elárulod?
[Szerkesztve] -
-
Sub-S
senior tag
válasz Motion_Blur #20 üzenetére
Azért ennyire ne túlozzunk, az lehet hogy szebb viszont fizika szempontjából nem vennék rá mérget, hogy jobb...
[Szerkesztve] -
Silencer83
addikt
válasz Motion_Blur #22 üzenetére
Tesokam koszike
/ msn-en megvolt az ''utbaigazitas'' /
Szedem az SMR 2005-ot, aztan este lesz nemulass
Renault-tal alazok mindenkit
mod: most nezem, ez nem is SMR, hanem SRM
[Szerkesztve] -
pbalu
aktív tag
válasz Motion_Blur #32 üzenetére
Azt tudom hogy van egy rakat mod (grafika, pályák stb)
Én arra vok kiváncsi a mentést megoldották-e már?
De ezek szerint nem...
Kár, annó ezerrel nyomattam F1 szim-et persz akkór még nem volt F1 challenge
Most már nincs időm órákat PC előtt ülni, ezért lenne jó a mentés. Az 50% versenytáv meg elveszi a realítást, úgy nagyon gáz.''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''
-
pbalu
aktív tag
válasz Motion_Blur #35 üzenetére
A mentés nem, mert nem azé mentek hogy bénázás esetén újrakezdjem...
Mentek, oszt másnap folyt köv.
De egy 20-25 körös versenyen még kerékcsere sincs, ha meg van 10 körönként megint nem reális. Én szeretem az élethű dolgokat''...Ayrton azt mondta: Látod, nem lehet. Egy folyó van a fal mögött, úgyhogy nem lehet máshova tenni. ...Pontosan ezen a helyen vesztette el az életét.''
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #41 üzenetére
Tudsz ajánlani normális szervereket?
Egy helyen játszottam de rajtnál azzal kezdték h kilöktek... és nem véletlenül... -
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #43 üzenetére
Ezekszerint csak akkor fogok egy jót játszani ha szerencsém van...
-
Skipp
senior tag
válasz Motion_Blur #47 üzenetére
Köszi, felpakoltam őket, ez így most nagyon jó.
Épp most zúztam szét a rönómat Imolában.Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #56 üzenetére
Először is Motion_Blur köszi a linket! (Pedig korábban keresgéltem, de nem találtam.)
Nem értem miért, de felraktam a 2005RH modot és most ugy be van lassulva a játék, h játszhatatlan. Egyszer még a virtuális memoriát is túlnyomta. Pedig a progi eddig full grafikán simán futott (konfigom az adatlapon). Nem értem most mi lehet a probléma . Valakinél hasonló jelenség volt?- http://pazsitz.hu -
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #63 üzenetére
ööö valami van. Lehet hogy nem RH De valami 2006-os mod van
multiplayeres mod
[Szerkesztve] -
Bandit21
addikt
válasz Motion_Blur #68 üzenetére
Végre valaki aki szintén F1-challenge rajongó!!! A PH! autóverseny topicban mindenki azt mondta h senki se F1c-zik
Látom az időket, de sajna én RH2005-el nyomom... nincs kedved átnyergelni rá?
Amúgy mivel játszol? Kormány vagy bill? Milyen segítségekkel?
Én eddig stab control, traction control, auto shift, clutch assistance-al mentem. Most kezdek majd hozzászokni a kézi váltogatás és a stab. cont nélküli vezetéshez.
Van amúgy török pálya, én a CTDP2005-ből töltöttem át a 2005 RH-ba. És működik.
[Szerkesztve]regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Motion_Blur #71 üzenetére
Na akkor majd tanulás közbe pihenésképpen nézegeten héha RH2004-re is köridőket.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Skipp
senior tag
válasz Motion_Blur #68 üzenetére
Látom átesett a topic egy átnevezésen.
Wohóóó micsoda idők! Ezektől jóóóó távol vagyok (Kanadában csak 1,5 mp ).
Tegnap játszogattam neten, de mindenhol csak spanyolok vannak. Egyébként ritka köcsögök vannak. Történt, hogy mentünk spanyol pályán RH2004-gyel. Ment előttem egy gyerek, kb azonos időket mentün körökön keresztül. Egyszer hibázott (utoló kör elején), megelőztem, erre mit csinált az ökör? Az utolsó balosnál izomból hátulról belém. Következő emlékem, hogy a falnál dekkolok szárnyak és kerekek nélkül. Ő meg továbbment valahogy. Felbasztam az agyam rendesen....Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
Skipp
senior tag
válasz Motion_Blur #75 üzenetére
Jaja, a 2. mérési pontos kanyarra (rosszul fogalmztam szori).
Amúgy ha picit kilök, akkor csak mértékkel idegesítem magam, én is csináltam ilyen ''csibészséget''. De nem full gázzal többméterről beleszállni valakibe...
Még megyegettem tegnap este, aztán olyan serveren mentünk, aho be voltak kapcsolva a mech failuresek. Vezettem Német Nagydíjon, 2 körrel a vége előtt( talán 9.kör) előjött a gond, amit írtam priviben is, hogy elfogytak a fékek... Jött mögöttem egy másik magyar srác, kolbászolok vissza a pályára, nem néztem a tükröt, olyan ütközés volt... Szerencsére a kocsik nem törtek. Aztán magam elé engedtem, sok értelme nem lett volna, utána meg kértem sűrűn bocsánatot.Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
Bandit21
addikt
válasz Motion_Blur #68 üzenetére
Tudnál replay-t küldeni mondjuk monza körödről? Meg főleg a setup érdekelne. Sajna én a 2005-el játszom, az jóval lassabb. Kipróbáltam 2004-et is, de nincs setupom hozzá a 2005-ös meg nem jó mert a gumi jobb tapadása miatt elég lenne sok helyen kisebb szárny, de annak meg a váltóval is utána kéne menni... szóval kész káosz. Így meg olyan 1:22:xxx-et mentem monzában pár kör után (5-ös radival mert 45 fok volt). Te meg tudsz 1:18-at és az nem semmi, jó lenne látni mit cseszek el ennyire. Bár lehet h csak a 2004-el van bajom mert én csak 2005-el mentem mindig Teljesen más ez a gumitapadás, kigyorsításnál, kanyarokban hihetetlen a 2004! Meg kéne szokni, de erre nincs idő, de azért kiváncsi vok! Küldesz 1 setupot meg 1 replay-t akkor? Előre is köszi!
F1RST-en a hotlapokkal RH2005-ben általában az első 5-10-ben bennevagyok, szóval nem értem mi nem mehet ennyire a 2004-ben.
[Szerkesztve]regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Motion_Blur #80 üzenetére
Csak szépen nyugodtan, én úgyis ráérek, tanulok.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Motion_Blur #82 üzenetére
Sajna replay-nél nem látom h hanyasba mész meg ilyenek a motor hangjából meg ami a képen látszik viszont úgy tűnik, h majd fele akkora féktávokat veszel mint én. Mondjuk én bekapcsolt mechanikával megyek szóval nem mehetek 1-es radiátorral, de így se nagyon tudok 1:21-es köröknél jobbat menni. Ennyit számít az hogy 4-5 ös radiátorral megyek? Mert amúgy megnéztem és uaazokon az íveken meg tempóba közlekedünk, egyedül a féktávok nem stimmolnak...
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Motion_Blur #84 üzenetére
A motor elvileg 106 c fokon adja le a teljesítmény maximumot, így a radiátort ehez szoktam belőni. Általában ahány fok van a tizes számnak megfelelően, vagy +1 pl 40 fokban 4-5-ös. Amúgy számít a radiátor, mert kivettem a mechanic faliure-t és 1-es radival gyorsan az 1:22 helyett 1:20-as időt mentem...
Még mindig van 1,5 - 2 mp hátrány de legalább már nem négy. Ez a visszaváltás ebben is lehet vmi majd kipróbálom!
1 körös qualin én is 1-es radit használok. A másik h a setupodban a féktárcsa 2,8-on volt. 1 jó tanács ha 1 körön mész vedd le 2,1-es méretűre, mert a fékhatás 5-10 körön uaaz, viszont ha nem is sokat, de súlyt spórolhatsz vele.
Kéne vagy jó 40-60 kört menni egybe h jó időt menjek de holnap 12 kor vizsga addig pihentetem a dolgot, de aztán jelentkezem és köszi a mailt!regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Motion_Blur #86 üzenetére
Még nincs, mert még nem ért oda a valódi versenysorozat, és én aszerint csinálom a pályákat... holnap vizsga, ezért már ma se lesz, de jövő 7 végén amikor lesz a nagydíj addigra megyek péntek szombaton kb 100 kört és akkor majd megmondom Mentem rajta párat, 1:22 körül, de még nem nagyon setupoltam rá magam.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #89 üzenetére
Jól éreztem, azok a fránya 2005-ös Bridgestone gumik...
McLarennel kapásból mentem egy 1:20.5-öt (a 2006-os setupomat töltöttem be...)Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #86 üzenetére
Na mégis csak elérhető jobb idő
1:17.758 (telemetria => [link])
De még benne volt kb. 2 tized.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Lumix
csendes tag
válasz Motion_Blur #92 üzenetére
Melyik pályához kell setup?
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #96 üzenetére
tovább küldtem neked
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #102 üzenetére
hát az nem fog menni, mert a kormányom most sztenderen, de megyek egyet bill-el hátha össztudok hozni valamit, +a setupot nagyon szívesen elküldöm.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #102 üzenetére
Nurburgringen nekem elsőre egy 1:25.8 jött össze
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #104 üzenetére
Mail ment.
Ne lepődj meg. Találtam egy poros telemetriát 1:24.221
majd csekkold meg. Monzám az 1:18.359 alakul -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #104 üzenetére
mindenképpen replay-t nézzél, mert sok oka lehet az eltérő időknek.
Ha a te játékod is lejátsza a replay-t akkor oké. -
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #117 üzenetére
RH2004-el 1:35eleje
A bellitások nekem nem igazán mennek. -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #117 üzenetére
váo
asszem nekem csak 1:28 vége felé van, de megnézem majd mitet bírok ott
China pedig reménytelen 1:29.284
van magyarítás hozzá, google...
difizár: diferential lock.
k.zár: steering lock.
Srácok keresgélek, múltkor is nagy nehez tudtam elővadászni egy régi cd-ről egy setupot. Mostanában nem menek, de ma du.-n megnézem suzukat meg a setupokat 2005 ill 2004 hez, bár a szomszédom nem tud velük naon menni, de azért elküldöm.
tényleg Motion_Blur te csak alap pályákon mész, vagy próbáltál más kiegészítő pályákon is. Pl 2004-be beraktam az osztrákot, de most jelenleg van 50 pályám, amin lehet dörgölni.
ilyenek, mint: Vancuver, valencia, mugello, aida, adelaide, buenos, phonix, zandvoort, régi osztrák (6 perces) , brno, laguna seca..... -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #128 üzenetére
Egy pálya kb 40 vagy akár a 70 megát is elérheti, szóval inkább linket keresek, bár már rég volt de megprószálom majd.
Japán nem megy jobban
az első jobbossal van bajom, de úgy állítottam be most a 6-osom hogy csak visszadobom azt jóvan. úgy 328-at megyek
Viszont 2005-ös fizikával, (2006) én se mentem 1:30 alá még -
Smallfont
tag
válasz Motion_Blur #136 üzenetére
Sajnos az RH 2005 az lényegesen nehezebb nekem... Pedig akkor is azt eröltetem a legjobban. 2004-en megtudok maradni a pályán esőben is. De 2005-ben már tényleg mindent lefolyottam majdnem de akkor se akar megmaradni alig merem nyomni 1 kicsit is neki
Hardcore Fucking Asshole!!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #134 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #139 üzenetére
Azt ne mond hogy az én setupommal!!!!!
Vazze többet nem kapsz semmit!
tényleg Europe nevű helységgel tudtál mit kezdeni, vagy ott még jó vagyok?
van nekem van egy magyar leírás. Hétfőn elküldöm. LEgalábbis most úgy rémlik hogy van. -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #139 üzenetére
Állítottál rajta, vagy jó így, csak hogy tudjam hátha én is kitok sajtolni még belőle
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #141 üzenetére
király
na majd hétfőn egyeztetünk, megproszálom én is
mék haza... -
Smallfont
tag
válasz Motion_Blur #146 üzenetére
Már kezdem magam kiismerni az aerodinamika terén a játékban meg a motor beállítás is tök jól megy. Max méga felfüggesztés és a keréknyomás hagy kívánni valókat. Sajnos nem tudom h mikor háky pascal nyomást toljak a gumiba. Az lentebb leírták h az a jó ha a közel tratom egyxmáshoz a 3 értékat. Mag az h hol kell több nyomás elöl vagy hátul? vagy ezek varriációi. De köszi különben sokat segítetek nekem
Hardcore Fucking Asshole!!
-
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #154 üzenetére
Te kormánnyal csinálod?
Billel megközeliteni se tudom az időid. -
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #154 üzenetére
thx
Viszont ezek mind BAR-hondások
Suzukában kicsit kalibráltam ferkára, hangyafaszanyit a váltót, kicsit lágyabb eslőrúgok, kicsit magasabb kocsi. Végeredmény
Átraktam a ferka fizikáját meg motorját a BAR-ba, mert nem szeretem a ferkát, de 2004-ben a legjobb kocsi volt. Nem kevéssel gyorsabb a hondánál
Végsebbesség: 336
Idő: 1:26.866
Brazilon is akartam menni, de nem volt rá időm. de ott BAR-Hondával mentem annó 1:06.1xx-et, szóval ferkával lesz ez sokkal jobb is
nürburgringen valamiért meg sem tudtam közelíteni a 1:24-et, de lehet csak nem figyeltem oda vagy nemtom, majd még menek rajta.
A magyart meg a san-marinot nézd meg mert én ott béna vagyok, bár minden setuppal szar vok! Úgy ha te tudsz jót menni, akkor én vok a béna
Egy két pályához ha megnézted van 2005-ös is, az ugyanaz, mint a 2006, mert a 2006-os is ugye 2005-ös fizikával megy a ligában. -
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #158 üzenetére
RH2004 - Ferrari: 1:13.632 [link]
Benne volt még 3 tized, de nem tudtam összarakni egy ''tökéletes'' körtStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #159 üzenetére
Spa: 1:42.412 [link]
De a buszmegállót nagyon nem érzemStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #160 üzenetére
az jó....
-
roul
csendes tag
válasz Motion_Blur #159 üzenetére
közöm nincs hozzád. De legalább látom hogy van benne lehetőség, csak én vok ennyire béna
Bár suzukában is összejött és 1 mp-et javítottam magamon -
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #162 üzenetére
Mindketten raul setupjával meg billel megyünk és én mégis szarabb vagyok Spa-ban 5mp-vel
A buszmegállót mindig elrontom
Számít hogy milyen autóval megyek?
[Szerkesztve] -
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #169 üzenetére
Renault-val megyek. 2004-ben még nem voltak olyan erősek mint a McLaren v a Ferrari
Majd kipróbálom Ferrarival is, hátha jobbat megyek vele.
Megköszönném a replayt
[Szerkesztve] -
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #171 üzenetére
Megnéztem...
Hát lehet hogy állitanom kell a bill érzékenységén vagy nemtudom. Nekem még soha nem volt ilyen tiszta köröm. Többet tanultam ebből a replayből, mint az eddigi gyakorlásaimból
Megyek egyet ferrarival -
TriackFeri
aktív tag
válasz Motion_Blur #173 üzenetére
Majd küldök egy replayt a legtisztább körömről Majd nézni se bírod
Azért zsoltikánál még mindig jobb vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Gitáros topic
- Bittorrent topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- LEGO klub
- További aktív témák...