Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz PazsitZ #865 üzenetére

    Üdv, próbálgattam a kormányt, és akkor már mentem Spa-ban. Nem értettem hogy nem tudok olyan kört menni mint Te, még kicsit frusztrált is, de utána megnéztem a telemetriában a köröd adatait, ahol kiírja a segítségeket is, és ott észrevettem, h Neked be van kapcs. a kormány rásegítés is. Nekem ez eddig sose volt, de gyötört a kiváncsiság, ki is próbáltam, elsőre az eddigi 1:49:0xx helyett mentem gyorsan már a 2. körben egy 1:48:5xxx-et, utána egy 1:47:8xx-et, aztán lett egy 1:47:12x, és végól egy 1:46:320-at. Tehát ''javultam'' 2*6 körös etap alatt majd 3 mp-et, ami valljuk be amúgy lehetetlen. Amit észrevettem, h ez a steering help nemcsak ráfordulni segít egy ívre, hanem jóval nagyobb kanyarsebességeket is lehetővé tesz, az eddigi legjobb körömhöz képest 5, de inkább 10-12 km/h per kanyar átlagsebességbeli pluszt jelent. (ez volt amit amúgy nem értettem amikor először néztem a köröd telemetriáját, mert a gyors első utolsó szektorban előtted voltam 0.5-1 mp-el de a középső kanyargós szakaszon ebből lett mindig +0.5-1) Tehát jó ez a steering help de rögtön ki is kapcsolom, mert nem szeretnék hozzá szokni. Még annyit ami érdekes, h a kormány max elfordulásánál még ráteker jónagyot egyrészt másrészt eleve sokkal nagyobb sebességgel lehet beesni is a kanyarba, mert ahogy eltekerem már íven is van. Szóval innentől back to basicks. Autováltó-ABS-TRACTION és STAB control. A többit száműzöm, aki így megy annak várom az eredményeit! Még annyit, h a traction oldó gombot feltettem a kormányra, így mostanában úgy közlekedem, hogy már az 1-es fokozat végétől rajta az ujjam, így az egyenesek és gyorsabb kanyarok jobban sikerülnek. Az auto váltót csak felkapcsolni használom vissza én váltogatok, de ebből is az auto váltás lesz a cél. Az abs-és a stab control is lassan száműzésre kerül, bár a játék nem teljesen ok mert abs nélkül meg kis fékre is leáll a kerék. Szeretném megtalálni az ''igazi'' pilóták vezetési körülményeihez legközelebb álló nehézségi beállítását. Itt a stab controllal vagyok bajba ami a való életben nincs elvileg, de az eau rouge-on padlógázzal anélkül szinte nem lehet átmenni, meg pl a nürburgon a gyors lejtős kanyarkombináción sem. Tehát lehet ez marad majd. Ja és szorítsatok, h bírja a fékem!!! :DD

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák