- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #138246 üzenetére
Egy szokás, ami nem kötelező, nem törvény és eddig se lépett be mindenki.
A jelek szerint még a munkavállalók többsége se akarja.Aztán majd a portás szakszervezet magyar képviselője lehet jobban képben van a témával...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz Samott #138277 üzenetére
Semmi hír. Kábé 10 hét, ha minden jól megy, ami szeptember végétől számol.
Ja, van pár dolog, amit csak én tudok. Nem akarok kicseszni a kollégákkal, le van dokumentálva minden és már 2 éve folyamatosan rajta vagyok, hogy más is tanulja meg. Csak hiányzik az előképzés és a tapasztalat. Bármennyire is részletesen van ledokumentálva, bármennyire is aprólékosan próbálnám megtanítani kell hogy legyen egy elég komoly előzetes tudás és tapasztalt, hogy tudja valaki replikálni.
A főnökséggel már többször megpróbáltam megértetni, hogy kellene tanulni, kellene több ember, aki tudja mindezt. De ők sincsenek könnyű helyzetben, mert eléggé niche a terület és nem lehet csak kimenni a buszmegállóba és behozni 2-3 embert, aki kábé 5 perc után meg tudná csinálni.
Nem akarom fényezni magam, csak sajnos ez a helyzet.
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #138363 üzenetére
egy Toyota már amúgy is van itthon
és mától az az egyedüli autó, mert a Micra megadta magát végleg
még jó, hogy 2 hete vettem rá téligumikat...
a bűnronda meg szubjektív: kb. 2000 autót pörgettem át a helyi hahu-n, aránylag kevésre kattintottam rá - ez köztük volt[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Sipi-
tag
válasz Samott #138439 üzenetére
Linkelni akartam ide azt a podcast-et HZ-nak, de úgysem hallgatná meg. Eldöntötte, hogy nem jó és kész. Pedig voltak benne értelmes részek, pl. hogy nem akarja eszetlenül mindenhol lecsökkenteni a sebességet 50-30-ra, hanem ahol lehet, ott haladjanak (pl. Hungária). Viszont a behajtási díjról nem kérdezték emlékeim szerint, pedig az érdekelt volna, hogy azzal mi a helyzet.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
hobizoli
nagyúr
-
Jahno
őstag
válasz Samott #138448 üzenetére
"Vagy eppen ejjel/kora hajnalban szallitanak, amikor nem zavarnak senkit."
Na, erről meg most van szavazás itt a faluban és éjszakára akarják kitiltani annyira nem zavar senkit. Többi meg nem ilyen egyszerű, de ezt 10 éve már leírtam (:-
Egy darabig ki lehet fizetni, aztán meg értelme nem lesz, így is egyre drágább minden és a fél belváros külföldikre van méretezve, egyre jobban abba az irányba megy, hogy ne engem szolgáljon ki. Az miért jó?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #138449 üzenetére
persze
szerinted akinek van 150-200+ misije egy frutti 70m2-s lakasra, azt foldhoz vagja az a +12millio?
ugy szamolja, hogy 160-210 a lakas free parkoloval
meg ~50k a keco havi kozos koltsege
ezek nem fognak ott allni a vilimegalloban meg bicajjal bejarni barhova, ahogy azt a 6ker-i sotetzold verpistike behaluzza
ha van is neki, az max hobbira van
itt ezeket a dunaujvarosi betongarazsokat is 3 misiert aruljak, es nemelyik eppencsak nem dol ossze kb, meg egy mai meretu autoval mar alig fersz beletöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #138466 üzenetére
Teherbringát nem Te mondtad, csak ide tartozott. Többit meg összeszedjem a csoportból, arra mi lesz a válasz? Kettővel fentebb is volt "Es igen, ki fogjak fizetni."
u.i.: van rá egy söröm, hogy Nova vagy qnadam nevét többször leírtam. Nézzük meg. Vagy csoportlakókra vonatkoztatva. Lehet engem meg Grillo emlegetett egy csomószor, nahát.
[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
válasz Samott #138478 üzenetére
"meg kell nezni hogy nyugaton ahol mar megcsinaltak hogy oldjak meg a szallitast."
Megpróbáltuk, nem mindig tudjuk. Ahhoz ott kellene élni és benne dolgozni, de mivel aki itt él az is tud homlok egyenest más mondani, így honnan szerezzünk infót? Amszterdami P+Reket mondtam, hajrá, lehet azt csinálni, elviselném és annyi tömegközt is, mint Koppenhágában. És ha nem 2-3 vonattal előbb kell kimenni az állomásra egy agglomerációban dolgozónak, vagy atom rugalmas munkahelyet keresni ahol nem számít +/- 1 óra, akkor tán lehet folytatni.
Egyik felében meg akarják váltani a világot és igyekeznek, csak a járulékos dolgokat nem igazítják hozzá. Az meg eléggé nem mérvadó, hogy Koppenhágában csúcsidőben egy állomáson volt kisebb tömeg, többi helyen Pesthez képest kb. csak lézengtek az emberek, mert nem tudjuk mi volt, mennyire általános és miért és nem biztos, hogy ekkora költségvetéssel még 10szer kimegyek megnézni. Addig itt az megy, hogy annó ígértek mindent is a megszorítások terhére, oszt megszorítások nekilódultak, az ígéretek meg valahogy félig a kanyarban.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #138481 üzenetére
Eleve csak hóbortos tervek vannak és volt olyan is, hogy a Hungárián belül. Az nem volt benne, hogy korlátoznak hidat, de végül úgy lett. Néha derült égből jön valami, vagy ami nincs benne a tervben az hirtelen megoldás lesz. De hát terv sincs, vagyis vannak tervek, simán 2010 vagy előttről, amiben az van, hogy TALÁN bevezethetik, aztán 2019-2020ra már biztosra mondják. Ahogy 2013ban is, vagy igazából mondok egy véletlenszerű dátumot és ment rajta a gittrágás, pld. így:
"A főpolgármester szerint a dugódíjat 2016 végén, de legkésőbb 2017 elején mindenképpen bevezetik Budapesten. Tarlós István egy szerdai háttérbeszélgetésen kiemelte, hogy a pesti oldalon a Hungária körút vonalát támogatja zónahatárnak, a budai oldalon még keresik a fizetős övezet határát. A városvezető hangsúlyozta, ha elmarad a dugódíj, várhatóan több tízmilliárdos büntetést kellene fizetnie a városnak."
Ebben mégis van Hungária, de legalább négyszer kijelölték a zóna határait is.
Kb. annyit ér az egész, mint ha én most Újpest-Kőbánya közé rajzolnék egy 2x4 sávos föld alatti alagutat, aminek Kelenföld és Zugló felé van kijárata aztán hátradőlnék, hogy na, A Megoldás. És nem történne semmi, vagy a dugódíjat bevezetik, de a tanulmány összes pontját figyelmen kívül hagyják.
És amúgy mi a dugó díj itt az este 10ig kiterjesztett parkolás sokkal több pénzért már nem elég?
-
Jahno
őstag
válasz Samott #138483 üzenetére
Akkor milyen tervek vannak és kinek a szava mérvadó? Haversrácok járnak onnan (József Attiláról) dolgozóba, Fiastyúk utcába metróval, kifelé már megint más a szitu, egyik is éppen most keresne melóhelyet, mert kocsival kb. 40 perc, tömegközzel veri a 2 órát, csak havi sok 10ezer a benya. Aztán hol tárolja pont az olyan kisebb költségvetésű, aki panelra szorult vagy mi legyen a megoldás? Itt is a havi kb. 50ezer+ forintot kellett szembeállítani azzal, hogy nem szeret tömegközlekedéssel szívni és nyer legalább 2 órát naponta, ami meg pont optimális máshoz.
[ Szerkesztve ]
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #138483 üzenetére
amikor a JA ltp-n laktam, bringával jártam melózni
akár Újpest túlsó végére is
-17 fokig időjárásállónak számítottam
mondjuk, amikor a Népligetben elcsúsztam egy lefagyott hányástócsán, annak úgy nem örültem annyiraA Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #138481 üzenetére
ezt nem en tolom tul, ezeket olvasom a FB-n meg a forumokban a bicajos kommenteloktol
max leirom ide, amiket ott olvasok ezektol
ez a Lanchidat lezaros buli is par het alatt eszkalalodott valosagga, szo se volt rola felujitas elott, csak a forumokban ment rola az otletelgetes, aztan mar a FB-n is
aztan lőn
de az hogy M0 epuljon meg....ááááá
híd? ááááá, hat ha tobb sav van, akkor nagyobb lesz a forgalom is
metro epuljon meg legalabb a 30-40 eve tervezett elmaradasokkal, ilyen szoba sem kerul
"niiiicsrááápéééééz"több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #138483 üzenetére
ez a JA melyik reszen van igy? kozvetlenul az Ulloi-nel?
mert hatul a 3-s vilinel az Epreserdo/Napfeny/Taviro utcanal levo MOL kut kornyeken meg annyi hely van kb akarmikor, hogy kicsordult a konnyem
es ott parkolo automatat nem lattam... bar csak addig alltam meg, amig a kollega kiszallttöbb drón kell ;P
-
Vodike
tag
válasz Samott #138730 üzenetére
Kirepulsz a szuloi hazbol vagy valas es elkoltozol otthonrol?
Az egyik lakasunkbol 6 ev utan elkoltozik az alberlo, asszony bedobta, hogy azt a lakast nem szereti es adjuk el (2 honapja ujitottuk fel) es vegyunk spanyoloknal valamit, mert a baratnoje is ezt csinalta iden. Fene tudja
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
Jahno
őstag
válasz Samott #138920 üzenetére
Sejtem, de nem tudom. Amúgy ebből kb. semekkora pénzt sem lehet csinálni. Igazából ilyen helyeken nem nagyon láttam zugpálinkát sem, valószínű azért, mert azt is mindenki inkább odahaza issza és nem fizet érte
És szükség esetén max. nagyokat pislogva, de tuti lenne teájuk és forralt boruk is, mert gondolkoznak, nem úgy, mint 1-2 egység itt a körúton.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #139150 üzenetére
ez baromsag
akkor 0-24h dugo lenne az egesz varosbanmondjuk szorol-szora ugyanezt mondogatjak a radikalis iszlamista gondolkodasmodu bicajnacik is
csak fura, hogy 30-bol 30-nak pontosan ugyanez a dumaja van
olvas vmi neki tetszot, aztan papagaj modra ismetelgeti esz nelkul akkoris, ha nem igaz[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #139152 üzenetére
uhm....es ha most kinezek itt az Ulloire, akkor miert nem all a sor Vecses fele?
erre nincs egy masik hasonlo szakertoi tanulmany?
ha idezel vmit, meg hivatkozol is ra, az igazadat biizonyitando, akkor azzal azonositod magad
akkoris, ha igazabol egy baromsag
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #139145 üzenetére
Tekerjen az, aki ezeket követelte. Többi meg persze csak úgy közbejött, mert havercsajjal lógtunk volna, de éppen hívták a házától, hogy dől a víz és jajjcsőtörés akkor meg már elvittem és cserébe kaptam fél csomagtartónyi könyvet meg miazmást ha változott a terv és ki kell költözni. Útba esett egy arc is akinek Zilog könyvet ígértem és csak januárban bírta volna átvenni, tömény profit lett a nap.
Gyanítom a mai köröm kerékpárral sem lett volna sem gyorsabb, sem egyszerűbb és lettek volna benne teljesíthetetlen szakaszok is. Tömegközt meg főleg hagyjuk.
Tegnap is szép volt (villamosoztam, de kurva sokba került, mert kolléga meghívott egy sörre :-D) Egy megállni tilosos kanyarba beparkolt egy majom, akitől nem fért el a troli, oszt hiába dudált mögötte, pont leszarta. Bekopogtam hozzá, hogy figyejjámán marharépa, erre elküldte a kurva anyjába a trolist, hogy oldja meg és menni fog, elfér, kussoljon vagy kirángatja elkalapálja, meg blábláblá. Mondtam a sofőrnek, hogy felőlem nyugodtan verje le a majom tükrét, én ráérek és pont azt láttam, hogy beletolatott :-D Csávó duzzogva el is húzott, de még utána üvöltözött kifelé, hogy ez meg amaz és mindenki hülye.
Ma majdnem Piliscsabáig kullogtam 15el egy IFA után (Lipótmező előtt kanyarodott elém), ingadozó hangulatban, hogy hol leszarom ráérünk, hol meg akarok ölni mindenkit is. Csomó gyógyegér kóvályog, ahol nincs köd ott is 150 méteres kövtáv, Szentendrei úton egymás mellé 45el ragadva, vagy belső sávban utolér valakit gyorsan, kimegy jobbra felé az üresbe, tök üres előtte a sáv erre lassít, fékez, lassít. És nem értem. Több olyan lámpaváltás volt, ahol én voltam a 2. autó és kis híján már pirosban mentem át mire az előttem lévő összeszedelőzködött... -
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #139161 üzenetére
ott nyugaton csinaltak elotte epkezlab gyors tomegkozlekedest is meg joval kisebb lakosu varosokban is, ami 100k fore vagy teruletre szamolva a bp-i 5-6x-nak felel meg
itt ugy akarjatok ezt beeroltetni izombol csakazertis a lezarasokkal kezdve a tortenetet, hogy arrol reszerol hallani sem akartok
szerinted hol lehet a hiba a gondolatmenetetekben?több drón kell ;P
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #139152 üzenetére
Keleten ez úgy van (konkrétan Manila ~12milliós város), hogy a felfestett 2x2 sávos út csúcsidőben átalakul 3+2 durva esetben 4+1 sávvá, irányfüggően. Nem lehet csapatni, de folyamatos a forgalom, miközben a gyalogátkelőhelyek nem lassítják a forgalmat periodikusan, mert a gyalogosok át tudnak sétálni a lassan haladó autók között.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #139211 üzenetére
Köszi...
Igazából a töltelék nem volt se túl nedves, se túl száraz, de ezek szerint mégis. Meg is szurkáltam, hogy gyöjjön ki a gőz, azt mégse.
A márványosságról annyit, hogy 2x lett tojássárgájával és 1x csak fehérjével átkenve. Lehet, melegebb volt a sütő, vagy sokáig nem néztem rá, azt elmúlt a márványossága, mert megsült a tojgli rendesen, nem tudom. Majd egyszercsak sikerülni fog. Ez az első saját bejgli, eddig mindig más csinálta, most ezt csak én.Amúgy meg ami nincs megrepedve, az bolti gagyi.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #139209 üzenetére
Nem hoztál semmi hasonló példát, én olvastam német tanulmányt bezzegnyugatról, meg ismét 2 tök más kivitelű és mentalitású várost hasonlítottunk össze, miközben Londonban pont szoptam olyanokkal, hogy este 10kor minden is bezár, aztán alig jutsz haza. Tudom, itt is azt kellene :-D
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #139218 üzenetére
The network length is 170 kilometres (106 mi), with 183 stations, as of November 2021.
Barcelona 1,6milliós város
ehhez kepest 12 metrovonala van es elerheto a varosbol metron a nemzetkozi repter is regota
par ev mulva mar nem csak 9-sen, hanem a 2-sen is, mert hat ott nem ulnek a seggukon nagyokat haluzgatva, hanem meg ezt is fejlesztik tovabb es tovabb...
az idei CM-n 15k resztvevo volt az "i bike budapest" szerint (+minden szentnek maga fele huz a keze....), az a varos lakossaganak 1%-t SEM teszi ki
irtam egy joval hosszabbat is, de visszatoroltem....több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #139224 üzenetére
Mi a jó példa? Barcelonában a Carpe Diemben a DJ fizet-e a parkolásért, ha igen akkor mennyit, vagy közösségi autóval, TAXIval jár be?
Amúgy város meg jobban járható, mint 20 éve, de ha ez a cél, akkor lehet nem irodákat meg ipart meg mindenféle mást kellene tenni minden négyzetméterre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia
- K-39 Vezeték Nélküli Fülhallgató ( Stereo Headset ) /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- YYK-Q63 Vezeték Nélküli 5.3 Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- X08 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia