Új hozzászólás Aktív témák
-
eattila
csendes tag
válasz Samott #132279 üzenetére
Talán a lassú. Ahogy a sebtapasznál is az a szarabb. Apámat láttam elsorvadni. Diagnózistól 1 év + pár hónap múlva elvitte. Anyámnak volt a legszarabb, mert ő volt vele állandóan.
De amúgy sehogyse jó.e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #132279 üzenetére
Igazából egyik sem “jó”.
Nagyanyám cca 3-4 év alatt épült le, a végefelé átfordult a napirendje, nappal aludt, éjjel volt fenn, mászkált, azt hitte, a gyerekkori falujában van… Aztán egy idő után nem tudott felkelni, jöttek a wcre el nem jutás problémái. Anyám meg a nagynéném gondozták nagyon sokáig, de az utolsó pár napra bekerült valami otthonba. Ott amennyire lehet, jól bántak vele, de ki már nem jött onnan élve.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Grillo
senior tag
válasz Samott #132421 üzenetére
Nálam az van, hogy az elmúlt években többször kerültem olyan szakterületre (korszakba), amihez semmi közöm nem volt soha. Alapvetően a management hasonló volt a projektekben, de itt nem árt, ha tisztában vagy a korszakkal. Szóval minig volt mit tanulni, élveztem is, értelme is volt. Tavaly léptettek egyet, nincs közvetlen közöm ilyen szinten a dolgokhoz, vannak fasza vezetők alattam, de ez azzal jár, hogy a napi kapcsolat is sokkal esetlegesebb a kiskollégákkal meg a projektekkel is. Nem mondom, hogy szar, de azt jobban szerettem. Így most magamra húzok néha pár szaroskenyeret, és akkor azzal lehet küzdeni, de azért a magam szopatása nem pótolja a korábbi dolgokat. Ja és hosszútávra esélytelen tervezni. Most már 1,5 évnél tartunk egyhelyben, év vége felé illene megint változás. Bár itt olyan lassan mennek a dolgok, hogy lehet lesz még egy év, legutóbb itt ez volt.
-
-NoVa-
őstag
válasz Samott #132421 üzenetére
Előnye, ha marad energia a hobbit kiterjeszteni munka mellett. Hátránya, hogy kell is, más nem stimulál.
-
npera
újonc
válasz Samott #132421 üzenetére
Elég komplex kérdéskör. A rám rakott meló kábé lineárisan ment fel, de a fizu nem. Ez piszkált eléggé.
A top menedzsment döntései szerintem nem jó irányba mennek, egyre zűrösebb a meló és egyre kaotikusabb minden. Ez sem tetszik.
Az elektrifikáció körüli kihívások adottak, az nem aggaszt.
A megcélzott meló egy teljesen más tempójú téma. Nagyon alapos tesztelés és validáció, ahogy lépdes az absztrakciós szinteken az ember. Végül járművön tesztelés szintetikusan, aztán fizikálisan, aztán éleslövészeten vevő nélkül, majd vevővel. Ez minden csak nem unalmas. És amikor élesben tesztelsz valahol a világban, akkor az azért elég mókás tud lenni.
Szóval az unalomtól nem félek, de töredék stressz szint normálisan egy welcome addition szerintem.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #132501 üzenetére
Ideiglenes raktárat kavarok a szaraimnak, aztán úgy néz ki, hogy rövid távra most túl nagyot vettem így jövő héten lehet át is költöznék egy kisebbe, vagy még kisebbe, vagy kettőbe, hogy gazdaságosabb legyen. Van egy csomó hely a szinten, megnéztem, belepróbáltam az egyen dobozokat, mondtam az ügyintézőnek, hogy miket árazzon be de ráérünk, azt sem tudom merre vagyok arccal előre vagy mi az ütemezés. Erre mondja, hogy nem lesz az olyan egyszerű, mert már elkezdődött a szezonja és ilyenkor elég gyorsan fogynak. Na mondom, már olyannak is szezonja van, mint a kiadó raktáraknak és késő őszig mindent lefoglalnak :-O
-
npera
újonc
válasz Samott #132704 üzenetére
Ez valami nagyon furcsa marketinges anomária lehet, amit maga a Toyota sem ért. A Prius régen (!) egy kultikus cucc volt, mert ugye fél Hollywood azzal grasszált, hogy megmentik a világot.
Azóta azért történt egy, s más az autóiparban. Például lett Tesla, meg egy rakás spinoff BEV-márka.
Biztos van valami rajongótábor, akinek a Prius kell (!), de szerintem a Toyota picit túlbecsülte a rajongást és alulbecsülte a konkurrenciát, akik igazából nem is konkurrencia. Ilyen gépjárművet már senki nem fejleszt, mert ott vannak a félezer km hatótávú BEV-ek.
Total facepalm.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #132704 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy MOST, amikor itthon drága az áram, akkor is 200 Ft/kWh alatt van a Supercharger. 16 kWh/100 km esetén az 3200 Ft/100 km, azaz kb. 6 liter üzemanyag. És ez a legdrágább opció egy Tesla esetén. TEA már talán 139 Ft/kWh-ért van, azzal bő 4 liter üzemanyagra jön ki az ár. Otthoni, nem rezsicsökkentett árammal pedig kb. 2.5 literre. Ez nyilván csak akkor számít, ha nincsen napelem...
-
npera
újonc
válasz Samott #132971 üzenetére
Ez nálunk simán releváns lenne, ugyanis annyira kevés WC van, hogy simán futhatsz körbe az épületben és több emeletet és lépcsőházat is kipróbálhatsz, mielőtt találsz szabad helyet.
A korábbi PO-m (aki katona) ilyenkor simán nőként azonosította magát és bement a női sloziba sz@rni.
Hugyálni simán lehet a mosdóba is, akkor ott 3 ember tud egyszerre könnyíteni magán. Ha erősek a combjaid, akkor a szemetesbe meg lehet rosálni. Rögtön nincs olyan nagy sor a slozi előtt
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #132994 üzenetére
Megjött a kávézóra is az áramszámla.
Eddig nem olvastam el az "apróbetűt", így meglepetés lett. Persze ha előre tudom, az se változtatott volna semmin.
Hirdették hogy rezsicsökkentett ár van a mikrovállalkozásoknak, azzal számoltam.
Aha, évi 4600 kWh-ig, szóval az első ~5 hónap 12 000 kWh fogyasztásából 2000-ret számoltak azzal, többit meg nettó 106 Ft/kWh+elosztói díjak és társai.Május 1-től már "csak" 30 Ft/kWh.
(ha tavaly ősszel előre szerződünk fix árra, amit nagyon nyomattak, akkor 200Ft/kWh áron lehetett volna szerződni. Tulaj most is nyomaj nekem hogy szerződjünk. Kérdem mennyi? 70Ft/kWh, mondom hülye azért nem vagyok hogy 30ért kapok akkor 70re szerződjek. De mi van ha felmegy...)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Sipi-
tag
válasz Samott #133037 üzenetére
2 darabosat, 7ezer forint alatt volt akkor kicsivel.
10 percenként (nem 10 másodpercenként!) logol, grafikont rajzol, stb. Lehet kalibrálni a hőmérőt és a páratartalmat is (+/- 0,1 fokonként a hőmérsékletet).
Egyiket túrázás közben akarom használni, másikat meg berakom a nyaralóba, hogy utólag lássam, hogy milyen hőmérsékletek voltak. Ha megbízhatóan működik, akkor veszek még párat.
[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #133068 üzenetére
Sajnos egy volt (igen távoli) ismerősöm járt úgy, hogy Miskolcon műtötték petefészekrákkal. De...
Bemetszés, feltárás után a doki azt mondta, hogy zárjuk vissza, menjen máshová.
Akkori párom műtős volt itt Pesten, elég jó helyen, szerzett valami időpontot jókor, volt csók, akármi. Műtét még talán megvolt, de utána nem jelentkezett... majd a párja facebook oldalán jött egy hír, hogy elment... nem tudom, mi lett volna, ha Miskolcon megműtik rendesen, lehet, akkor is ennyi lett volna, de bzmeg...És ez nem most volt, hanem ~10 éve. És azóta ez nagyon nem változott jó irányba. És az milyen már, hogy 18:00 után van időpont, másfél év múlva.
Nem véletlen a vicc, sajnos, hogy 2031 májusban 28án műtjük... jó, de délután legyen, mert délelőtt jön a gázsszerelő...
Most megint másfél év múlvára kapna időpontot... vicc...
Remélem, nem kerülünk ilyen helyzetbe, vagy akkor már nem szeretnék tudni róla. Sajnálom.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Samott #133169 üzenetére
Mókás cuccnak tűnik. Én is ANSI-val nyomulok, Ducky One 2 fehérben. Sikerült egy nagyon kellemes switchel vásárolni.
A 3-as már hot swapes, akkor lehet cserélgetni is.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #133169 üzenetére
A háttérfény mennyire meríti az akkukat?
Azt gondolom, hogy a ledek relatív sokat fogyasztanak, és attól válik mégiscsak vezetékessé egy idő után.
Hamegmár, RGB-ben nincs?Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
-
npera
újonc
válasz Samott #133312 üzenetére
Kíváncsi vagyok egy ilyen cucc mennyire lehet experimental. Ha jól értem semmiféle tengeralattjárós specialistát nem vontak be a projektbe, hanem megoldották főleg aerospace és valami felszíni hajós expert segítségével.
Az irányítás nem tudom mennyire volt például duplikálva és úgy megoldva, hogy ha egy mód bekrepál, akkor legyen valami override. A game controller önmagában nem nagy baj, ha van mellette valami failsafe robosztus cucc is.
Elvileg 24 óra után el kellett volna engednie egy "kötélnek", ami a ballasztot tartja. Ha még van levegő a nyomásedényben (nem roppant össze), és eldobja a ballasztot, akkor fel kell jöjjön magától. Hacsak be nem akadtak valamibe ott lenn, mert ugye az is lehetséges.
Ha a fél óránkénti ütögetés nem hallatszik többet, akkor vélhetően megfulladtak. De ha időközben a karbon nyomásedény megadta magát, akkor meg a másodperc töredéke alatt összeroppan az egész és gyakorlatilag binárisan vége van mindennek.