- Ubiquiti hálózati eszközök
- AOMEI Backupper szoftver
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Sweet.tv - internetes TV
- Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
- Asustor NAS
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- OpenWRT topic
- Mikrotik routerek
- Videó stream letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133710 üzenetére
Fizetek SZJAt, ÁFÁt, iparűzési adót, nyugdíjbiztosítást, egészségbiztosítási valamit, szochót, ehot, közös költséget, szakképzési hozzájárulást, társasági adót, megy némi lóvé az IMnek, kamarának meg a mittomén még mire. Ja városban parkolás, gépjármű adót aminek most nem tudom mi a neve és a jó ég tudja még miféléket. Távközlési különb adó, extraprofit címszó alatt kiszabott egységáras szarok, környezetterhelési díj, termékdíj, trnazakciós illeték, kamatadó, vám ( az legalább néha nulla, csak az ügyintézési díj 400 forint). Lehet már valamit kivezettek vagy átneveztek és én tudom rosszul, passz. Jön, fizetem, majd ha Carmageddon errenéz akkor megmondja a frankót.
De még mindig nem tudjuk mit szeretnél.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133712 üzenetére
de ilyen idoszak a vilag minden varosaban van
az a rohejes, hogy ez a nap 5-10%-t jelenti csak, es a nap tobbi 95-90%-ban meg tok jol jarhato
de tuti ezen kell nyekegni, valoban
mintha amugy a tomegkozlekedesi eszkozok ugyanekkor ugyanott pl az 1-s vili, ha mar Hungaria krt, ne lennek takkra agyig
ja de
arra mi a megfejtes?
az napi 160k utast szallit
azert nem tudjak ennel tobben is haszanalni, mert az nem birja kapacitassaltöbb drón kell ;P
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #133712 üzenetére
És ott parkol bárki? Az egy áteresztő csomópont, mint pár másik. A város alap gondja a csillagpontos felépítés, hogy kintről a tankok könnyen bejussanak szétverni a lázadásokat. Így a forgalom is könnyen bejut minden sugárúton, hogy ott beduguljon. Ez koncepcionálisan elcseszett alap, amit sok sok ház elbontásával, és újratervezéssel lehetne hatékonyabbá tenni, na arra sem lesz itt pénz soha. Helyette megy a tüneti kezelés, de amíg akár kocsival, akár BKV-val érinteni kell szinte bármilyen két pont között a Deák környékét, ott ette meg a fene.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133737 üzenetére
de attol, hogy kifizeti, mi valtozik?
semmi
egy ujabb bőr
csinalnak belole vmi hasznosat?
te is tudod elore, hogy igazabol nem is celjuk
de teged az miert zavar ennyire, hogy vki a 6.ker-ben lakva eves fix dijert free parkolhat?
te fizetsz erte a lakohelyed elott kozteruleten?
nem hinnemtöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz Samott #133737 üzenetére
Nem tudom mi a terelés. Megmutattam egy cargo bike megoldást, amit láttam is élőben. Ettől függetlenül az árufeltöltés nagy többsége furgonnal megy itt is. Ugyanis az tud tömeget és térfogatot vinni.
A kisebb furgonok is kábé 3x ennyi cuccot visznek, de a még éppen 3,5t alatti emelőplatformos furgonok rohangálnak kábé mindenhol IS a városban. Ezekkel lehet hűtött friss árut vinni, ezek tudnak közel tonna cuccot vinni hamar és megbízhatóan. Jó móka a cargo bike valami nem túl komoly etapon lehetőleg nem túl komoly emelkedővel és tipikusan kis tömeg/térfogat szállítása esetén.
A kényszerítve egyre drágábbá tett autózással kapcsolatban már elmondtam, amit akartam. Nem célom ismételni. Neked minden adott, hogy ne érintsen, a város nagy többsége pedig iszonyatosat szopna. Értem a gondolatmenetet, de nem értek egyet vele, hogy ezt egyoldalúan bevezetve eljönne a kánaán.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133723 üzenetére
És ma két helyen volt piros, egyik a Kvassay elején baleset miatt, másik az Árpád híd alatti sáv, mert felújítanak és le van zárva. Időben nem sokat tett hozzá, fél belváros üres, Nefeljecs utca felében parkolni is lehetett. De ha a céges parkolóba megyek akkor mehetek, ha a Dob utcai galériába szállítok képeket meg gírosz húst, akkor nem mehetek? Egyre bonyolultabb nekem ez a logisztika :-D
Csiganyál és teljes .gpx/kml/egyéb, itt nálam, mert Keleti mellett volt némi várakozásom is:
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133741 üzenetére
ertem, csak te egy bp-n kivul laksz, nem bp-n belul
szerinted kit erdeklsz bp-i szempontbol?
miert akarod videkrol megaszondani azt, hogy ha neked igy van, akkor masnak is ugy legyen egy masik telepulesen egy masik megyeben?
itt is vannak kertes hazak es qrvara nem allnak be mindennap a garazsukba, de meg az udvarukba sem
belvarosban van egy csomo ures telek meg lebontando rom epulet a bevarosban
30+ eve sem volt surgos helyukon mas ertelmes dolgot csinalni
Corvin-nal szemen ahogy ki lehet jonni a Dohany utca felol a Rakoczi utra, minimum 3 evtizede van egy ures saroktelek
egy ideig volt ott egy fizetos parkolohely, mert neha ott alltam meg
pl lehetnenek helyukon parkolohazak, es csak ott lehetne parkolnia a kornyeken lakoknak is
maris nincs auto az utcan, aztan akinek megis azzal van dolga az ott fizet
na?
de nem az ilyen kompromisszumos megoldst keresed te sem, hanem a hogyan basszunk ki minnel tobb mindenkivel tipusut
erdekes, Becsben is vannak belvarosban parkolohazak sokkal-sokkal tobb hellyel, mint idiotaisztan fovarosaban
miert ezt csinaltak ott ok is nem basztak ki siman a kerulet hatarra betontomboket meg behjatani tilos tablicskukat, nem is ertem...
pedig az mennyivel egyszerubb lett volna
okos magyarok majd megmutatjak a labancoknak is, a kipcsák-kuruczok hogyan csinaljak tutiba' ezt istöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133746 üzenetére
Mennyi lenne az optimális időtartam és honnan számít dugónak vagy erős forgalomnak? Ami még mindig forgalom, egyszer megnézhetnéd 16:20 felé a 4es6ost meg a Moszkva lefelé mozgólépcsőt. Bár lehet reménytelen történet. Aztán megpróbálok logot előszedni. Szeptemberi hétfő reggelre egy Csepel közepe és Duna torony közti táv belefért jó 30 percbe.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133751 üzenetére
Vidéki pizzásnál sem tudni sosem, csak ugye ott nem futnak 300 kilométert és lehet benne ráció. Azért mikor Kecskeméten telehaknizták a netet, hogy 40 milliós elektromos autót vettek pizza szállításra, akkor ott kilógott a lólág, az biztos, mert nem kevés tésztát kell érte meggyúrni. Itt is lehet egy elektromos robogó jobb lehet, de nem tudjuk a részleteket. Cégre leírni sokkal könnyebb valamit, ha utána felveszi az EUs támogatás, kap vissza ÁFÁt és igazából magánhasználatra futja a nagy részét.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133749 üzenetére
Neked van bajod a világgal, én csak adatot szolgáltatok. Bár van az a szint, mikor nehéz az értelmezése és összerendezése, max. pihenj rá egy fél napot. Nem nekünk van bajunk a rendszerrel, hogy korlátozzunk és végtelenségig emeljük a.... A nem tudom minek az árát, mert még azt sem tudom, hogy adó vagy parkolás, vagy parkolóhely megváltás vagy mi a fene is lenne a végső koncepció. Mondtam már, hogy jó lett volna az elején összeírni 10 sorban?
De értem. A piros az tegnap még dugó volt, most visszaidézem saját magad, akkor görcsölök.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133761 üzenetére
Te terelsz és nem fogalmazod meg rendesen. Nem csak hírt hoztál, hanem támogattad és kampányoltál mellette. Az kicsit más. Meg milyen hír? Még mindig nem tudunk részleteket, persze, hogy szalmabáb, mert olyan az az otoba báb csapong és meg sem mondja mit szeretne, csak korlátozzuk és fizessen. Eddig jutottunk. Most meg próbálsz mellédumálni, mint egy igazi alja politikus.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133773 üzenetére
Legyen úgy. Mára ennyi, oszt szeptember közepe hétfőn majd jövök, addig találd ki, hogy mi az elfogasdható a pirosra és hány perces lehet a csiganyál innen Csepel közepétől a gírosz büféig. Hátha berakok egy 28 perces futamot és kitalálod, hogy bőven 27.5 perc alatt kellene lennie, ez meg már jól látszik, hogy dugó az egész és korlátozni kellene :-D Esetleg állásidőt nem tudom mennyire pontosan méri, azt is elemezhetjük.
-
veterán
válasz Samott #133605 üzenetére
a világ egyik legkedvesebb (és legőszintébb) mosolyát kaptam attól a grafikuslánytól, akinek kerítettem a raktárból egy szép színes pokrócot :wub: de ő egyébként is ufó lehet (vagy gyíkasszony), amikor pár hete a nagyon durva melegek voltak, akkor odakint ebédért menve volt már, hogy levette a farmerdzsekijét.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #133989 üzenetére
Holnap reggel jön a szaki, én inkább csak úgy csöndben értékelem, hogy sértetlenül megúsztam a kalandot, mert a lámpákra koncentrált a raj. Felvittem egy zsák ruhát, leraktam, megfordultam, és a visszaút egy darázsfelhőn át vezetett. Odafelé még nem főtt le a kávéjuk, lassan keltek.
-
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133989 üzenetére
Ja, ezzel tanyán jártam úgy, hogy 1-2 darázs röpködött a sufni szélénél, na mondom akkor letámadom a nyílást. Kicsit fújtam rá, valami megmozdult, és jöttek ki a darazsak. Akkor start pánik, nyomtam ész nélkül a kemotoxot és kb. fél vödörnyi darázs kiömlött azon a 1.5 centis résen. Ezt legalább megúsztam.
-
A. Crowley
csendes tag
válasz Samott #134009 üzenetére
Igen, egyszer, nálunk májusban volt (vagy áprilisban, most nem emlékszem). Akkor leírom a sztorit.
Mindig ugyanannyi m3-t fizetünk. Ebből 63645/12=5303 MJ-nyi rezsicsökkentett, a maradék meg piaci áron van a számlán.
Itt jön a csavar. 11. hónap után jön az elszámolás, ahol is azt csinálják, hogy amit összesen elfogyasztottál, azt telibe belerakják rezsicsökkentettbe. Így kijön, hogy sok a túlfizetésed, úgyhogy egy szemmel látható összeget visszautalnak. Hurrá, örül a paraszt. És mint én is, nem néz utána, hogy hogy is van (amúgy ez egy 4 órányi kupaktanács, számolgatás eredménye, amit itt leírok).
Csakhogy a slusszpoén ott van, hogy van még vissza júli 31-ig pár hónap, akkor van a forduló. Így az elszámolás után már csak annyit kapsz rezsicsökkentve, amennyi a 63645-ből megmaradt (úgy, hogy a tavaly aug. 1-től használt mennyiséget kompletten annak számolják). Úgyhogy elszámolás után jött egy 19k számla, majd egy 36k.
Ennél a pontnál lecsökkentettük a számlánkat 150 m3-re, amire azt mondta az ügyintéző, hogy ez olyan 30k számla lesz. Csakhogy kifelejtette a képletből, hogy elfogy a 63645-ünk, így a 150 m3 szinte totál piaci áron 98k ezer HUF.Szóval nagyon oda kell figyelni, mert nem vagyok benne biztos, hogy ha ezt a 98k számlát most befizetem (feleslegesen, hiszen nem használunk el 150 m3-et nyáron), akkor az valahol majd belekompenzálódik a rendszerbe.
Így az a megoldás, hogy amikor elfogy az éves mennyiség, akkor telefon, számla storno, belőni 20 m3-re, és augusztusban, mikor újraindul, újra felemelni 175 m3-re.
És amikor megint elfogy, újra eljátszani.
Csak kérdezem. Aki nem megy így utána, az befizeti simán?
Nálunk onnan indult el, hogy a szomszédnak már múlt hónapban jött 60ezer, és a következőre meg 120k-t mondtak, úgyhogy elkezdtünk utánamenni a történetnek.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #134047 üzenetére
26 pénz. Mesélte a fazon, hogy nemrég volt egy családnál, ahol hasonló fészekre rázavarta az asszony a férjét spray-el, aztán 200 csípéssel vitte el a mentő.
Kicsicsajnál hat az antibiotikum, de a mandulái még mindig óriásiak. A nyakán dudorodik ki, ijesztő tud lenni. Ment már visszább, csak lassan.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #134066 üzenetére
Kérdés, egy csomó dolgot ki és mennyiért fog átvenni, meg hol?
Saját példám, hogy nálam alakul a memóriabánya, cca 8 kiló akad. Proci is lesz lassan 2. Alaplap, kártya, kábel, merevlemez is néha bejátszik.
Ismeretségi körben akku meg klf fémhulladékok vannak. Néha nem kevés.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Samott #134233 üzenetére
Az lehet.
Közben jönnek ám a különféle vámok az EU-n belül is, ezen ne aggódjon senki. Készül tervezet arra, hogy ha valamilyen bizottság úgy ítéli meg, hogy egy termék nem elég zöld módon készül, akkor EU-n belül is büntetővámot szabnak ki rá. És onnantól már elég szabadon lehet majd értelmezni, hogy micsoda "eléggé klímabarát" vagy "klímaellenes" és szét kell vámoltatni EU-n belül is.
Az egész saját magát fogja szétbomlasztani, mert olyan extra terheket raknak a vállalkozásokra és cégekre, ami a külső konkurrenciával szemben totál esélytelenné teszi őket.
Svédországon belül teljesen szét akarják például verni az erdőgazdálkodást, ami valami gigantikus része a gazdaságnak érthető okokból, ha megnézed a térképet. Ugyanez a bányászattal is. Gyakorlatilag minden szarrá válik, amihez az EU hozzányúl.
Közben Kína csak röhög a markába, mert a sok 60-as, 70-es években magát szétkábítózó, majd magától megcsömörlött kiégett hippi politikus a populista önbüntetési szindrómáját kivetíti az egész EU-ra. Most kinyírják az autóipart, az egész transzport szektort, Hollandiában a mezőgazdaságot próbálják kerékbe törni. Közben Kína mindenfajta zöldséges aggódást telibeverve masszív mennyiségű árut tud dömpingelni az EU-ba, mert minden más túl drága lesz.
Disznók feldolgozására szolgáló 26-emeletes ojjektum megvolt? Ez hatékony lesz, az emisszióval sokat nem fognak vergődni, aztán jön a jó kis kínai disznó a helyi hús helyett.
-
-
npera
újonc
válasz Samott #134237 üzenetére
Az egy low-volume koncepció kocsi volt, amit aztán kényszerűen gyártottak manufakturális módon, de egy idő után túl drága volt a processz.
Ettől függetlenül tényleg ideje lenni inkább 1t felé közelíteni a 3t helyett. Az agyhalott tömeg engedményeket elvenni, mert a jelenlegi masztodon SUV-os irány már akkor is tarthatatlan volt, amikor elkezdték és azóta csak rosszabb lett.
Közel 300-as méretű abroncsok 21-22"-os felniken, bőven 2,5t feletti tömegek, akkora fékek, mint egy régi autó kereke, agyhalott teljesítmény és önmegsemmisítő alkatrészek, ha a menetteljesítmény kihasználásra kerül. Egy ilyen kocsi miután kifut a céges lízingből már sosem fog rendes karbantartást kapni, mert a lengéscsillapítók, fékek és abroncsok cseréje gyakorlatilag GTK, és akkor még nem is romlott el semmi rajta.
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #134345 üzenetére
pár éve nekem volt gondom velük, de szerencsére visszakaptam a 2 bringa árát - igaz, hogy az ügyfélszolhálat helyett már a tulajjal beszéltem telefonon, hogy valami legyen
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #134465 üzenetére
belvarosban is mozgok, mivel a Keleti PU az ott van
akkor csinaljanak hozza epkezlab tomegkozlekedest a kulvarosbol is
ott tartunk hogy jelenleg az csak a belvarosban van, ahol 100-150 eve volt Bp hatara
de az nagyon nem zavarja oket, hogy azota 5-6x akkora lett Bp meretben meg lakossagban is
ha annyira nagyon akarnak hasonlitani a nyugatra, akkor ezt vegyek at, ne csak a tííícsukki korlatozasokat, mert az lathatoan nagyon menne
minden qrva EU fovarosban ezt csinaljak, es nem azt, amit ezek a kiskancsok probalnak beeroltetni, mert eppen pont talaltak hozza egy tanyarol szarmazo fopolgarmestert, meg kiszemezgetik a nekik tetszo reszeket
erdekes modon ejjel nem tudsz megallni belvarosban sehol, mert az ott lakok is autoval jarnak
az szerinted hova megy onnan? a belvarosba?
Dohany utcaba nappal pillanat alatt lehet parkolhelyet talalni, probald meg ezt du 5 utan
miert?
Monor-n lakok parkolnak ott vagy ki?
akkor vegulis nem minden belvarosi lako van ezen az allasponton, amit ez a par nagyhangu kepvisel, de onmagukat allitjak be tobbsegkent
amikor meg ott hetekig lezart rakpart bicajozgatgatni setalgatni meg jogazni, akkor vagy tipikusan pont sehol sincsenek, vagy latsz szumma ~100 embert
kb ennyire erdekli oket
de kozben meg ugy adjak elo a szitut, mintha budapesti kozparkok nappal agyig lennenek , es mar nem fernenek hova, meg el lennenek fojtva
se a Varosligetben Vermezon a Nepligtben meg a Margitszigeten nincs tomegnyomor
pedig ezeket pont nekik tartjak/juk fenn azert, amiert sir a szajuk szele
Koppenhagaban van egy 0.3km2-s resz, ahova nem lehet bemenni autoval
teeeeenyleg...? fuuuuuuuuuuuu....
Bp-n mekkora csak a Nepliget?
annak a 4x-e es nem csinalnak ott szo szerint semmit egesz naptöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #134465 üzenetére
Abban egyetértek vele, hogy kitiltani akkor lehet valamit, ha van erős alternatíva helyette.
Mondjuk a belvárosi autózást meg lehetne ritkítani, ha a külvárosban le lehetne tenni a verdát kábé bárhol, és vagy ingyen, vagy relatíve olcsón. ÉS! onnan gyorsan (!) be tudnál jutni a belvárosba. Ez Budapesten nincs.
Peremvidéken még csak-csak van parkolóhely, még talán ingyen is, de onnan nem jutsz be a belvárosba gyorsan. És a belső belvárosi tömegköz se a világ élvonalához tartozó.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #134465 üzenetére
Szerintem meg nem normális elvárás, na? Múltkor is már kérdeztem, hogy mennyi az a "kevesebb"? Mert ugye most már jóval kevesebb van, mint X évvel ezelőtt. Szerintem meg teljesen más a normális elvárás. Űrkikötőre lenne szükség és ha leszállok akkor személyesen Samantha Fox fogadjon meg fűszoknyás lányok. Naésakkor?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #134487 üzenetére
ja es majd az egyebkent ~20 perces utat 1+ orasra fogom cserelni, hogy elerjem a Kalvin-nal az M4-t, amikor ugyanezen 20perc alatt csak a Hatar utig sem erek el a BKV-val
meg cuccolok csomagokkal a BKV-n, amikor van auto, es mindig meg lehet allni a Keleti PU-nal, a pápalatogataskor is voltam ott, siman megalltam a 3. sorban, pedig allitolag akkkkkora dugok vannak, hogy masfel oraval gyorsabban elheto barmikor barmi BKV-n meg a bicajjal, mint autoval...aha, de
mindezt olyanok velemenye miatt, akinek nem kell a rokonait mozgatni a varosban, mert csak o el Bp-n, es azok abszolut nem jarnak ide, de megszakerti a Kaposvarrol idekoltozve hogy abbol a frutti 4km-s telepulesbol kiindulva (amit 1 ora alatt atsetalsz)) a bulinegyed szelen elve, hogy mi legyen a konkret az egesz varosban
az egyik agykombanjnak is az volt a bánata, hogy sok autot lat ott a Keleti PU-nal, amiben csak 1 vki ul es az fuuuu
kerdeztem tole, hogy arra gondolt mar-e, hogy az vki(k)et vitt oda ki, vagy vki(k)ert megy oda... na eddig mar magatol nem jutott el a matekbantöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #134487 üzenetére
"A Keletihez speciel metro jar. Ketto is. Annal nem lehet jobb tomegkozlekedest csinalni."
Hogyne lehetne, ha pl. Délpest felé járna egy, és nem kelet-nyugatra 2. HZ is délpesti.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #134495 üzenetére
nem bojelerrel egyutt, de mindenkinek van "csak" 1-1 csomagja, akkor azt nyugos lehet cipelni...nekem sincs annyi kezem, hogy 2-3 taskakat cipeljek
ezek a huszoneves csirak abbol a sajat kis mikrovilagukbol indulnak csak ki, hogy neki egy hetre is tok eleg, ami egy hatitatyeszban meg a sporttaskaban elfer, aztan akkor az pont eleg masnak is
meg egy 2-300+ k-s notebook-t vagy dVGA-t sem fogok a hiresen jo kozbiztonsag mellett a este a 99-s buszon meg a 4-6-s vilin vinni a honom alatt, akar tetszik vkinek, akar nem
foleg hogy este ~20perc az Izabella utca, Nyugati PU is, ezeket a tavokat rendszeresen megteszem...a vili meg akkor 10-15percenkent jar
azaz oda-vissz megjarom a turat 35-40perc alatt autoval, az Alza is oda-vissza 50perc szokott lenni a Hungaria krt-naztan jon erre az nagyotmondo okostojas bicajos, aki szerint masfel oraval elobb megteszi iranyonkent
annnyira de annnnnyira hiteles ezzel szegeny, o biztos vissza menne az idoben is...vagy kicsit sokat nezte a BTTF szeriat
legszomorubb az igazabol, hogy vki ezt be is nyalja neki
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #134566 üzenetére
Önmagában nem lenne nagy baj az akkugyárakkal (persze sok víz, blabla), ha lennének kellően szigorú előírások és be lenne tartatva.
Viszont sajnos arról se vagyok meggyőződve, hogy ha egyszer megdeglik a vezír és más párt kerül hatalomra, akkor azok akarnának/mernének(gazdasági értelemben) változtatni ezen a hozzáálláson ésmegszivatni/elüldöznibiztonságossá tenni a gyárakat.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen