- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Netflix
- Crypto Trade
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Videó stream letöltése
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #75495 üzenetére
Ja, azokkal lehet majd mindent IS kontrollálni.
De igazából az 5G tornyok a vírus aktiválásáért felelősek. Most, hogy egyre több az 5Gs cella, egyre több a fertőzött is. Tiszta, egyértelmű az összefüggés. És persze nem a prérin van a sok fertőzött, hanem a városban. Nyilván a szolgáltatóknak is ott érdemes szolgáltatni, ahol van kinek... megint csak logikus, hogy a sűrűbben lakott területen nagyobb az esetszám...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #75650 üzenetére
Köszönöm, majd jelelj, ha fel tudtad tölteni valahova.
A darab elengedése a 3. kör után már jó volt, addigra kellően felázott a villára tekert ragtapasz (ami nélkül viszont kicsúszik a darab a víz miatt).
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
válasz Samott #75664 üzenetére
Régebben nekem is felgyűlt egy hasonló, de minden vincsihez külön sata csatlakozó van, szóval + kártyával vagy egyéb vezérlővel lehetett volna Esatára lógatni, aztán az már bonyolult és különben is... Előbb-utónn egy darab 10 terás külső fog rajt lógni USB-n, én már sejtem.
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #75664 üzenetére
Usb-c vagy az alatt ugye thunderbolt3 vagy mifene kicsit idotallobbnak tunik.
Bar ez meg olcso.
Terramaster kulso hazak olyanok, hogy TB3, van bennuk 2-5 hdd fiok, e mellett ethernet, usb, stb. Azaz kulso tarral egybeepitett TB3 dokkolo. Siman meghajt 2 kulso monitort is. Es meg 60 wattal tolteni is tud. Azaz egy kabelen minden a laptophoz csatlakozodik...
Szerintem ha mar kabel kell, akkor egy ilyen 1 kabelen jon a minden a megoldas, legalabbis ha en TB3 portos lapost veszek akkor ebbe az iranyba mozdulok valoszinuleg.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #75673 üzenetére
Ha ilyesmiben gondolkodnek, akkor mar tudjon valami Vmware vagy hasonlo virtualizalast.
Epp ma gondolkodtam, hogy megint frissit a W10 virtualis gepem, megint lesz 1 ora mire megfrissiti magat. Havi 1x bekapcsolva minden esetben beleszaladok egy frissitesi hullamba.
Lehet egy olcso berelt virtualis szerverrel jobban jarnek....
Letezik olyan hosting ahol magahoz a vm-hez van hozzaferes? Marmint letoltheto, ujrarakhato, backup,stb...? Megmondom miert. A meglevo virtualis gepemet akarom feltolteni.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #75693 üzenetére
biztos van ilyen is, de 13%-s gazd visszaesenel nem valoszinu, hogy ez lesz a nagyobb reteg
most siman lehetnek olyan helyek is, ahova most 30-n allnak sorban, ott nem a 700k-s berigeny fog mukodni
2 eve meg még fejvadaszt kellett bevonni, hogy talaljanak egyatalan vkit
ex-fonokunket is lefejvadasztak 2018-ban, aztan most jott ez a valsag, es leepitettek a reszleguket ahova ment
nemhogy hivjak ide meg oda is, hanem neki kell kilincselnietöbb drón kell ;P
-
Gabibácsi
tag
válasz Samott #75757 üzenetére
Ez a másik nagyon jó konteo.
Igaz hogy most az egész világon máshogy védekeznek, és igyekeznek a maradék gazdaságot nem leállítani, de azért az orbán meg foci a lényeg...
tavasszal meg az volt a baj hogy miért nem a gazdaságot mentik meg, mit számít pár halottHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #75757 üzenetére
Én majd kifaggatom a meccsre járós ismerősöket, de egyelőre úgy néz ki, hogy egy csomó üres szék lesz és elszórják a nézőket. Pld. három jegyet egymás mellé nem is enged a szoftver. Aztán kiderül.
Igazából necces, mert mi most egy csomó buliba nem férünk bele, más meg igen és megint csöppet úgy igazodtak a szabályok, amivel szopolunk. Persze egy kis kockabuli vagy egyéb nem számít a nagy magyar gazdaságban az okés.
-
Gabibácsi
tag
válasz Samott #75764 üzenetére
Vannak szabályok, amik furák lehetnek, igen, de akkor te 10-kor vagy éjfélkor záratnád be? Vagy totál bezárás?
Meccs az fasság, a demokratás cikket meg egyszer már linkelted, nem kell többször köszi, attól még nem ez a majom egyszemélyben a kormány, meg akárki.Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Samott #75764 üzenetére
11kor bezárást én sem teljesen értem, lehetne 9 is.
De gondolom, nem kérdezték ki a vírust a napi rutinjáról.
Viszont ha így kevesebb ideig van nyitva, kevesebb ember is tud fertőzödni.Ez nem bináris dolog, hogy akkor így 0 az esélye a fertőzésnek, hanem az 1es valószínűséget eltolja a 0 felé. Cserébe van némi forgalma a szórakozóhelynek is és akkor win win.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #75764 üzenetére
Közben meg megszakad Gilles sorozata jelen állás szerint és nem futja le az összes UltraBalatont (az eddigi 13-at lefutotta, egyéniben!), mert a külföldiek nem jöhetnek futni. Mikor 330 induló van egy 221 km-es körön, az sok, oda nem kell a külföldi, de focimeccsre jöhet...
-
Jahno
őstag
válasz Samott #75764 üzenetére
"Bezarjak a szorakozohelyeket este 11-kor? Mert elotte nem fertoz a virus, vagy mi?"
Erre azt mondom, van benne ráció. Valamennyivel csökken az expozíciós idő, az is egy fajta korlátozás és terjedés lassítása. Egyesek szerint akkor nől a fejekben az üzemi nyomás és lazul a fegyelem, jön a dühöngő meg az ölelkezés. Aztán persze ez hely-függő, mikor milyen stílusú dologról van szó, mert a technoparti el sem kezdődik a punkok meg már délután 4kor összehánytak mindent. Ebben végtelenségig el lehet aprózódni a kreténnél is hülyébb szabályzatokkal, aztán aki látott már bankban üzemeltetési útmutatót, az nem lepődne meg
Mindig mondtam, hogy nem irigylem a fentieket sem, mikor valami szabályzatot kell hozni aztán betartatni, de mittomén. Jövő júniusban sem tudjuk mi lesz a helyzer. Olyan sem lesz, ami mindenkinek jó.
Így nyaff, mittomén. Csak szopunk is.
-
npera
újonc
válasz Samott #75864 üzenetére
Ezen még nem dolgoztam.
Szerintem félreértettél valamit. Sosem röhögtünk a Teslán, nagyon is komolyan vesszük. És nem csak a Tesla van fókuszban, más gyártók fejlesztéeit is nagyon figyeljük.
Amiről korábban írtam az a saját véleményem volt a fejlesztési elveikről és miként tekintek arra, hogy még prototípus HW és SW van kint a vevőknél, ami biztonsági kockázatot jelent. Leginkább az Autopilot tekintetében fogalmaztam meg véleményt. Amit most is fenntartok.
-
npera
újonc
válasz Samott #75882 üzenetére
A HW az be lett fejezve, ez egy elég fontos dolog. És le is lett tesztelve. A biztonsági megoldásokon nincs kompromisszum, az hozza is a kötelezőt.
A SW az egy elképesztően komplex dolog sajnos, a töltés például nagyon nem egy standard mentén mozog. ICE vonalon annyi van, hogy bedugod a csövet a tankolásnál, nincs handshake, nincs aktív loop és teljesen humán vezérléssel lefut a téma. Maximum ha ügyetlen vagy kilöttyentesz egy kis benzint a földre.
Egy BEV esetén kommunikál a töltő a kocsival és úgy vezérli az áramot és feszültséget, de ahogy nézem ahány töltőhálózat annyi féle SW-megoldás van, semmiféle értelmes standardot nem tudtak összehozni a csatlakozó alap standardján kívül. A jelenlegi helyzet nonszensz, hogy mindenféle szolgáltató variál a saját rendszerével és gyakorlatilag egy hatalmas nagy katyvasz az egész, a kuncsaft pedig vihet magával egy tupperváre edénnyel RFID tagot, meg kártyát és lehet külön mobil nála a 47 töltős applikáció számára.
A fogyasztás részben a kaszni alaktényezőjétől függ. Egy WLTP ciklusban nagyásgrendileg 3/4 rész a gördülési- és közegellenállás (!), a maradék a hajtáslánc belső vesztesége. Tehát hiába vagy mondjuk 95% körül egy komponensre vetítve, ha kábé az 1/4-ét tudod befolyásolni a fogyasztásnak a ciklusban. Ha a kocsi úgy néz ki, mint egy mikrobusz (lásd XC40), akkor csak kavarod a levegőt magad körül, meg tolod magad előtt. Itt a Model 3 alaktényezője egy igen erős fegyvertény.
Az lesz vicces, ha majd kijön az új Tesla hajtáslánc és a mostani kínálattal felmossa a padlót. Akkor majd eléggé kíváncsi leszek a fejlesztési célokra.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #75875 üzenetére
az a meleg igazabol, hogy a Model S "Raven" az 10sec-s idot is tud csapatni alapbol, 10.7-10.8sec
olyat a sportomocik mennek 1/4-n, meg azokbol nemelyik mar tud 9sec-s idot is
de azert az az elegge paraszt ebben, hogy csak lazan beulsz, nyomsz egy nagyentert, es masik hiaba gepeszkedik, Te megis tavolodsz tole, meg szol a hifi-ben Vivadi-tol a 4 évszak-ból az Ősz
[link]több drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz Samott #75988 üzenetére
Szeretem az ilyen képeket, amikor az "alternatív" közlekedést kell propagálni. Kellemes őszi napos délután, kábé 22 fok, nincs erős szél, eső vagy hideg. Könnyű ruházatban tudsz kényelmesen suhanni a kerékpárral a naplementébe....
Ahogy én is szoktam
Igazából mostanra kezd elég sok ország olyasmi szigorúbb gépkocsis közlekedési mintát bevezetni, ami már például Dániában vagy Hollandiában ment régóta. Hogy kifejezetten lassítják vagy konkrétan blokkolják az autózást egyes helyeken.
Ameddig van alternatíva, addig jó. De sok embernek gyökeresen át kell strukturálnia a napját, ha a korábbi logisztikája valami miatt autóra épült. És ez nem feltétlenül rossz a nagy képet nézve, de elég sokan durván tudnak szívni ilyenkor. És persze sokan csak indulatból tudnak reagálni.
A gond az, hogy sok helyen olyan mértékben nő meg az adott polgár közlekedési ideje ami gyakorlatilag hazavágja az egész napot. És nem mindenkinek könnyű váltani munkahelyet vagy lakóhelyet.
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #75988 üzenetére
Welcome to Slovenia.
Nalunk 200 Euros buntit kap a nem helyi ha behajt a falunkba es nem tudja igazolni hova megy es milyen cellal. Azaz a foutrol nem hajthat le csak ha szallasa van vagy igazolhato celja a kornyezo falvakban.
Nyaron a rendorok ott allnak az ilyen tablak mellett es nem engedik lehajtani a kulfoldi rendszamos autokat. Ha nem rendor akkor polgarorok, es ha szukseges rendort hivnak.
Mar tobbszor leirtam, hogy barmi aron meg akarjak orizni a lakosok nyugalmat, nyaron az atvonulo turistak durva dugokat okoznak es megprobalnak minden lehetseges menekulo uton roviditeni a hatar fele. A roviditessel pedig bedugitjak a nyugalmas mellekutcakat is.
Volt akit a volgyben levo arokbol huztunk ki es nem akarta elhinni, hogy nem tud atmenni a hataron levo folyon autoval. Sajat autoval nem is tudtam kihuzni, szolnom kellett szomszednak aki traktorral kihuzta az oreg Opel Kadettet.
Lathato, hogy mekkora szivas a hatarra vezeto ut, nem nagyon halad a sor.
[link]
Ez Julius kozepe volt, pedig iden igazan nem is volt durva a turizmus.
Szerintem tervezze be, hogy ejfelkor erjen a hatarra, akkor nincs olyan sor mint nap kozben.Meg szerencse, hogy siman ki tudjuk oket kerulni, mert helyieknek nem tilos az ilyen tiltott utszakaszra a behajtas.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #75997 üzenetére
Par rendor es polgaror betartatja. Lakossag meg orul az elheto kornyeknek.
Igy nem okoz gondot a turista aradat.Kertek alatt mi mehetunk, ha az nem lenne akkor mi is allhatnank a sorban.
Erre jo a helyi rendszam - vagy szukseg eseten a lakcim kartya.
Ha az adott korzetben van a lakcimed, akkor minden rendben.
Nekunk, ott lakoknak ez egy jo megoldas.A 2 fobb uton van kb 5-5 leagazas, azaz 10 rendor/polgaror siman betartatja.
London az mas teszta, nagy terulet, sok ilyen leagazas.
De elobb/utobb kiraknak valami okos kamera rendszert, aztan rapacsal aki oda ok nelkul behajt.Vagy 2 eve lattam lampaoszlop tetejere telepitett kamera felvetelet.
Ejjel, lampa nelkul kozlekedett a sofor, siman kiirta a rendszamat - pedig volt vagy 30-40 meterre a kamera. Letezik valalmi speci optika ami a rendszamokra van kialakitva es az azon levo fenyvisszavero reteg is valami speci cucc. Igy sotetben is siman leolvassa, nem kell hozza meg infra sem. Koromsotet ugyis ritkan van az utcan.Meglepne ha nem ebbe az iranyba menne el a vilag.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
npera
újonc
válasz Samott #75995 üzenetére
Itt is folyamatosan blokkolnak mindent, amit tudnak. Buszmegállónál 2-sávos út összehúzva 1-be, aztán a busz beáll a szűkületbe. Ha mondjuk a mentő áll mögötte szirénázva, akkor az IJ, de egyébként csak simán idegesítő.
Most a faluban átvezető főúton lesz majd 400 méteres egyenes szakaszon 4 db fekvőrendőr 2 db zebrával megosztva. Ott vonul át a Volvo Trucks és a Volvo Cars munkásainak egy jó része, és nem csak azok akik a faluban laknak, hanem a falun át haladnak a belváros felé.
Jelenleg kábé 20-centis hosszú és 4-5 centi mély felmarás van az aszfalton. Saját autóval egyesben mennek át rajta. A céges kocsikkal vagy a lesz@rom sofőrök azok ilyenkor a szembesávban kövér gázzal kikerülnek, mert úgy az igazán jó, majd be eléd és satu.
Ez az út az, ami a "főtér" felé vezet (Tuve Torg) és ott van az összes bolt és posta, meg az orvosi rendelő.
A forgalom másik része a város körüli elkerülő és a városból kivezető országúton halad a gettók felé. Lásd Angered és Bergsjön. A harmadik része pedig a nagy hídon át megy a város déli része felé. Ott az út 3-sávos többnyire és 70-es és 80-as határok vannak. Kivéve, amikor a hídon felújítás megy (minden nyáron a következő 3-4 évben talán), akkor 2 sáv járható 40-el. Na, olyankor aztán van sor szépen.
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #76009 üzenetére
Itt nem olyan a falvak elhelyezkedese.
Azaz a mi falunkbol siman el lehet jutni 2-3 masik falun at ujra a foutra.Epp ezt probaljak kihasznalni a roviditesre jatszo turisztok.
Levagnak a dugot es rakanyarodnanak a hatarra a falunk vegeben levo keresztezodesrol.
Onnan mar csak 500m a hatar. Sporolna vele par kilometer dugoban szopast.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #76019 üzenetére
Az helyi. (a local az korzetre van ertve)(nem megye, nem falu, nem kerulet, franc se tudja mi a municipality forditasa szabatosan).(Szloveniaban 212 ilyen van).
Van helyi rendszama, lakcime, stb.
Vagy hivja fel azt akihez megy, mutassa a foglalasat (ha netan probalna takarozni a turizmussal), stb.Ok nelkul nem buntet a rendor, de mikor pl. egymas utan 3 holland lakokocsi jott at a falun, akkor mindharmat kikaptak pont a hazunk elott.
Mivel ahogy mondtam nincs se kocsma,se etterem, se posta, se bolt a kornyeken, igy a megallok inni/tankolni/pisilni/vasarolni nem all meg.
Ha meg nincs keresni valoja egy minden bejaratanal tablakkal korlatozott ovezetben, akkor mar jogosan vonja kerdore a rendor.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- HiMedia lejátszók
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Apple watch SE 44mm cellular 100% "hibátlan 4 hónapos!!!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen