Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    Bürokrácia csúcsa, level99, technikai ügyfélszolgálat emailban nem küldi ki, amit tavaly ki tudott, most inkább személyesen adják oda. Chip kártya frissítés sokadik kör.

    Nem adhatom le személyesen, mert járvány van, ügyfélfogadás nincs. Szóval el kell küldenem postán, de ehhez külön papírmunka szükséges, amivel igazolom magam, hogy én én vagyok és a jogosult is én vagyok. Bár titkosított a cucc és sajátjuk, amit a cégtől bérlünk szolgáltatással együtt, de hát ez ilyen. Eredeti terv: leadom, berakják az íróba, megnyomják a gombot, mailban kapom az elektronikus számlát és kész.

    Most már ott tartok, hogy még csak a harmadik emberrel beszélek és nem tiszta a folyamat, hiába esne útba a cég.

    Telefon, sokadik kör. Technikai csávó mondja, hogy ma van ügyfélszolgálat. Elsőre örültem, mert beballagok, megoldják. Igen, de mára már nem adnak időpontot akkor sem ha ráérnének. Leadni sem lehet, csak kedden. De akkor is csak déltől. De akkor sem, mert járvány van, szóval küldjem postán. Amihez viszont igazolás kell, miszerint én vagyok én. Ez utóbbi pont nem teljesen tiszta, személyesen lehet csak a kártya gazdája intézhetné, aki nem én vagyok és a város másik végén otthon tanul két kölökkel és közben próbálna dolgozni (Meg engem hajtani, hogy oldjam már meg ezt is. Az élet szép.). Persze Ő meg egy cég alkalmazottja, aki cégcsoportként két cég kártyáját kezeli...

Új hozzászólás Aktív témák