Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz sutszi #60182 üzenetére

    Voltam délután vásárolni, autóval mentem. És eszembe jutott, hogy csináljak teljesen hideg motorral 20 km/h tesztet második fokozatban. Ez egy különösen magas teljesítményű gépkocsi, a gázpedál simogatására is borzalmas energiák szabadulnak fel. A maximális teljesítménye 143 lóerő 6000/min fordulatszámon, ami nem is teljesen használhatatlan, mert ha helyzet van, akkor el szoktam odáig forgatni. Kettesben a 6k RPM az pont 90 km/h, így városban teljesen felesleges kettes felé váltani igazából.

    A viccet félretéve.

    A motor hideg volt, kábé 50 métert mentem csak a garázstól és elkezdtem a felvételt. Világít a kék lámpa alul, mert a japánok kispórolták belőle a vízhőfokmérőt. Hideg váltó, hideg motorolaj, hideg hűtőfolyadék. Kábé 7 fok külső hőmérséklet, 30-as zóna lassító sikánokkal.

    1000/min felett volt a fordulatszám, ami számomra túl kevésnek tűnik, hideg motort lehetőleg 1500-2500/min között tartom és kerülöm a magas nyomatékigényt.

    Ebben az utcában szívem szerint 25-30 km/h között haladok, de ahol tipikusan gyerek ki tud rohanni (házak közül kivezető járó- és kerékpárutak), ott le tudok lassítani 30 alá anélkül, hogy leesne az aranygyűrű a kezemről.

    Itt egy videó. A hangot megtuningoltam, mert az alacsony fordulaton brummogás unalmasnak tűnt.

Új hozzászólás Aktív témák