Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz blueboi69 #140117 üzenetére

    Töltőkkel elég jól állok, mondtam én ezt, hogy idővel lesznek minden is, aztán némelyik 180 forintért adja, meg persze igazodni kell mindenféle nyitvatartási időkhöz. Ami nyitva van az 300 forint felett méri és 2x10 perc séta sem lenne olyan vészes.

    Sokszor lógnak rajt kocsik, aztán a megszokásokkal lenne bajom, hogy valamelyikhez megyek, nincs, tele van, bezárták, nem működik éppen tegnap emelték duplájára és utazhatok ide-oda egy töltőért, mint 90es években az este is nyitva tartó benyakúthoz.

    Tegnap poénból kitöltöttem egy GreenGos kalkulátort, de kicsit sántít is, mert abszolút nincs benne paraméter, hogy 2010nél régebbi saját autód van, vagy akár csak 2 napnál hosszabb időre utaznál, de kb. futásra és kiadásra egyik opcióval (saját autó, nem hiteles) bőven olcsóbbat mondott a sajátra, egy 6.5 millió forintos hiteles új autóra meg kb. 100ezer forint/év volt a GreenGo javára. Amire a következő évekre számolt amortizációt, de sok mást nem nagyon és azt sem, hogy egyszer az saját tulajdon lesz. Persze ezeknek a műszaki paramétereit, szolgáltatásait sem lehet összehasonlítani.

    Kicsit marketingelnek, hogy a szabadidőt is számoljuk bele, amit a kocsi karbantartásával töltök vagy szervízre várok, nálam az sem talált be, inkább az a rizikófaktor, hogy mennyibe kerül, mikor lesz kész és addig nincs autó a GreenGonak meg kellőképpen van rendelkezésre állása. Nem az az évi +2 óra dönti el a mérleget, ami a szervízzel jár, de ennyi erővel a GreenGo térkép böngészése és szabad autó keresése is felesleges időtöltés, itt meg kimegyek a ház elé és van.

Új hozzászólás Aktív témák