Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz tomsolo #69431 üzenetére

    Nem, ez nem üzlet, ez nagyjából proletárdiktatúra, az üzletre pont hogy káros.

    Azért tették be bundleba, hogy megismerjék a nevüket, megismerjék a játékot, ami ismeretlen fejlesztőként máshogy nem igazán megy. Jókor és jót léptek, ezzel nincs is semmi baj, amit buktak a bundle kiadáson, azt befektetésnek kell felfogni a jövőre nézve. Kb. marketingköltség. Húzták a következő jókor és jó lépést, mi szerint próbáltak ebből a befektetésből hasznot húzni, és végre egy minőségi, tartalomban gazdag újítással némi komolyabb bevételt elérni, amiből később lehet növekedni, új játékot készíteni, stb.

    Tiszta sor, jó modell, ha úgy tetszik olcsó demó vagy shareware, ami alapján tudsz dönteni (ugye mindig azon megy a rinya, hogy nincs próbálható demó), hogy kell-e a tartalom vagy nem.

    Na ebbe lett megint beleköpve, már indulásnál, és még majdnem hogy ők rohadjanak meg.

    És a gond ezzel az, hogy nem lesz majd olyan, ami jobban termel, ez lett volna az. Ezért fognak szép lassan kikopni a minőségi indie fejlesztők, mert az ígéret mögött (hogy most olcsón adod, megismernek, és később kasza), nem marad semmi. Mindenki anticipálja a 90%-ot, meg a dollárbótot, a fejlesztők meg mennek vissza a balettba ugrálni.

    Szvsz. a legrosszabbkor jön most ez, mert az oldgenes konzolok elavultsága miatt most viszonylagos aranykor volt 2-3 éve a PC játék piacon, most, hogy itt vannak a next-genek megint szívás lesz évekig, amit pont be lehetett volna tömni pár jobb képességű indie kinevelésével a nagyobbak közé PC oldalra. De a holnap szűklátókörűség miatt elmarad, lehet menni rpgmakeres meg p2w marhaságokkal ökörködni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák