Új hozzászólás Aktív témák

  • ROBOTER

    addikt

    Üdv!

    Vettem (kifizettem) két terméket emag online boltban. Az egyik személyes átvétellel volt, mert EMAG forgalmazású, a másik OFISITEL. Előbbi megérkezett a boltba, átvettem, bár otthon derült ki, hogy sem magyar, sem angol útmutatót nem adtak hozzá. Csak orosz, ukrán, lett, litván, bolgár stb. Üzenetet írtam, választ nem kaptam.

    A másik termék futáros, előre megadott kézbesítési intervalluma lejárt. Mivel külső szállító, nyomkövetés nincs. Emailt nem kaptam, telefonon nem hívtak. Az EMAG honlapján annyit írnak, hogy a külső partner tud tájlkoztatást adni, azért ennek jogszerűségére kíváncsi lennék.

    Mit tegyek szerintetek? Rohadtul be kellene építenem a terméket.

    Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák