- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 11
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
maross
veterán
''Aki ezt elvégzi az nagy eséllyel fog tudni programozni. Nem gyenge szinten''
iden elvegzem, meg nem tudok programozni . amibol van geptermi zh, annak megcsinalom a beadandoit, de ennyi. ettol meg nem leszek jo programozo. nem art az elhivatottsag is. elejen azt hittem erdekel a terulet, de mint kiderult megsem, hardverek jobban foglalkoztatnak. csak azert csinalom meg, mert kihivas .eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
mdk01
addikt
Köszönöm mindenkinek az edig hsz.-ket sokat segítenek.
-
Tele von Zsinór
őstag
válasz Panzermeyer #105 üzenetére
Nekem meglett a mostani anal1 zh. 17 pont
-
corm
senior tag
Erre csak annyit, hogy vannak olyan tarstudok, amikre kb semmit nem kell tanulni. Pl. kopernikuszi fordulat. Ez szinte ugyanolyan, mint egy középiskolai történelemóra, a vizsga nem nehéz, és ráadásként még egész élvezetesek is tudnak lenni ezek az órák. Már amennyire este 6kor az tud lenni bármilyen óra
Y N W A
-
_thomas_
tag
hali!
csak annyit szólnék hozzá hogy én is jártam fősulira (GDF - szinte hallom a fújolásokat) de annyira elegem volt belőle meg a sok hülyeségből/ ''tanárokból'', hogy otthagytam.
én csak programozni akarok felkiáltással vetettem bele magam az életbe ,megtanultam magamtól a programozást és most egy cégnél vagyok programozó diplomám nincs viszont tudásom van amit folyamatosan bővítek... ha ezt tudtam volna nem pazarlok el egyetlen percet sem hülye főiskolákra...
üdv.
_thomas_www.ironic-software.com
-
Panzermeyer
tag
áp
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
-
zoty314
aktív tag
válasz Panzermeyer #110 üzenetére
dáun
-
czappa
aktív tag
NEEeeee! Nem mondod komolyan, nem az emberrel van bajom, hanem amit tanított azzal, nem volt értelme.
Bár halottam róla néhány érdekes pletykát a vizsgáztatási szokásairól, meg nem azért jöttem el h újra lássam.
Amúgy gondolom nem az ASAO-t tartja, mert az Csink órája (ez Tildynek is ment).
Ja Fóti úgy vizsgáztat (szóbeli), hogy járkál körbe, mindnkinek egyesévek mond valamit, és azt kell kidolgozza. -
dantes
tag
A fenéket! Aki ezt elvégzi, jó eséllyel fog tesztelni, dokumentációkat írni, titkárnősködni valami informatikai cégnél. (Na jó, van kivétel is, de az nem a progmaton tanult meg programozni.) És a nagy büdös lóf*szt lesz projektvezető! A Fóti tárgya pedig egy istentelen nagy baromság! Olyan elemi dolgokra vezet be egy formális matematikai leírást, amit bármelyik 80-as IQ feletti ember kapásból vág. Semmi használhatót nem tanítanak, és ez a tény, öreg. Minden értékelésben jó helyen van a magyar mérnöki, orvosi képzés, és minden értékelés azt írja, hogy az informatika oktatás egy nagy szar! Ha nekem nem hiszel olvass kicsit utánna ennek!
Egy kérdés: Te mennyi idő alatt fejezted be a progmatot, és most mit melózol?''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.'' - Mark Twain
-
corm
senior tag
Hmm ha az eltén oktató ''fóti''-ra gondoltok, akkor is legalább annyi tisztelet, hogy rendesen leírjátok a nevét(Fóthi Ákos), attól függetlenül, hogy mit gondoltok az oktatott tárgyáról, amiből ugye kettő is van. bev prog 1-2, ha meg nem rá gondoltok, akkor elég értelmetlena vita.... Amúgy az 1-re még rá lehet fogni, hogy kevés köze van a programozás gyakorlati részéhez(bár az alapvető vezérlési szerkezetek itt kerülnek bevezetésre), de a kettőre semmiképpen, az a tárgy egész végig nevezetes, alap algoritmusokkal foglalkozik. Úgy is mint, keresések, időszerűsítés. Más kérdés persze, hogy nem azt mondja el, hogy c-ben pascal-ban, ada-ban, vagy akármi másban hogy néz ki egy if mondjuk, de erre ottvannak a programnyelveket oktató tárgyak...
Mindamallett persze nem lehet elvitatni a tárgtól a ''szűrő'' megjelölést, nem véletlen az, hogy a 400ból csak 2-250 jelentkező marad a 2. félévre..
[Szerkesztve]Y N W A
-
zoty314
aktív tag
Nem akarom védeni az ELTÉ-t és a prog.mat.-ot, mivel az egész magyarországi oktatással baj van, de beszélhetnénk akár egész Közép-Európáról. Annyit viszont elmondanék, hogy a bev.prog. nagyon sokat segít abban, hogy megtanuld az absztrakt gondolkodást, el tudj vonatkoztatni a való világtól, az adott problémától és ki tudd terjeszteni vagy egy adott esetben tudd specializálni. Nekem abbban is sokat segített, hogy miután végigvergődtem a bev.prog.1-2-n (ami mellesleg sikerült az első két félévben, tehát az ajánlott tanterv szerint), már nem okozott olyan nagy gondot pl. a bev.mat.3-as definíciók, jelölések, tételek megértése. Elég ha megemlítem az univerzális algebrákat, amik eleve úgy kezdődnek, hogy 1 oldal csak a jelölésrendszer, a következő oldal 1 definíció és akkor még sehol sem volt a tétel és a bizonyítás. Sok embernek ez nem mond semmit, mert idáig a legtöbben el sem jutnak, amit természetesen megértek, de vagy legyen kitartó az illető, vagy tényleg váltson szakot, mert az első 3 év után nagyon szép és viszonylag könnyű tárgyakkal foglalkozhat, és odáig el kell jutni.
Nagyon sok emberrel találkoztam már a prog.mat.-on.
Voltak, akik a bev.prog.-gal kínlódtak, ezek többnyire azok voltak, akik már előtte is elég jól programoztak funkcionális nyelveken és nem tudtak áttérni az absztrakt gondolkodásra.
Voltak, akik a bev.mat. 1-2-vel, nekik a matek egyáltalán nem áll közel a szívükhöz.
Voltak, akik a lin.alg.-gal, pedig a többivel már elég jól haladtak, sajnos őket nem igazán értettem, de tán nem tudták elképzelni azt, amivel dolgoztak, mivel a lin.alg.-nál sokat segít, ha legalább el tudod képzelni alacsonyabb dimenziókra, hogy mit csinálsz valójában, mit számolsz, mire jó ez.
Voltak, akik az analízis 1-2-t ''szerették'' nagyon, közöttük én is, hát erről csak annyit, hogy köztudottan szórótárgy, 600-ból 2-300, 1000-ből 3-400, kb. ilyen arányok voltak az egyes félévekben. Néha összejött jobb arány is, de én abban sem voltam benne. Az analízis 2-t már kb. 4. éve nyomom, és a szomorú tény az, hogy nem vagyok hülye analízisből. Itt azért tán a tanárok javítják érdekesen a beugró írásbeliket, mivel nem hiszem, hogy tanulás nélkül 4 pontos beugrót írok, utána pedig 1 hetes tanulással is 4 pontosat. Akkor érthető lenne, ha a többi tárgyból is hülye lennék, de azokkal elég jól haladok, a matek tárgyakkal is.
Voltak, akik a bev.mat. 3-at szerették meg annyira, hogy évekig nem tudtak megválni tőle, hát ezen nem is csodálkozom annyira, mert tényleg sok az anyag és nehéz, főleg a már említett univerzális algebrák rész nehezen emészthető.
Voltak, akik a programozási tárgyakkal nem tudtak zöldágra vergődni, belőlük többféle van. Aki már az EAF1-2-n elbukik, az vagy nem tud egyáltalán algoritmikusan gondolkozni, vagy nagy pechje volt a zh-n, vagy lusta volt akár 1 beadandót is megírni. Aki az EAF 4-en bukott el, azon nincs mit csodálkozni, mert sz.r az egész. Én most másodszor hagytam az EAF4-et, és nem azért, mert nem lehet megcsinálni, hanem azért, mert ennyi időm egyszerűen nincs rá. Majd egy nyugodtabb évben. Aki a prog.nyelvek 1-et, vagyis az ADÁt nem csinálta meg, az azért még érthető elsőre, nem olyan egyszerű, 1 félév alatt ledarálják azt, amit EAF-ból két félév alatt stb.
A szám.háló. sem egy nagyon közkedvelt tárgy, pedig nagyon sok értelmes dolgot lehet ott tanulni, én ma írok belőle évfolyam zh-t. Szóval szorítsatok! Nagyon sokat meghúznak, de próbálkozni szabad.
Röviden ennyi. Elnézést a hosszú hozzászólásért és az esetleges félreértésekért. Nyitott vagyok egy vitára, meggyőzni is engedem magam, tehát hajrá.
[Szerkesztve] -
dantes
tag
Egyszerűen nem emlékeztem, hogy írja a nevét.
Arről nem nyitok vitát, hogy kit miért kell/kellene tisztelni. (Egy tanárt mondjuk azért lehetne, mert ért valamihez, ami hasznos, és továbbadja ezt a tudást. Tisztelem ezért mondjuk Porkoláb Zoltánt. Fóthi esetében valami teljesen másról van szó.)
Még egyszer utoljára: A tárgyal nem az a baj, hogy alapalgoritmusokkal foglalkozik. Nem is az hogy absztrakt. Hanem az, hogy bebizonyítja hogy a lináris keresés miért is oldja meg az adott feladatot! Aztán amikor én kezdtem, ezt nyomták tovább a tömörítésre, meg mit tudom én milyen marhaságokra, amiket most már talán algoritmusokból adnak le - kicsit tanulva a hibákból - formális bizonyítás nélkük. Ha valaki védeni akarja a tárgyat, akkor ezt magyarázza meg, hogy miért is jó!
A tárgynak esetleg lenne értelme doktori iskolán, DE nem első egy két félévben!
Ez egy olyan szakma, ahol lehetne tanítani értelmes dolgokat is. Azzal is lehetne szűrni. De a bevproggal, meg az analízissel nem a megfelelő embereket szűrik ki. Így a fentebb említett emberek maradnak benn. Ha jól emlékszem az IIER-nek van ajánlása az informatikus képzésre, ott 2 félév analízist írnak. Az ELTE-n 4 év van.
De persze, aki akarja higgye el, hogy ez a képzés jó! Mert hiszen Fóthi, meg Simon is megmondta.''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.'' - Mark Twain
-
corm
senior tag
Én arra gondoltam, hogy nem mint tanár, hanem mint ember megérdemel mindenki annyit, hogy normálisan írják le a nevét, sebaj. Amúgy nyilvánvaló, hogy baromi(túlságosan) nehéz ez a szak. Mellesleg nekem úgyrémlik, hogy mi már 2. félévben csak algorimusokat gyártogattunk gyakorlaton, előadásra már nem emlékszek de a vizsgán nagyjából megint csak az algoritmusok kelelttek, meg tán tételek(pl. specifikáció).
Y N W A
-
dantes
tag
Jójó igazad van. Ideges voltam.
Az nem is lenne baj, hogy nehéz. Az a baj hogy pl 4 év analízissel nehezítik meg.
Amikor én kezdtem, akkor aszem 1 félév bevprog volt, 2 félév prog módszertan. Ami a bevprogos módszerekkel sokkal bonyolultabb algoritmusok (tömörítés, mintaillesztés) formális bizonyítása volt.
Na mindegy végső konklúzió: A szak nehéz: nem baj. A szak túl elméleti: ez baj. Ugyanis nem a leendő jó szakemberek maradnak bent (és nem megfelő képzést kapnak), hanem akik képesek/hajlandók ezt az elképesztően sok fölösleges dolgot megtanulni. A két halamaz nem diszjunkt, de nem is ugyanaz.''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.'' - Mark Twain
-
corm
senior tag
Ez így van, de programnyelvet sztem felesleges tanítani. Olyan sok van, hogy sokkal jobb, ha megtanítanak programozni, nyelvfüggetlenül, és utána már csak azt mondják el max, hogy mire kell figyelni az egyes nyelveknél. Amúgy Pesten pl. nem is nagyon van olyan suli amilyen ideális lenne a te általad leírtakra, a bme szintén túl nehéz, csak nem az analízis miatt, a bmfen semmit nem tanulnak, a gdfet asszem nemkell részletezni Egy biztos, elte rpogmat diplomával bárhol kapsz munkát, és ha elvégzi az ember, bárhol meg is fog felelni az elvárásoknak...
Y N W A
-
corm
senior tag
válasz Panzermeyer #121 üzenetére
Jó, akkor átfogalmazom. BMF-en az első 3 félévben semmit nem tanulnak
Y N W A
-
czappa
aktív tag
válasz Panzermeyer #121 üzenetére
Igen erre már rá akartam kérdezni, csak féltem, hogy vitatható lenne a stílusom és inkább hagytam.
-
Lortech
addikt
Tavaly, esti tagozat, 1. félév, infó tárgyak: 1, Adatstruktúrák, algoritmusok, objektumok, ea : ez tűrhető volt, talán még szinvonalasnak is mondanám; 2. bev. infó, gyak: gagyiság (excel, word, html, mittom); 3. Imperatív, objektum orientált programozás, gyak - semmi köze nem volt az oop-hez, delphi console application.. tehát gyak. 1 az 1-ben pascal. - elég fos volt az oktatás, tanár.
2. félév: 1. Informatika elméleti alapjai, ea - ez jó volt, bár sok újat nem mondott; 2. Programozási paradigmák és technikiák, ea - prog elmélet, konkrét nyelvekre levetítve, java, c++, c#, delphi, oop, progtechnikák, ez rendben volt; 3. Vizuális, eseményvezérelt programozás, gyak - delphi, immáron rendes windowsos alkalmazások, elment.
Azért írtam le, hogy ne az maradjon meg az emberekben, hogy semmit se tanulnak ott az emberek, mert ez azért mégsem állja meg a helyét, mindenki eldöntheti maga, hogy ez szerinte kevés vagy sem.
///a 3. félévről nem tudok nyilatkozni, mert sulit váltottam, de ilyenek voltak elvileg, hogy Számítógép hálózatok, I. Haladó algoritmusok, Haladó programozás, Digittechnika///[Szerkesztve]
Thank you to god for making me an atheist
-
corm
senior tag
Úgylátom sikerült világháborút kirobbantanom Pedig nem állt szándékomban, na mind1.
Y N W A
-
karyo
senior tag
Ez így ebben a formában nem igaz. Én BMF-NIK-et végeztem.
Az első 3 félévben semmi HASZNOSAT nem tanultam, legalábbis abból az aspektusból visszanézve, hogy 3 éve végeztem, azóta dolgozom, és a tárgyak 85%-a teljesen haszontalan, a mindennapokban nem fogod használni. Prog tanítás: nagyon gyenge, ha magadtól nem állsz neki foglalkozni vele, csak kinevetteted magad egy inetrjún azzal a tudással, amit ott kapsz. Ha papír kell, akkor menj fősulira, ha sok pénzt akarsz keresni, mihamarabb specializálódj egy területre és nyomulj be egy céghez aki a témával foglalkozik. Csak így megy.Enjoy the silence.
-
Lortech
addikt
Én csak a tényeket közöltem, amint láthatod, és nem keltem a bmf védelmére, amúgyis utáltam, rühelltem. Egyébként most programtervező infón vagyok, és itt eddig egyetlen egy prog órám van, az is assembly, de legalább szeretem. Másik szakmai tárgy még a bevinfó.., és ezzel ki is merítettük az infó tárgyakat az első félévre. off off
Thank you to god for making me an atheist
-
Lortech
addikt
EKF-PTI-n vagyok, nálunk nincs ilyen. Az assembly jó, nagyon jó a tanár, színvonalas az előadás és a gyak is, meg amúgyis közel áll hozzám az assembly, mindig is érdekelt. Komolyabb asm programozói tudást persze nem lehet vele elérni (a gyak 8086-on tasm-en folyik, com-okat írunk), de ad egyfajta szemléletet. Ja még van architektúrák nevezetű tárgyunk is (hardver ), meg informatika logikai alapjai is, mint ''szakmai'' tárgy.
Thank you to god for making me an atheist
-
-
Lortech
addikt
Még szerencse, hogy nem te állítod össze a tantervet, hanem azok a profok, doktorok, akiknek talán nagyobb a rálátásuk erre.
Nem arról van szó, hogy kezdeni akarok vele bármit is, nem fogok valószínűleg semmi komolyabb dolgot megírni vele, nem is mélyülünk úgy bele az órákon, hogy erre lehetőség legyen, de nehogy már egy leendő informatikusnak időpocsékolás legyen tudni, hogy mégis hogyan működik egy program, hogyan van megvalósítva alacsony szinten egy, hogyan hajtódik végre, mi folyik a háttérben stb. Ahogy mondtam, egyfajta szemléletet ad.. Talán nem minden időpocsékolás, amit később nem fogsz közvetlenül használni.
Én kifejezetten örülök neki, hogy ezt tanítják/tanították nekem..[Szerkesztve]
Thank you to god for making me an atheist
-
karyo
senior tag
A munkahelyek 99,9%-án tudod mi fontos? A gyorsaság. Adott egy probléma, amire
''házi'' fejlesztésű programot kell írni, akkor Te majd ASM-ben állsz neki?
Épp ez a baj az oktatással, hogy nem hatékony. Az egész magyar oktatási rendszer elavult, nem követi a jelenkor kihívásait, és az meg pláne nevetséges hogy dos-os .com programokat irkáltatnak egy ELTE-n, űgy tűnik a profok még mindig ott tartanak, te jó ég, 2006 hajnalán...Enjoy the silence.
-
zoty314
aktív tag
-
Lortech
addikt
Pontosan ez az, hogy nem azzal fogsz megtanulni jól programozni, amit tanítanak, hanem amit meg is akarsz tanulni, érdekel, nekiállsz saját magad, projekteket csinálsz. Ennyi erővel akkor kár bármilyen egyetemet elvégezni..
Az assembly tudás is kamatoztatható, csak nem olyan tudással amit suliban a néhány előadással és gyakorlattal elsajátíthatsz, saját magad kell képezned a lehető legtöbb területre, hogy másokkal szemben előnyöd legyen. Aztán lehet specializálódni, és profi lenni egy adott téren, ami eladható, van is kedved hozzá, meg megy is.
Szvsz az assembly is eladható, még ma is, ha tényleg jó vagy. Egy példa lehet a tanárom, full hardveres, assemblys, nem ma kezdte már a témát, mikrokontrollereket gyártó cégnél dolgozik. Meg keresnek pl vírusanalizáló helyekre is asm progban jártas embereket, a sulimban épp ki van plakátolva egy virusbuster hirdetés. Szóval nem csak olyan programozói helyek vannak, ahol csillivilli számlázóprograt kell fejleszteni .net 2015 C#+-/*!% - ben...[Szerkesztve]
Thank you to god for making me an atheist
-
Lortech
addikt
Nem, majd egyből védett módra, taszkváltásra tanítják az embert, meg sse3 optimalizációra, mikor még azt se tudja az emberfia, mi az a megszakítás.
Hiába hangoztatom, hogy nem a gyakorlati alkalmazása miatt tanítják az asm-et, hanem hogy legyen erre is rálátása, tanuljon meg logikusan gondolkozni, tudjon precízen programozni, szerintem jó készségfejlesztő, alapozó hatása van, egész másképp nézel ezekután akárcsak egy ma már szintén elavultnak számító pascal fejlesztői környezetre. Nem csak konkrét asm tudást ad, hanem megtanít egy szemléletre, alapvető programozási készségre, amit magasabb nyelveken szerintem igenis hasznosíthatsz.
Programozókat, programtervezőket képeznek( nem pedig java, c, vagy c# ''programgyártó szakmunkásokat''), tehát ilyen módon a nyelv maga mellékes igazából, az a lényeg, hogy fejlődjön a problémamegoldó készség, elsajátítsa az alapvető progtechnikákat, ehhez a szükséges alapismeretek meglegyenek, matek pl. Nem attól lesz jó programozó valaki, hogy bevágja a c szintaktikát, azzal még semmire sem megy, ha jó programozó valaki, úgyis nyelvfüggetlenül oldja meg a problémát, a levezetést összelegózni egy adott nyelvre már általában a kisebb kunszt.[Szerkesztve]
Thank you to god for making me an atheist
-
dantes
tag
''jobb, ha megtanítanak programozni, nyelvfüggetlenül''
eszembe jutott egy Nagy-Bandó idézet, nem teljesen ide illik, de egy kicsit talán mégis:
Apa a fiának: ''Ha megtanulsz biciklizni, kapsz biciklit!''''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.'' - Mark Twain
-
tomazin
veterán
csak a végét olvastam el a fórumnak még,de...
asm-ről annyit,h naon is van értelme,és gyakorlati haszna is.Biztosan ti több olyan progit tudnátok mondani,amit full asm-ben irtak.(pl.:recognita)
Suli:Amit progmaton leadnak asm-et azzal nem irsz meg egy könnyű beadandót sem(ami mondjuk c,ada vagy mittomén milyen nyelven feladnak feladatnak),DE
lesz az illetőnek valami elképzelése az alacsonyabb dolgokról,és ha olyan probléma van,amit csak ugy tud megoldani,akkor ne legyen problémája(bizotsan vannak ilyen feladatok).
Abban maximálisan igazad van,hogy nem szakmunkásokat.
És ha téged érdekel valami akkor segitenek abban a dologban elmélyülni...ha jól tudom erről szól az iskola.
Egyenlőre ennyi de majd végigolvasom...
Jah és sok sikert a vizsgaidőszakhoz mindenkinek
[Szerkesztve] -
Jucus87
csendes tag
van vki a programtervező informatikán?
-
peterszky
őstag
az ELTE-IK-ra milyen címre kell küldeni a cumókat? A könyvecskéből számomra ez nem derült ki. Vki segítsen! Köszi!
What else you gonna do on a Saturday?
-
-
peterszky
őstag
válasz Panzermeyer #146 üzenetére
megint előbb kérdeztem, mint olvastam volna
felvin nem néztem, de a könyvben mégis megtaláltam LOL
tényleg Pázmány Péter sétány, jól emlékeztélWhat else you gonna do on a Saturday?
-
mdk01
addikt
Azzal hogy hogy megtanulsz egy-két nyelven nem biztos hogy fogsz sok pénzt keresni.
Értem ezt úgy hogy ha pl. meghírdetnek egy állást egy komolyabb cégnél akkor odaírják hogy felsőfokú végzettség is szükséges.
Na most ha nincs ''papírod'' róla még az interjúig se jutsz el.
Az egy más kérdés hogy vannak oylan helyek ahol nem kérnek papírt és a gyak. tudásra kíváncsiak, de az ritka.
Ha van papírod mindkét munkahelytípus nyerő lehet, de ha meglobogtatod a papírod akkor meg lehet azért nem vesznek fel mert azt mondják hogy nem tudnak annyit fizetni neked mint te azt szeretnéd.
Az élet nem egy habostorta.... -
mdk01
addikt
Igen, tök igazad van....
Én hallottam olyat is hogy oylan kiegésziítő jegyzetket adnak a diákoknak a tanárok amibe az van írva hogy ''jelenleg a win95-ös oprendszer a legújabb amit kiadtak'', és mindez az ELTE-n.
Én se nagyon értem miért csinálják ezt de jó lenne megreformálni most már mert ez így nem jó.....persze lehet nem sokat számít ez, mert ez a szak nem a nyelveket tanítja meg a hallgatóknak hanem megtanítja őket úgy gonolkodni hogy ha elvégzik a sulit, utána 3-4hét alatt képesek lesznek megtanulni bármilyen nyelvet legyen az windows, linux vagy stb, alatt és sokkal könnyeben hárítják el a hibákat és gyorsabban.
A gondolkodást nem nagyon lehet autodidakta módon megatnulni de an yelveket már annál inkább, és ezt tudják a prof.ok is.....sztem. -
mdk01
addikt
A papír megszerzése nem elég ez tény....a suli mellett még meg kell tanulni programozni..de ezzel kapcsolatba leírtam az előző hsz.ba a véleméynem.
Ha van egy ilyen papírod és mellettetudsz 2-3nyelvet profin, nagyon nagy az eélyed hogy találsz magadnak egy nagyon jól fizető munkahelyet...azt meg nem is mondom ha van egy kis angol tudásod akkor mehetsz is külföldre mert a prog.nyelvek a világ miden sarkába ua.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ford topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- LEGO klub
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Gumi és felni topik
- Milyen autót vegyek?
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen GPS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Spider Man 2 bontatlan
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8G I 12GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i5-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W10 I Cam I Gari!
- 10TB WD RED PLUS HDD!!! WD101EFBX merevlemez eladó!!! Teljesen új, bontatlan, eredeti!!!
- Olaf 66W töltő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest