- eBay
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Béta iOS-t használók topikja
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Disney+
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz 7Heads Drago #3365 üzenetére
Milyen "e-autóknál"? Remélem sejted, hogy a földön a BMW i3-on kívül is van még e-autó. Csak az i3 alkalmazza ezt az unortodox () abroncsmegoldást. Minden másnak tök hagyományos kerekei vannak.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
cOxeR
Ármester
válasz 7Heads Drago #3365 üzenetére
Ugyanúgy nem állok meg jegén, ha nem a megfelelő sebességet választom bármi mással se.
Nem azt mondtam, hogy használhatatlan a fék, hanem hogy lehetne erőteljesebb, nekem. Ez nem egy szélsőséges verdikt… ha a felhasználó balfék azon semmi se segít.
Atos? 810kg hátul dobfék? Ezt szeretnéd viszonyítani egy I3-hoz? Csoda hogy van benne ABS egyáltalán.
230mm átmérő, 11mm vastag, belső hűtés nélkül?
280mm atmérő, 20mm vastag, belső hűtés + hátul nem dobfék van…
Picit gondold át ezt szerintem.schawo
Értsd már meg, hogy szar, az I3 is meg az összes elektromos is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra