Új hozzászólás Aktív témák
-
wassermann
addikt
válasz joghurt #2223 üzenetére
A tényleges és a tőle eltérő kijelzett (szűkített) töltési tartomány saccra kb. 8-10 évvel ezelőtt jelenhetett meg (talán a Renault Fluence ZE-ben és az 1.generációs Mitsu trióban sincs még alkalmazva)
Igazán csak közvetlen cella-méréssel lehetne adott típusnál megnézni, hogy is csinálja a töltésvezérlő[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz joghurt #2223 üzenetére
Cellafeszültségek alapján Teslánál a 100% elég közel van a névleges maximumhoz (1-2% maradhat csak benne). Tesla alul tart puffert. Nullával is még csomót mehetsz. Nirónál, Leafnél felül van a puffer, ott a 100% csak (kb) 90, cserébe az 1% is már életveszély. Egyszer a Leafet nulláztam , de még épp elértem a töltőt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen