Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz
Shadowbull #10875 üzenetére
De pont ez van, hogy nem töltik minden nap amikor mennek vele, így nincs szisztematikusan használva az EV rész.
"PHEVs are not charged every day. Private users in Germany charge their PHEVs an
average of three out of four driving days. For company cars, charging takes place only
about every second driving day. The low charging frequency clearly reduces the share
of kilometers driven on electricity. The very low UF for PHEVs in China also indicates
low charging frequency, whereas PHEVs in Norway and the United States appear to be
charged more often than in Germany or China."És ez itt is kiütközik:
"PHEV fuel consumption and tail-pipe CO2 emissions during real-world driving, on
average, are approximately two to four times higher than type-approval values.
The deviation from NEDC type-approval values spans much larger ranges than for
conventional vehicles"Szerintem emiatt is szarabb a fogyasztás WLTP-hez képest, mert kevesebbet megy EV-ben mint a WLTP szerint.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Mozilla Firefox
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Dell Precision munkaállomások
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Jura C60 kávégép eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!