Új hozzászólás Aktív témák

  • Andras6800

    senior tag

    válasz Shadowbull #10875 üzenetére

    De pont ez van, hogy nem töltik minden nap amikor mennek vele, így nincs szisztematikusan használva az EV rész.
    "PHEVs are not charged every day. Private users in Germany charge their PHEVs an
    average of three out of four driving days. For company cars, charging takes place only
    about every second driving day. The low charging frequency clearly reduces the share
    of kilometers driven on electricity. The very low UF for PHEVs in China also indicates
    low charging frequency, whereas PHEVs in Norway and the United States appear to be
    charged more often than in Germany or China."

    És ez itt is kiütközik:
    "PHEV fuel consumption and tail-pipe CO2 emissions during real-world driving, on
    average, are approximately two to four times higher than type-approval values.
    The deviation from NEDC type-approval values spans much larger ranges than for
    conventional vehicles"

    Szerintem emiatt is szarabb a fogyasztás WLTP-hez képest, mert kevesebbet megy EV-ben mint a WLTP szerint.

    [ Szerkesztve ]

    A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!

Új hozzászólás Aktív témák