Új hozzászólás Aktív témák

  • randras

    veterán

    Helló,

    már második rendelésem jár abban a cipőben, hogy visszaküldésre került (Magyar Postával, nyomkövetési számmal), és PayPal reklamációt (claim) van folyamatban, ami csak nyúlik, mert a követésen nem jelenik meg az Angliába visszaküldött csomag kézbesítése. Az első biztosan visszaért, mert újra feltöltötte az eladó, de a reklamációt lezárták, és elbuktam az árát, mert a mai napig az utolsó bejegyzés a csomag követésén a Célországba megérkezett, nagyon úgy tűnik, hogy ez a második is így fog járni.

    The tracking information you provided was invalid and we were unable to
    confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
    case is now considered closed and we are unable to process a refund.

    RR330117876HU

    Először is ilyen okból lezárt PayPal case után lehet még csinálni valamit? Másodszor a másodikkal mit tegyek, hogy valami előrelépés legyen?

    :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák