- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- eBay
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Üdv a Klubban!
Srácok, lenne néhány kérdésem, amit nem értek a jogszabályok kapcsán. Másfél év után volt időm elővenni a Sparkot (meg ugye tavaly júliusra sikerült az év elején beadott regisztrációkkal végeznie a hivatalnak), és mivel megvan az A1/A3, a regisztráció üzemeltetőre és gépre is, gondoltam, szabályosan járok el. Kimentem a pusztába, hogy ellenőrizzem, a koppra merített akkuk (amik ugyan lasan tértek észhez töltésnél, de észhez tértek!) valóban biztonságosak-e, nincs-e cella hiba, hirtelen beeső feszültség miatti leállás, stb. Gondoltam, bejelentem már akkor a repüést, ahogy illik.
Indításnál mydronespaceapp nem akarta elkapni a fonalat. Itt jelezném, hogy GPS kapcsolat nélkül nem indul el, ami logikus, de élete végéig homokórázna, nem írná ki, hogy ezzel van baja. 10 perc anyázás után jöttem rá, hogy a legtöbb telefonban a BT / GPS modulokat valamiért együtt kezeli a rendszer, nekem pedig ki volt kapcsolva a BT. Bekapcsoltam, rögtön indult, előtte meg azt hittem, az EDGE hálózattal (korlátlan 5G mi, muhhhahhhaaa!!!) szenved. A lényeg: a pampa közepén is dobta a figyelmeztetést, hogy lakott területen esetivel lehet repülni. Ellenőriztem a helyszínt, jót látott. Próbaképp ráböktem a térképre máshova, ott is azt írta. A kérdésem, hogy ez mindig így van, vagy volt valami tanya a környéken, ami miatt lakott területnek minősíült a pampa is? Műút az volt természetesen.
Ha már szóba jött az eseti. Tételezzük fel, hogy szeretnék városon belül is repkedni, az tiszta sor, hogy A2 kell hozzá Sparknál. De ha ez megvan, a mydronespace alól lehet kérni már esetit valahogy, vagy még mindig az ősi papíros kinyomtatós, aláírós, szkennelős, emailre küldős, hatvannapigaseggünkvakarjuk módi vív? Aztán csevegni a légi irányítással telefonon?Legutóbb, amikor repültem, még így volt.
Megint más. Az A2-höz látom, kínál a légtér is oktatást, a vizsga tízszereséért. Megéri kifizetni, vagy van teszkósabb megoldás a felkészülésre?
Köszi előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- World of Tanks - MMO
- Automata kávégépek
- iPad topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen széket vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen