-
IT café
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3951 üzenetére
Igen, nem lenne rossz, ha szétverné a motort vagy a váltót, mert röhejes, hogy mennek.
Remélem a levágásokat is normálisan fogja büntetni, mert, amiket látok az nem rally, mennek babon-tökön-mindenen.
-
biker
nagyúr
Kona EV nem lesz benne DLC-ként?
Majd ha lesz game, akkor egy közös topiknévre átnevezéssel megtarthatnánk ezt a DR2.0 előzményes csopit nem?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
xenom0rph
őstag
-
Pistu_
tag
Várható hogy az új WRC-ben is készül majd ph klub? Mivel crossplay lesz szívesen csatlakoznék majd.
-
Pistu_
tag
válasz Találtgyerek #3960 üzenetére
Holnap kipróbálom hátha elviszi a laptopom. A RallySimsFans oldalán lévő verzión kívűl kell még hozzá valami, érdemes mást is telepíteni?
-
Pistu_
tag
Egy-két új infó az EA Sports WRC-ről:
- Sem lootbox, sem más prémium valuta nem kerül a játékba
- Dinamikus időjárás mellett dinamikus napszakváltás is lesz
- A jelenlegi WRC autók sérülésmodellje a gyártók kérése szerint lett elkészítve (gondolom vissza kellett fogniuk magukat)
- A kiadott gameplay deep-dive videó több hónappal ezelőtti állapotokat tükröz. Ennek oka, hogy publikálás előtt minden promó anyagot nem csak a WRC-jog tulajdonosának hanem az összes autó gyártónak is jóvá kell hagynia -
Pistu_
tag
Igen, ha igaz amit ígérnek akkor procedurálisan generált lesz az útfelületek változása, mint pl. a Mud/Snowrunnerben a sár. Azért ez nem kis dolog és egyben magyarázat azoknak akik kifogásolták az utak felületének kidolgozását. Bár az még kérdés, hogy ezt esetleg behozzák-e valahogyan a multiba is vagy az egyelőre túl elrugaszkodott?
-
Pistu_
tag
[EA Sports WRC carreer and modes deep dive]
Egy két jelenetnél vissza kellett tekernem, hogy nem csak videó bevágás, de nem (pl.: Puma chilében, vagy a GR Yaris új-zélandon). Azt sem gondoltam volna, hogy ez az autó építés felér majd egy mini NFS-sel.
-
Pistu_
tag
válasz Találtgyerek #3968 üzenetére
Sajnos kevés gyártó versenyez jelenleg rallyban. Ezt valamennyire ellensúlyozza a saját autó építés. Bár pletykálják, hogy a Toyota győzködi a Subarut hogy térjenek vissza a WRC-be. Még a hibirid hajtásláncot is adnák nekik elektromotorostul csak szálljanak ők is be a versenybe.
-
fatal`
titán
Ha nem lesz egy bughalmaz és a fizikát sem cseszték el, akkor szerintem ez "nagyot fog szólni".
-
-
Pistu_
tag
[Traxion.GG interjú a fejlesztőkkel]
- Néhány szakasz egy az egyben került beemelésre a WRC versenynaptárából, néhány viszont telejesen más, de az adott régióban fekvő útról lett lemodellezve.
- Az Unreal engine váltás oka az volt leginkább hogy a dinamikus időjárást, évszakokat, útfelületek változását könnyebb volt megvalósítani benne.
- A pacenote-oknál a játék figyelembe fogja venni a játékos sebességét, így elkerülhetők lesznek a meglepetések.
- A hibrid hajtást máshogy implementálták mint a Nacon/KTRacing wrc-jében. (A Generations-ben erre sokan panaszkodtak)
- A fejlesztők szerint még nem dőlt el hogy éves megjelenés lesz-e vagy meghagyják platformnak amire majd építkeznek.
- Még nem jelentik be, de elképzelhetők új szakaszok, új autók.
- Szabadkoznak hogy az aszfalt-fizikán sokat javítottak- A karrier úgy tűnik hasonló lesz mint a Nacon wrc-kben. Naptár köré épül, csapat illetve autó menedzsmenttel. Ha akarunk simán beszállhatunk 4. gyártóként a WRC versenyistállói közé saját autót építve.
-
Pistu_
tag
A játék Unreal engine 4 alatt fog futni, nem az 5 alatt. Ennek az oka hogy a fejlesztést közel 4 éve kezdték el és elégedettek voltak a látvánnyal így is. Az eddigi promó videók alapján én lemertem volna fogadni az 5-ös verziót, de ez így azért nem semmi hogy mit kihoztak a korosodó motorból. Remélem az az idegesítő UE bug nem lesz benne mint az ACC-ben. Amikor az első kört teszem meg a pályán azoknál a pontoknál ahol új szekciót tölt be első alkalommal érezhető egy akadás. Sok open world játéknál is tapasztalható ez a jelenség.
-
PuMbA
titán
Ez így helyes. Az 5-tel magasabb lenne a gépigény, másrészt az átállás is minimum pár hónap lett volna, ami sokat elvett volna a játék fejlesztési idejéből. Egy kiforrott 4-es (valószínűleg a 4.27) sokkal jobb, mint egy még nem kiforrott 5-ös verzió, amit a fejlesztők még nem igazán ismernek és alig használtak.
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
-
PuMbA
titán
válasz Találtgyerek #3981 üzenetére
Ezek valós játékbeli képek, de ne felejtsd, hogy az elmosódás és az életlen háttér bármit szebbé tesz Nem véletlenül ilyen képekkel promóznak.
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
válasz Találtgyerek #3981 üzenetére
Bízom benne hogy ezek a képek nem csak bullshotok. Még egy hónap... Addig is gyakorolok a DR2-ben. Egyelőre kormánnyal gyalázatos vagyok, de idővel majd fejlődök.
-
biker
nagyúr
szerdán kiderül sok minden: Jon Armstrong 10minute gameplay
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3986 üzenetére
Remélem aszfalt és murva is lesz, belső nézetből, kormánnyal, segítségeket kikapcsolva.
-
biker
nagyúr
három helyszín lesz, és folyton azzal jönnek, mennyit javítottak aszfalton, remélem lesz benne aszfalt
spanyol, német, japán, montecarlo, van bőven aszfalt témaElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3990 üzenetére
Ha már nem lesz VR releasekor, akkor ez a minimum.
-
biker
nagyúr
Próbáltam gyakorolni a finnre, de nrm tudom eléggé előretolni az itinert, hogy ne fussak brle minden pályán, hogy már repülök, mikor bemondja hogy into one right caution és feqrt agyilag. Ha kiszállok, a sisakksl verném a navigátort
Egyiknél így szembe a mentőbe csapódtam terminal damagealElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
addikt
Próbáld megjegyezni a necces helyeket! Azt ajánlom, hogy inkább fékezd meg az ugratót, minthogy keresztbe ugrass el rajta, mert abból egy jó beállítással is nehéz kijönni.
Tegnap fél óra alatt beállítottam az Audit meg a Lancia-t is. Gondolkodom, hogy az Audival menjek vagy a Deltával. Most már akkora az előnyöm szerencsére a bajnokságban, hogy simán belefér. Viszont a súlya miatt jóval nehezebb menni az Audival és 2-3 mp-el lassabb is vagyok vele. Én az autó beállításban elmentem inkább abba az irányba, hogy a kanyarokba legyen gyors az autó és az ugratókat kicsit megfékezem, hogy érkezéskor ne dobja el az autót. Így top 300-as időket mentem elsőre, úgy hogy volt bennem pár sör és mostanában csak RBR-el mentem.06-3o/9759I39
-
xenom0rph
őstag
Mi a véleményetek a gameplayről? Megmondom őszintén engem nem győzött meg, sőt..
Aszfalton nem látok sok változást, az észt saras esős szakaszon szinte tisztán ért be a kocsi a beíróba.halahala
-
fatal`
titán
válasz xenom0rph #3994 üzenetére
Ennyi alapján nem tudom eldönteni, de sajnos az aszfalt nagyon hasonlónak tűnik.
Az, hogy a kocsi tiszta, nem számít szerintem, nem tegnapelőtti build, hanem valószínűleg legalább 1 hónapos.Sajnos ki kell próbálni, hogy FFB-vel együtt milyen.
Ami szerintem szörnyű volt azok a navigátor hangok, ennél a DR2.0-ban Phil sokkal életszerűbb volt.
-
biker
nagyúr
3:45-től esküszöm ugyanaz a pálya mint az egyik montecarlo dr2.0-ban. Nektek nem tünt fel?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
snecy20
veterán
válasz Találtgyerek #3998 üzenetére
Dirt 2.0-ának tűnik, szebb kiadásban. Ez már bőven jó nekünk, én inkább a kellemetlen meglepetésre voltam felkészülve.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.