-
IT café
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Steamen domimaglod (a gyerek nevén) vagyok, de most a codemastersen GeriSoft néven beregeltem és összekötöttem az accounttal.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
LeventeV
senior tag
"döntöt megnyerem és negyedik vagyok" - nem kaptál büntetést kanyarlevágásért vagy kihagyott joker körért? Vagy esetleg a bajnokság összetett eredményét nézed?
"illetve megnyerem a 4 qualit és 17. leszek és nem jutok be a semi-be???" - a kvalifikációban az időeredmény számít, nem a helyezés. Minden pilóta megy 4 kvalifikációs futamot, négyes csapatokra osztva. Ha te megnyered a kvalifikációs futamod és van egy 3:00-ás időd, de a következő futamon amin a másik négyes megy, a negyediknek befutott versenyző ideje 2:59, akkor megelőzött és értelemszerűen az a másik 3 versenyző is, aki őt megelőzte. Ezért lehet az, hogy hiába nyered meg a kvalifikációs futamod, ha utána még megy mondjuk négy darab négyes fogat, és mindegyik jobb időeredményt ér el, akkor mind előtted végez, ergo 17. leszel.
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Na ez is új infó nekem hogy eventen nincs setup lehetőség
Ez mondjuk nem feltétlen hátrány.
Nekem eventen az eddigi legjobb helyem a 820 körül volt, de többnyire inkább 1000-1200 között.
Én viszont majdnem 1 percet kaptam eddig 5km-en Na ez volt a sokkoló, de ma megpróbálok picit lefaragni az időből. Fél perc lemaradás az élmezőnytől az már nagyon jó lenne
Viszont az szerintem számomra még irreális elvárás lenne
Majd idővel ha több lesz a tapasztalat."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Na aszfalton nekem is sikerült egyből lefaragni az időt 30mp-re 5km-en.
Ez kb 50%-os javulás nálam. Sokkal jobban érezni így az autót hogy soft gumi kerül fel és nincs pótkerék
Persze Argentínában elpicsáztak a hosszú szakaszon.
A nehezebb szakaszokon olyan 20-30%-os a javulásom ami kezdetnek bőven jó.
Nagyon rá kell érezni hogy mikor elég a gázelvétel és mikor kell a féket is használni
Ha nem egyből mennék hanem előtte begyakorolnám a szakaszt, plusz meglennének a fejlesztések szerintem 5mp-et még lehetne faragni aszfalton, de hát kinek van ennyi ideje hogy minden szakaszt még gyakorolgasson is előtte
Mindenesetre egyelőre elégedett vagyok a fejleményekkel"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
sberci
tag
Marmint ugy ertem, hogy akar a daily futamok is lehetnenek ugy, hogy kormanyos, gamepados, belso nezetes stb, kategoriaba sorolva minden esetben, hogy a vegen az ember tudjon szurni a valoban relevans idokre jatekon belul.
a motorhazteto meg a lokharito nezetet, termeszetesen egy kategoriaba tennem a belsovel. hiszen akinek 3 monitora van,vagy extraszeles, vagy vr-ben tolja, mind mas nezet passzol hozza, de kivulrol jatszani, kb mintha mariokartot tolnal (bar lehet azt is lehet belso nezetbol) total elveszik az elmeny illetve olyan elonyt szerzel vele (belatod a fel palyat elore, amit meg sem kell emliteni) A masik nagy elony meg az, hogy teljesen elveszik a beleeles elmenye, mert amig tudsz ra ugy tekinteni, tenyleg mint egy mario kart fele gyerekjatekra, addig tudsz gyors lenni. Ahogy elvarazsol, jobbra-balra dolsz, felsz, hogy lecsuszol az utrol, egy eros ffb-t hasznalsz, ami szinten csak az elmenyhez ad, de kitepi a kezedbol a kormanyt, a preciz millimeter pontos vezetes neheziti, netan normalis kormanyelfordulast is beteszel , motion cockpitrol nem is beszelve, egyre tavolabb kerulsz a gyors es konstans szakasztol.
Ezek szemelyes tapasztalatok. Es sajnos az ember, ha felul a gyorsvonatra, szepen belatja, vesz vissza az elmenybol es ugy tekint ra, mint egy jobbra-balra rangatos ugralos jatekra, ahol megfelelo idobe kell csak iranyitani a "kicsikocsit", hogy gyors legyen.[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Igen ott lehet, lehetett mar regota, de hol van a nezet korlatozas, vagy csak annak szurese stb?
Na meg jatekon belul meg kattintanek is kettot egy barmilyen "hivatalos" event vegen, hogy szurogessek magamnak, hogy megnyugodjon a lelkem, de ahogy irod erre semmilyen lehetoseg nincs tudomasom szerint (leszamitva a steam, konzol opciot)[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Közben már rájöttem én is.
Alakulgat a dolog. Persze még mindig elvernek, de szép lassan kezd egyre kevesebb lenni a lemaradásom.
Már a hosszú szakaszokon is képes vagyok 1 perc hátrányon belül végezni az eventen
Aszfalton meg lényegesen jobb a helyzet"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Akkor be van kapcsolva mert dron meg integető pályabíró már volt. Szarvas még nem, de akkor felkészülök rá
Első drónnál azt sem tudtam mi a fene volt ez, aztán a másodiknál összeraktam a képet.
Az integető pályabírónál is kellett egy kis idő, de amikor már a második is kalimpált akkor a heti event régén legörgettem a lista végére és láttam hogy 1 kolléga feladta a harcot."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
nagyúr
A 2001-es vagy az A csoportost? Jah a kocsi mindegy, ha egy csoportban van. Lásd 2000-es wrc kategória.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Hát ez Írország. Mondjuk nekem tetszik mind a kettő. Nekem meg a Monte nem adja annyira... A többi más igen.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
Segal
veterán
Nálam egyelőre
Pöpec
Spanyol, Ausztrália, Finn, GermanyArgentinát meg ki nem állhatom
A többivel nincs bajom, de nem is kedvencek.
Most az egyik acsi végett több időt töltöttem Monte Carlo-ba, de az istennek sem jövök rá melyik gumival kéne mennem. Ha a Soft-ot rakom fel akkor a pálya első felébe nagyon jó vagyok de a második felébe minden időt elvesztek és végül ki is kapok, ha meg a téligumit akkor mindenhol lassabb vagyok de az elején jobban.
Idő szempontjából a végeredmény nagyjából ugyanaz."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
nagyúr
Nem csak úgy lehet átmenni rajta. Legalább ezen az egy pályán van vagy 90 órám a dirt egyben és nem merőlegesen vagy gyors ott. Érdekes amúgy hogy 3:01-3:02 az időm az egyben és ott sem merőlegesen megyek át rajta. Ha merőlegesen mész át rajta az íved nagyon rossz, mert ahozz a jobb oldali kerítéshez kell kihúzódnod és úgy át menni rajta. Az meg idővesztés. A bal oldali kaput kell tőre venni és ott vagy a leggyorsabb.
A hosszú jobbosban meg 5 telin megyek be a 2000-es wrc-vel és simán vehető a kanyar. Pedig ott is berakom az árokba az első kereket hogy behúzza a kocsit és ne essek le az ívről.
Az meg megint csak érdekes, hogy a pálya azon részén, mikor a dombnak mész fel és lesz egy balos kanyarod, talán harmadikba, vagy negyedikben és fel mész a 2 ugrató irányába, ott ha lemész a fűről gyorsabb vagy mint a murván. Ott még a Fanáról is elveszi az erőt és a kocsi meg gyorsul. Wtf?! Érdekes na. Sajnos ilyenek mellett nem tudok elmenni...
Pedig jó lenne a játék mert benne van a két kedvenc kocsim, de így...[link]
Lásd itt is. Nem elég hogy árkon bokron megy, meg vágja az utat konkrétan, de még csak nem is lassul a gyökér."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Bocs, 3:05.159 a rekordom a pályán. Keverem a normál verzióval.
hogy viselkedne egy igazi autó ott, nem az hogy a dirt1-ben milyen volt.
Az a baj, hogy az RBR-hez hasonlítom mert azt játszottam vagy 10 évig, még neten is toltam.
Most az eggyel játszom, de még mindig jobban hajaz a fizikája rá, mint a 2.0-nak.
A 2.0-nak inkább a dirt 4 fizikája ilyen. Nekem a rally játékban ő az első az RBR. És ott ilyen nem volt. Ott ha lementél a fűről, vagy kicsúsztál, akkor alig jött vissza. Mindegy, hogy Japán, vagy Britt, ha kimentél akkor mentek a másodpercek.
Na mindegy. Adtam neki mág egy esélyt."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
PR0JECTNR56
addikt
Ez pontosan így van, nem tudom már melyik két német szakaszoknál, de valóban kimaradnak az instrukciók egy érkező kanyarral kapcsolatban, ami Gr.B 4WD esetén nem a legszerencsésebb.
Az egyik finn szakasz jobb 3-as kanyarjánál mindig megszalad a játék fénykezelő motorja és a bal oldalon húzódó fasor mögött egy villanásnyi időre fehér lesz minden, a Lancia 037 motorblokkja és annak tartókonzolja továbbra is ignorálja a koszolódást és egyéb apróságok, valószínűleg ezek már sohasem lesznek javítva.
-
nagyúr
Sajnos csak így bírtam felvenni, remélem így is kijön a lényeg.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Én nem mondtam azt, hogy 5 sebbeséges, csak azt, hogy 5 telin be lehet venni a kanyart. Mondtam hogy a 2007-es wrc-vel mentem.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Igen, az egyben is a C4 wrc oveprowered, mert az mindenhol elmegy és az eleje nem akad fel sehol, ergó mindenhol át tudod küldeni hiba nélkül. A futómű alatta meg olyan, hogy meg sem érez semmit, szóval az megint csak előny neki. Nem is alul kormányzott, nem is túl kormányzott. Szóval a subarut nagyon meg kell tanulni vezetni, (2001 wrc) mert mocsok alulkormányzott. Ennél már csak az Escort A csoportban az alulkormányzottabb.
Az A csoportos subaru meg pattog mint szar a deszkán. Na azt is meg kell tanulni vezetni... Az egyről beszélek.
Az N4-ben a lancer jobb mint a subaru. Szerintem."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Annó Colinnak volt ilyen vágása Wales-szen és ott majdnem elcsapta a pályabírót... Hát nem volt boldog a fiú...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
sberci
tag
Miert ne lenne az? codemaster volt olyan hulye bena, nem torodom, hogy nem kap ido buntetest? Igen.
Codemasters volt olyan trehany hanyag, hogy nem rakott oda egy kratert, vagy egy dombot ami megdobja a kocsit? Igen.
Aki latta ezt a videot, vagy anelkul is tett egy probat es latta, hogy mukodik, ki fogja probalni a jovoben, mert mindenki a jo idot hajtja es hat mindenki hasznalja? Igen.
Leszel te az egyeduli becsuletnepper, aki nezi a ghostot, ahogy itt kapsz 2 masodpercet es cselekves nelkul hagyod?
Nem.
Mondjuk en pl ezt nem ismertem, szoval koszi, majd kiprobalom, ha egyszer megyek ezen a palyan -
D.Va
senior tag
Én ezért nem játszom online bajnokságokon.
Nem is Rally bajnokságok, hanem Shortcut bajnokságok ezek.
Sajnos az online bajnokságok nem a ralliról szólnak hanem arról hogy ki tudja a legtöbb levágós csalást a játékban. WRC is erről szól, az atom levágásokról meg hegyeket átugrásokról... Ez nem bajnokság így hanem kabaré. Bár a WRC sokat javult ezen a téren az elmúlt 5 évben. Eleinte akkora levágásokat lehetett csinálni hogy fél percet spóroltál egy 2 perces szakaszon...
WRC-ben benne voltam world top 5 időkben, középdöntőbe is bekerültem (ott játék bug miatt kiestem - befagyott a startnál az autó) De soha többet nem pazarlok időt ilyen pályalevágó bajnokságokra.
Pedig lenne rá megoldás, ugyanis a játék kezelni tudja hogy mi az "út" és mi az út melletti rész (pl füves rész)
Le lehetne simán programozni hogy amennyiben az autó mind a 4 kereke elhagyja bárhol a szakaszon az "utat", akkor penalty és kész. Ha legalább egy kerék az úton van addig nincs penalty.
Ennyi lenne, de nem csinálják meg ezt sehol.Azt a csajt meg senki nem ugatja le kommentekben a "csalásért", mert csaj, és mindenki rá répázik, ez van. Vagy törli az ilyen kommenteket.
-
-
fatal`
titán
Német elmegy, spanyolt mondjuk én is rühellem, Monacon lassú vagyok, de annyira nem utálom.
New England so-so, Skót, Wales, Görögország és Új-Zéland a kedvenceim. Finnt nem szeretem meg a svédet se.
ACC-ben 80 órám van kb., nulla simes tapasztalattal, olyan is, még a pályákat se ismerem, nagyrészt monzában köröztem.
#2980: R5-ben én a Polot szeretem meg a két Fiestat.
-
Találtgyerek
addikt
-
fatal`
titán
Bejelöltelek nem sokkal a hozzászólás után elvileg.
#3281: Szerintem semennyit nem fogok. De majd meglátjuk.
Viszont a tegnapi görög R5 elég jó lett. Múltkor a 206-tal az amerikain 62. voltam, de korábban volt már Imprezaval 44. helyem valamelyik napin. De ezeket szerintem nem játszák annyiran, mint az R5 kategóriát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia