- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
Üdv!
Még nem rendeltem meg, mert számomra elég homályos még a kép..., játékmenet, fizika és a legfontosabb, hogy a pályák szempontjából ez a kiadás kiegészítője a DiRT Rallynak, mint egy DLC ? -
fagy53
nagyúr
Kösz, akkor ez nem tartalmazza a korábbi nemzeteket és a két játék együtt jelenti a "világbajnokságot".
Érdemes tehát megvenni, bár az előrendelést megfontolnám éppen a CM F1 2011 miatt, amikor gondoltam, hogy előrelépést jelent a 2010 után, na ez nem jött be és azóta sem tettem fel, míg az elődjét igen. Nem szeretnék ebbe a hibába esni, a DiRT4-et sem vettem meg a visszajelzések miatt... -
fagy53
nagyúr
Kösz, hogy ezt leírtad. A DiRT4-gyel még nem volt dolgom, de a többivel napi szinten játszom, az etalont, az RBR-t is beszámítva. Mindenképpen megveszem a DR 2-öt, de egyelőre várólistás marad és előbb a Dirt1,2,3-at egészítem ki a 4-gyel.
A DiRT Rally 1 furán viselkedett a töréseknél, egy komolyabb incidens sem hozta ki a sodrából, simán ment tovább az autó. A DiRT szériát kivéve más rallis játékok érzékeltették a vezetővel, hogy az autó már nem olyan mint volt az ütközés előtt, az RBR sokkal kisebb puffnál is kivezetett a versenyből!
Mi a helyzet a DR 2-nél ebben a tekintetben? A DR1-nél egy padlógázas sziklázás a görög szakaszon pl csak időveszteséget jelentett... más kérdés, hogy egy ártatlannak tűnő padkázás kis tempónál is DNF ( Monte-Carlo). -
fagy53
nagyúr
Nem az a baj, hogy szakadék és DNF, hanem az, hogy valós helyzetben még az autó sem sérülne meg..
Az, hogy érezhetően van tömege az autónak, jó hír, mert a fenti bukfenc itt már nem történne meg.
Kösz!PuMbA: "Köze nincs az 1,2,3-hoz és a Rally-hoz sem." - na ezzel kíváncsivá tettél...
Köszönöm a választ -
fagy53
nagyúr
Utoljára? Jó lesz az még, nem kell eltemetni...
Most szedem le a 2.0-át, de 4 db rally még fenn marad a gépen és váltakozva játszom is velük, mindegyik másért jó. Az említett anomália a wales-i szakaszon meg azért kiábrándító, mert méterekkel arrébb hasonló szituban nem büntet ennyire! Korábban említettem a Monte-Carlo-i példát, az utcai autóm hasonló tempónál nem repülne át a korláton a szakadékba... -
-
fagy53
nagyúr
Ma vettem észre, hogy a DFGT nem preferált kormány ennél a játéknál. Lehet ugyan használni, de nincs normális FFB és nem lehet kormányról kezelni a menűt, ami nekem a leginkább fájó pont.
Néztem a támogatottsági listát és a loginál az a G25-nél kezdődik, akkor amikor ennek a gyártása szűnt meg előbb. A tovább élő és az ára miatt szélesebb körben elterjedt DFGT bosszantó, hogy elfelejtődött a Codmasters-nél, kár..
Egyébként az első benyomásaim a játékról jók, szép kűzdelmeknek nézek elébe, csak a gépeim bírják, mert a gépigénye is nagyobb mint az elődnek.
Az eddigi hsz-ok elég szépen ülnek, mind a pozítiv és a negatív észrevételek visszaköszönnek a tesztelgetéseim során.[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
válasz Zoolee1976 #311 üzenetére
Annak a játéknak nem a fizikája a rossz, hanem a beviteli eszközök, kiváltképp a kormányok kezelése volt a legfőbb hibája, akárcsak a közvetlen elődöknek / WRC széria/. Már a demója is játszhatatlan volt első blikkre, később a játék megjelenése után sikerült javítani a dolgon, de sokat kell állítgatni mind a mai napig annak aki először ül le játszani kormánnyal.
A grafika megfelelő egy autós versenyjátékhoz, de pl. a finn szakaszok megjelenítése kritikán aluli..
Szerintem egy nagyon jól eltalált játék a játékmenete, élménye miatt és ezekben felülmúlja DiRT Rally -t, más vonatkozásokban mögé szorul.
A DiRT Rally 2.0 viszont javítja elődje hibáit, kevésbé távolságtartó, személyesebb szerethetőbb játék lett, de ettől még van helye az SLR-nek is a gyűjteményben, annál is inkább mert egy rally ikon a névadója, mint a CMR sorozatnak. -
fagy53
nagyúr
válasz Zoolee1976 #343 üzenetére
".Az aszfalt fizika sajnos élvezhetetlenül rossz" - ez így leírva elég riasztó, de mit jelent ez a gyakorlatban?
-
fagy53
nagyúr
Ez csak egy tanács, de nem válasz a kérdésemre.. Egyébként egy hete vásároltam meg a Day One Edition verziót, bár számomra az aszfalt másodlagos és szinte csak murván tesztelem, de kíváncsi vagyok mi a probléma az aszfalttal, mivel ez már felmerült másoknál korábban is. Bárki felvilágosíthat, megköszönöm.
-
fagy53
nagyúr
Kösz a választ!
Jacek: Kár, most pár perce kipróbáltam egy vizes aszfaltot száraz és esőgumival ugyanazt az időt futva és érzésre sem tapasztaltam különbséget, itt valami tényleg nem kerek! A gumiválasztás különben egy vicc, valaki egy kávészünetbe csempészte be, poénból..
[ Szerkesztve ]
-
-
fagy53
nagyúr
Ez mind szép amit Christina írt, de nem a kiadás előtt kellett volna megcsinálni pl az utolsó bekezdésben foglaltakat? Az FFB javítása mellett engem és nyilván sokakat a DFGT támogatottság teljes hiánya lepett meg.
Nem értem, ha szerepel a DR1-ben akkor itt, ami annak a kiegészítése, miért maradt le?
Egyébként megnéztem a száraz és vizes aszfaltot FWD és RWD autókkal, a száraz aszfalt nagyon tud tapadni a valóságban is ezzel a rally tempóval, 160km/ó felett kezd "síkosodni". Én nem találtam szörnyűnek és túl könnyűnek a száraz sima aszfaltot, annál inkább csalódtam a vizesben, az túlságosan megengedő és ahogy írtam a gumiban. -
fagy53
nagyúr
Most jött le 7.9GB PC-re, kérdés mit kaptunk vele?
-
fagy53
nagyúr
-
fagy53
nagyúr
Ugyanaz a konfig specifikácó mindkettőtöknél?
A grafikai beállítások ugyanis alapvetően ettől függnek, a legjobb minőség a különböző opciók maxra állításával érhető el. Ezekből az értékekből éppen a gépünk gyengesége miatt veszünk vissza, közelítve a 60 FPS eléréséhez, ami már elég a normális vezetési élményhez.
A játék grafikája szerintem nem olyan jó mint az elődé, kontrasztja és a színvilága sem a valóságot tükrözi, sajnos a DiRT 4 köszön itt is vissza. Én max beállításokkal néztem a DR-t és a DR 2.0-át és jobb az első szerintem, a második egy "eltúlzott képeslap". -
fagy53
nagyúr
válasz SH4D0W2011 #539 üzenetére
Tény, hogy szokatlan, de át lehet rá állni hamar. Előbb megtudod, hogy mekkorát kell lassítani, aztán azt, hogy merre kell menni...nem rossz ez! Ráadásul kapsz vizuális infót, ami ugye a valóságban nincsen.
-
fagy53
nagyúr
"A vizuált meg tessék szépen kikapcsolni, úgy autentikus!" - ez igaz, de erről jut eszembe, hogy időközben kiderült még egy hiányosság, az FFB-n túl, hogy a DR simán tudta azt, hogy a H váltós autó kuplungos és H váltós, a újkor autói meg szekisek és csak ezt engedte használni. A Game settings-ben hiányzik a Manual with Clutch or Sequential funkció, ezt miért kellett kihagyni?
Nem nagy ügy és keveseket érint, de ha megvolt az előzőben egy viszonylag jól felépített kormánybeállításokkal és FFB-vel együtt akkor ez azt mutatja, hogy valójában igaz az, hogy a DiRT 4 és a DR közé ékelődött be a DR 2.0 ami könnyen a vesztét okozhatja az értékesítések terén. -
fagy53
nagyúr
Sajnos én is azok közé tartozom akik nem sikert halmoznak hanem kudarcot. Az open szint a L Fulviával kezdődött de berágtam rá és Mini-vel elsőként végigvittem, bár sokat segített a gép!
A clubman szint a Peugeot 205-tel folytatódott, azóta sem értem miért csak jobbkormányos verzió van ebből a francia járgányból?
Itt már sajnos kijött a H-váltó és a kuplung használatának a hátránya, ennél a tempónál már komoly gond van az időkkel ha félrekapcsolok vagy ami ennél is rosszabb, hogy nem veszi be a fokozatot és a váltási procedurát előlről kell kezdenem, sok kis sec, sokra megy.
Eredményesség tekintetében csak a pofonok, de a vezetés élménye fantasztikus ezzel az autentikus stilussal.
Várom már a szekis autókat, talán majd kijövök a gödörből... -
fagy53
nagyúr
Soha nem értettem mi a baj a motorháztető nézettel, ez áll a legközelebb a valósághoz...
Autóban ülve még a motorháztetőből sem látni sokat, jó esetben a ablakmosó fúvókákat, a kormány és a műszerfal már a lefele nézés kategóriába esik bele. Miért jó ha a valóságtól eltérően egyszerre látom a műszerfalat és a környezetet, az utat? Számomra azért mert így lassabban történik minden, a sebességérzet más... no meg jólesik nosztalgiázni a historic kategória autóinál, a 2000 évtől felfele számomra teljesen érdektelen a műszerfal nézet. -
fagy53
nagyúr
Kösz, kipróbálom...
Egyébként ha a valóságban a motorháztetőre ülnék és előrenéznék semmit nem látnék belőle, tessék kipróbálni!PuMbA: ezeket csak akkor látom, ha leveszem a tekintetem az útról, akár fej vagy szemmozgással.
Az a bajom a második nézettel, hogy úgy érzem összementem és 12 éves gyerekként ülnék a volánhoz mint régen. -
fagy53
nagyúr
Kösz, hogy az autó választásaidat leírtad, mert a H1 FWD és a H2 FWD besorolásban nálam is pont ezek az autók a befutók. A kérdésem az lenne, hogy Clubman szintet melyik manuális kuplungos autóval érdemes kezdeni, az Open végül is a Lancia Stratos-szal sikerült, de a következő szint már durván pontoz!
-
fagy53
nagyúr
v1.4.1 - FFB update ! 1.9GB
-
fagy53
nagyúr
A leírás ok, de sajnos a megoldás még nem az igazi.
A murvás terepet már érezni a kormányon, de a megcsúszó első kerekekről semmi infót nem ad.
Próbáltam a különböző kategóriák autóit vizes aszfalton, csúsztam, ellenkormányoztam, de nem igazán éreztem mindezt a kormányon. Az ausztrál huppanókon elszakadva a földtől szerencsére könnyebbedett a kormány, de lehet, hogy ez korábban is így volt.
A DR1 korai hozzáférésénél még katasztrófális volt a bemeneti eszközök kezelése, de elég hamar egy patch formájában orvosolták a és így azóta is jól, sőt jobban működik az FFB mint itt, persze az sem tökéletes, de elég... -
-
fagy53
nagyúr
Üdv!
Szeretnék egy kis segítséget kérni a problémám megoldásához, lelkesen tölti le a Steam a Season 1-2 pályákat amelyekre semmi szükségem, soha nem veszem meg őket és már vagy 15GB helyet foglalnak el az SSD meghajtómon. Frissítésként tölti le a gépemre és egyszerűen nem tudom ezt megakadályozni, van-e erre valamilyen módszer ami nem ismerek? -
fagy53
nagyúr
Nekem ez sajnos nem furcsa, mert a DR1 számomra nem kicsit jobb, összeszedettebb mint ez...
Azt vártam, hogy hozzák az előd szintjét, országokkal, pályákkal kibővítve, de sajnos egy több sebből vérző katyvasz lett belőle. A DR1 és a DiRT4 sajátos keveréke lett, ami a DR1 után nem pozitívum! -
fagy53
nagyúr
Az bug, vagy direkt így sikeredett a játék, hogy bukva egy szintet, az előző sikeresen befejezettet kezdhetem el újra, van ennek értelme?
-
fagy53
nagyúr
A Saturation 100% a 900°-os kormánynál 900°-os elfordulási szöget jelent. Ez a rallyhoz sok, a jobb kiindulási alap ebben az esetben a 60% ami 900 x 0.6=540°os elfordulási szöget eredményez, a 20% meg a kartokhoz jó.
A Linearity mutatja meg, hogy a kormány elfordulását milyen mértékben követi a kerekek elfordulása, ez nem a kormányzárszög ami a valóságban a kormányelfordulás és a kerekek elfordulásának a viszonyát adja meg. A játékban a Linearity 0 értéke egy lineáris kapcsolat, egyenes arányosság van a két elford között. Pozitív irányban változtatva ezt az értéket exponenciális, idegesebb, rögtön reagáló kormányzást kapsz, negativ irányba logaritmikus, lassabban forduló, nyugodtabb lesz a vezetés.
Nálam a 0-0-60 vált be, bár ha a tizedmásodpercekért kell küzdeni az autó beállítások mellett ezeket a beállítási opciókat is kell változtatni szinte pályánként... -
fagy53
nagyúr
Tulajdonképpen mindegy, de ha különböző autós játékokkal játszol akkor nem.
A logi profil beállítás nem lenne rossz ha együttműködne a steam-mel, a TH300RS GT-nél meg nem is lehet profilokat létrehozni, vagy játékonként kell állítani a driverben, vagy az illető játékban... ez utóbbi számomra a nyerő. -
fagy53
nagyúr
válasz LeventeV #1027 üzenetére
A soft lock automatikusan állítja a kormányzárszöget az egyes autókhoz. Mit jelent ez?
Amikor a kormányt x fokkal elforgatod akkor az autó kormányzott kerekei y fokkal fordulnak el, a kettő aránya a zárszög ami autónként különbözhet. A játék a beállított kormányelford szögedhez pl 540° autónként automatikusan beállítja hogy ehhez mekkora kerékelfordulási szög tartozik. Megfigyelhető, hogy régebbi pl Mini ugyanazon kanyar bevételéhez nagyobb kormányelfordulást kér, mint egy pl R2 kategóriájú autó, azt érzed, hogy lassabban fordul az öreg ikon. -
fagy53
nagyúr
Igen, bekapcsolva szimulálja a valós beállításokat, 100%-ra érdemes tenni.
LeventeV: kikapcsolhatod nem gond, ilyenkor minden autó azonosan reagál a kormányelfordításra. Előnye ennek, hogy nem kell ebben is átkódolni magad ha autót váltasz, legfeljebb nem autentikus a dolog...
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
Kösz, ezt ki fogom próbálni a hétvégén, bár korábban a konfig cseréjénél lett volna a legnagyobb szükségem rá.
Nem tudom kiknek adta ki ezt a projektet a Codemasters, de szárnypróbálgatásnak tűnik ez a DiRT4 és DiRT Rally-ból összeollózott valami, pedig megvolt a lehetőség arra, hogy a DR hiányosságait javítsák, de ez csak a pályabővítést jelentette. Az új helyszínek, országok sokat számítanak, de a megnövekedett gépigény, a patch-csek lassú, körülményes érkezése, a kommunikációs zökkenők bizonyítják, hogy itt valami nem stimmel...
Ez a benchmark dolog is ezt erősíti. -
fagy53
nagyúr
Nem vagy még elég öreg, ha az lennél ismernéd a valós hátsókerekesek világát.
Egyébként a rally az a sportág ahol szerették a hátsókerekeseket, a túlkormányozottság pl. a visszafordítósoknál nagyon előnyös tulajdonság. A növekvő motorteljesítmény és a négykerékhajtás tette be annakidején a kaput az RWD -nek. Nagyon jó ebben a játékban, meg persze az elődben, újra átélni az erőcsúsztatással / powerslide/ vett kanyarokat, ez volt a drift leánykori elnevezése volt a múlt században.
Amíg az elsőkerekeseknél nélkülözhetetlen a kézifék használata, addig ez a hátsókerekeseknél csak nagyon kevés esetben szükséges , a négykerekes verda a kettő között van!
Az RWD az a kategória ahol a kormány mellett a gázpedállal is kormányozhatsz és a fékerő elosztást lehetőleg előre kell tenned, míg a hátsó felfüggesztést puhára és alacsonyabbra kell állítanod. Így már könnyebb lesz és menni fog![ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
Ebben a melegben kevesebben versenyeztek az idővel, de én a rekordok döntögetése helyett összehasonlító teszteket végeztem a DR1 és DR2 között, ill. megrendeltem a hamarosan megjelenő komolyabb ellenfelet a WRC 8-at. Kíváncsi vagyok lesz-e trónfosztás, mert a DR2 részben javított a DR1 hiányosságain, de sajnos rontott is rajta. Nálam nagyjából egál a játékélmény, ha a WRC 8 javít a kormánykezelésen, ami egy alapvetően konzolokra írt játéknál elég necces, és javít a beállíthatóságokon / nézet, setupok/, akkor ez még komoly kihívás lehet a CM játékoknak!
A WRC 7 esetében a versenyszellem volt a befutó, míg a DR1-2-nél a vezetési élmény jelentette a csúcsot, valójában ezért érdemes ez utóbbi évek ralis kínálatát beszerezni..
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Sorozatok
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Premier előzetesen a Chicken Police – Into the HIVE!
- Autós topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- World of Tanks - MMO
- Elülsőtápos E-ATX toronyházakkal jelentkezett a Geometric Future
- Call of Duty: Black Ops 6
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest