- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz A_ScHuLcZ #94277 üzenetére
A hibabejelentő nem fogja a Mikrotik eszközödet támogatni, ránéz az eszközére, megállapítja, hogy jó a jelszint, max. ha nagyon sokáig cseszteted őket és újranyittatod az általuk lezárt hibajegyeidet, akkor esetleg elkerül L2-höz a bejelentésed és esetleg megnézik az ő oldalukon lévő logban is a megszakadás okát (ha egyáltalán látszódik náluk). Megnézném a Mikrotik fórumokban, mit írnak a jelenségre (nem feltétlenül a Digivel kapcsolatban), mert hogy írnak vele kapcsolatban az ziher, az talán gyorsabb megoldást jelenthet, mint az ügyfélszolgálaton hibajegy felvétele.
-
Borisz76
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok