Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Selynelar

    aktív tag

    válasz adika4444 #72555 üzenetére

    "Az ügyfélcentrikusság nagyon emberfüggő"- Teljes mértékben egyetértek. Két digi ügyfélszolgálaton voltam pár nappal ezelőtt a szerződésemmel kapcsolatban. Az egyik helyen 2perc alatt leráztak olyan szöveggel,hogy nem kell semmit csinálnom és módosítanom,s ugyanannyit fogok fizetni a szolgáltatásért,mint most. A másik helyen pedig rögtön új szerződéskötés,segítőkészség és most 3hónapig 3000-et fizetek 6 helyett. Szóval konkrétan spóroltak nekem most 9000-et. Ennyit erről. :C

    "Egyébként nem kell két TV-re két előfizu"
    Mondhatni,hogy hál az égnek ezt nem igazán tudom. Nincs tapasztalatom ilyen téren a Telekommal. Csak az alapján tudok véleményt mondani,ami minőséget láttam tőlük. S azt,hogy anyám mindig panaszkodott,hogy több mint 10ezer felett van az előfizetése 2 tv-re/Internetre/S vezetékes telefonra. Arról nem is beszélve,hogy ha késel egy kicsit a számlával(vagy sok esetben ők késnek a kiküldésével,amire volt sokszor példa) akkor lekorlátozzák a netet. Na ILYEN A DIGINÉL NINCS. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák