Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz PeterPH #4219 üzenetére

    A 72 oraval ok jottek elo, nem en mondtam nekik, ok mondtak ennyi idejuk van a problema megoldasara, en meg azota irok errol, viszont az ÁSZF 11-es pontjat lehet maskent ertelmezni, foleg ezt a reszt:
    "A szolgáltató köteles az előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása
    eredményeként
    valósnak bizonyult hibát – ha az a 11.3. pont szerint hibás teljesítésnek
    minősül - annak bejelentésétől legfeljebb 72 órán belül kijavítani."

    Tehat egyszerubben leirva a hiba behatarolasa utan kotelesek azt 72 oran belul megszuntetni, de arrol nem latok semmit mennyi idejuk van a hiba behatarolasara, gondolom ez is szabalyozva van, mert akkor ennyi erobol 2 evig is eltarthatna, es semmit nem is kene tenniuk :)

    24/7 bekapcsolva van a telefonom amiota bejelentettem a problemat, nehogy az legyen, hogy nem tudnak elerni ha szukseges, a telefonom szamat joparszor elkertek mar, es nem volt olyan nem fogadott hivasom ami nem ismerostol jott, igy 100% nem kerestek meg az ugyben.

    Elvileg ha megoldodik a problema tudnom kene mivolt ,mert megkell indokoljak:

    "Az elvégzett vizsgálat alapján a szolgáltató haladéktalanul és megfelelő indokolással
    köteles az előfizetőt értesíteni arról, hogy
    • a hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a hiba az előfizető érdekkörébe
    tartozó okból merült fel;
    • a hiba kijavítását megkezdte;
    • a hiba kijavítását átmeneti (meghatározott) ideig vagy tartósan nem tudja vállalni,
    ezért az előfizető részére kötbért fizet."

    Mint irtam lazan kezelik nagyon az ÁSZF-ben foglaltakat, igy lehet az lesz megjavul csak ugy a semmibol minden fele indoklas nelkul, de ha igy lesz megprobalom majd azert kideriteni mi volt a problema, az en esetemben nem maradt sok lehetoseg, switch, kulso kabelezes, UTP kabel toldo.

    Biztos lehetsz benne a jot is megfogom irni a DIGI-rol ha elharitjak a problemat, tegnap is rongton irtam ahogy lattam megjavult, pedig utolag mondhatjuk koran kezdtem pezsgozni ;)

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • Jag

    senior tag

    válasz PeterPH #4219 üzenetére

    Ok, persze, nem ugyan az...

    Attól, hogy én lemondom a szolgáltatást, attól az még ott nálam szar marad, csak nem fizetek elő rá. :-)
    Nálam nincs gond a nettel eddig, nem úgy a telefonnal, meg a tv-vel és ugye az exkábelnet szörnyedelem utáni rossz szájíz. Szóval nem arról van szó, hogy netezős vérpista rácsapott az olcsó torrentnetre, hanem itt hosszú évek óta ez a szolgáltató és a használhatatlan kábelt kiváltotta egy használhatóbbra. Más örüljön, hogy ez az első nete és minden frankó nála, de azért beszólni/megszólni, mert másnál nem épp korrekt a dolog, kissé vicces.

    Hosszú monológokat tudnánk írni, hogy megjártuk már többször a digivel. Attól, hogy másnál jó, itt még szar,(bár már elég jó irányba mennek) ez van, ha tetszik ha nem egyeseknek.

    Az olcsósága meg számomra nem jelent semmit, sőt. Sokszor elmondtam, hajlandó lennék többet is fizetni, csak ne legyen gubanc.
    A tv adás is sokadszorra megy el. Ilyenkor az van, hogy pár nap múlva mire hazaérünk, az ajtó előtt le van bontva a kábelcsatorna és be van iktatva egy toldó. Gondolom egy kábel darabot kivágnak és betesznek egy másik darabot. Csak lassan az egész rendszer kábelcsatikból fog állni, aztán nézhetik, hol a hiba...
    Ahelyett, hogy becsöngetnének, vagy felhívnának mikor vagyok otthon és a bejárati ajtó mögötti csati utáni vezetéket egy az egybe kicserélnék. Nem vagyok szerelő, de így is van 2 csati bent, kint lassan 4-5, cirka 5 méteren belül. Szted ez normális?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák