Aktív témák

  • Ndruu

    MODERÁTOR

    Nekem meg nem oszt ki IP-t... Nagyon örülök ám neki. Voltam bent ügyfélszolgálaton, kaptam egy tájékoztató papírt, amin kiemelték nekem a telefonszámokat...:U
    Azt mondta "innen nem tudjuk elintézni, hívja fel a központot".
    Új gép van már 2-3 hónapja, ergo változott az alaplap, változott a MAC címem is. Így nem is oszt ki IP-t, hanem csak kézileg beállítottal megy. A régi IP-met ismerem, az van beírva, azzal netezek (már amikor nem szakad meg...).

    Mióta volt ez az új IP kiosztás, azóta egyre sz@rabb a net, óránként megáll, elveszti a jelet, ledobja magát, szörnyű.

    Szóval felhívtam őket, mondtam hogy változott a MAC címem, klikkelt kettőt, azt mondta "már látom is, igen itt egy új eszköz van... A hívás után 5 perccel indítsam újra a modemet". Úgy is lett, átnyomtam a beállításokat automatikusra, várok, kioszt valami idióta IP címet (az alhálózati maszk pl. 255.255.0.0 :F az IP cím meg 10.x.x.x).
    Úgyhogy most megint ott vagyok, hogy nem csináltam semmit. Visszatettem kézire a beállításokat és tűrök. Tűröm, hogy akkor szakad meg, amikor igazából használni szeretném, tűröm hogy ha megszakad, akkor nem jön vissza fél óráig sem.
    És mindig nyáron a legrosszabb a minőség. Nem is idegesíteném magam, ha jó idő lenne, de ma még az sincs...

    Harrrr!!!!

Aktív témák