- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft Excel topic
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Bittorrent topik
-
IT café
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz sto1911 #4502 üzenetére
Nem tudom érthetőbben elmagyarázni.
Először azt írtam, hogy marginális kisebb, majd azt írtam, hogy olyan kevés, hogy mérési hibahatár.Egyiket sem voltál képes értelmezni, majd elkezdtem neked számokat írni, hogy hátha úgy megérted.
"Hasraütésszerű számok, hö-hö, komoly."Nem tudom másképp elmagyarázni, vagy nem akarod megérteni, vagy nem vagy képes rá.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Vikus
tag
válasz sto1911 #4469 üzenetére
Nyilván, nem feltétlen kell tetszeni. Mondhatni kipróbálja az ember, mint régen a demókat, aztán tetszik, tetszik, nem tetszik, nem tetszik. Mindenkinek a saját dolga.
Én a "rinyálást" úgy általánosságba értettem. Aki baromi nagy elvárással előrendeli, csilli-villi-extra-ultra-deluxe-hókuszpókusz verziót, aztán 1x-2x kipróbálja utána meg kukázza, mert ez aztán biztos sz.r lesz.. Vagy mert leírja az egészet, mert Józsikának nem olyanra váltott a körme színe, mint amilyet elképzelt az első pálya 25-ik percében, a harmadik épület garázsának a jobb sarkában a szekrény előtt. Mint úgy manapság már mindenre és mindenhol ez a tendencia. (najó ok, lehet túl kisarkítom ).
Mindenkinek vannak elvárásai, mindenki szeretne pluszba egy kis valamit, ami neki nagyon jó lenne, vagy a régiből áthozna, vagy kiegészítene, akár hangulat, megszokott játékmenet, pálya, ellenfél, mob, grafika, stb.stb.stb. lehetne sorolni, de ugye eleve Blizz nem arról híres, hogy mindent a játékosok érdekében tesz, meg eleve mindenkinek nem is lehet megfelelni. Persze mivel elég régi, nagy múltú és komoly címről is van szó, ezért az elvárások azért magasabban is vannak az átlagnál. Na de ha összességében nézem az én ingerküszöbömet átlépte, és elfogadom olyannak, amilyen. Sőt. Nyilván van, amin változtatnék, de hát semmi sem lehet tökéletes. Vártam, toltam a zárt bétával is, bejött már akkor is, nyilván ha nagyon más irányba ment volna, akkor nem adtam volna egy fillért se érte.
Nem vagyok Diablo fan se, annak ellenére, hogy mindegyiket végigtoltam (igen még az Immortals-t is.. bár azt nem igazán szeretném értékelni) és baromi sok időm van benne leginkább a 2 és a 3 részében, nem is védem itt az egészet. Mindenkinek ugyanúgy lehet és kell is negatív véleményt mondani, mert azért van az éremnek két oldala. Szóval nem, nem egyenlő az én felfogásomban a negatív vélemény a rinyálással.
És téged se akarlak győzködni, ha nem tetszik sok minden benne, az a te véleményed.
Viszont vannak olyan dolgok is, amik akármennyire is nem tetszik az embernek jobb, ha hozzászokik, mert nem nagyon lesz szerintem változtatva rajta. Akár ugye ezek a b.zi mikrotranzakciók, a multis téma. (amúgy igen régen ugye minden offline volt, jó is volt egy jó darabig, ahogy mondtad, otthagytad a játékot egy napra és este folytattad, volt ilyen nekem is nem egyszer (vegyük alapul akár azt, hogy kimennél mondjuk brunyálni - van olyan game, ami már ezért kidob, 2 perc miatt. vicc..a mindegy, aztán jöttek az online verziók, hogy kell az hitelesítés, hogy eredeti ugye, meg a crack-elt verziók 'kivédése' stb, stb. ma már nagyon ritka szerintem ami offline sima - ha van még ilyen. És ez is elég idegesítő, mert ha csak egy dolgot néz az ember, megvesz egy játékot, mondjuk steam-en, példaként, majd a kiadó úgy dönt, hogy lelövi, akkor aztán nézegethetek, ha tolnám vele, mert a jó életbe nem fogok tudni többet vele nyomni, hiába adtam rá ki pénzt, régen meg elővettem a kis telepítőt, aztán feltoltam, játszottam és hurrá örültem), ma már annak is kell örülni, ha lemezes kiadást kapsz (igen én szeretem a kezemben tartani azt a sz@rt, amiért pénzt adtam ki, mert tudom ott van nálam... a multis rész, sajnos ehhez is kell szokni, nekem is nehéz, sőt, itt egy példa, megint csak cégen belüli CoD MW2, végigtolod a kampányt, (amit nagy eséllyel a retyón jobbat alkotok meg a kis fejemben), majd mehetsz mindent feloldani, eleve olyanokat, amik alapból benne kéne legyen, de mindegy old fel, vedd meg, plusz olyan mission-ök, amit eleve nem tudsz egyedül végigtolni, belekényszerít, hogy valakivel együtt csináld. ok. b+. kb. Addig nem is lehet meg az "X" operátor, tököm tudja mi még, ha nem megyek valakivel, vagy VALAKIKKEL együtt végig azon a tetű küldetésen. Hát kösz.. ) na de már megint elkanyarodok.. Ezért nem szeretek beírogatni.. -
sto1911
veterán
Teljesen mindegy hogy számot írsz vagy azt, hogy marginális kisebbség. Tisztában vagy vele mit jelent a marginális? Azt jelenti, hogy van fogalmad arról, hogy a játékosok hány százaléka mit akar, amiről nyilvánvalóan nem tudhatsz, statisztikát meg nem hoztál. Úgyhogy ez így csak kapálózás részedről.
-
Peddy789
őstag
kis mini review, server slam konkluzio szamomra:
Osszesegeben szerintem egy kicsit ujitott D3, ami engem nagyon kiabrandittt. Eredetileg biztos voltam benne hogy megveszem, de ez a server slam proba elgondolkodtatott, valoszinuleg igyis kifizetem, de nem szivesen, mivel ezzel azt mondom a cegnek hogy a Diablo 5 legyen egy Diablo 4 klon, nem kell semmi innovacio, otlet, ujitas, fantazia, munka, csak toljak ki ugaynazt kicsit maskepp.Aktivan jatszok D2R-el ezelt lehet elfogult vagyok, anno sokat jatszottam D3-al, kb 2-500 orat, talan tobbet.
Ha megnezem mi tortent a D2 (release 2000) - D3 (release 2012) kozott, a kulonbseg hatalmas volt, nagyon sok ujdonsag, real money AH etc, vadiuj grafika, uj class design, vadiuj skillek.
Igy megint 10 evvel a D3 utan, pedig elso ranezetre megkaptunk egy nagyobb kiegeszitot a D3-ra, kicsit lebutitva, lagalabbis egyelore. A grafika nagyon hasonlo. Az interface szinte ugyanaz, az itemek nagyon hasonloak. Sok grafika nagyon hasonlo, de valoban ujiott.
A skill tree szeritnem jo otlet, de a skillek szama nagyon kiabrandito, a barbarnak van 3-4 sima atackja, 3-4 spender, es ennyi ? A tobbi meg coldown alapu neha megnyomod gomb. Ebbol sok ugyanaz mint ami D3-ban volt igy memoriabol, hammer of the ancients, whilwind, flurry.
Ez nagyon gyenge, 10 ev alatt ennyi uj otletet sikerult kipreselni? Ha nem megy az otleteles, azert csak lehetett volna kmasolni innen onnan. (lost ark / poe).
A karakter cutomization szuper, tenyleg jol nez ki ultran.
A rettenetesen sok quest cutscene, sok duma etc, valahogy sokkal inkabb egy mmo feelinget ad. A jatek eleg hasonlo valahogy a Lost Arkhoz, csak sokkal kevesebb a fantazia benne.
En sajnos nagyon csalodott vagyok a jatekban, tok sokat vartam tole, de ez igy szerintem nagyon keves, es eselytelen hogy sokat tudnak majd hozzarakni hogy igazan jo jatek legyen belole szamomra. -
shotika
őstag
válasz olymind1 #4492 üzenetére
"-Nekem hiányoznak belőle a szörny bestiárium lapok, "
Ezt mondjuk én is adnám. A Witcher 3-ban imádtam elolvasgatni a szörnyek hátterét (mondjuk ott kellett is, mert kb csak onnan derült ki, hogy melyiknek mi a gyengéje)
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Hangfalképű
tag
-
Jacktor
tag
Csak hogy legyen mindenféle vélemény és élménybeszámoló is:
- Leszögezem, hogy nem vagyok ősdiablos/arpg-s. A d3-at előrendeltem anno, de végül csak most vettem elő 10+ évvel később és raktam bele 100+ órát. A 3 berántott, de most, hogy tegnap bétáztam a 4-gyel, már nincs kedvem játszani a 3-mal, a 4-et akarom, most (upgradeltem is DDE verzióra)
- A d3-ban Monkkal kezdtem (imádtam a kevert stílust), 85-ös paragonig jutottam vele mire rájöttem hogy szezonhőst kellett volna indítani (nem túl szájbarágós a játék na). Másodjára már sorci jött (most p492), így a 4 bétában is azt pórbáltam ki tegnap.
- Eskü nem emlékszem már hogy mennyire volt nehéz a kampány a 3-ban, de én tegnap konkrétan megizzadtam a bossokkal a 4-ben, volt aminél meg kellet néznem hogy meddig bírja még a fegyó... Ilyesmi kihívás nem rémlik a 3-ból, de lehet csak mert a paragon már elnyomta a kampány emlékeket.
- Mondjuk TII-n játszottam végig, mert láttam én kiírva hogy World Tier II, de nem igazán raktam össze hogy az a nehézségi szintet jelenti, hisz az elején a kezdő és veterán szint közül lehetett választani, ami tök más nevű. És tele van a játék ilyesmikkel.
- Hydra+Firewall Sorcival mentem végig, mert el nem tudtam képzeni hogy más kombóval hogy sebzek le 0-ra egy bosst úgy, hogy ha közben 2x megüt vagy elkap, akkor végem. Így tudtam oszlopok vagy csáphatár mögött szaladgálni és onnan tolni a fal+hydra kombót, eléggé bele is jöttem már estére.
- Ma meló, már reggel arra gondoltam hogy mikor érek már haza hogy nyomhassam tovább, aztán rájöttem (olvasva a fórumot) hogy heló, a bétának vége
Technikai tapasztalatok:
- A vas: Ryzen 5 1600 + GTX 1060 6GB + 16GB RAM
- Nem igazán olvastam utána hogy mit hogy kéne beállítani, így csípőből a textúra minőségén és az árnyékokon vettem lejjebb, de a felbontást pl. nem tudtam módosítani (inaktív volt), így a tv natív 4k-ján kellett tolnom.
- A vga-n hallani lehetett hogy nem túl sok tartalék maradt benne, hogy finoman fogalmazzak.
- Portálból kilépésnél (város) illetve odakint ha jól sejtem új terület betöltésekor azért voltak erős szaggatások.
- Fagyásom egy volt (egy event-et keztem meg épp), de akkor konkrétan a gép alig akart magához térni utána.
Ami nekem így elsőre hiányzott a 4-ből:
- Kattintható Inventory gomb. Este nem mindig van kedvem a sötétben keresgélni a nemskill billentyűket. Bár ez is megszokás kérdése.
- Kurzor highlight (az állítható kurzor nagyításon felül).
- A kistérképes fog of war hiánya nekem fel sem tűnt.
- A tárgyak betűtípusa nekem kicsit fura, vagy talán inkább csak a nagyobb mérete zavar.
- Nem tudom mást mennyire zavar hogy itt konkrétan kilométerre vannak egymástól a kovács/ékszerész/láda/stb. Most még annyira nem volt zavaró, de később a nagy farmoláskor ez a táv lehet kicsit jobban kijön majd. Vagy a ló ennyivel gyorsabb lesz?[ Szerkesztve ]
www.wotinfo.hu
-
warcat
veterán
válasz Hangfalképű #4511 üzenetére
Offline játékhoz eleve külön be kellene építeni egy kliens oldali lootgenerációs rendszert.Trainerekkel szétcsalhatóvá válna a játék, kb értelmetlen lenne a beszélgetés róla, mert mindent úgy kellene kezdeni, hogy
online /offline
csaltál/trainereztél/modoltál e rajtaEllophatóvá/feltörhetővé válna a játék, ami után pluszban eltérő patch verziójú és így tartalmú Diablo 4 ek léteznének ( "nincs amazonom, 1.889-en játszok" )
EA: It's in the crate!
-
Lokids
addikt
Nekem csak 1 dolog hiányzott a D4-ből. Az overlay map.
Amúgy honnantól kezdve lehet multizni? Mármint a játék elején hol az a pont ahol be tudok hívni valakit partyba?If you chase two rabbits you will lose them both.
-
warcat
veterán
válasz nonsen5e #4514 üzenetére
Értem, hát ebben már szerintem vaskosan benne van, hogy ha online látnak mások, akkor jobban fogynak majd a skinek (akkor is ha te sosem veszel, más szemszögéből akkor is csábítóbb ha elvágtat melletted a csillámpónin szivárványon lovagolva)
És valójában kevés emberrel találkozol a béták alapján, és kikapcsolhatod mellé a crossplayt pluszban.Továbbá a dungeon-ökben teljesen egyedül lehetsz(itemfarmolás esélyesen itt fog zajlani ami a játékidő többsége) illetve a questekhez tartozó instákban is, tényleg minimálisra leszoríthatod ha akarod az interakciót mással.
És a fennmaradó résznél meg mérlegelték, hogy vajon ez elég -e ahhoz, hogy elveszítsünk jelentős mennyiségű játékost?És szerintem úgy szavaztak, hogy nem valószínű és szerintem igazuk van.
EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
Azt nem tudom, hogy lehet-e együtt kezdeni karaktert, de egy rövid bevezető után amikor beérsz a városba és leadod a kalauz npc-d küldijét (hozz el egy nyakláncot az árustól) akkor jelenik meg a többi játékos, onnantól biztosan lehet partyban tolni. 5(rohanok)-10-30 perc attól függően mennyire bámészkodsz.
EA: It's in the crate!
-
shotika
őstag
válasz Peddy789 #4509 üzenetére
Vannak átfedések a D3-mal, de én nem érzem, hogy egy "kicsit újított D3" lenne.
"Ha megnezem mi tortent a D2 (release 2000) - D3 (release 2012) kozott, a kulonbseg hatalmas volt, nagyon sok ujdonsag, real money AH etc, vadiuj grafika, uj class design, vadiuj skillek.
gy megint 10 evvel a D3 utan, pedig elso ranezetre megkaptunk egy nagyobb kiegeszitot a D3-ra, kicsit lebutitva, lagalabbis egyelore. A grafika nagyon hasonlo. Az interface szinte ugyanaz, az itemek nagyon hasonloak. Sok grafika nagyon hasonlo, de valoban ujiott."- Valóban hatalmas ugrás volt, főleg gameplay és grafika terén. Nagyon-nagyon elütött tőle, és könnyebb volt kontrasztba állítani a két epizódot.
Viszont már akkor is vegyes érzéseim voltak a grafikával, mert nagyon szép is tudott lenni, máskor viszont rettenetes ocsmány volt, vagy éppen teljesen fantáziátlan. Főleg az Act3-ba érve, dögunalmas, ötlettelen terepeken kellett végig menni. Komolyan, az első 2 gyönyörűen felépített Act után az Act 3, de még a 4 is, mintha teljesen más csapat csinálta volna.
Ráadásul a játék kinézetére nagy hatással volt az akkor csúcson lévő WoW grafikai stílusa, s bár érezni, hogy megpróbáltak egyensúlyozni a készítők, sajnos nagyon túlzásba estek sokszor ezzel a low-poly, rikító színes, baltával faragott képi világgal. Ugyan a 2016-os DX11-re váltással csinosabbá tették a látványt, ez a rajzfilmes stílus (vagy hogy jellemezzem) ugye megmaradt.
Azért ezt a, mára talán klasszikus képet, berakom, hogy látható legyen az, hogy az idő sok mindent megszépít:Szvsz a Diablo 4 grafjával semmi gond nincs. Persze, lehetne szebb, de így is jelenleg a legszebb izometrikus ARPG a piacon.
És itt pár kép, csak a jobb kontextusba helyezés miatt - és még "csak" Full HD textúrák.
Részletes textúra modellek, fejlett árnyékolási rendszer, és egy olyan grafikai stílus, amire szerintem sokan vágytunk már. Az képernyő alján levő interface-től eltekintve szinte teljesen máshogy fest, mint a D3.
Játékmenetben pedig a D3 kb arról szólt, hogy fosod ki a skilleket, ami a csövön kifér, míg a D4 egy komplexebb mechanikát használ erre."A skill tree szeritnem jo otlet, de a skillek szama nagyon kiabrandito, a barbarnak van 3-4 sima atackja, 3-4 spender, es ennyi ? A tobbi meg coldown alapu neha megnyomod gomb. Ebbol sok ugyanaz mint ami D3-ban volt igy memoriabol, hammer of the ancients, whilwind, flurry."
A skill treet én is adom, én nagyon szeretek agyalni, hogy mikor mire adok pontot és ez sokat hozzátesz az élményhez a leveling alatt, és értelmet is ad annak, hogy új karaktereket is indítsunk. Valahogy jobban kötődőm így a karakterhez - bár hozzáteszem, én azt is megértem, aki inkább a D3 "bármit-bárhol-bármikor" átrendezős rendszerét tartja jobbnak.
Viszont skillek terén nem értek egyet. A D3-ban, vegyük pl a barbárt, volt 23 aktív skilled (a rúnákat leszámítva), a D4-ben szintén 23 aktív skill közül tudsz válogatni. A D3-ban a skilleket a leginkább a setekkel és a hozzájuk tartozó legendarykkel lehetett igazán kimaxolni. A D4-ben (egyelőre?) nem lesznek setek, hanem a kifarmolható unique cuccok és variálható legendary tulajdonságokkal építhetjük meg a karaktereket.
Visszatérő skillek pedig eddig is voltak, a D3 is sokat visszahozott az első két epizódból.A D4 megtartotta a D3-ban behozott harcrendszert (tehát primaryvel töltöd a resource, és secondaryval csapod a nagyot), itt ugye kisebb volt a kontraszt mint a 2-3 között, amikor mana potionokról váltottunk erre. Én azt is szerettem, meg ezt is, de hogy ezek helyett mit lehetne kitalálni, hát passz.
"Ez nagyon gyenge, 10 ev alatt ennyi uj otletet sikerult kipreselni? Ha nem megy az otleteles, azert csak lehetett volna kmasolni innen onnan. (lost ark / poe)."
Vettek is át rendesen, de ezeknek a jó részét nem láttuk a bétában, még csak kimaxolni se tudtuk a karaktert. (Én mondjuk játszottam az őszi alfával is, ott azért több mindenhez engedtek hozzáférni.)
Úgy kérd számon az újdonságok számát a Diablo 4-en, hogy a csapat lényegében a közösség visszajelzéseit beépítve fejlesztette a játékot az elmúlt években, és folyamatosan kommunikálta, mikor hol tartanak. Ez olyan tekintetben kockázatos, hogy mire megjelenik a játék, nem lesz akkora hatás, mintha kvázi a "semmiből" elénk vágnak egy új játékot. Anno mi volt a D3-nál? Kicsaptak egy 20 perces gameplay-t 2008-ban, aztán 12-ben megjelent a játék, és nem volt jó. Újszerű volt? Igen. De az ördög a részletekben rejlik, és mint kiderült akkoriban rengeteg dolgot nem dolgoztak ki megfelelően, nem találták meg az arányokat. Évekbe telt mire olyan lett, amivel tényleg nagy élmény játszani.Még egy dolog: hosszabb távra (izometrikus) ARPG-t csinálni baromira nem könnyű feladat. Mind láttuk hogyan csuklott össze a szép reményű Wolcen lényegében pár nap alatt, vagy hogyan rettentette el a kezdő játékosok nagy részét az egyébként remek Grim Dawn, és hogyan lehet átesni a ló túloldalára (Path of Exile).
Azt hogy mennyire tud majd ott tartani a játék endgame terén, azt még senki nem tudja. De szerintem, amit eddig láttunk, az eddig nagyon pozitív, és nagy az esély arra, hogy ez a rész is évekig fenn legyen a gépen
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
tPedro_
őstag
-
Daelion
őstag
válasz shotika #4522 üzenetére
Én sem tudtam volna jobban megfogalmazni.
Szoktam is kicsit vakarni a fejem amikor azt hallom/olvasom, hogy D4 alig néz ki jobban mint D3 grafikailag vagy hogy hasonló.
Kb ég és föld a kettő grafikailag, elég csak pár percre belépni D3-ba és utána bekapcsolni D4-et. 'én is most azt csináltam mert pont D3 S28-at játszottam D4-es béták közt'Skillek meg igen vannak visszatérőek már D2 óta, D4 skill tree nekem sem a kedvencem eddig de célnak megfelel illetve a paragon tábla/skill rész is van még.
Túlságosan én mondjuk nem akarom megítélni a játékot egyenlőre mert ARPG szinten ez a lvl 20-25 meg ACT 1 nagyon kevés volt ahhoz.
Engem inkább az end game érdekel és majd akkor tudok véleményt formálni és még akkor is max az akkori helyzetről mert ugye Blizz állandóan változtat dolgokat. 'D3 sem az jelenleg ami megjelenéskor volt + talán tanultak is valamit belőle 'Attól én sem félek, hogy nem fogok tudni eleget játszani vele vagy hogy le kéne törölnöm a gépről mert annyira rossz lesz. 'Grim Dawn/Titan Quest nekem is talán a kedvencem Diablo után mint ARPG, PoE meg már a ló túloldala mint ahogy említetted, nem veszi be a gyomrom több esély után sem'
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Hangfalképű #4511 üzenetére
Nem hiszem, hogy ennyire félreérthető vagyok, mert nem ezt írtam.
De ugye a populáció harmadának nehezére esik az írott szöveg értelmezése."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
shotika
őstag
válasz Jacktor #4512 üzenetére
Azért az mondjuk kellemes, hogy egy 1060-al a játék játszható a játék (nekem is volt olyan kártyám, nagyon szerettem). Fulld HD-n nem kell hozzá erős gép, és jól skálázható a cucc.
"- Nem tudom mást mennyire zavar hogy itt konkrétan kilométerre vannak egymástól a kovács/ékszerész/láda/stb. Most még annyira nem volt zavaró, de később a nagy farmoláskor ez a táv lehet kicsit jobban kijön majd. Vagy a ló ennyivel gyorsabb lesz?"
Alfában volt lovacska, én egy idő után, ahol lehetett, azzal mentem
Magamból kiindulva, egyelőre csak simán visszateleportálgattam a fővárosba eladogatni/fejlesztgetni, de egy idő után biztos, hogy kikeresem azt a kisebb várost, ahol jobbára egy helyen vannak a legfontosabb árusok, és rá fog állni a kezem. Vagyis már a hétvégi bétában is többször csináltam, hogy a térkép alján levő Margrave falucskába mentem vissza cuccolni. Legendary addokat ugyan nem lehet, csak a fővárosban (legalábbis így emlékszem), de azokat amúgy is ritkábban módosítom.Én mondjuk nem jártam minden helyet, kb csak a képen látható helyekre tértem vissza többször - egyszerűen nem volt időm rá munka mellett.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Janusz001
őstag
Én csak azon agyalok, ha nem lenne odabiggyesztve, hogy Diablo 4, akkor megvenném -e a tucat hasonló megjelent klón mellett.
Kitoltam a beta -t, SeriesX -en pazarul néz ki, kontroller irányítást is hamar megszoktam. Egy-két bugba futottam bele, majd orvosolják, összességében tetszik, biztos vagyok, hogy ebbe is számtalan órát fogok beletolni. -
shotika
őstag
válasz Janusz001 #4531 üzenetére
"Én csak azon agyalok, ha nem lenne odabiggyesztve, hogy Diablo 4, akkor megvenném -e a tucat hasonló megjelent klón mellett."
A tucat hasonló klónt megvetted és adnak akkora játékélményt, hogy évekig mellette maradtál/maradnál?
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Alvin_ti4200
félisten
Az Open Beta után már nagyjából tudtam, mire számítsak, így a meglepően sok javítással együtt a Server Slam nekem egy pozitív meglepetés volt. Sokkal kevesebbet laggolt vagy "akadt" a játék és maximális grafikai beállítás mellett is bőven játszható maradt egy RTX 2070 Superen 1440p-ben (egyedül a Kor Valortól délnyugatra található kis táborban esett le (ránézésre) 40-45 fps környékére.
Én nem láttam mosott textúrákat, de lehet, csak nem figyeltem eléggé vagy nem sikerült teljesen elfelejteni, hogy nézett ki a Diablo Immortal. Akik szintén 8GB-os VGA-val rendelkeznek, azok belefutottak bármiféle problémába a textúrák minőségét illetően (egye 5700XT tulajt láttam itt panaszkodni feljebb, de nekem nem volt olyan problémám, amit ő írt)? Tekintettel arra, hogy június elejéig jár a D4 az összes új 4000-es GeForce kari mellé, gondolkodom, hogy érdemes lenne meglépni egy 2070S->4070 upgrade-et (az 5800X3D valószínűleg ki tudja hajtani az utóbbit 1440p-ben), hiszen a játékot eleve megvenném, így 60 font lejönne kvázi a kártya árából és a Founders Editionhöz is jár (szerencsére).
Engem a sztori kifejezetten érdekel, így egyáltalán nem bánom a sok dialógust, főleg, hogy nem annyira agyatlan a többségük, mint amit egy átlag ARPG-ben lát az ember. A cellarok nem tudom, minek vannak ugyanakkor a játékban, hiszen nagyon kicsik és még csak jó lootot sem adnak (legalábbis lvl20-ig). A Strongholdok érdekes újítások, az viszont kifejezetten tetszik, hogy vannak táborok, amik csak akkor jelennek meg, illetve adnak mellék küldetéseket, ha bizonyos strongholdokat visszaszereztünk.
Én a legtöbb mellékküldetést megcsináltam a Server Slamben és eljutottam a sztoriban is addig, amíg a játék engedte (Black Lake utáni rész), ebből kiindulva a négy act az összes mellékküldivel és dungeonnnel együtt igencsak hosszúnak ígérkezik Ha egy D2R, illetve D3 koppintás enne egy az egyben, csak új területekkel, szerintem hamar ráunnék. Kezdetben szkeptikus voltam az új mechanikákkal és gameplay-jel, de szerintem van ebben potenciál dögivel, kíváncsi leszek a különböző seasonökre.
[ Szerkesztve ]
-
ISThun
csendes tag
válasz Jacktor #4512 üzenetére
"Ami nekem így elsőre hiányzott a 4-ből:
- Kattintható Inventory gomb. Este nem mindig van kedvem a sötétben keresgélni a nemskill billentyűket. Bár ez is megszokás kérdése."Volt olyan, csak "eldugták". Ha a karaktered szintjét mutató számra kattintottál akkor előjött a karakterlap.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
Fitzgerald
veterán
Na 'szmeg, gondoltam tegnap még csajozok, hétfő estig megy a slam, pár órát még tudom majd csapatni barbárral. Erre vasárnap ért véget...a nők tehetnek mindenről.
-
Edge
veterán
-
Ghoosty
őstag
Ezt nem teljesen értem. Ugyanúgy neked kell szintezned, ugyanúgy lvl 1-ről kezdesz, csak nem kell végigmenned a sztorin újra és újra, hanem oda mész ahová akarsz. Annyi előnyt jelent csak, hogy nem kell nyomogatni a skip gombot, de semmi mást nem kapsz. Az alapcsomag része szóval még csak lehúzásról sem beszélhetünk.
-
Jacktor
tag
Mindeközben:
"Az Európai Bizottság jóváhagyta, hogy a Microsoft megvásárolja az Activision Blizzardot" (bár a brit még nem)[ Szerkesztve ]
www.wotinfo.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
- Gigabites gtx 1050ti
- Jabra Evolve 2 85
- FUJITSU ESPRIMO E500 E85+ SFF /I3 - 8GB DDR3 - 128GB SSD/ WIN10 PRO - 15mp bootidő UTOLSÓ DB !
- Gigabyte NVIDIA GeForce GT 730 2GB GDDR5 64-bit - GV-N730D5-2GI (rev. 2.0)
- GAMER / KONZOL MÉRETŰ (ITX)-PC /I5 8600-6MAG- ASUS ROG WIFI-BT-16GB DDR4 -RX6600-8GB-DDR6 -1TB SSD/!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest