Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz czpitti #101153 üzenetére

    Vagy lejjebbadtad a szintet, vagy a "normális" para1500-tól kezdődik. :DDD

    A régen jobbvót témához: Ez csak részben igaz. A pénzespiac és ultrarare item trade valós pénzért bárhol is mondjuk annyira nem volt jó. Az viszont igen, hogy stabil nehézségi szintek voltak és nem azzal "balanszolnak", hogy most a fejlövés 1000 dam, a fülvakarás meg kap +50000% damot és minden patchben hozzácsapunk párezer % buffot. Meg hogy orrba szájba pakolgatjuk a statpontokat paragonból, meg kavicsbeáldozásból, azt' jólesz. A statikusabb szintek és kevesebb fejlesztési lehetőség annyiban segíthette (volna) a fejlesztőket, hogy ott lehetett ügyelni a kasztok és buildek egyensúlyára és esetleg új kombókat kihozni.
    Egy legacy servert elfogadnék azt hiszem. Belépsz és onnan paragon nuku, extrastat kavicsbeolvasztásból nuku, azt csapasd a kérészéletű karakterrel a T13 mobok ellen! :)
    Vagy lehetne ugyanez teljesen leválasztva a többi játékostól és lehetne külön balanszolni... Jöhetne valami shi mizu lowlifer build, meg esetleg visszaadhatnák a régi dodge monkot egy kis buffolás után. Aztán mehetne a stroboszkóp és az epilepszia roham minden nap. :)

    A szűkös kezdetben az "Jó" volt, hogy az alapnehézségek is erősek tudtak lenni. Mondjuk nem mindenki elég szado-mazo az ilyesmihez, így gondolom az ilyen rendszernek kisebb a játékosbázisa.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák