Új hozzászólás Aktív témák
-
pohár
félisten
válasz kiralytom #67210 üzenetére
ha helyszíni garis géped van, jelentheted a DELL-nek közvetlen az ingyenes számukon (06-80/016-157), vagy valamelyik hivatalos szerviznek a közeledben, ha szervizgaris géped van, akkor a szervizt kell felkeresni a hibával, a többit meg leegyeztitek velük
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
nagyúr
válasz kiralytom #67212 üzenetére
Igen, de mivel Carry in-es, be kell vinned egy szervizbe, nem kiszállós garanciás, jelen esetben a telefonon csak azt tudják megmondani, hogy a címedhez képest melyik a legközelebbi szervizpont.
Van lehetőség futáros beküldésre is pár szerviznél, de annak költsége van, és ilyenkor nem teheted meg, hogy beviszed, bevizsgálják, majd elviszed és amikor megjön az alkatrész (kb. 10 nap) visszamész, beszerelik.
Ja és a telefonszám azt hiszem 9-17.30 között hívható csak, hétköznap.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz kiralytom #67218 üzenetére
Nem kell, épp azért írtam, hogy a Carry in előnye az, hogy ha személyesen viszed be nem kell ott hagyni, csak bevizsgálják, elviszed, megjön az alkatrész, visszamész, beteszik, kész. Ha beküldöd futárral, akkor persze várni kell rá.
(#67217) twelvvy: Szia, sajnálattal hallom Viszont a Dell jelenleg azt a politikát vallja, hogy csak akkor engedélyez cserét vagy visszatérítést, ha 1 hónapon belül kb. 3 javítás van fődarabcserével (alaplap, LCD, ilyesmik) és ismét hibás a készülék.
Egyéb esetekben pl. 2 év alatt 2 alaplapcsere, 1 LCD az még semmi nekik.
Nem a szerviz bírálja el, hanem beküldjük véleményeztetésre a központnak, ott dönti el egy ipse/körömlakkmanci
Próbát megérhet, de nem kecsegtetlek sok jóval. Lehet telefonon is jelezni a hibát, akkor közvetlen a régiós "központ" indítja a kérvényed, ha jól rémlik, és jelez neked vissza, hogy mi a döntés. Érdemesebb a visszatérítésre hajtani, gyorsabb szokott lenni az ügymenet.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzaboZE
addikt
válasz kiralytom #67215 üzenetére
Nem attól függ a javítás ideje hogy mit kell cserélni, van egy általános szállítási idő. Ha egy db csavar kell akkor is ugyanannyi, mintha alaplapra van szükség.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Proxmox VE
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5590, 15,6" FHD Kijelző, i7-8650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, Nvidia 2GB VGA, W10, Szám
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs