- Adobe Illustrator kérdések
- Facebook és Messenger
- Sweet.tv - internetes TV
- Mobilinternet
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- MinDig TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux kezdőknek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
barcabome
aktív tag
Mondjuk tőle másra nem is számítottam.
Egyébként igen. Szinte soha nem használom a sprint gombot, max ha nagyon üres a hátam, de olyan meg nem nagyon van. Valahogy jobban esik lassan battyogni. A motor is zseniális lett viszont, nagyon jó az irányítása és elvileg később lesz autóféleség is, meg ha jól tudom majd lehet utakat is építeni. Nagyon lassan haladok, mert minden levelet és leírást végigolvasok, ami más játékokban nem igen volt jellemző rám.
Ennek a játéknak igen mély mondanivalója van, amit nem lehet annyival elintézni, hogy repetitív sétálószimulátor.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hát meg nem mondom most, hogy pontosan mikor látszik. De nekem az rémlik, hogy ha egy HKK-t a kezedbe veszel már látszik, vagy ha kiválasztod az építmény típusát.
A kötélpályáról akartam is beszélni, csak nem akartam elspoilerezni, hogy van az is. Miután kész lettem az utakkal, elkezdtem ezeket a pályákat építeni a hegyekben. Ott igazán hasznos. És azzal sem foglalkozott sajnos sok ember. „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Angolul is mule-ok. Szóval az tükörfordítás.
A mandzsetta viszont jogos. Az bilincs (B-handcuffs) angolban. Leírásban említik még "wrist monitor"-ként ami csukló monitor, az is jobban hangzik mint a mandzsetta, viszont hosszabb, lehet ez is szempont volt.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Szóval ebben a játékban, ez neked fura. ^^ Hát te tudod, nekem ez már csak egy legyintés a többi szokatlan dolog mellett.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Macccy
senior tag
-
headhunter86
senior tag
-
-
VikMorroHun
senior tag
Attól függ. Nekem most olyan helyre kell vinni egy csomagot, ahol 10 méterenként szakadék van. Meg öszvérek, hogy izgalmas legyen a motorral való száguldozás. Kettő hidat már leraktak, de az kevés, úgyhogy amint folytatom a játékot, építem a többit.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
-
Macccy
senior tag
Atyááám! Ezt még nem olvastam. Ezek annyira király dolgok, ezektől is különleges ez a játék, ennyire ki van dolgozva, át van gondolva minden név.
Viszont srácok ...
.Ti azt értitek, hogy Lisa Bridges - ugye ő Sam vér szerinti anyja, Clifford felesége volt - miért volt "Bridges" és mi köze lehetett/volt a céghez? Mert ugye ezt a vezetéknevet azt hiszem (javítsatok ki légyszi ha tévedek, mert nem emlékszem már) a játék elején halljuk, talán Fragile hívta először Sam Porter Bridges -nek hősünket. Aztán később talán nem is használja a nevet, a céget milliószor említik stb stb. Aztán a játék utolsó fejezeteiben tudja meg Sam (és mi is), hogy Clifford feleségét Lisa Bridges -nek hívták. Ki volt ő? Mi történt vele pontosan? -
erahurka
félisten
Az már bőven megtörtént Bár szerintem eleve nem akkora durranás a történet. Majd el kéne olvasni az interjúkat meg a leveleket, de francnak van kedve a tévén bogarászni. Szerintem kimentem őket és felteszem telefonra. Csak előbb mindent összeszedek, hogy a teljes könyvtár meglegyen.
-
erahurka
félisten
Munka előtt játszottam 2-2 órákat meg hétvégén reggel és/vagy délután, nem ezzel akartam tölteni az időt. Az első adagot elolvastam, volt talán 3 interjú meg 3 levél, aztán elindultam egy körre, és mire visszaértem hogy megint pihenjek, volt már vagy 20.
Tévén nekem nem kényelmes mert ahhoz túl messze van és túl kicsik a betűk. Meg eleve nem igen szeretek LCD kijelzőn olvasni.
-
erahurka
félisten
Betűnagyobbítás... Inkább az kéne, hogy a sok barom ne hagyja ott az útban a benga járgányát. Meg hogy odategyenek egy egyértelmű jelzést, hogy ha oda állsz, akkor le fogod tudni adni a kocsin lévő rakományt. Nagyobb bázisokban ilyen a kör, de a kis preppereknél mi? Mondjuk most már nekem tök mindegy
-
-
BusinessGuy
senior tag
Én pont fordítva gondolom,ebben is 118 óránál járok,de azért az RDR 2 minden létező aspektusában leszámítva a sztorit és talán a zenét, jobb volt. Ha az unalomtenger az iszonyat változatosan felépített gyakorlatilag sandbox címek között simán páratlan világával telis tele látvánnyal,élettel,tartalommal,akkor ez hogy nem unalmas miközben itt kvázi nincs semmi csak csomagszállítás amit ímmel ámmal megnehezít néha a terep és egy kevés ellenfél....
118 óra alatt arra jutottam hogy a felszerelések színe java totálisan felesleges. Agyon van bonyolítva és minden kap egy kis tanító leírást közben a játékban a jórészüket nem is használtam mert minek. Ugyan ez az épületek java, felesleges. HARD fokozaton tolva sem kihívás az ha esik az eső vagy ha jön egy PV. Szinte nem volt olyan csomagom amit nem S-re vittem, létrát és kötelet a játék elején használtam mikor még elhittem hogy szükséges, nem nem az maximum nagyon extrém esetekben ritkán. Telis tele van a játék teljesen felesleges alibi dolgokkal amiktől bonyolultabbnak tűnik,holott faék egyszerűségű. Az online pedig agyonkönnyíti még ezt is. Szó mi szó élvezem, de így hogy kábé minden fel van fedezve,kiépítettem a hegyekben is fullra a kötélpályát már csak arra megyek hogy meglegyenek a csillagok,és irány a sztori tovább. Jó lett ez a játék,de egy RDR2 nyomába nem ér, no offense.
Ízlések és pofonok,abban a játékban még 200 óra után is találok újdonságot,felfedezni valót, elvadászgatok, mászkálgatok. Itt nincs semmi. Még felfedezni sincs sok értelme zugok után mert a legnagyobb meglepetés amit találhatsz az egy memó, vagy egy kisebb adag kristály,és ennyi. Viszon a sztori és karakterei ezzel a zenével be tudott szippantani annyira hogy beleöljek ennyi időt,mert ilyen szinten üt, főleg amíg fel nem fedezed a világot teljesen, a tájai is komolyak.[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
De most mit akartok a vadnyugaton? Teljesen jó volt a világ, egyedül egy rendes gyorsutazás hiányzott, de még az sem igazán, csak egy back to camp gomb onnantól, hogy a campről lehetett városokba ugrani.
(#2707) Ulthanito: Oké, de így meg kapunk egy open world játékot, ahol minek van open world. Meg lehetett volna ezt jól oldani csőjátékként is. Mondjuk engem nem zavar, elvagyok benne mert gyönyörű tájakat raktak össze.
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
Azt se tudom mennyi az időlimitem lol-nál. Azt látom hogy mennyi a totál de hogy abból mennyit használhatok el hogy lol legyen azt nem tudom.
Szerk:
Most csináltam egy 25perc limitest kerek 6perc alatt es sz már csak A rank és nem lol.
Szóval az orvostól nem tudom menyi időt ad rljutni a hegymászóig de ha az adott idő 20%a alatt kell eljutni akkor szerintem b.szhatom a lenegő hordozót.#2729 Macccy
Menü, bridge kapcsolatok, ott rányomsz a tiédre majd R1 az utolsó előtti fülhöz és ott lentebb görgetsz.
Mondjuk én strigulázom egy lapra mert egyszerűbb mint belépkedni.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Na ez nem jutott eszembe, jó ötlet!
Mondjuk akkor is picit macerás annyit menüzni. Mondjuk ha számláló nem megy mikor menübe vagyok az úgy jó lenne.Miután megtudtam hogy ami egyszer lol azt többet nem számolja, elkezdtem kiépíteni további kötélpálya pontokat és így már átjárható talaj érintés nélkül déli góctól a farmon kerszesztül fel a hegyre és ott át egészen hegy góctól északra lévő elosztó városig.
Ez ma tovább fog bővülni és akkor behúzom azt a maradék pár lol-t amit időre kell."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
headhunter86
senior tag
Gondolom ez még az emészthetőbb fajtából való.
Az biztos, hogy nem leszek japán fan, nekem túl furcsák.Az volt a bajom a játékkal, hogy sztori szempontból eleje és vége epic. De ami közte van az kb. semmi. Minden a végére volt építve.
Játékmechanikailag élveztem, mondjuk a magánszobás és újrahasznosítás átvezetők kísérteni fognak még egy ideig . Nem is értem miért nem lehetett egy gombos átugrást csinálni ezekre. Japán idióta logic, gondolom ez is...
A mászkálást kifejezetten élveztem, ezzel nem volt gondom. Mondjuk az NPC-k a leadó és felvevő pontokon eléggé semilyenek voltak, legtöbbnek rohadtul nem érdekelt a gondja.
Lehetett volna több olyan, mint a Sokkal érdekesebb volt. Elég lett volna kevesebb missziói, de akkor legyenek érdekesebbek a sztorijuk.kiscsaj akit a férjéhez kellett vinni. Mondjuk Metal Gear V-nél mérföldekkel jobb volt, ott már a gameplay is halál unalmas volt számomra. Az a sok helikopteres utazgatás. Abba is hagytam 20 óra után, semmi motiváló nem volt abban a játékban. Itt legalább a kíváncsiság hajtott, meg az új helyszínek, sose volt unalmas, mert mindig változott a táj.
Galaxy A52 | Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar | PlayStation 5
-
s7evcsenko
addikt
Mondjuk azt még el tudom képzelni, hogy a játék az alapján jelenít meg utakat, illetve tölti fel a szakaszokat anyaggal, hogy a játékban mennyire vagy előrehaladva.
Nálam legalább is az elején még alig volt autópálya, a végére meg, ahogy írtam is, már majdnem a fele megvolt.
Ha jól emlékszem 76%-os előrehaladásnál szálltam ki a mókából."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Azt úgy, hogy kihal a remek történetvezetés, és a jól megírt karakterek is?
Amúgy tudtam. Kojima a Credit-ben is fel van tüntetve.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
Persze hogy nem, hogy hiheti ezt bárki is. Louise egy lány, azért kapta ezt a nevet mert ez lett volna Sam meg nem született gyerekének is a neve. (#3365) modflow
Cliff és Lisa közös gyereke SAM akiből BB-t csináltak, aztán történt vele a sztori szerinti esemény, aminek a végén a Bridgesékhez került. De ez mind kiderül a végigjátszás során a párbeszédekből és a videókból [ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Diablo IV
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Adobe Illustrator kérdések
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vallás
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mobil flották
- Asztrofotózás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest