Új hozzászólás Aktív témák

  • jonnyjoker01

    veterán

    GDC Prezentációk kint vannak, néhány paywall mögé zárva de egy párat meg lehet tekinteni.

    Ebben a kommentben nem arra fogok fókuszálni hogy miről volt szó, hanem arra amit mutattak dev gameplay és teórizálok a lehetséges lehetséges feature-ökről amik 1.7-ben jönnek majd, de semmi sem fix természetesen.

    Ezen a képen látszik, hogy a bal alsó sarokban a UI-t kicsit átdolgozták, emellett ami érdekes, hogy a healing item-nek recharge animációja van, viszont maga az ikon aktívnak néz ki. Még egy kis extra, hogy pár másodperccel a screenshot után megsebződik a dev és pirosra vált az ikon. Ebből azt veszem le, hogy lesz egy max számú heal amit letolhat a játékos, ami X másodperc alatt újratölt és sebződés közben/kis ideig utána nem lehet majd healelni. Érdekes.

    Másik, kicsit nehezen látszik, de az enemy healthbar is át lett dolgozva, fel van osztva szekciókra. Valószínűleg csak vizuális indikáció, hogy be tudjuk lőni mennyi HP-ja van egy enemy-nek, viszont én tovább viszem a gondolatot és tippelek egy rebalance-ra is, mivel mid-late game-ben több ezer HP-ja van jelenleg egy enemynek, ami nagyon furán nézne ki felosztva statikus számmal. Viszont teljes mértékben lehetséges hogy arbitálisan van felosztva, vagy akár fixen X egyenlő részre, vagy akár hogy teljesen más célt szolgál, úgyhogy nem 100%.

    Ezen a képen (pdf-ből kinyerve) láthatunk megerősítést arra, hogy lesz vehicle combat.

    Kicsi redesign párbeszédválasztásnál, a kapcsos zárójelbe tett leírások inkább így néznek mostmár ki.

    Ezen a képen sokkal nagyobb crowd population látszódik mint általában a játékban, valószínűleg az astonishing beállítás, ami 1.6-ban került be de rejtett jelenleg. Egy rövid klip volt ez az egyik prezentációban, sajnos látszódott hogy ugyanolyan hülye az AI és egymásba mennek, furcsán kerülgetik ki egymást úgyhogy crowd AI okosítás nem várható.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Johnny

Új hozzászólás Aktív témák