Új hozzászólás Aktív témák

  • Ripper17

    tag

    válasz tusi_ #16152 üzenetére

    Ugyanez a helyzet más vendorokkal is sajnos.
    Aruba/HPE, Huawei, Ruckus, Cambium, ezekkel dolgoztam, a support/backoffice anyagok egyiknek sem kiemelkedő, máshogy rossz. A Cisco Systemsnek az az előnye pl. itthon, hogy vannak egyébként elég jó műszaki szakembereik is saját alkalmazásban, akik segítségével azért elég gördülékenyen lehet előrehaladni elakadás esetén...míg más vendoroknál maximum egy sales, esetleg presales kollegával tudsz beszélni, aki szívesen felolvassa a marketing anyagot neked ötödször is, majd elkönyveli magában, hogy az ügyfél (te) vagy az értetlen, hát ő mindent megtett....:/

    A PaloAltot szokás isteníteni újabban, tényleg vannak a tűzfalaik GUIjain jó megoldások, architekturálisan is 1-2 dolgot okosabban csinálnak, de ez alapvetően onnan jön, hogy a next-gen firewall dolgait a konkurenciák már kitalálták, csak nem húztak fölé új architektúrát, ezért olyanok amilyenek. látványos sok dologban, de pl. mire egy failover pairt összeraksz ahhoz 4-5 mátrixot kell átbogarássz, hogy akkor most melyik porton mit és hogy van.

    Úgy általában még csak nem is gondolnám szegmens specifikusnak a problémakört, most éppen pl. egy high-end sportkamera + egy hozzá ajánlott, elvileg kompatibilis, highend memóriakártya problémájával szívok, egyértelműen szoftveres dolgok miatt. A kapcsolódó fórumokban, support oldalon, stb. elég régóta létező probléma, mindkét fél hallgat, stb., sőt, ajánlják egymást nagyban, de egyébként egy plug n play megoldást nem képesek megcsinálni. A magam részéről emiatt egyre jobban veszítem el az érdeklődésem úgy általában a műszaki dolgok iránt, high-end márkáknál is folyamatos hakkolás kell felhasználói oldalról, de legalább évente van új termék a piacon....

    Ki kell dobni 1-2-3 évente az új terméket, szoftverszintet, stb. pörgetni kell a sales-t, sokszor már a hardwareket se tesztelik ki rendesen a gyártók, nem hogy a szoftvert. A menedzserek persze verik a mellük, hogy ők milyen agilisek, meg milyen gyorsan tud reagálni az agile development a felhasználói visszajelzésekre - amik csak azért vannak, mert tesztelni már se időt, se erőforrást nem hagy a gyártó...eközben persze a jóisten pénzét is elkérik support díjra, a termékek sem olcsóbbak, gyakorlatilag a végfelhasználó produktív környezetben az alfa-tesztelő, aztán nyeld be, hogy high-end meg professional célra ajánlott cuccok is bugosak, inkompatibilisek, stb. Ez persze a döntéshozókat nem érdekli, a sales beadja nekik: ez ezt is tudja, azt is, ilyenolyan agilisek vagyunk, bezzeg a konkurencia az micsoda lassú sz@r...az, hogy a konkurencia egyébként megbízható, stabil eszközt gyárt, stabil a szoftvere, az a döntéshozókat soha nem érdekelte sehol sem.

    Teljesen el van cseszve az egész IT piac, mióta ez a szuperagilitás van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák