Új hozzászólás Aktív témák
-
kovy79
őstag
Na, ez nekem nem világos, de azt hiszem, hogy az én gondom is innen ered...
FullHD tv-n ha beállítom a felbontást 1920x1080-ra (50Hz) és elindítom az xbmc-t, tökéletesek a fullHD videók. Ezután ha kilépek a Windows-ba, a felbontás mindig visszaáll 1360x768-ra. Miért??
Ha újra elindítom az xbmc-t a HD videók természetesen kicsit szaggatnak.
Ha a Windowsban újra beállítom a fullHD felbontást, megint minden jó. Miért??
Előre köszi minden segítséget!''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
kranazoli
senior tag
Visszatérve egy kicsit az UVD eventlog bejegyzésekhez:
Letöltöttem egy friss, most megjelent Windows 7 SP1 "N" Ultimate x64-es MSDN ISO fájlt. Az N annyit jelent, hogy EU-s, legalábbis asszem EU-s jogi aggályok miatt Media Player nélküli Windows 7. Ergó nem csak arról van szó, hogy elindítja-e az ember, vagy sem, egész 1xerűen nincs benne a Media Player alkalmazás.
Próbaképp feltettem.
1.) A fenti ISO;
2.) Alaplapi chipset driver (mert nélküle is volt UVD); de inkább legyen fent
3.) Cata 11.2Express telepítést választottam, de 2db komponens hibára futott. AMD húzással... és a WMV9 vagy milyen videó gyorsítás. Lehet épp a Media Player hiánya miatt?! Passz. Lényegtelen. A driver felment és minden 1éb.
Restart és rögtön volt is 5-6db UVD Eventlog bejegyzés. Már lexarom a hibát, mert regedit-el lehet ignorálni. Viszont nem értem, hogy egyeseknél miért nincs ilyen, másoknál meg raklapnyi log bejegyzés. Lásd itt a topic-ban is.
Nem tudok rájönni a hiba okára.
Ha driver, akkor nagyon bosszantó, hogy ez a bug már qrva régóta benne van a driver-ekben. Ha nem driver, akkor fingom sincs továbbra sem. De a Media Player-t, mint esetleges codec hiba forrást teljesen ki lehet zárni. Ez érdekelt most ebből a próbából.
Ha valóban driver, akkor egyre jobban gondolkozom, hogy következő darab vas (mert Nekem csak egy darab vas, nem szenvedek jóindulatú ATI fetisizmusban bizony nV fermi példány lesz. Már csak azért is, hogy ne haljak meg úgy, hogy soha nem volt nV kártyám, ill. ha vannak ott bug-ok, akkor mik.
Szóval, baromira I DON'T KNOW WTF IS IT.
[ Szerkesztve ]
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
Megpróbáltam az általad említett módszert:
AZ NVIDIA nForce 2 AGP Controller helyett egy PCI Standard- PCI-to-PCI Bridge szerepel. Ez szó szerint gyilkos módszer, mivel így egy játék sem indul el.Van jelentősége, hogy az említett PCI Standard hídból kettő van?
Az egyiknél PCI-Slot 0 a másiknál PCI-Slot 1 van írva.Egyébként ezt a módszert azért próbáltam ki, mert én is egy AGP 3000-es Radeonnal rendelkezem és feltettem a 11.2-es driver-t (Control Center nélkül). Eddig (az NV vezérlővel) ugyan mentek a játékok, de WinXP alatt gyakran lefagyott tőle a gép az említett infinite loop miatt..
Esetleg nálam még bezavarhat az NV memória vezérlő is? Az nForce 2-es chipset-hez gyakorlatilag az audio részen kívül mindent feltelepítettem.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
kranazoli
senior tag
Köszönöm és értem!
Azt meg tudná mondani Nekem vki, hogy a lenti képen CCC-ben a zölden bekeretezett check-box az tulajdonképp mi is?!
Enable AMD Overdrive.
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
kranazoli
senior tag
Áhá! Nem akarom tuning-olni, csak az inaktív(szürke) felületen néha alig látom, hogy 2D-ben 157/300; YT alatt 400/900 Mhz-en ketyeg-e a GPU/VRAM órajelei.
Szóval ha ott a pipa, de nincs tuning akkor is a BIOS paramétereivel dolgozik. Ha jól értem.
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
Értem. Annyit sikerült még kiderítenem, hogy az AGP gyorsítást az nForce 2 GART része aktiválja és kezeli.
Én a 11.2-es driver-t azért szeretném használni, mert a 10.4-hez képest elvileg lényegesen szebb képminőséget nyújt videók esetén. A képminőséget érintő változást a 10.8-nál vezették be ha jól emlékszem. Nem tudom, hogy hogyan csinálták, de ha azt egy mezei felhasználó is meg tudná csinálni a 10.4-el, akkor az tökéletes lenne számomra. A 10.8-nál textúrahibás a Quake 3, ezért az nem játszik.
A kérdésem ezért a következő:
A 10.4-es driver-ben el lehet valahogy érni azt a javított képminőséget, amit a 10.8-ban vezettek be?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
HSM
félisten
Így már világos. Sajnos megtapasztaltam én is. Eddig azt hittem, az UVD a kari shadereit használja gyorsításra, de ezekszerint nagyon nem.
Szóval le lehet ezt teljesen tiltani a driverben? Soha többé hallani sem akarok róla... Procis videódekódolás rulez....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Na, utánalapoztgattam a témának, és nem voltam egyedül a problémával.. De szerintem most, hogy a youtube átállt UVD-s lejátszásra, mégtöbben lesznek, akik majd elkezdik vakarni a fejüket, miért lassult be a VGA-juk... Ez így über-gagyi... Nagy tök volt, aki ezt így engedte megvalósítani.... Nem baj, kikapcsoltam a flash-hardver gyorsítását, így végre a VGA-m is az elvárható módon működik, és a gépem áramfogyasztását is sikerült legalább 30-40W-al csökkenteni hosszútávon.
-
HSM
félisten
Megint reménykedhetek, hogy jól sikerüljön a 7850? Vagy visszatérek ATT-re, azt szépen kapcsolgatom majd kézzel, mikor kell a 3D kraft.... Pedig hogy örültem anno mikor vettem, hogy nem kell neki mindenféle szoftveres hókuszpókusz a normális működéshez mint a 4890-nél, erre tessék..
APU-t szerintem egyenlőre nem fogok venni, mivel csak olyan alkatrészekből építek gépet magamnak, aminek van szerver-megfelelője. Az otthoni felhasználásra szánt platformokkal sosem volt igazán szerencsém... Az X58-I7 920 párost vagy valami s1356-os Intel, vagy Bulldozer fogja váltani, ha lesz megfelelő ár/érték arányú, és nem megy rá ingem/gatyám. -
HSM
félisten
Ez nem opció. A gép van értem, és nem fordítva. Akkor is úgy fogom intézni, ahogy nekem kényelmes, nehogy egy fosul megtervezett driver miatt kelljen szívóznom a videós ablakokkal? Kész röhej egy 60 rugóért vett felső-középkategóriás VGA-nál. Arról nem is beszélve, hogy nem lopom én az áramot, hogy a semmiért tekerjem a VGA-t +30-40W-al, csak mert videózok néha, amit a proci kb. 20W-ból lejátszik mindenféle anomália nélkül.... Amíg ezt meg nem oldják, marad biza OFF-on a flash hardvergyorsítás, akármennyire is szeretném visszakapcsolni.
(#12811) kranazoli: Vágom, biztos a főoldali videók miatt van... Ezért írtam én is, hogy nyálazhatom át minden megnyitott lapom, éppen melyikben van valami beágyazott videó.
Ott meg aztán tényleg égbekiáltó ostobaság +40W-al túráztatni a VGA-t, amikor a proci gyakrolatilag üresjáratban lejátszaná...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Persze, tudom, hogy a tuning ilyen.. Egyetemen szépen oktatták digitális technikából...
Viszont az első állításoddal vitatkoznék. A 4890-emen anno tesztelgettem sokmindent, és azon bizony a memóriaórajel csökkentése 975-ről ~200-ra önmagában 30W fogyasztáscsökkenést eredményezett! Namost nem hiszem, hogy az 5850-en hasonló VRM felépítés és memóriák mellett ez az érték lényegesen eltérne. Valamint azt is számoljuk bele, hogy a 157mhz-ről 400Mhz-re emelkedett mag már matematikailag is 2,5X-es szorzó, ha csak 10W a GPU üresjáratban a teljes kártya 27W üresjárat TDP-jéből, az már biza +15W, a 0,95V-ról 1V-ra növel feszültség pedig kb. négyzetesen számít, az +10%, rászámítva az immár 25Wot kajáló GPU-ra ez +2,5W, tehát összesen 17,5W-al növekedett a GPU fogyasztása, és erre még rájön a barátok közt is legalább +20W memória-plussz. Ja és itt még nem is csinált semmit a GPU, és már +37,5W-nál járunk! Tudom, az lenne a 100%-os megoldás, ha szépen ki tudnám mérni, de sajnos már nincs a birtokomban a fogyasztásmérő, amivel régen méregettem, de ha bárhol logikai hibát találsz, ne tartsd magadban. lehet, hogy ezenkívül az UVD csak +3-4W, de akkor összesen már át is léptük a 40W-ot, bőven a komplet kártyára nézve! Mert hiába takarékoskodik a szoftver az UVD motorral, ha az egész VGA 400/900Mhz-en megy!
Ellenben a procim fogyasztása alapórajelen legdurvább terhelésre kb 65W: [link]
Namost, ha hozzáveszem, hogy a full-hd-s videó 5-20% között terhel, és nem egy 8 szálon futó Linx, akkor olyan maximum 20W-ot számolhatunk rá. Ja, és a procinak van annyi esze, hogy ha lement a videó, nem felejti el magát üresjáratba tenni, és nem kell ehhez bezárjam a fülecskét.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Erről mérni kéne... Viszont a kapuzásban nem hiszek, elvileg a 4800-ak is kapuzva voltak, üres duma volt. Ha a kapuzás működne, és az UVD motor a szükségleteknek megfelelően működne, akkor miért melegszik fel az üres 46 fokról két és fél perc alatt 58 fokra 22% majd 23% venti mellett és a VDDC áramerősség az üres 1,7A-ről 5,2A-re, majd ahogy melegszik, 8,7A-re? (Hangsúlyozom, lestoppolt lejátszással!) Ez pontosan megfelel a számításaimnak! A memóriát pedig nem tudod kapuzni, ha 900Mhz-en megy, akkor az meg is eszik annyit, amennyit. És ez egy Volterra PWM-ből I2C-n kiolvasott érték, nem gagyi alaplapi csip, ha jól emlékszem kb. a harmadát mutatja a valós értéknek, de arányaiban helyesen mér!
Azt a procit én olyan alaposan kimértem, ahogy csak lehetett! Megértem, hogy hitetlenkedsz, de ez pontos érték, ellenőriztem fogyasztásmérővel. (Azért én is mérek, ha csak lehet, nem hiszek el mindent, amit látok. ) Az a proci gyári értéken hajtva minden 3. szökőévben eszik meg 130W-ot, de akkor is valami űrből származó szupertitkos assembly-parancssal.
Itt van pár fogyimérős-mérés, alapórajel+turbó tehelve [link] és üresen: [link]
Ez amúgy azért több, mert itt rákapcsoltam a turbo-t is, ami jócskán növelte a feszt, a sebességet már kevésbé (+133Mhz). Ha korrigálod a fogyimérős értékeket a tápom hatásfokával (~80%), máris kijön, hogy ~88W volt a difi. Ez azért tér el a mérttől, mert a procis értékben nincs benne az uncore rész áramfelvétele (NB, L3 és QPI interface). Tehát kijelenthetjük, hogy a lap értékelhető pontossággal mér. Ja, és ez még elsőgenerációs C0 volt, nem is a jelenlegi, D0 steppingesem. Amúgy a lap áramfelvételi értéke is a Vcore-t ellátó SIL PWM vezérlőből származik, csak hogy mögé láss, miért lehet viszonylag pontos.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Hagyjuk már... A decap ring-nek semmi köze a kapuzáshoz. De a 4890 is tudta a kapuzást, benne van a hivatalos specifikációban, "Dynamic clock gating": [link]
A videólejátszásnál meg elég ostoba programozó az, aki a lestoppolt videót folyamatosan dekódoltatja... A dekódoló egységre ilyenkor az égvilágon semmi szükség, nem frissíti a framebuffer tartalmát, és kész, a kép változatlan formában kikerül a monitorra, akár másodpercenként 60-szor is.
A GDDR5 alig fogyaszt? Erről a 4890-em miért nem tudott? Az bizony kihúzott +30W-ot, ha nem húztam vissza kézzel a memória-órajelét... Pedig 975Mhz volt gyárilag, lehúzva 200Mhz-re 30W-al kevesebb árammal beérte azonos magórajel mellett, közte meg szépen órajelnek megfelelően skálázódott. A magórajel csökkentésével tudtam még egy 10W-ot faragni belőle, és így lett a gyári 60W-os idle TDP ~30W-os. (Az összes, névleges spórolás bő 40W volt, amit a táp hatásfokával korrigálva olyan 32W "valós" megtakarítás.)Az Intelnél azért sántikál a TDP-s dolog, mert ott a marketing miatt voltak különböző I7-ek. Valahogy el kellett adni a "futottak még" csipeket is. Az enyém lehet, 80W-os Xeonnak gyenge lett, magasabb órajelen meg nem fért volna be 130W-ba olyan feszen, hogy hibátlan legyen, így lett egy max ~100W-os 920-as. Volt nekem anno két 6550-em is, egyik vagy 10W-al többet evett, mint a másik azonos körülmények között, pedig azonos stepping, azonos 65W TDP... A legviccesebb, hogy igencsak különböző méretű volt a hozzájuk csomagolt gyári hűtő, a kisebben még a venti is gyengébb volt. Ne mondd, hogy ez véletlen, az Intel se hülye feleslegesen erősebb hűtőt csomagolni a kelleténél. Amúgy egy teljesen profi fogyasztásmérővel mértem, cosFI-t is mért, meg mindent, nem egy vásári gagyival.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
A clock gating egyetlen dologra vonatkozik, egy olyan technológiára, mely lekapcsolja a csip használaton kívüli részeit az órajelről, így gyakorlatilag megszüntetve a fogyasztásukat. Ha a 4890-en a shader blokkok ezt nem kapták meg, akkor semmi értelme nem is lett volna megvalósítani. Nem az UVD-nek kell tudnia, hanem a videólejátszónak. Ha az UVD nem kap friss adatot, min dolgozna? Majd ha lenyomtad a play gombot, akkor kapja tovább az adatfolyamot, lesz mit lejátszon. A 4890 is tudta állítani megbízhatóan a GDDR5 lapka órajelét, csak egy másodpercre ugrott a kép. Az "új" gddr5 is ugyanígy működik, csak gyorsabban tréneli magát az új órajelhez, nem ugrik. Az a kb bő egy év alatt olyan drámai módon nem csökkenhettek a GDDR5 memók fogyasztása.
A linkelt C0-s Bloomfield-em 2008 38. hetében készült, igen korai darab volt, 2009 januárban vettem, vatta újonann, bontatlan dobozosan. Azért azt is vedd figyelembe, az Intelnek az az érdeke, hogy minél kisebb energiaigényű csipeket gyártson, az asztali procik TDP-jét pedig hogy úgy határozza meg, hogy a legsántábbra sikerült procik is eladhatóak legyenek úgy. Amúgy az Intel is ködösen nyilatkozik erről: "Thermal Design Power (TDP) should be used for processor thermal solution design targets. TDP is not the
maximum power that the processor can dissipate. TDP is measured at the TCC activation temperature". Ez nem amatőr munka, hanem a gyengébb csipek, amik nem Xeonok lettek, nyilván nagyobb szórással. Ha a csipgyártásban nem lennének véletlen, befolyásolhatatlan folyamatok, akkor nem lenne olyan, hogy az egyik 920 3800-ig bírja, a másik meg 4500-on is stabil....
Amúgy nem állítottam, hogy bármi ipari műszerrel felveszi a versenyt a kis fogyimérőm, de nekem nemm is 3 tizedesjegy pontossággal kell az eredmény, nekem a +/-(1%+1W) is már bőven elég jó szvsz, amit vállalnak rá...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Itt van a wikiről a CG lényege: "Clock gating is one of the power-saving techniques used on many synchronous circuits. To save power, clock gating support adds more logic to a circuit to prune the clock tree, thus disabling portions of the circuitry so that its flip-flops do not change state: their switching power consumption goes to zero, and only leakage currents are incurred."
A power gating annyiban más, hogy ott már szivárgási áram sincs, viszont bajosabb megcsinálni.
A dinamikusan változó órajel az egy egészen más tészta.
Amúgy éppen ez lenne a driver dolga, hogy ha én stoppolom a videót, akkor biza kapcsolja ki az UVD-s motyókat, mert nem kellenek egészen addig, míg megint rá nem tenyerelek a play gombra. És ez már programozói feladat, és innentől csak buta programozó van, nem buta UVD egység.Az OFF-ban tárgyaltakhoz annyiban tudok hozzászólni, nem tudom, emlékszel-e arra az aláírásodra, ami az elmélet és a gyakorlat viszonyáról szólt. most emlékeztetnélek rá. Amúgy ha nekem nem hiszel, itt a 920 Xeon 5500-as "verziója": [link]
+1 QPI Link, 1333-as memóriák 1066 helyett+ECC, 4,8 helyett 6,4GT/s-es QPI linkek, és az uncore is 2133 helyett 2660-on megy benne, és nem 130W, hanem 95W, pedig egy az egyben ugyanaz a csip, ugyanarról a gyártósorról. Szerintem no comment.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Nem. A TDP különbséget a válogatott csipek okozzák. A jelenlegi procim VID-je ~1,18V. Aztán a válogatott csipnek úgy lövik be a VID-jét (ha tudja, de ugye ezért válogatják, hogy tudja) hogy beleférjen, és mégis teljesítse a szigorúbb normákat. De az asztalinak is úgy lövik be, hogy minél kisebb legyen. Na, mind1.
A wikiről amit kimásoltam, az így van, nem linkelek anyagokat csak a semmibe. Az egyetemen nem mérnökök, hanem doktorok tanítanak, és doktorok írják a tankönyveket is, márpedig ott így néz ki a clock gating. Akkor most kinek is higgyek?
-
kranazoli
senior tag
Most akkor mennyi az az annyi?!
I don't know?!
[ Szerkesztve ]
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
kranazoli
senior tag
Én hiszek Neked.
Más:
Feltettem ezt a 11.4 preview driver-t. Első amit nézek, vannak-é UVD bejegyzések az Eventlog-ban. Ofkórz! Ezek már nagyon idegesítenek, hogy állandóan matyizni kell egy Cata telepítés után a regeditben és tiltani az atierecord bejegyzéseket.
Ez Nekem nagyon nem kerek. Nyilván nem mindenkinél vannak ilyen UVD event log bejegyzések, de már minden felmerült 5letet végigpróbáltam, hogy kiszűrjem ezt, de semmi.
Ez Engem elszomorít.
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
HSM
félisten
És abban a notiban egy 1440 shaderes, 2 milliárd tranzisztoros GPU van, 1GB GDDR5 rammal, amit 400/900Mhz-re tornázik fel az UVD motor? Fogadjunk, hogy nem...
Viszont az 5850-es topicban is felvettetem a kérdést, és vannak önként jelentkezők. ha vannak eredmények, beírom ide is.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Abu! Született néhány mérés az UVD vs proci témakörben, és sajnos bejött a sejtésem, VGA-ból lejátszva nagyobb az energifelvétel, mint prociból. 5850 vs. egy modern CPU (Q9550) viszonlyatában. [link]
Az eredmények asszem magukért beszélnek, UVD módban +20-24W az energiaigény a lejátszott videótól függetlenül, míg prociból ugyanaz jóval nagyobb ugrálással, de alapvetően +5-10W-ból is megúszható, legroszabb esetben is hasonló átlagos fogyasztás jön ki. Nyilván 720P alatti videóknál mégnagyobb lenne a proci előnye. A dolog pikantériája, hogy a processzor még tuningolva is volt... Egy új SB vagy legalább 45nm-es 2-magos, tuning nélküli rendszerek előnye jóval nagyobb lett volna az UVD-hoz képest 5850 mellett.
Ennyit arról, hogy UVD-vel mennyire számottevően kér a VGA kevesebb energiát a lejátszáshoz a processzorhoz képest, hát semennyivel, sőt, jelentősen többet kér. Ha meg pause-olod, vagy vége, de nem zárod be a lapot, a VGA akkor is marad +20-24W-al, míg a proci azonnal visszavált üresjáratba. -
HSM
félisten
Márpedig csak 10.2-es flash-el készülhetett a mérés, mert a 10.1 csak tesztcéllal tudta az UVD-t, normál youtube videók 10.1 flash-el prociból mennek, tehát ez a vonal kizárva.
"Ez is visszaáll üresjáratba. Zárd be az weboldalt, ha nem nézed tovább."
Jó, hogy nem a középkorban vagyunk... A felhasználó trükközzön a pancser programozó miatt, nagyonjó. Jó, hogy ne kapcsoljam ki az egész gépet, ha 5 percig nem használom... -
HSM
félisten
Jajj, ne már... A drivernek mennyi plusszkódjába kerülne, hogy ha vége az adatfolyamnak (mert pause van pl.), akkor ürítse a pipeline-t, lenyugtassa a VGA-t alapórajelre, vagy 3D-módra, ha kell? Ha meg ismét jön a data az UVD-nek, akkor felkészítse a VGA-t, UVD-módba rakja és go? Ezzel le lenne tudva minden hiba, és nem lenne dinamikus.
Nem hiszem, hogy egy ilyen megvalósítás annyira elbonyolíthatná a rendszert, hogy az mérhető plusszfogyasztás lenne.
Szvsz ez lenne egy valamire való driver dolga, hogy megfelelően használja a hardvert, amihez tartozik.[ Szerkesztve ]
-
siriq
őstag
Erdekes, azon kivul, hogy 10.4-s driver lejott az ati programjaval majd utana felraktam a 11.2-t semmi extra nem tortent a gepen. Eddig jo volt. Egy dolog volt ami meg valltozott. Mit kell tartani karban ehez? A sok user aki szinten ugyan ilyen problemara panaszkodik az meg le van....
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
siriq
őstag
Meg is mit kell erteni egy catalyst telepiteshez? Mert ha egy cisco cuccon akkor frissiteni akkor azt mondom , hogy bizony at kell nezni par dolgot.
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
HSM
félisten
Most lehet hülyeségeket kérdezek, de ha a 6800 gyorsulni fog (és nem is kevéssel) akkor az 5800-nak is kéne, mivel ~azonos architektúra....
Másik.... Kicsit csalóka a dolog, mert nem írják, az egyes játékok melyiken gyorsultak ennyit, csak hogy "Up to..." A 6900 jelentékeny gyorsulását könnyedén el tudom képzelni, de az évek óta csiszolt VLIW5-ös 6800-ak is ennyit? Örülnék, ha igaz lenne, csak nem akarok majd csalódni... -
siriq
őstag
Badarsag helyet inkabb azon gondolkoznek miert lehet. Nnna mindegy.
Amugy maximum te gondolod igy. A nevemben legyszives nem kell mondani ilyeneket mert ez mar...[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
kranazoli
senior tag
Azt a qva. A végén a driver miatt kell majd vennem egy 6950-est?!
"Up to 11% performance improvement in S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat"
Nájsz.
"Up to 72% performance improvement in Civilization V
Up to 59% performance improvement in Call of Duty: Black Ops"72%; 59%
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
-
hungarocel
csendes tag
Üdv!
Nekem is ugyanez a problémám régen sikerült is átcserélni PCI hídra de most windows 7 lett a gépemre téve és amikor megpróbáltam elsötétült a kép. Az ATI catalyst controllerrel is probálkoztam de az teljesen tönkretette videó illesztőt.
Van esetleg vmi javaslatod hogy mit tudnék tenni? Nagyon megköszönném. -
kranazoli
senior tag
Figyuka Abu!
Nem rossz a link?! Csak mert ide mutat:
https://a248.e.akamai.net/f/674/20307/1m/www2.ati.com/drivers/hotfix/radeon_6990_antilles/amd_catalyst_11.4_preview_win7_march7.exe
Az oldalon meg ez szerepel:
Last Updated
3/16/2011Nem a régi exe fájlon hagyták az URL-t?!
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-