- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Windows 11
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Mikrotik routerek
- SQL kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Pont ugyanaz a baja mindkettonek (Prius, RAV4). Valoszinuleg nem foglalkoztak eleget a finomhangolassal (koltseghatekonysag, ugye). Tipikus hibaja az amikor ujra fel akarod venni a korabbi sebesseget, mondjuk haladsz konstans 80nal, es 90 volt a korabbi, akkor aktivalaskor 10 esetbol 9x rant egyet az auto. Vagy ha magatol gyorsit es deaktivalod, akkor is tipikusan rant egyet, (gazadas/motorfek atmenet eleg problemas). Van par ilyen szituacio, aminek a hibatlan megvalositasahoz bele kellett volna tenni meg jocskan munkaorat. A RAV 4 radaros tempomatja kanyargos autopalyan hasznalhatatlan, siman rafekez mondjuk a kanyarban ha mesz a belso savban, a kulsoben meg megy mondjuk egy kamion, es a radar ugy gondolja hogy az igazabol elotted van. Ugy altalaban is eleg butan mukodik, nem is hasznalom, csak orszaguton, de ott is csak akkor ha a forgalom nem valtozik dinamikusan. (direkt nem BMWt mondtam, hanem VWt. BMWkben ezek a rendszerek hibatlanok)
De a hibridrendszer sem olyan csodalatosan finom, mint ahogy azt sokan allitjak, az is tud rantani, vibralni, meg akkor is ha tulnyomoreszt az tenyleg szepen csinalja az atmeneteket.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs