Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KAMELOT

    titán

    válasz Ck. #62500 üzenetére

    Azért ilyen motorokban nem is gondolkodom.
    Közrejátszik, hogy a tulaj hogy használja!

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #62500 üzenetére

    Hagyjuk a fos gyári utasításokat. Tényleg komolyan gondolja bárki,hogy jót tesz az autónak ,hogy elmegy ~30E Km-t olajcserék között levegőszűrőt is elég ~60E Km után cserélni ( sőt E60 -nál 3 olajcserénként ~90E !!!!!!!!!!!!!!!!! ) ???????? Aki ezt elhiszi azzal komoly bajok vannak.... Gyári utasítás szerint nem kell a váltóban sem olajat se cserélni se osztóműbe se differenciálműben.... ( BMW szerint liftetime az olaj a ZF szerint AKI GYÁRTJA AVÁLTÓT meg világosan leírja,hogy 80-120E Km között cseréld le vagy km-től függetlenül 8 év ) Gyári utasítás szerint vezérlést se kell cserélni a csapágyakat se..... Arra sincs előírás,hogy X km után takarítsd a szívósort / hengerfej szívócsatornát akkor igazából nem is kell nem ???? Lehetne még sorolni a gyártónak a f@szságait csak van-e értelme ???????

    Ezek a csodás karbantartási előírások nem azt szolgálják,hogy hosszútávon jó legyen az autó persze nekik nem is érdekük... Vagy jönnek a rángató osztóművel az autók lecseréljük az olajat és megszűnik a probléma.... Kíváncsi lennék ha nálad ilyen lenne és mondanák áhh gyárilag nem kell olajat cserélni benne rángat akkor csere fizess 1,5M Ft-ot és jó lesz.... Akkor egyből nem tetszene a gyári előírás :) Csak addig tetszik amíg nem kell költeni rá.....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák