Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz MPowerPH #33225 üzenetére

    Én örülök, hogy ez a téma megint aktuális ( mármint az e90-91-92, nem a dízel vs benzin ), el is fogadom az eszmefuttatást, hogy hétköznapokra szaladgálni valóban passzolhat egy dízel karakterisztika, plusz valóban sajnos a fórumokat olvasva tényleg sok panasz érkezik a 25i,30i benzinesekre, szóval ilyen téren nekem is lenne kérdésem.
    Egy opcióként felmerült bennem egy 330d, szigorúan xDrive nélkül. A mostani autómmal ha így folytatom 30-40 Ezer Km közé állok meg egy évben, számolgattam a lehetséges utódokkal éves fogyit is, emiatt is szimpi opció lehet egy ilyen.

    - Azt írod, hogy érdemes keveset futottat nézni. Amennyire én a helyi - német - oldalt nézem, a keveset ( értsd 70 - 90 Ezer Km-t ) futott darabok ára mondjuk 20 Ezer € környékén mozog, plusz innen felfele, és ebböl van kevesebb, szerencsés, hogy Angliában jobb az arány ebben.

    - Ami mondjuk a jelenlegi tervezett büdzsémbe belefér ( 10 - 12 Ezer € ) azok pedig 180 - 300 Ezer Km-t.

    A Km szám önmagában csak tájékoztató adat, ezt tudom, ugyanakkor azért a mechanikus dolgoknak sem mindegy, hogy x, vagy 1,5x távot futott, ezért lehet érdekes.

    Plusz ennyi távnál - ahogy Te is említetted, igaz te olyan 170 Ezer Km-t írtál - már elég zsebbenyúlós szervízelések lehetnek ( kettöstömegü, turbó, stb ), természetesen ez is nagy kérdöjel, azt gondolom, hogy a német piac is durván hígul, ma már egy szervízkönyv Sem jelent feltétlen igazolást a karbantartottságra sajnos.

    Szóval a kérdés, hogy szerinted / szerintetek mennyire kell kerülni ezeket a kínálat innensö felében kínált, magasabb futásteljesítményü darabokat?
    Persze tudom, a legtisztább válasz, hogy ha nincs pénzem a keveset futottra, akkor nem nekem való a BMW-zés :D

    Másik kérdésem, hogy az automata váltója ennek a szériának mennyire nyügös, avagy tartós? A dízelek nagy többsége automatával van hírdetve, ezért kérdezem, hogy ez mekkora rizikó?

    Továbbra is áll, hogy tisztában vagyok vele, hogy használt autót veszek, amire költeni kell, csak nagy aknára nem szeretnék futni, az, hogy esetleg turbót kell cserélni, ilyenek kevésbé veszik el a kedvemet, egyébként is szeretem rendben tartani az autóimat elég maximalista módon.

    Nem szeretnék mindenáron egyet, illetve nem az vezérel, hogy " gyorsan beleülni egy bármilyenbe, hadd lássa mindenki, hogy bejött az élet ", tehát elfogadom azt az érvet is, hogy az ilyen többet futott darab szhopó, és érdemes inkább várnom, spórolnom addíg, míg egy valóban kevesett futott példányt megengedhetek magamnak, attól Sem fakadok sírva. :)

    Tényleg minden szempontot próbálok mérlegelni, mielött meghozom a döntést, hogy mi legyen a jelenlegi utódja, ezért próbálok minden jelöltröl tájékozódni.

    Köszönöm elöre is a válaszokat. :R

Új hozzászólás Aktív témák