- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dragonfx #8132 üzenetére
Hát a vásárlás ennyire nem egyszerű. Nekem pl tökre nem tetszenek ezek a csík kijelzők a bömösökbe,meg hogy csak az iDrive van. Én szeretem a sok világítós kütyüt.
Ezért hosszas számolás után arra jutottam,hogy egy új E classe külsejű, ajudi a6 belsejű és bmw motorral,váltóval és futóművel ellátott autó lenne a legideálisabb számomra. Sajnos erre nem lehet keresni a használtautón.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #8223 üzenetére
X1 nekem is bejön. Meg egy 135i coupe-t is elfogadnék, de a favorit az E46 coupe.
Jó lenne, ha kihoznák hivatalosan is az M1-et. Mert azért valljuk be nem ugyanaz egy 135i M csomaggal, mint egy gyári M-es.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
gamerkiller
senior tag
válasz dragonfx #8229 üzenetére
Hát aki nagyobbal jár persze hogy lenézi a kisebbet...Még márkán belül is...
A javításért bocs, amúgy meg szerintem ez nem feltétlen igaz.. Én nem általánosítanék ez ügyben.. Az már régen rossz hogy odaírod "persze hogy lenézi".. Azaz te is így gondolod.. M.O.Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8229 üzenetére
igen, ez így van, csak 6 henger az mégis 6 henger..
az automatáról meg nem nagyon szeretnék lemondani. ez meg ugye mint mondtam keményen árfüggő történet a 4 hengeres esetében.
és a 4 hengeresek között kevesebb a jól felszerelt, kisebb alapfelszereltség. van néhány tele extrázott darab, de igazán felszereltek inkább a 6 hengeresek. pl a 6 hengereseknél sokkal többen van xenon, kanyarkövető xenon, panoráma tető, esőérzékelő etc.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8262 üzenetére
Szeretnék gazdaságosan és kényelmesen utazni. Ennyi. Ha kell erő, az autó ara is jó lesz. Igazából kicsit bővítettem a keretet, és kinéztem egy Passat TDi -t DSG váltóval amit agyon dicsérnek. 170Ló és 350NM se rossz, majd kicsit visszafogom magam, és nem lehet akkora probléma. Turbora meg kell tanulni vigyázni, ez így van dieselnél és benyásnál is. Még ezek után Audi A4 se kizárt, ugyan ezzel a motorral. Majd eldöntöm, van rá 1 hónapom.
A jampizásból már kinőttem, de ha az kell, hogy ugorjon, akkor ez se fog csalódást okozni.
Amúgy nem nagy, mindegyikben van TV/DVD/Navi, minden elektromos, fűthető/hűthető... Nem lesz akkora zuhanás...Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #8269 üzenetére
csak tudod, nem feltétlen engedheti meg magának, hogy a másfél milliót érő autójára havonta nagyobb összegeket költsön. márpedig egy 10 éves e39-re azért már kell költeni, ha vigyáztak rá, ha nem.
a leont meg egy passatot, vagy mondeot nem kéne egy lapon emlegetni, tök más autók.
nem kihalt belőle valami, hanem benőtt a feje lágya. utazni akar kényelemben, nyugodtan. nem versenyezni boldog boldogtalannal. arra meg tökéletes egy átlag középkategóriás autó is.
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #8271 üzenetére
az enyém pont jobb, de tudom, hogy ez egy szerencsés darab. biztos szerdán készült.
a legtöbb w210-nek megvannak a maga bajai. ugyanígy az e39-eknek is.az ő döntése racionális, a tietek meg emocionális. egyetemistaként nem tudja finanszírozni, és valahol tart is tőle. érthető. az én választásom is érzelmi alapokon nyugszik, minek venne egy egyedülálló férfi egy 300 lóerős, 7 személyes, 2 és fél tonnás dögöt? viszont megértem a többiek indokait, felfogom, hogy mire van szüksége és nem akarom arra rábeszélni, amit nem szeretne. leírta, hogy miért szeretne másik autót és kész.
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8301 üzenetére
városban eléggé biztosnak tűnik a 10-11 liter.
az ideális szerintem is a 177 lovas 2.0d lenne automata váltóval, de ez nagyon drága még, 2008-tól van, majd meglátom jövő ősszel, hogy mi lesz a piacon.
egyébként itt van bőven szakosodott félgyári cég, amelyik a 150 lovas dízelből is 180-ast csinál pikk-pakk. a 177-es meg 205-210 körül van....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #8285 üzenetére
Azt a sok rohadt irigy kommentelőt. Ha másnak netán jobb autója van az már egyből egy rohadt szemét és tuti bűnöző. Agyarország én így szeretlek.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #8345 üzenetére
"nem tudom mér kezded ennyire lehúzni az e39et.egy igenis jó kis autó.mindennel van költség."
Azt kéne már végre megérteni, hogy ezeknek az autóknak az áruk folyamatosan csökken ellenben az alkatrész áraikkal + szerelési költséggel. És ezekhez az idősebb luxus autókhoz elsősorban a BMW -hez iszonyatosan drága az új alkatrész, és mivel többségben "kopó", elöregedő alkatrészekről van szó, mindenképpen újat kell venni, a bontott nem jó mert lehet, hogy eleve szar, de az is lehet, hogy 1000km után az is gallyra megy.
És az ember nem szívesen költ egy 10 éves 1.500.000Ft -os autóra (hasra ütöttem) autóra fél évente 500 + ezer forintot.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8345 üzenetére
E39 -et akar. Én lebeszéltem. De szerintem úgyis vesz egyet. Nem húzom én le... Csak nézd meg tibi -t miket mond, meg amiket én is. Ezek óriási pénzek dragon. Nem rossz autó, de hatalmas a szervízigénye, átlagon felüli. Hasznaltautós tesztekben amúgy ki is hozták egyértelműen, mindig van valami probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #8367 üzenetére
hát mondjuk az üzemanyag pumpa az pont olyan, hogy nem megy. nyaralásról hazafelejövet leállt az autó, nem indult újra, míg nem tettünk bele 5 liter gázolajat. hiába volt benne 10 liter még előtte, nem indult be.
ha valami kattog hátul, az nem jó. egy ilyen szintszabályzós légrugós autónál főleg nem jó.
ha emelkedőn nem gyorsít, az majdnem olyan, mintha nem menne. remélhetőleg csak üzemanyagellátási gond.ha szar a termosztát, főzi a vizet, az megint nem nyerő. és sorolhatnám.
érdekes, egy 10 éves japánban ilyen gondok nem igazán fordulnak elő. vagy legalábbis hatványozottan többször jelentkezik egy német autónál ilyen, mint egy japánnál. nekem ma beszart az állófűtésem. érzi az autó, hogy el akarom adni.
dragon, lehet, hogy te szívesen lapátolod bele a pénzt az autódba, de nem mindenki ilyen. az a baj, hogy megcsinálsz egy dolgot, és elromlik kettő. nem fasza. sok szép élményt ad? lehet, de ezt a sok szépet el is rontja akkor, mikor nyitott motorháztetővel állsz az út szélén, és próbálsz életet lehelni a kocsiba.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8379 üzenetére
Egyszer mennyetek fel e39 fórumra. Ott milyen duma szokott menni. Szerintem nem mondtam semmit, kifogásoltam csak a tartósságot. Gyereknek megmondtam, ha mindig lesz pénze a folyamatos hibák javítására, amik elég költségesek, akkor e39 az autója. Mert mindent félre téve, talán a legjobb választás hasonló korú és kategóriájú autók esetében.
És igen, egy 10 éves audi A6 -al sokkal több probléma van. De egy audi soha nem lesz bmw, legalábbis régen így volt. Azért már fejlődnek. Németben még mindig a mercedes tükrözi a kényelmet és a luxust, a bmw meg a sportosságot. Audi nincs sehol...hiába jók az eladások.
Úgyhogy ezzel én nem lehúzom a bmw -t, csak érveket támasztok, ráadásul 2 oldali érveket.
De nem írok többet, az a legbiztosabb. Nem tehetek róla, én kicsit másképpen látom ezeket a dolgokat.
BMW nem autó, hanem életérzés.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8406 üzenetére
NT autó és 5er kft. 5er -t mindenki csak dicséri. NT autó pedig igaz nem hivatalos, mégis hordják oda a garanciális gépeket, és töltik s szervizkönyvet is. Gyári alkatrészeket hoznak be Németből ugyan úgy.
Itt mindenhol hozzáértő emberek dolgoznak, és mindenük megvan a modern BMW -k javításához is.
Ha a tulaj egyenesen ide vitte volna a gépet, valszeg nem csak a hibakódot törölték volna....Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8412 üzenetére
nem hamisítanak szervízkönyvet. ha ügyesek úgy csinálják, hogy megveszik az autót. mondjuk traktor, 30e km-es szervíz periódus van előírva, 15e km-nél utána öntenek 0.5 liter olajat. szóval lemennek 50e km-t. majd kiszerelik az órát és visszapörgetik 30ezerre. és most mennek szervízbe. ha normálisan használták az autót, meg nem mondod, szervízben sem, hogy 20ezerrel többet ment. a szervízkönyv pedig értelem szerűen tiszta, minden rendben. és ezt így tovább. szóval van egy autód, ami 120e km-t ment, de közben legalább 160-180ezret. és nem tűnik fel. csak ha nagyon odafigyelsz, meg az alkatrészekről tudod nagyjából, hogy mikor kell cserélni.
durva mi?!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8414 üzenetére
nézd, a mai modern szintetikus olajok egyébként simán bírják a 30ezres periódust. olyan emberek között dolgozom, akik napi szinten foglalkoznak ezzel, 20-30 éve. ha ők a méregdrága v6 és v8 német csodajárgányaikat nem hajlandóak szervízbe vinni csak 30ezrenként és már 150-200ezer felett járnak...
egyszerűen mennek és kész. igaz, ők mind null km-rel szalonból veszik az autóikat.
na ez az amit én még nem tehetek megegyik benzinkutas ismerősöm egy bazi nagy családi merci transzporterrel jár, automata 3 literes. csak azért akarta lecserélni mert 137ezer km van már benne. aztán rájött, hogy minek, jó ez teljesen. a jó dolgukban nem tudják mit csináljanak.. egyébként szerintem szörnyű egy autó, mikor vitt vele
8415: gratula
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tomcica
addikt
válasz dragonfx #8424 üzenetére
2honapja vettem meg,csak nem jartam aforum kozeleben...2 elozo tulaja volt,mind2ot megismertem...a szemuk fenye volt..ezt kb. abbol is lathattam,hogy telen nem hajtottak...ugy dontottem mivel van meg 1 verda en is ezt praktizalom,igy garazsban van mar egy jo masfel honapja.En eddig csupan 400km-t hajtottam bele...tegnapelott irattuk at a nevemre,igy mostantol hivatalosan is enyem....
elol DTM futomu es fekek...a kipufogorendszer vegig szinten nyitott (nem tolakodo a hangja,inkabb oblos)...minden reszletet nem tudok,at kell majd ugranom a legelso tulajhoz,aki nalunk(szerbia) egyik komolyabb BMW szerelo (van meg egy E30nala 220loval es egy kombi E36 egyedi az is mind2 gyonyoru) es O elmagyarazza mik a modositasok.
A terv,hogy jovore turbositjuk (de legkesobb 2 even belul) ezt szinten O fogja elkovetn,azt mondta egy felekeppen vallalja el,ha rendesen csinaljuk es mindent kicserelunk,hogy tartosan elbirja azt a plussz teljesitmenyt...hat mondom van isten,emberembre talaltam,mert szivembol beszel...
A gyari festes van meg rajta..Diamond Black...eredeti alufelnik 17ek...hirtelen ennyi jutott eszembe..
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
tomcica
addikt
válasz dragonfx #8434 üzenetére
maga a verda 1.8milla volt...rendes M3at nem talaltam...inkabb millat fogja kozeliteni a turbositas (ha rendesen csinaljak)...ez egy alvo-szornyeteg lesz...felirat igy sincs rajta...(amugy nalunk egy 2500ccm feletti auto evi regdija + biztositas pont duplaja a 2000-2500ccm-ig...szam szerint eves szinten 450euro kontra 920euro)
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8439 üzenetére
17-es felnivel jön az x3
télinek alá lehet csapni 16-ost ugyanolyan széles gumival, a mitsun ezt csináltam meg, mert valóban olcsóbb egy picivel. de annyival megint nem, mint amennyivel rondább lett[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
mayerlaci
senior tag
Defs hülyét mint én..
Kicseréltem a betéteket elöl hátul kopásjelzöt visszaraktam faszán.Viszem nulláztatni erre mondják h kopásjelzöt cseréltem e mondom nem na akkor vegyek rá mert ha a régi marad bent azzal nem tudják kinullázni... Jelző 2db 12ehuf.
Ui.: Vicces az, hogy nem értem minek kell cseréln hiszen az nem tud ott kopni ahol van.. na mind1.
[ Szerkesztve ]
-
Voyage
aktív tag
válasz dragonfx #8463 üzenetére
Ne legyél már értetlen.
Nem azt mondja, hogy nem kényelmes, hanem azt, hogy nem annyira kényelmes, mint az ugyanannyiba kerülő E mercedes. Sportos, de nem annyira, mint egy vérbeli sportautó(integra, caterham, meg ehhez hasonló 200-300 lovas űbersportgépek, negyed akkora súllyal).http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8493 üzenetére
Jah, piszok szar az út... Nagy a nyomor arra, nem tom mit vannak annyira oda Szlovákiával... Donowalinál meg ugye szerpentin, végig... Kamionok, azokat 2 -esben kellett előzgetni, mert kevés volt a hely, és 40 -el cammogtak fölfelé.
Persze, jó ez a fogyi. De az A6 -ossal anno 7,5l -el megjártam ugyan ezt az utat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8508 üzenetére
Döntsd el magad.
Mondom, piszkosul bejön, de az életben nem kéne 6 -os. Egy szép 3 -as jó lenne, coupe -ban.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8528 üzenetére
Megmutattam, csak nem 100 -as táblánál kell száguldozni...Hidd el, utána is menni fog ez, csak kicsivel jobban.
Nem is azért linkeltem be, hanem azért, hogy miért ilyen olcsó. Mi ebben az üzlet??? Mert ugye ezen még keresnek is, de így is piszok olcsó.
Don't Tread On Me
-
Voyage
aktív tag
válasz dragonfx #8566 üzenetére
V8 biturbo lejárt lemez, ha jól sejtem 750i-ben ez van.
Csak 150 lóval kevesebb.
740lóval előző x5-ös még jó, hogy nem jött ki, az a motor versenyautó motor, kb 10.000km-et se bírna.
Valsz vagy ez a v8-as lesz új m5-ben, bár ha egy csepp eszük van, v10+biturbo, vagy a 760i-ből ismerős v12+biturbo...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8571 üzenetére
Bezony. Új 3 -as 2012 -re debütálhat, M3 -as még lehet lesz egy év is. És belegondolva, hogy az E46 M3 -as motorja a valaha legyártott egyik legjobb BMW erőforrás, akkor ésszerű döntés lenne.
Amcsik V8 -ra esküsznek pl. Azért V8 két turbóval csodákra képes.
És nézzétek: köv m3, sor 6 biturbo.
Cikket keresem erről.M5 -ös. Kézzel foghatóan.
Szóval ez inkább már nyílt titok.És idézem is:
"Egy külföldi lapnak állítólag megerősítette a BMW, hogy a következő M5-ösben a V10-es helyett turbós V8-as motor dübörög majd.
Minderre elsősorban a fogyasztás és a CO2 kibocsájtás csökkentése miatt volt szükség. A
BMW ezzel követte az Audi RS6 és a Cadillac CTS-V példáját, ha nekik megfelel ugyanis a V8, akkor az M5-nek is meg fog felelni."
De ez se rossz, végül is a technológia ki van fejlesztve. Ez felér egy nitroval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8605 üzenetére
Nincs az kispiccezve, 2 turbo van benne, csak ennyi a történet. Pedig jó motor, és a konkurens E-Klasse -ban is van, ugye 250CDi néven fut.
Az a 528i maradt ugyan csak 3000ccm -es, csak a név változott meg. Szerintem jön egy 30i is, olyan 275 ló környékén, vagy még nagyobb teljesítménnyel. Nem értem ezt a jelölési rendszert. Valaminek kihagytak helyeket.
E60 elbújhat minden téren...ezek után már rá ehet mondani, hogy hányadék belsővel lett megáldva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8630 üzenetére
Ha lenne pénzem, szívem szerint ilyet vennék. Egyszer majd...
Dragon, RS6 V10 biturbo. Azért egy ugyan akkora szívóval ne akard már megversenyeztetni... A BMW féle V10 -es egy bitubóval 600 ló fölött lenne nem is kicsit.
Van súly csökkentett M3, M3 CSL néven.
Igen, kanyarokban drifftel kicsit, nem tökéletes a tapadás, de még mindig jobb mint az első kerék meghajtás. Az Audi a quattro miatt van előnyben. De ez egy szűk kis tesztpálya, biztos ismeritek a TC tesztpályáját. Ott a Quattro hajtás előnye duplán kijön, főleg a kalapácsban. Szerintem Nordschleifén az M3 már odaverne neki. Az az igazi versenypálya. Amúgy az S4 egy sportlimuzin, az E46 M3 meg egy... És az összehasonlítás azért volt, hogy milyen autót vegyen az akinek van x pénze, és száguldani akar, de szereti a prémiumot és a kényelmet. Így jött ki az S4 és az M3. Az lett a vége, hogy az M3 az őrülteknek való, az S4 meg nagypapáknak. Jah, és ők M3 -at vennének.
Hogy miért annyi ló azt nem tudom. Ennyi sikerült. Ugyan ez a 4.2 -es más Audiban se volt erősebb, inkább gyengébb... Lehet tudtak volna többet, csak a fogyi és a káros anyag kibocsájtás bánta volna.Még mondok valamit. E39 M5 a sima szívó motorral ami 400 lovat produkált, odaverte a régebbi 420 lovas RS6 -ot. Szóval tudtak erőforrást gyártani, az biztos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8634 üzenetére
530i -vel semmiképpen se, esetleg 330i.
Igen, az az E46 -os diesel motor, ami az E39 -ben is van. Én attól félek csak, mert annak a motornak vannak rossz hírei. Az E60 30D -je sokkal megbízhatóbb már, új fejlesztés."és bmw.esetleg opel,seat játszik még."
Na és te beszélsz nekem. Én legalább hasonló kategóriájú és minőségű autót néztem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8687 üzenetére
Marad az A4 3.0TDi. Az erősebb is mint a mostani, és nem is eszik annyit. Beletolok egy chippet, azzal ha nem tolom még csökken a fogyi. De ha kell, akkor felszaggatja az aszfaltot. A4 -ből még nem találtam olyat, amit érdemes lenne megnézni...tehát most várok.
Benzines már biztos nem lesz, a mai fejszámolásom végleg meggyőzött.Voyage: Annál lehet erősebb, csak nekem a mostani után még egy 170 lovas Passat is szenvedés volt, mer nem megy....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Plazma TV topic
- OLED TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Elektromos autók - motorok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!