-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52691 üzenetére
Attól ez még nem légrugós. Mondjuk ha X, akkor lehet.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
-
KAMELOT
titán
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52694 üzenetére
ja, most láttam Facen, az NBT EVo 2 rendszer beépítéssel 3 kiló
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52694 üzenetére
Minek légrugó ha tönkre megy csak egy lengéscsillapító 130 ezer ft -tól felfele bele.
Laggol akkor szar ,NBT nem laggol sem az Entry na se az EVO .
Milyen van az autódban Egy entrynav csere touch pados NBT-re 300 ezer ft EVO-ra 450-500 ezer ft csak szoftwert nem lehet. -
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52684 üzenetére
Ja igen, es remelem lesz meg tobb szigoritasi fenyegetes, orommel latom hogy rohamosan esik a nemet nagy motoros dizelek ara, ilyet akarok ev elejn venni onnan hozni.
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52712 üzenetére
Én az f31 Ben cseréltem a műanyag diszléceket, szálra csiszolt alumíniumra aminek az alja lakk fekete dekorcsíkos.
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #52774 üzenetére
Az, hogy önmagában 140 az nem mond semmit, látási körülmények, út síkossága-állapota, reakcióidő. Megannyi változó. Mindent figyelembe véve jönne ki egy olyan utazási tempó, ahol még némi korrekcióra is lenne lehetőség bármilyen felmerülő kis hiba korrigálására. Nyugodjék békében!
-
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52805 üzenetére
Én nem tudom. Nekem tetszik, de akivel beszéltem az nagyon szidta. Lehet rászaladt a csecsre vele. Volt egy 530d-je. Mondta, hogy a kettő közül inkább a 39-et vegyem, persze megfelelő körültekintéssel és utánajárással. Ez megvolt. 3-4 hónapig kutatgattam.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52808 üzenetére
már 2003-ban is tetszett, sajnos féltem venni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52815 üzenetére
Előrejelzések szerint az autók ára esni fog ahogy a lakások ára is.
Csak hogy rövid legyek és ez még csak a kezdet!
Galánta Samsung gyár -1200 munkás
Voderady samsung gyár bezárt
Audi győr -1000
Ingolstadt audi -2000
VW pozsony -3000[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
dellfanboy
őstag
válasz FIREBLADE78 #52815 üzenetére
100%
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52861 üzenetére
Ennek mi koze a szemelyautokhoz?
20-30 evig siman fogjak meg nyomni a dizelt, de lehet keveset mondtam.
Vegyel egy benzines X5-ot es majd rajossz ,hogy miert
Baratom vett egy 550i-t azt mondja 12 korul eljar vele, en nem nagyon hiszem el
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52863 üzenetére
Van itt baratomnak,most megkerdeztem 17-18 mpg jar el, az 16 liter koruli fogyasztas.
Autopalyan viszont tud 10 liter alatt.
Ja es ez nem X5.
15 liter mar nagyon sok, foleg ugy,higy egy 30d ezt tudja 9-10 literrel.
Mondjuk te eves szinten keveset meszEz olyan,hogy en is volt kimentem Tokolre 9 liter alatti fogyasztassal visszafele meg osszehoztam ugyanezt 16 literrel
En most nagy benzin fan vagyok,de X5-ben biztos nem kene benzines.
Mondom ezt ugy,hogy itt Srt Jeep-et akarok.
290 a benzin es nem megyek vele majd sokat[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52868 üzenetére
Gyenge? Azert en kiprobalnam mielott megvennem.
Nezd meg mekkora a kulonbseg nyomatekban. Majd 200nm
Gyorsulasban nincs 1mp kulonbsegArrol se feledkezz meg majd eladasnal nem fognak kapkodni erte.
Itt mindenki ugyanugy dolgozik
Ezert tudsz ilyen autokkal jarni ,ne rinyalj allandoan
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52861 üzenetére
még sokáig nem kell ,már nyugi van és csend,elmúlt a nagy para tűzijáték és nem jött be
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #52863 üzenetére
Haverom 440i cabrioval 11,5literrel mászkál itt BP-en, viszont ahol ő megy, kevésbé van dugó, ezért vidéki nagyváros szintnek mondanám (nekem dugósabb a szakaszom, és akár 10,3 így télen a 330d cabrióval...). Ez a 11,5 liter a spritmonitoros fogyasztáshoz képest +25%, ami az én esetemben is +25% btw.
X5 30d 265 lóerőesre nincs még sok adat, főleg 8,5-9,5 köztiek, szóval ehhez képest vhol 10,6-11,9 lehet a városi szint.
X5 40i esetén pedig 1 ember töltögeti 4 tankolással, és ahol várost is jelzett, ott 12,5litereket mért. Régebbi X5 35i-nél az átlag majdnem 12liter, ha arra rácsapjuk a +25%-ot, akkor 15liter lehet a szimplán városi fogyasztás.Anno 258 lóerős X5 30d-hez volt szerencsém, az úgy egy 320d szint lehetett, és mondtam h 35d kéne h menjen úgy mint a 330d-m, aztán azóta már 3db X5 M50D-vel is összefutottam autópályán, és hát 110 körülről 160ig fél motorháztetőnyit tudnak távolodni, 160-200 között ezt ledolgozom, 200 felett pedig szépen el tudok menni mellettük, 240-nél már 1 kamionnyi a táv.
Ha főleg város és töltögetés is megoldható meg úgyis új autó, akkor 45e-re próbálnék rá, "csak" 3,3m Ft a felára, cserébe zöld rendszám és "akár" 2-2,5liternek megfelelő áramfogyasztás és ingyen parkolás. Ha cégre veszed, cégautóadó sincsen.
Nem néztem, de szinte biztos vagyok benne, hogy magasabb a 45e alapfelszereltsége is, és akkor máris nem 3,3m Ft a "felára", egy rákukkantást megér a 40i-hez képest, ha még nem tetted volna.Az biztos, hogy egy 40i jobban tartja majd az árát HA nem teszel bele túl sok km-t, ugyanakkor kétlem h majd kapkodnának utána.
Ha meg netán diesel, akkor megvárnám a 40d érkezését, ha kell több kakaó, akkor meg chipelni lehet 50d szintre, míg egy 50d-n már alig lehet húzni.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52885 üzenetére
Most láttam egy új X3-at. Tetszik a feneke, végre
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BMW-M
újonc
válasz FIREBLADE78 #52942 üzenetére
E60-ra szerintem is az M-es a nyerő. Style 172
[BMW 172M] -
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52963 üzenetére
Nekem is ez jutott eszembe. Nyilvan nem ajanlok olyat szerelokent amit csak olajcserere kell vinni De hat egy kb 800 ezres autora 3 kilot azonnal rakolteni...
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #53003 üzenetére
Zsiguliból elég egy is.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #53006 üzenetére
Szerintem is ennyiért már érdemes egy G30-on elgondolkozni, az F széria gyorsan ki fog kopni, az olyan semmilyen. Nem az 5-ös, az sokkal szebb, mnt a G10...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #53020 üzenetére
Azért az az kiálló tablet még mindig elég ciki szvsz. Az mondjuk jó, hogy megint könnyebb lett, meg LSD imitáció is vásárolható hozzá, ami azért a 330i/d-nél is már jól jöhet. Lehet utolsó generáció, mert jön a belsőégésűek kövi normája/temetése...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53052 üzenetére
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #53052 üzenetére
az hányás, a BMW is az, de egy fél fokkal kúlturáltabb. Az F20-amban még csak csak elmegy, de ott se az igazi...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Almos
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #53126 üzenetére
Nem is tudom, hogy akkor most örüljek, hogy nekem is olyan jó, mint egy 20 millás kocsiban, vagy sajnáljam őket, hogy nekik is olyan szar, mint nekem
Egy másik lehetséges megoldás, hogy a szivargyújtóba teszek egy mondjuk dual usb charger-t, csak az nem olyan szép megoldás... -
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53126 üzenetére
f31 nagy navisban is kettő van max
-
CharlieDrop
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #53160 üzenetére
N52 szívó, N55 twin scroll.
Ahogy olvastam itt is voltak visszahívások, úgyhogy semmi.
Van itt egypár elcseszett konstrukció. Ezt árulják horror drágán.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz FIREBLADE78 #53179 üzenetére
Az a 30d még motor volt, nem használati cikk. A 400 ezer biztos hagyott nyomot, de minden attól függ mennyi az annyi és mit mutat az átnézés.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #53182 üzenetére
futómű úr... szívás az egyész az difikkel egyetemben
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53203 üzenetére
Most jövök műszakiról, sikított az autó hogy kevés a guminyomás 1,2 ön hagyták. Mert defekttűrőt leengedik hogy meg tudják mérni a lengéscsillapítókat, vissza meg nem fújták............ és ez egy nagy márkaszervíz igaz nem BMW de ez mindegy.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #53207 üzenetére
A lengéscsillapításhoz van köze
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #53209 üzenetére
hogyhogy éspedig?
ha puhább a gumi másképpen rugózik, mintha kemény lenneNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz FIREBLADE78 #53212 üzenetére
Persze, van futómű mérés műszakin. Bemérik a gátlókat. Nem voltál még műszakin soha?
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #53269 üzenetére
Szerintem lehet, itt egy példa, bár nem közvetlen BMW: [link]
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53312 üzenetére
Én próbáltam zavarba hozni, de nem tudtam, szembe a kamion két kis tető fénye látszott pályán, mert a felező takarás eltakarta, de a refi így is ki takarta szabályosan lehet látni egy kis sötét kockát a kamion körül, ami egyre nagyobb lesz ahogy közeledik a kamion. Próbáltam főúton oldalról várakozott egy kocsi, elsőbbség adás miatt azt is érzékelte a reflektor és kitakarta pedig csak a kocsi oldalát láthatta, utolérsz valakit akkor sem veszi le a refit hanem kidobja oldalra, én nem tudtam zavarba hozni, egyszer sem villognak még. Peugeot 508 ban is volt de az használhatatlan szar volt, a BMW jé nagyon profi.
Lehet kéne egy gyári kalibráció, a led amúgy is koncentráltabb, lehet csak benézik. -
FIREBLADE78
addikt
válasz FIREBLADE78 #53328 üzenetére
30 m-re állt le a töltő előtt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #53433 üzenetére
Én is pont ezen csodálkozom, megveszi, lejár a műszaki és még haza is jön angolból. Erre így költeni nincs értelme.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz FIREBLADE78 #53435 üzenetére
2 millióért 2010-es E65-öt kapsz Angliában, 150e km körül. Egy ilyen, leharcolt e38 kb. 4-500 ezer körül van.
-
válasz FIREBLADE78 #53437 üzenetére
Gyanítom a jutányosabb árúak közül került ki. A munkadíjak mellett (50-60 font/óra) sokat nem érdemes beleölni. Az alkatrész olcsóbb, mint otthon, de a diagnosztika, találgatás sok szopást elvehet.
-
- = Zk = -
félisten
válasz FIREBLADE78 #53433 üzenetére
az alap dolgokat megcsináltatom rajta, de amíg vizsga van rajta, addig használom... majd elmondhatom unokámnak, ilyenem is volt
majd a lengyel autószerelő nekiesik, ahogy a M?ndeonak is anno és kiderül mit mond...(#53435) FIREBLADE78
1-2 millát, hova? mire?!... a kocsi volt kb 385e FT(#53431) szimi57
augusztus után tuti... de vedd figyelembe, Angliában van a kocsi..(#53436) aero.
bingoo! igaz, "csak" 93k mérföld van benne... de a mondeoban van 117k.... pedig az 2005-ös ugye... a 2000es Accordomat is 65ezerrel vettem 4-5 éve kb[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53549 üzenetére
Meg hogy kedvezmennyel az uj smg valto 4 milla volt bele auto aranak kb fele.
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #53549 üzenetére
Honnan tudod hogy hidegen, össze van vágva az anyag, pár órából 30 perc.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #53549 üzenetére
Egyébként itt hirdetik az M5-öst, én azt hiszem 2 hete néztem rá, akkor már tutira ott fityegett.
15-20ezer Euroért vehették talán , még a javítást is hozzászámolva közel 1m Ft nyereséget is elérhetnek rajta, de fél millát tuti. -
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53553 üzenetére
a videókban többször elmondja Attila, az automata váltóik jók a BMWnek, az SMG is (kivéve GM korszak), de nyilván egy M5-el nem nagyfater fogorvos megy 130al pályán, hanem startautomatika, padlógázos indulás, kinyírja azért. Mondták hogy eleve nem ajántott pl 2nél többször szórakozni egymás után a startautomatikával mert szétcseszi a váltót a hő meg a súrlódás. Asszem 2 M5 volt ezekbe a vidikben mind2 váltóhiba. Egyik javítható volt másik nem, azért kellett a csere.
Sima hidrodinamikus ZF is szinte örökélet, ha az ember nem 0-1 módba használja és van olajcsere rendesen, mint mondta.
Meg hogy a lánccsere is attól függ ki hogy használja. Volt aki százakárhány ezernél térdelt, másnál 300 felett is alig volt lazulás. Kár hogy ahogy megtudtam a késői M57 is ugye cserés, a vasblokkos meg nem (lásd 1.2M km-es 530d a MűhelyPRN-ban)
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53555 üzenetére
Aki csak a padlózást meg a kickdownt ismeri. Az szépen ad a láncnak meg a váltónak is.
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53559 üzenetére
pénzügyben dolgozom, ilyenkor látom hogy ez igaz. Bár, hogy milyen autója van valakinek az nem jelenti ezt, tudok milliókat keresőkről akik Renaultal meg bicajjal járnak, más meg cégre hozza a lízinges autót, házon meg 40M hitel... napi szinten látok 1-2 éves AMG merciket is...
[ Szerkesztve ]
-
válasz FIREBLADE78 #53557 üzenetére
Smg az nem automata, robotizalt kezi, azok gyengebbek amugy is. Versenytechnika + nem keves power meg gyilkolja oket. A hirdetesben dkg van, az se igaz, mert az meg duplakuplungos.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #53559 üzenetére
Az, hogy valaki cégre vesz valamit nem jelenti, hogy pénze is van. Ahogy whitezoo is írja. Cég van, lízinges kocsi is, hitelből a ház, munkásokat nem fizeti rendesen, adócsalás stb. Ezek csak ilyen majmok.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen