-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #21348 üzenetére
nem csak a részletekkel, már a fő elemekkel sem. Sokan (jogsisok) nem tudják megkülönböztetni hallásra a diesel és benzin motort sem... ha nincs ráírva a tankra mi kell bele, meg vannak lőve. (az rpm számláló meg űrműszer számukra)
[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #21355 üzenetére
Hát ja, biztos kétjegyű lenne, de te szereted koppanásig.
A 6-osba ha jól emlékszem ezen az oldalon 11 volt a városi, 9 az országúti/pályás fogyasztás.
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21343 üzenetére
Az enyémben 5HP18 van...
BMW001
Holnapra kész a felnim...Azt hittem komolyabb, de a görgőzősnél csak ránézett a gyerek és megrántotta a vállát... -Nem ügy címszóval
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #21371 üzenetére
ha jól rémlik tízezer fontért vette.
más: feltöltés is odabasz, de a garantált tízezer km se semmi. (ha garantált is lenne, biztos "jó" állapotban lenne egy tízéves kb bejáratós autó...) [link]
a rendszáma alapján 5-6 éve lett behozva, szóval abszolút hihető a garantált így pláne...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #21373 üzenetére
ott olcsóbbak, ja.
amúgy ez érdekes cikk: [link] pöppet kikönyökölt a dugattyú.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #21436 üzenetére
egyszeruen alapbol is tul koltseges fenntartani, szerintem 4 gumi ra nem all meg 1000 euro alatt, amit akar 2e kilometer alatt is le lehet rugni rola, olajcserekor kell bele vagy 10 liter nem teszkos olaj, es 15 liter ala nem igazan tudod szorirani a fogyasztasat, 98-as benzinbol...
Es akkor meg nem romlott el benne semmi. Ez egy bonyolult auto, motor, valto, eroatvitel mind-mind egyedi, csak ebben a tipusban van es baromi draga javitani. Nem kell hozza az hogy kikonyokoljon egy hajtorud, hogy millios nagysagrendu javitasi szamla osszejojjon.
Pont emiatt jo esely van ra, hogy mar az elozo tulaj sem gondozta ugy ahogy kellett volna, hanem megcsinaltatta "okosba" abbol meg mindig szopas van.
egy ilyen autot nem megvenni nehez, hanem ugy fenntartani, ahogy azt kell. Sajna ahogy oregszenek egyre inkabb nem teszik meg ezt a tulajok, es egyre tobb veres torku, logo belu peldany lesz az utakon, es egyre inkabb szaporodni fognak az ilyen "szarabéjemvénemtudmotortgyartani" cikkek.
En inkabb az M-es motorokat ismerem, S85-tol kezdve idorendben, de ezeknek sem vagyok tisztaban az oregkori nyavajaival.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21438 üzenetére
35i-bol a korabbiak n54-es motorra epultek, kesobb n55-re.
-
Shadowbull
addikt
-
senior tag
válasz CharlieDrop #21365 üzenetére
Igen, hallotam negatívat a 2.0 pdti rol az 1.9 el szemben.
Illetve elotte az 1.9 pdtdi rol az adagolossal szemben...
Komolyan, egyre szarabbakat gyartanak vagy mivan?
A Bmw magas nyomású rendszereivel mi a szitu 2001-2005 időkben?Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21461 üzenetére
A felső az enyém..
[link]Gondoltam cserére, volt itt egy srác hozott 16-os Y mintásat, gyári BMW-t, perem nélkülit, de olyan semmi fénye van az enyém mellett, sajnálok megválni tőle... Szerintem vágok rá 205/50-et előre és nem lesz olyan nehéz kormánytekerés közben mint most...Szerintem ez lesz a jó megoldás....Nem fog nagyon hülyén mutatni a 8 coll széles felnin??
Ja a srác gyári BMW Y mintása 205/55 R16-al csak egy kilóval volt könnyebb....Bagatell....
Ha 205-set rakok rá, ez se lesz nehezebb...
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21463 üzenetére
Akkor azt mondom, hogy jóval nehezebb tekerni vele mint most a 15-ös télit 195/65-el... (gyári felnin)
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #21465 üzenetére
a BMWnél elég jó a kerék-kormány kapcsolat, meg lehet érezni a különbséget. Sok új autónál tesztekben panaszkodnak arra, hogy egyáltalán nem lehet érezni a kerekeket, úgy el van különítve szinte a kormány. E46-on is lehet nagyon érezni a kormányon a dolgokat, ugyanúgy mint a fél centis úthibákat is.
2 centinél meg lehet érezni a futófelület szélességét már azért. -
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21465 üzenetére
E92-nél is nagyon érezni azt, hogy kemény a kormány. Persze aktív módban gondolom nem annyira zavaró, de a nélkül azért durva, még az E39 után is, az A6-ot meg nem is említem.
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21465 üzenetére
Ne mondd már, hogy nem lehet érezni....
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21476 üzenetére
Az üveg be tud fagyni. Pont.
-
Herczi
senior tag
válasz CharlieDrop #21497 üzenetére
Akkor megnyugtattál, köszi neked is, meg a többieknek is.
Motorból melyiket érdemes nézni? Ereje igazából nem érdekel, úgy vezetek mint egy vénember (isten káromlás egy BMEW-nél tudom), na persze nem hátrány ha van. Fogyasztást szeretném 10 liter alatt tartani. (főleg kisvárosi forgalom, amiből ki lett vezetve a főút, szal forgalom nulla.) Azon túl a megbízhatóság a legfontosabb. A 318is-ben lévő 1,9-es, hogy teljesít ezen a téren? Vagy a 6 hengeres 320-asban lévő? Fejből nem tudom most a motorkódokat.
Hagyjuk a közhelyt, hogyha fogyasztás, akkor Swift. Sztem 10 literes fogyasztás nem olyan kevés, de nem is sok, az tény.
-
Herczi
senior tag
válasz CharlieDrop #21500 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Herczi
senior tag
válasz CharlieDrop #21502 üzenetére
Az ülések nekem sem tűnnek gyárinak, lehet hétvégén megyek egy kört, majd még összeszedek pár jelöltet. Köszi mindenkinek, sokat segítettetek.
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #21523 üzenetére
Nekem Sedan es manualis E39 28i van es az eszik 12 litert csak varosban! A Touring jo 100 kiloval meg nehezebb es az automata valto es ratesz szoval ez sajnos varosban siman megehet 14 litert is! Normal hasznalat mellett persze mert ezt csak feljebb lehet vinni.
Alkatresz meg szint ugy sokkal dragabb eleg ha csak a full alu futomuvet vesszuk alapul. Egy gyari lengokar elore szilenttel egyutt jo 70 ezer forint es ez csak 1 tetel egy oldalt. Nem egy kategoria az E36-al semilyen szinten.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #21525 üzenetére
Egy barátomnak manuális 328i E46-osa volt ő is 12 liter mondott városra, országútra 7-et.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Z0mbi
senior tag
válasz CharlieDrop #21533 üzenetére
tenyleg elfelejtettem ... benzin. 116i
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21541 üzenetére
151***-el vettem 2006-ban
Mindig mosolygok magamban, hogy azok a dolgok amik másnak már rég tönkrementek, nekem még mindig bírják...Nekem tényleg valós a km-em...
-
Champipi
senior tag
válasz CharlieDrop #21583 üzenetére
Előtte egy VW Polo-m volt a legújabb, de az is pont ugyanilyen hangos volt 130-nál. Mondjuk azt tudom mondani, hogy én csendesebbre számítottam, de zajosnak érzem.
Mondjuk kis autó, én érzem rajta, pont akkora a beltere, mint a poloé volt. Csak ennek hosszabb az orra.
Én valami über prémium érzésre számítottam, de nem igazán kaptam meg, mert a VW csoport is olyan jó már a minőségérzétben már a Polo szintjén is, hogy egy ilyen 2008-as bimmer nem jobb nála.
Ami tetszik, hogy keveset eszik, meg geci jól néz ki kívülről, meg tolja a fenekét ha megküldöm kanyarban.
Ha most kéne venni, akkor DSG vagy ZF váltós kocsit vennék. (Mert hogy ez is automata, de nem olyan fincsi, mint a DSG és ZF)
-
Stukker1987
senior tag
válasz CharlieDrop #21587 üzenetére
"de mit jelent a jó helyen lévő reszelék"---Ha tudnám,akkor nem kérdeznélek titeket,ill értenék az aut váltókhoz.
Én azt az infót adtam tovább,amit más fórumokon összeszedtem. (e39.hu,index-e60 fórum)
Szerintem a vége az lesz,hogy felhívok egy specialistát,ha a zsebemben lesz a megfelelő összeg...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #21607 üzenetére
Az mindegy: nagyok.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #21610 üzenetére
Mekkorák a különbségek: nagyok.
Csúcsteljesítményben mondjuk nagyobbak, mint a fogyasztásban (1,5 szeres erő nem lesz másfélszeres fogyasztás, mert józan ember nem fogja kihasználni). Bár a városban a nagyobb köbcenti iszik szépen.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
m4rc!
őstag
válasz CharlieDrop #21607 üzenetére
Hopp, az lemaradt, E46-okat nézegetek, viszont az olvastam, hogy 320 és 25 között nincs akkora fogyasztásbeli különbség, viszont azért pár lovacskával csak több
We are analog players in a digital world
-
Z0mbi
senior tag
válasz CharlieDrop #21617 üzenetére
2008 as a gep. 3x volt benne cserelve garancialisan gyujto tekercs... eleg nagy eselyt latok arra hogy megint ez a felallas..
-
Z0mbi
senior tag
válasz CharlieDrop #21622 üzenetére
allitolag a gyari sorozat hulladek volt. majd a markaszerviz kicserelte gariban ugyan arra a sorozatra... ketszer. A masodik alkalommal kb 1 hetig volt jo (bosch van benne gyarilag)
Valszeg most is azt veszek csak ujabb verziojat. -
marsu
addikt
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21662 üzenetére
Angelt és a divix-et csak a tréfa kedvéért írtam
TV funkció valami megoldással még jól jöhetne.Picture me Rollin' by 2pac
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21678 üzenetére
Bizony jo cucc az allofutes, de ha használni is akarod, nem árt leülni a szomszédokkal egy-egy csésze teára es megkérni őket, hogy ne hívjanak tűzoltót az autodra, hogy azok majd szépen darabokra vagdossak, csak azért mert füstölni látják a hajnali mínuszokban.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21680 üzenetére
A kazanoknak is ugyanugy van egy sajat kipufogojuk, mint az autónak amin keresztül az égéstermék távozik a külvilágba.
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21688 üzenetére
Igazán nincs mit.
Amennyiben segít a döntésben, akkor még azzal a plusz információval szolgálnék, hogy érdemes olyan felszereltséggel keresni az autót, amiben minimum a 4:3-as kijelző megtalálható. Későbbiekben pár extra aktiválható általa, persze ha megvan hozzá a pénz
Ck. Köszönöm a jókívánságot
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21690 üzenetére
Tolatókamera kép a kijelzőre köthető, DBV-T tuner rákötés a digitális tv adásért, kijelző kell az állófűtéshez is, naviról se feledkezzünk meg….
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21692 üzenetére
Az e39-ben alapból analóg TV van. (az analóg sugárzás pedig megszűnt így jelenleg nem talál semmilyen csatornát az autó) Bocs elírtam, DVB-T tuner.
Utólag megoldható a digitális tuner bekötése, így nem csak a lakásban lehet nézni a digitális tv adásokat.
Ráadásul úgy tudom, hogy szoftveresen unlock-olható a menet közbeni TV nézés is.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
válasz CharlieDrop #21694 üzenetére
DVB-T tuner autóhoz
Egy magyar srác már szerelt is E39-be és működikPicture me Rollin' by 2pac
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #21712 üzenetére
Tényleg? Mi a különbség, mesélj...
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #21723 üzenetére
Mikoriak a facelift utaniak? Sajnos csak vasárnapig van idom kocsit választani. Es ez amugy tetszik. Szeviz könyv is van. Hátul az ajtónál a teleszkóp rozsda nem utal semmi komoly hibára? Hogy érted a hátsó futómű gondot? Ha esetleg az nem éppen a legjobb kb mennyi orvosolni? Mennyire marad tartós? Amugy törve 100% nem volt mert van itt egy fizetős szolgáltatás es ott le informaltam az autót.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #21726 üzenetére
Es erre valahogy ra tudnék nézni hogy most ott milyen állapotban van?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #21728 üzenetére
Rendben. Köszönöm szépen. Meglátjuk holnap milyen lesz. Örülnek ha össze jönne a dolog mert mar teljesen lefaradtam agyilag a sok kocsi nezegetesbe. Na meg ugye anyagilag sem olcsó dolog(pl ez az arany e46 200km re van innen(oda vissza)). Irok minden fele képpen hogy alakul a dolog.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21742 üzenetére
En preferálnám a nemet hivatalos BMW kereskedeseket.
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21744 üzenetére
Elore kell tervezni.
Gondolom itthon sem ugy veszel kocsit h meglatod es fizetsz is (foleg nem naponta)
legutobb e91-et kerestem itthon, a kinalat lehangolo volt. konkretan egy epkezlab autot sem talaltam. (2009-es evjarattól felfele).
Ami eloeletben ellenorizheto volt, az fapad volt, amiben meg volt kello felszereltseg az meg kétes külföldi import, agyontekert oraval, vagy (amerikai) viz v totálkáros...
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21754 üzenetére
Utolsó OFF részemről, csak h vedjem az A6 becsületét:
Nekem 3 eve van meg, a hirhedt családot tönkretevő, apákat alkoholizmusba taszító, anyákat öngyilkosságba sodró, gyermekeket utcagyerekké tevő 2,5 TDI motorral, ráadásul automatával megfejelve, amiért bizonyos helyeken mar igy önmagában már a vasarlasért is börtön jár.
Nekem eddig mindössze egy 3 ezres hőgombát kellett cserélni benne, pedig kapja rendesen a menetet, benne van mar azota több, mint 60 ezer általam.
V6-os motor, 180 ló, 1500 kiló, automata, 2000 km-es út alatt sok allofutessel es dugoval 7,7 l lett, ami nem rossz.
Mindenből ki lehet fogni jot es rosszat is, nekem ez a meglátásom. Nagyon sok előítélet pedig egy-egy rossz tapasztalasbol születik.
A BMW-k bizonyos típusarol es motorjarol is el lehet mondani ugyanezt, mint amit Te az előbb, nincs semmiből se csak fekete vagy fehér.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21757 üzenetére
Nekem gyári 150 lovas AKN, tehát a bűnös fajta. csak meg lett chippentve 180-ra.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21813 üzenetére
Sajnos igen. Az atlag bmw szelepekhez képest kb 2 centivel hosszabb a menet resz. Igy azokat nem lehet rogziteni.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21809 üzenetére
Tul szeles a gumi a felnire, ettol az oldalfala vagy egyenes, vagy kicsit kifele ivel. Ilyenkor nincs az a tamasztas, mint amikor kicsit befele feszul(nem germanosan persze) Elso felni 8-as, hatso 9-es. Mindegyiken az ajanlott legszelesebb gumi van gyarilag(225-255), szoval azt hiszem en is maradok ennel. 8,5 kellene a 235-hoz, es 9,5 a 265-hoz minimum.
Mas: A regi E39 -emrol. Trelerrel viteti haza az uj tulaja. Azt kerdezi, hogy lehet kikapcsolni a gyari riasztot?! Ugye van benne gyro, es egybol riaszt, ha mozog az auto.(emlekszem, idefele a kompon vegig visitott.) Mondtam neki, hogy maximum lehuzzatok a sarut az autorol, es kesz. Mas otletem nincs...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21820 üzenetére
Az a german style, masik veglet. Nekem nem jon be.
Don't Tread On Me
-
Champipi
senior tag
válasz CharlieDrop #21859 üzenetére
A46-hoz nem tudom van-e gyárliag Bluetooth-os fejegység, mert hiszen abban az időben ez még nem volt elterjedve, viszont az E46-os fejegységéhez meg nagyon olcsón 25 - 30 000 Ft körül kapni lehet CD tár emulátos kütyüket.
-
Chal
addikt
válasz CharlieDrop #21871 üzenetére
És 2007-es M47-est?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest