-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3869 üzenetére
a 335i 5.4 alatt van 100on az S8 nem tom hány kiló de tuti több...mennyi alatt van 100on??...
A mostani e60 540i 306 ló...6.1 alatt van 100on....e36 M3 3.0 kb 5.8.....e36 M3 3.2 kb 5.5.....35i írtam előbb...e46 M3 3.2..5.2......e90 M3 4.0...4.8......ezek mnd odaverik papíron súly alapján..nem hinném az az 800-1000 cm 3-t be tudná hozni ....mert nincs lóerőtöbblete.
Ettől függetlenül biztos faxán megy..de nem sportcoupé .....és ez a mostani 540i ugye az e39 540 gyengébb ennél.Az uj 740i.be felchippelték a 3.0ás biturbós mocit...nem 306 ló...ott 326...érdekes..ez csak a 7es kiváltsága. a modellfrissis 3asba nem lett a 35i 326 ló....
Ne ez az abt rs6 odaver 700 ló....de 50guriga....mert ugye még adó rá....ehhez már a murcilago is kevés....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3876 üzenetére
Hát az meg egyenesen baromság, évente 1-2 váltót megeszik, ha rendesen használják...
De hogy lehet ennyi barom embert odaültetni a négykarikásokhoz? Törném le annak a kezét, aki megengedte, hogy kiadják ezeket, ez ám az igazi pénzbukás, mert gari idő alatt legalább 2-3 váltót megeszik mindegyik...
Azt hiszik forma1-et át lehet tenni utcai kocsikba.
Végülis átlehet, de egy forma1-es kocsi, 1 hétvége, ezt meg nem sok ember engedheti meg magának, hogy megvesz egy verdát, és hetente cseréltesse, csak azért, mert annyira minden csúcsra van járatva, hogy már nem bírja tovább...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3878 üzenetére
Jah, csak az sz@p vele, aki majd 10 év mulva megveszi, hogy nekem erős, nagy fsznövelő kell, oszt közben a seggem kilóg a nadrágból, oszt majd a 2misiért vett, nagy ajudiját vásárlás után rögtön viheti váltót cseréltetni, 5-6misiért...
Azért a merci sem gyenge, bmw még csak nemrég alkalmazza a 7-es doppelkuplungját....
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3881 üzenetére
Persze, új M5-ben már 10gangos tripla kuplungos csoda lesz, oszt én meg nézek, hogy miazott....
Bömbi motorban verhetetlen, de nem teljesítményben, lásd RS6...
Az meg egyenesen már-már ciki, hogy 7-esből nem adnak ki M-et még most se, van S8, S63 AMG, de ők nem adják ki azértsem.Amúgy merci ennél tovább nem süllyedhet, meg fog jelenni S250CDI.Grat.177paci....
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3889 üzenetére
ha van pénzed ugyis meg tudod csináltatni hogy lenyomja az audit a bmw...ez az abt tuningos isilyen... a gpower hurricane, vagy a hamann thunder..vagy a CMC M5 mindent letol 700-800ló...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Maxx
tag
válasz MPowerPH #3903 üzenetére
Ha szar az állapota a festésnek, igen.
De én inkább itthon fogtam a polirozót, nekiestem, 1 nap alatt megvoltam a kis astrával.
BMW-nél lehet korán kéne kelni, és későn feküdni...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #3920 üzenetére
Elég hosszú a lista, ezért a triviális dolgokat kihagyom(elektr. ablak és társai)
-nagy board computer
-elektr. hátsó fejtámlák
-elektr. hátsó napfényroló
-elektromos, memóriás, fűthető sportülések kartámasszal (igen, ez is gyári)
-elektromos, memóriás, fűthető tükrök útszegélyfigyelővel
-elektromos kormányoszlop
-elektromos tető
-fűtött ablakmosó fúvókák
-amerikai világítás (szélességjelzők elől-hátul, világító indexek)
-intenzív lámpa/ködlámpa mosó
-légkondi
-///M kormány, váltó, renszámtáblabetét
-önzáró diffi (sperr)
-PDC (tolatóradar)
-shadow line
-tempomat
-térképolvasós lámpák elöl, hátul
-17" BBSA vonóhorog már nincsen rajta.
Ebbe a szériába még nem lehetett rendelni navi/tv-t. Azt az e38-ba lehetett kérni legelőször.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz MPowerPH #4012 üzenetére
Akkor ez kilőve, nem mintha kevesebbre gondoltam volna
Láttam egy 750-est elég jó árban, de gondolom nem is megvenni nehéz, hanem fenntartani.Boxer téved, mert 318 vagy 320-as benzinest még lehet vennék is
Nekem a régebbi BMW-k jobban tetszenek, mint az újjak, valamiért
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4020 üzenetére
de akkor az téged odacsap mert lesz vagy 150 kiló előnyöm
meglátjuk..lehet elég a 2.0ás is.kéne jó fogyi.....erre az e36 328 vagy az e46 320 alkalmas jelenlegi infoim szerint....e36 320 azért bekap ám....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4022 üzenetére
súly miatt de vagy akkor jönne a chip nekem is azon nem mulhat
e36 320 persze hogy nem.
Az ültetés többet dobott volna mint a felni van jo itthoni felni is olcsóbban és jól néz ki ültetésre is maradt volna.
Kicsit?..kb 4x
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4038 üzenetére
és utána felforr ha leforgatom kicsit. ..meg rárakoma fűtést...igen nekem irto nyitott elől...e36ba a hütrács és a lökös merevítő közé nincs valami szürű szélfogó dolog...mintha az első törés előtt lett volna ott valami..csak azóta ugye nincs ott.
bmw001...csak városba neked mennyit eszik így télvíz idején?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4068 üzenetére
de a felni jól mutatna a tiéden vagy neked milyen van rajta?
nekem 15"os kell mind1 milyne csak e36ra való kell.ilyne gummám van nem adom el őket ezért.meg amugy is pestre minek jobb.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4072 üzenetére
szomorú ez sajnos...én meg ugy vagyok a 17"es mutatna igazán jól,...de az a pesti utakra és az 1.6os mocihoz is sok....16"os jo lenne..de tavaly vettem vadi új 15 belsős gumit nem fogom odadni xaré hugyé...hogy csak most válthassak 16"os nyárira.ha egy e39 528on jó a 16" nekem elég a 15" is... ...amugy én néha még lemezzel is érzek koppanást....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4085 üzenetére
Jók a dizelek, de azokkal rengeteget szoktak menni. Dizelt pedig nem olcsó mulatság javíttatni. Plusz nekem a 4 hengeres kvartyogása sem igazán jön be. Mondjuk ez már elég szubjektív.
A 320d nyomatéka pont annyi,mint a 28i-é (280NM) Bár az kétségtelen, hogy a turbó feltöltéses motor sokkal hamarabb leadja azt.
Mi a bajod a 23i-vel?[ Szerkesztve ]
-
1face
aktív tag
válasz MPowerPH #4068 üzenetére
Eladtam a verdát!
Gondolom a gumisod is sok BMW-t hajtott. Az F1-es Good Year-ok akkorát fognak, mint állat! Én tapasztalat alapján veszek gumit, ami a tapadást illeti a legjobbak a Conti PremiumContack-ok voltak, DE az Astra GSi-men! Gumistól NEM kérek tanácsot, mert azt ajánlja amin a legtöbbet kaszál, vagy ami régóta rohad a raktárjában! "Asszimetrikus minta", ja, csak a BMW gyári terpesztése miatt NEM igazán ajánlott!!!Dragon - más, kicsit költségesebb és (nekem) érdekesebb hobbira cseréltem a BMW-zést! ATV-zek újabban egy Polaris Sportsman 800EFi-vel. Elég adrenalint hoz a "konyhára" ez is.
Viszont, mivel nem csak egy BMW-m volt (5db), megmarad a márkaszeretetem és ha tehetem ismét ezt a márkát fogom választani! A világ legjobb autója!!!A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
1face
aktív tag
válasz MPowerPH #4122 üzenetére
Én ezzel az autóval (E39 528i) a nálam eltöltött 2év 8hónapjával letekertem több mint 90ezer kilómétert, tehát tudom mire képes! Bár nem tudom mit kellett volna tennem a 8 literes fogyasztáshoz! Egy Ford C-Max (nem röhög) lett most helyette, ezzel az autóval a kompjúter szerint 9,8 az átlagom, pedíg csak 1600-as (persze majdnem ugyan az a tömeg egy picsa gyenge motorral). A gázpedál az arra való, hogy kanyarig full!
1etlen 1 kresz szabály van: lakott területen belül 60, mert az még fizethető!A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4144 üzenetére
De 136-ról 177-re emelni az már +30%.
Eagl3:
Tökéletesen egyetértek azzal amit leírtál. Én is így gondolom.
A kipuffos témához csak annyit, hogy az enyémen gyári 15 éves dob van és makulátlan állapotú... Nehezen tudom elképzelni, hogy ezen a fiatalabb E46-on azért kellett cserélni, mert a gyári kilukadt. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4144 üzenetére
sok az hidd el.
nem 10-20e után lesz sok....
hanem majd 100e-120e után mert előbb lehal valami...turbócsere 400k asszem például.megazért a nyomaték is eléggé ugrik...és akkor már a hajtás, kuplung is veszélyben...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen