- PHP programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Tényleg te robi,jólvan az más. Ott a kézfej hűl ki jobban. Vannak már markolatfűtések is mocira.
Minden nap nincs ilyen,de szinte soha sem megyek vele a városban 10-en,20-on km-t megállás nélkül, mert nincs ekkora táv itt. Még egy évet kibír,utána úgyis le lesz adva. Kövibe majd lesz állófűtés akkor.
Üzemi hőfok = kijelzőn a mutató 12 óránál áll vagy ne legyen kékben? Supermotonál ilyen nem volt, fél utca után nyélgáz azt hadd szóljon.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
majnkopf
tag
Mire az olaj átjárja az egész rendszert főleg ilyen időben kell 1-2 perc azért. Rögtön semmiképpen sem érdemes elindulni. Én úgy szoktam, hogy első indításnál várok pár percet, bepakolom addig a csomagot ha van, vagy lekaparom az ablakról a jeget ha van. Ha nincs semmi akkor is beindítom ha odaérek és kb. mire kényelmesen elhelyezkedem bekötöm az övet ilyenek akkor már indulásra kész az autó. Utána én is úgy közlekedem ahogyan leírtad, max. 3. 2-2400 között a fordulat. Viszont mostanában néha olyan "köd" lepi el a kocsimat ha megállok egy lámpánál vagy parkolóban, hogy öröm nézni remélem nincs valami kialakuló baja.. (mondjuk lehet az van, hogy kb. 1500km múlva olajcsere, bár azt is tudom, hogy hideg van azért a füstölés nagy része, ami nem is "füstölés" feltétlenül)
-
Xero
nagyúr
A hang elég erős érv a 4vs6 henger vitában egy prémium autónál. Kevesebb vibráció, normálisabb hang. Nem is az erő számít. Hétköznapokra a 190LE általában bőven elég.
szerk: Én is csak ezért gondolkozom 30d-n F31-ből. A 150LE-vel is bőven elközlekedem kb mindenhol, de a simább járás és hang egyszerűen vonzóbb. Persze ellenérvnek ott a magasabb fogyasztás és költség.
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Bmw001: Igaz elfelejtettem Msportnal 19" a gyári méret
Anno a 330ci-m nel is beszart a termosztator megereztem a többletet,evett közel 15 litert
Nekem ez a fogyasztás 7-10L ig tökéletes.Nálam is megy a zene mindig és ül is
Vettem üléseket nekem Oyster Dakota van ez meg Beige,otthon átfestetem meg ujjá varázsolják
[kép]Januári projekt lámpacsere lesz : [link] Nagyon bejön az ára annyira nem
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
-
Gsx-rr
veterán
Persze ,hogy megy az okoskodas ,ahogy te mondod. Biztos sok a tapasztalatod a temaban! El kene rugaszkodni a Magyarorszagon atlagos 10+ eves autoktol 200+ ezer kilometerrel.
En vettem egy Japan autot (mivel elviszik az automat) minimalis serulessel, az oldala volt vegighuzva, szerkezetileg nem serult es van benne 40.000 km.
Nekem javitassal lesz 4m korul ilyen extrakkal 5m korul van. Siman el tudom adni 1 ev utan annyiert amennyibe nekem van aki megveszi is jobban jar ,mert lesz benne max 80.000 km nem 160.000.[ Szerkesztve ]
-
htomi85
tag
Józan írás, de a saját kölkét mindenki túlbecsüli.
Dehogy ér 6-ot, szerintem 5-öt sem kapnál érte. 4,7-4,8 max.
Lehet hogy jó állapotban van de senki sem fogja megfizetni. A behozott lefingottakkal versenyeznél árban.
Sőt lehet a 4.7 is sok mert ennyiért már f10-et is lehet venni. -
lali81
tag
Ezeket a lekérdezéseket mindig megmosolygom kicsit.
én is, plusz nem beszélve arról, hogy műszaki előtt megtekerik pl 30e-t futott két vizsga közt, és felét mindig visszatekerik. Ennyit ér a vezetett szervizkönyv.
Ettől függetlenül én is vezetem, de nem ezen múlik az eladás majd. Másrészt. Előző 20d-men én is eladás előtti évben ráköltöttem egy valag pénzt, amit nem láttam vissza. Ma már máshogy csinálnám, de utólag könnyű okosnak lenni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Köszi!
BMW001: Több mint 100 ezret elbír a két első tárcsa? Én ettél kevesebbre emlékszem. Főleg egy automata autóban. Remélem, h igazad lesz, mert nincs kedvem cseréltetni a közeljövőben. Úgy terveztem, h a 30 ezres periódus amit most "kaptam hozzá" bőven kitart jövő tavaszig (évente max 15 ezret megyek). Maximum addig amúgy is el szeretném adni az autót - mivel akkor még 1 év garival piacképes lesz. Utána már jóval kevésbé.
Ezt a túl hosszú olajcsere periódus "parát" nem értem egyébként. Miért mondja azt a gyártó, h ~30 ezrenként cseréltesd csak, ha az árt az autónak? Ráadásul az olajcsere általában plusz bevételt hoz nekik. Az előző autómon (Lexus) 15k volt megadva, de több mint 10 éve is volt már olyan Audim amin ugyanúgy 30k volt megadva mint most ezen a BMW-n -ami persze soha nem volt több 25-nél a komputer szerint. Nem értem, h min múlik ez.. Világítsatok fel, pls!
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
A nagy teljesítmény se arra való, hogy letudd gyorsan A-B szakaszt. Azért van, hogy ha épp van alkalmad, kedved, akkor ott legyen a segged alatt és kapd meg azt a gyorsulás érzetet, amiért vetted.
Szerintem nem azért jó egy kabrió, hogy lehessen vele városba vagizni... én azért vettem, hogy ha elmegyünk valamerre kirándulni, akkor egy szép tájon, lehessen élvezni a szabad levegőt és még sorolhatnám.
Nekem pl szóba se került kemény tetős kocsi, persze nagy kényelem, de szerintem egy igazi kabrió az vászontetős, de ez is egy megoszló történet.
Ha megnézed az új Z4-et, az se lesz kemény tetős, mert az egy zsákutca egy szempontból.
Felszereltségben én nem vagyok mérvadó, nem vagyok egy kényes felhasználó, persze változni fog idővel... -
nagyúr
Durva amiket írsz, nem is gondolnám, h ilyen dolgok előfordulnak még vhol.
De gondolom mostantól minden máshogy lesz!Egyébként én is jobban kedvelem a jó hírű (nem hivatalos) szervizeket! Ha nem lenne a 2 év gari feltétele a márkaszervizben való szervizeltetés, én sem vinném oda.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
(#39715) cOxeR:
Egyébként ez a nehezebb dolog a 3as cabrio esetén pont nem igaz, mert könnyebb mint a vászontetős A5 cabrio és E-cabrió
A roadsterek esetén nem tudom mi a szitu, ill. az új 4-es nem tudom hogyan viszonyul a mostani A5 és merci kabriókhoz hasonló motorizáltság mellett.
Korábban rákerestem a súlyokra, lehet meglepődni. -
Gsx-rr
veterán
Alapban leirtam,hogy benzines autok erdekelnek. Azt igaz elfelejtettem,hogy nem foautonak veszem,nekem a kabrio az kabrio tokmindegy kemeny vagy vaszontetos. Persze ez a hitterito dizel duma engem nem erdekel,holott nemreg adtam el az ontopic legynagyobb szammal jelzett dizelem.
A masik meglatasod is csodas ,hogy csak 2 millio korul kellene rakolteni egy 15.000 euro koruli autora ,hogy az jo legyen!Skimaster: az osszkep a lenyeg!amibe nalam a dizel kerregese meg ha 6 henger is nem fer bele.
Volt mar 2 kabriom ,mindkettonel imadtam a motor es a kipuffogo hangjat![ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
én is szeretem a 3 literes dízelt . Igaz, hogy nekem a dögnehéz E60-ban van, ráadásul csak a 197 lovas verzióban (persze azért kicsit fel lett erősítve), de most sokat mentem egy 1.6-os benzinnel hétközben és igazi felüdülés volt az én autóm hétvégén. Csak nyomogattam a gázt városban és azt vettem észre, hogy már 80-nal megyek egy hang nélkül, fura de elég jó érzés volt. Kicsit odaléptem neki az M6-on, 85 fokos olajhőfok mellett simán vette a gázt, zokszó nélkül, nyomatékból ment keményen, na megint rájöttem, ez való neki nem a 60-nal tötyörgés.
-
-
apazaza
csendes tag
ok, köszönöm a válaszod! 3as nem tetszik, 5öst sem kedvelem, a 4es a szerelem... Igen, tudom hogy ez már a facelift, de most lesz az autócsere, amibe max 1 éves jármű fér bele, a régi kiszolgálta a céges idejét. Ő is 3 évig lesz nálam, majd utána jöhet az új 4es...
Erőben bőven-bőven elég a 30d, csak van egy jó ajánlatunk 435d-re, és ezért kérdeztem hogy az műszakilag, tartósság kérdésében hogy áll a 30d hez képest? -
chess001
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
550D -kkel eleg sok gond van a tulajok szerint(is). Egyebkent a 35D -n levo turbok tartossagban jobbak, mint a szimpla. Legalabbis a regieknel igy volt. De kb. 120k felujitani mindkettot, tehat nem nagy tetel.
Szerintem ezeknel az autoknal a gumizas a legkoltsegesebb, amig fiatalok, keveset futottak. Evente kell cserelni rajtuk a hatsokat, es akkor mar ugysem allod meg, hogy az elsoket ne dobjad le.
Most osszeszamoltam, mit koltottem el gumira a regi 3-as coupe -n...sokkolo. Az F10 meg meg jobban zabalja a gumikat a nagyobb onsuly miatt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
Az oldalsó íveket én se látom a Z4-ből, max ha magasra emelem az ülést, de akkor meg csökken az élmény.
Lehet nyomatékból autózni, ha nem vagy sport fokozatban, legalább is nálam így van, nem kezd el folyamatosan visszaváltani, ha nem vagyok sport módban, vagy nem taposom le padlóra.
Illetve az ilyenre ott van nálam is a manuális váltás lehetősége, persze, ha letaposod, ott is elvált... ha az alsóbb fokozat 5-5,5k körülre kijön, akkor padlóra visszavált, fölé nem.
Amúgy a pörgősség, pont lent élvezetes, fent amikor "sok" idő kell, mire leforog, ott érthetően egy nyomatékos dízel érzetre lehet jobb.
A fék amúgy használat kérdése is, nálam pl kormányváltóval vissza tudok szúrni egyet, ha motorféket akarok és nincs kedvem fékezni, vagy nem feltétlenül indokolt.
Ami a hangot illeti, ugyanez van nálam is, 80-100 addig van kipuff hang, felette szélzaj, meg motorhang.
Nálam van egy légbeömlő elöl, ami a hangot tolja az utastérbe, ebben vannak szivacsok, amit ki lehet szedni, úgy növekszik a motorhang. 2 db van benne, ha mind bent van, elég kevés motorhangot kapok, kettővel túl sok, úgyhogy 1-et kipattintottam.
Amúgy nyitott tetővel szerintem 100-120-ig élvezetes, felette így is úgy is nagy a szélzaj (nálam a huzat is), bár van abban is élvezet, mikor eltolod 200 fölé, de azért 100km-eket nem biztos, hogy mennék vele így, hogy tempózni kell.
Én is csak ezért agyalok egy másik dobon hátra, vagy egy elektronikusan állíthatón...Ez látható publikusan? [link]
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
De miert nem raktad be manual modba? Normalis automata valto viselkedes, leven a gazpedal lenyomasanak a mertekebol, sebessegebol, az ut meredeksegebol tud csak arra kovetkeztetni, hogy Te most mi a francot akarsz eppen csinalni. Ha hirtelen nyomsz egy padlot, az nala annyit tesz, hogy szeretned kiszedni a maximalis gyorsulast az autobol, amihez visszavalt 2 -ot, kickdown-nal meg neha 3 -at. Teljesen normalis....
Az is latszik, hogy nem tudsz meg automatat hasznalni, pedig Te a kozelebe sem ersz annak a valtasi sebessegnek, hiaba kuplungolsz es shiftelsz akar emberfeletti sebesseggel. Azert vannak fulek a kormanyon, ha Neked arra van igenyed, akkor atrakod manualba, ahogy en, es autozol nyomatekbol. Ki sem nagyon szoktam venni 8. -bol, ha meg valakit le kell lepni, akkor is eleg a 7. fokozat.
Motorfek meg egyszerubb, mert automata uzemmodban is barmikor vissza tudsz valtani barmennyit, amig a maximalis fordulatszam ala esik a motor. Utana a valto magatol visszarakja magat D -be. Le sem kell a kezed venni a kormanyrol, es az a veszely sem fenyeget, ami ilyenkor egy teljesen rutintalan sofort akar az arokba is ranthat a manualis auto, ha a kuplungolaskor a visszavaltas mellett nem ad neki jobb sarokkal egy kis gazfroccsot. Baratom igy csapta oda, mert 80 -nal ugy gondolta csak siman vissza tudja huzni sebesen 2. -ba ugy, hogy kozben allt a feken.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A masik opcio egy Honda Goldwing 1800, ami gyerekkori almom. Turazni szeretnem. Eleg fasza lehet egy ilyennel leugrani a francia borvidekre a nyar kozepen.
Azert jo ez a turamotorozas, mert rengeteg motoros klub van, amik eleg jo turakat is szerveznek. Lehet baratkozni, mas emberekkel ismerkedni. Ez a resze csabit... Sportmotor eszembe sem jutna, a 2. nap meghalnek rajta.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha ezt elotte tudom, akkor en is hasznaltam volna mar a multban is. Nekem azt irtak, hogy 50k km -re szol a bevonat, szoval szerintem minden 3. olajcsere utan rakok az olajba. Sot, mivel nem tervezem az autot annyi idore, igy lehet en mar nem rakok bele.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
En 2 flakonnal vettem, es szepen bekevertem mindegyik 5L -es kannaba. Igy maradtak az aranyok, es maradt 2,5L olaj bekeverve. Ha lenne meg egy mini varosi autom, abba pont eleg is lenne. Azert irtam, hogy draga mulatsag volt, Castrol Professional olajhoz viszonyitva majd dupla annyiba fajt.
Enyembe olyan 7.5l olaj megy, akkor van a nivo maxon.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Rhino666
őstag
Az M50d azért 5.3s alatt van 100-on és a légellenállása is 0.3 körüli. Ehhez képest a 330d 7.2s, azt még a pöckölt E83 X3-mam is lehagyja. Pályán 180 körül még bőven érezhető a padlógáz, ehhez képest még arányokat nézve is erősebb egy X6 3.5 D, nem igazán hiszem hogy lomhább volna a féltéglámnál...
Egyébként meg pályán 50 letolt autóra jut valaki aki engem is letol (tahó BMW-s módjára kisajátítom a belső sávot ), 150es tempomatom fölött már csak az megy, akinek túl olcsó a csekk...
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
TayRol
veterán
nem akarok csapatni, bőven elég ez a motor.
a km sejtettem, hogy nem valós, ráadásul rendszám alapján most hozták be, szóval tuti egy nagy szervíz vár rá. csak a konkrét típus érdekelt, hogy megvehető-e, de ezek alapján igen, csak azért egy nagyobb összegnek kell még tartalékban lennie. de őszintén 1.5M-re nem gondoltam, kb a felét sejtettem.
-
FIREBLADE78
addikt
Belém is ittas kurva jött pesten. Azóta várok a papírokra és attól fosok,hogy nem lesz belőle idén semmi. Megy is el a háztól év végén a kocsi elvileg. Igaz nekem nem vették el a jogsim. Be is baszna,ha a vétlentől veszik el.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
Igen, én is abba az irányba nézelődnék inkább. Az új BMW-k nem jönnek be (M-esek kivételek). Már nem annyira sportosak, hogy a béna részeit elnézzem.
Szerintem a Z4 is égés. Az 5 üléses, elsőkerekes 2.0 négyhenger Honda megveri, nagyon...
Az új Lexusok se jönnek be az ázsiai formák miatt-itt is a régebbieket jobban szerettem. VW-Audi-Porsche, MB, Volvo, Jag termékek iránya bejövős ebben az ársávban, sőt ár-értékben Kia-Hyundai is simán.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs