-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #48142 üzenetére
Teljesen valós. Igazolt a Km csak 1 olajcsere volt elcsúszva és ennyi...... De ugye nem az elcsúszott olajcsere miatt szakadt el a lánc azt tegyük hozzá mert az kint volt még évekkel ezelőtt amióta itthon van a családba keveset fut az autó talán évi 10E Km-t és 10 ezrenként le volt dobálva az olaj szűrőkkel. Nagybátyám mondta is,hogy fosok ezek 100 Ezernél biztonságból ledobják a vezérlést még mondtam is,hogy minek azért 150-et elmegy... erre tessék 99-nél off.... Teljesen gyári az autó nagypapás stílusba volt használva végig....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz
CharlieDrop #48146 üzenetére
Neeeem nem volt cserélve nálad. Mi cseréltük először
A mostani motorok elmennek tényleg 150-200E Km-t extrém eset az,hogy elszakad ilyen kevés Km-el..... Mondom M57-nél szakadások 170E Km 250E Km 300E Km 400E Km most mond meg ott is,hogy mitől 170 és mitől 400..... Pontosan ezért is mondom,hogy 4 hengernél 150-200E Km között le kell dobni mert nagyon nyúlik látod amit most kiraktam 161E Km után,hogy megnyúlt a felső lánc :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz
CharlieDrop #48164 üzenetére
Csak egy kis Compact (N46 motor).
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz
CharlieDrop #48166 üzenetére
Ki más lett volna? Én. Még nem állt be
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz
CharlieDrop #48168 üzenetére
Tavaly március óta, télen pihen.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz
CharlieDrop #48170 üzenetére
Nyilván nem azért alkalmaznak "higabb" olajokat ma, hogy gyorsabban eljussonak mindenhova, hanem a precizebb gyártástechnológia miatt. 190 e. km van most benne. Abban bizok, hogy csak kopott már valamennyit.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
negro
őstag
válasz
CharlieDrop #48173 üzenetére
ezt a 10w60 eroltetest en se ertem egy olyan motornal amit 5w-30/40 -re "terveztek"
anno mikor vettem a 39-et elozo tulaj is 10w60-al jart vele. mikor megtudtam nem is ertettem illetve az akkori Castrol literenkenti arat ismerve nem volt kerdes nem ez fog bele menni...''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chris0321
addikt
válasz
CharlieDrop #48271 üzenetére
Hello.
Igen, van. -
Chris0321
addikt
válasz
CharlieDrop #48273 üzenetére
Sajnos teljes listát nem találtam melyik autónak milyen az osztóköre de találtam i3-as, 6-os, x5-ös 112-es felniket. Ezeket az újabb típusokat nem igazán ismerem és nem tudom, hogy átváltottak-e minden autónál a 120-ról vagy csak néhánynál.
-
lali81
tag
válasz
CharlieDrop #48269 üzenetére
nemtudom, megvan-e Neked, a Mádi utcai lakótelep, Óhegy.. jó kis betondzsungel, tegnap jöttek egy szomszéd lakásba, 38 m2, és adták egymásnak a kilincset a jelöltek, 21 m-re volt kiírva...
zuglóban. ahol laktam 7 éve. ott, 9,5m adtuk el (55m2) a 2 szobás kecót,most ott is lazán 23-25 mila egy panellakás..persze vidéken minden olcsóbb (kivéve Paks, Hévíz és tsai, de mi is csak a meló miatt vagyunk itt..
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz
CharlieDrop #48331 üzenetére
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy tul van olajozva és az nem gáz
Az 5w40 ujkorában is ilyen ingadozó vonalat hozott.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
válasz
CharlieDrop #48345 üzenetére
Ennyi erővel itthon maradok és áztatom a s*ggem a medencében és a jacuzziban, és iszom a hideg söröket. Mondjuk most a hétvégén is ez megy
Ha már elmegyek valahová, szeretem körbejárni a helyet, megismerni a helyi kultúrát, gasztronómiát, piacokat, ilyesmi. Imádtam Tuniszban a piacon alkudozni az arabokkal, vettem is két tőlük kongát. Az ebéd után a taxisunk meghívott kávézni egy kávézó teraszára, 2 nővel és egy lánnyal!!!!! Aki ismeri őket tudja mit jelent ez. Néztek is rendesen. Életemben nem ittam még olyan finom mentateát, mint ott.
Ha kihagyod ezeket az élményeket, akkor steril lesz a nyaralásod, síelésed, stb. Nem egy életre szóló élmény.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz
CharlieDrop #48467 üzenetére
Nem, két teleszkóp, ami oldalfüggetlen. Továbbá kell kettő spricni, ami oldalfüggő. A spricni van alatta. Összesen ~ 200 dollár.
A kengyel a 12-es.
-
STC Speed
őstag
válasz
CharlieDrop #48481 üzenetére
E46 nál TRW lengőkar 1 évet ment el (kb7 ezer km) nem volt olcsó, azért ez durva. Most a meyle HD jön.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz
CharlieDrop #48481 üzenetére
Na igen, az olajfogyasztas.
Az enyém mondjuk gyári 5w40-nel megy, de hozza sem nyúlt meg. Valamit varialtak az M52-M54 valtaskor a gyurukkel, vélhetően a kisebb belső ellenállás miatt. De aztán az is lehet, hogy az osoreg vasblokkos M50 is tudta enni, ha folyamatosan tiltogattak.
-
válasz
CharlieDrop #48656 üzenetére
Na ez jó, belinkelnéd, hol lehet kérni?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
majnkopf
tag
válasz
CharlieDrop #48636 üzenetére
csipegeti, de nem vészes szerintem. kb ugyanúgy töltök rá mint 3 éve amióta nálam van az autó. sokat megyek vele "hidegen" 10km az út munkába és vissza. ezen kívül csak a szokásos dolgokra használom, bevásárlás ide-oda utazás. + néha néha meghajtom egy kicsit, de ez kb. havonta 1-2 alkalom (persze már üzem meleg motorral)
-
szimi57
őstag
válasz
CharlieDrop #48768 üzenetére
Rosszul fogalmaztam. Nem "dicsekedne" vele.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Drago1
tag
válasz
CharlieDrop #48805 üzenetére
Mit lehet azzal szopni ?Ezer éves teknika ,állító motor vagy trafó 10 évente talán ha tönkre megy ,komoly baja nem szokott lenni.Ha jó a halogén akkor no problem ,csak szerintem személyes vélemény ,azzal elég bután néz ki.
-
válasz
CharlieDrop #48892 üzenetére
Nem bizony. Talán már golfokat is nézett
Mindenesetre a DSG jó váltó szerintem, a Sharanban is az van. A 8-as ZF-nek viszont nincs párja
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
szimi57
őstag
válasz
CharlieDrop #48916 üzenetére
Akkor szerencsém volt, telibe talált.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
aero.
veterán
válasz
CharlieDrop #48916 üzenetére
10e az sok érte, ugyanazt tudja az 1300ft-os is. Azt felejtik el sokan, hogy ez egy iránymutató diagnosztika, nem varázsgömb, ami rámutat a problémára.
-
aero.
veterán
válasz
CharlieDrop #49027 üzenetére
Sehol, abban a legalapabb cluster van.
-
aero.
veterán
válasz
CharlieDrop #49029 üzenetére
Jah, azt hittem irtam, hogy szinte.
Valoszinuleg ezert is irtam 3-ast.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
CharlieDrop #49085 üzenetére
Dehogyis, csak tisztaban akarok lenni a dolgokkal, nehogy rafizessek a szerelonel
-
válasz
CharlieDrop #49090 üzenetére
oppácsek
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
válasz
CharlieDrop #49090 üzenetére
Rá kell menni arra funkcióra, amit el akarsz tárolni. Pl. egy rádióállomásra. És nyomva tartod a gombot, amire rá akarod programozni. Vagy rámész a térképre, és utána nyomva tartod azt a gombot, amire a telefonszám van ráprogramozva, és át fogja írni a térképre. Az a hely, amin a kurzor van, az lesz az úticél. De még én is csak tanulom, a leírásban nem volt benne nekem sem
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
s7evcsenko
addikt
válasz
CharlieDrop #49139 üzenetére
Értem.
Ez egy 2007-es e87-es 120d, 177LE.Az esetleg még lehetséges, hogy a szerkezet van kicsit megfeszülve, és amikor felér a tetejére, akkor az még nem pont a végpont, ezért azt hiszi, hogy valamiben elakad és ezért húz vissza?
Lehet szétkapom még1x, azt megnézem hogy hátha ferde egy kicsit."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
s7evcsenko
addikt
válasz
CharlieDrop #49143 üzenetére
Amikor meghúzom felfelé a kapcsolót és tartom, akkor megindul fel, majd fent visszahúz és megáll,
itt konkrétan még nem próbáltam tartani, mert ezt nem akartam megjegyeztetni, de ezt is megpróbálom, hátha megindul felfelé végállást keresni."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Gsx-rr
veterán
válasz
CharlieDrop #49200 üzenetére
Multkor a kulsoben ment egy kamion mogott egy elektromos 86-al.
Megelozni mar nem merte gondolom -10 kilometrbe kerult volnaIsmerosom jar Bekescsabara 80 al kell menjen hogy leerjen!
Mondtam neki szanalmas idiota vagy meg egy 120-as Skodaval is elobb leer az ember[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz
CharlieDrop #49209 üzenetére
Persze jó irány de még nagyon messze vagyunk a használhatóstol.
Ha meg azt számoljuk hogy 25 millió Ft-ért mondjuk kapsz egy fullos BMW-t vagy veszel egy Teslat, Nem látom értelmét hogy miért akarna bárki is egy ilyen kompromisszumos autót mert ha azt számoljuk hogy az évi átlag magyar futásteljesítmény 25 000 km és arra kiszámoljuk az üzemanyagot + a biztosítást kb. ugyanott vagyunk mint a Tesla+költségeinél.
-
válasz
CharlieDrop #49200 üzenetére
A legnagyobb gyilkos dugóban kell közlekedni???
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
NoZoli
tag
válasz
CharlieDrop #49209 üzenetére
CharlieDrop: "Az akku ilyen, hisz elég környezetszennyező"
Ezt a hülyeséget kellene már kiverni a fejekből. Az mennyivel kevésbé környezetszennyező, hogy 3-4 évente cserélsz akksit, a nem elektromos autódban? Ráadásul, többféle felhasználási módja is van az elektromos autók kiszuperált akkuinak. Még sokáig el tudja látni a feladatát, csak nem autóban.szimi57: "Igazából az lenne a jó megoldás, ha az elektromos autók speciálisan kiépitett utakból szednék ki az áramot."
Az indukciós töltés, a mai technikával, nagy veszteséggel jár még. Viszont, télen biztos nem lenne gond jeges, havas úttal.Gsx-rr: "Ha meg azt számoljuk hogy 25 millió Ft-ért mondjuk kapsz egy fullos BMW-t vagy veszel egy Teslat, Nem látom értelmét hogy miért akarna bárki is egy ilyen kompromisszumos autót..."
Neked lehet, hogy kompromisszumos lenne, de mindenkinek másak az igényei. Nagyon sokan, akik csak A-ból, B-be szeretnének eljutni, (nagyrészt) városon belül, kiváló eszköz az elektromos autó! És szerintem, már kár a Teslát azonosítani az elektromosakkal. Az kb. az autók iPhone-ja. Sokkal olcsóbban hozzá lehet jutni egy elektromos autóhoz. És talán, még a kényelem oltárán sem kell sokat áldozni.[ Szerkesztve ]
-
válasz
CharlieDrop #49229 üzenetére
Én most indulok odafelé, remélem nem lesz dzsúz
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
NoZoli
tag
válasz
CharlieDrop #49232 üzenetére
CharlieDrop: "És biztos van még, csak keresni kell..."
Ez így, kicsit álszent, ha emiatt nem veszel elektromos autót, de pl. van mivel idepötyögnöd. És bizony, egy nem elektromos autóban is rengeteg elektromos kütyü van.
Valamint, ahogyan Drago1 linkelte feletted a cikket, nem egyértelmű, hogy melyik technológia a környezetszennyezőbb. De lassan, már egyre több a 10+ éves elektromos autó. Nagyrészük még elvan a gyári akkupakkjukkal. Főleg, amelyikek nem kaptak sok villámtöltést. És mint írtam, más területen, még újrahasznosíthatóak az elektromos autók akkumlátorjai. -
NoZoli
tag
válasz
CharlieDrop #49236 üzenetére
0.: Szerintem, csak az a hülyeség, ha valaki ezzel érvel az elektromos autók ellen. Illetve, azt várja, hogy az elektromos autók, a tervezéstől, a leselejtezésig környezetkímélőek lesznek. Ekkora csodát nem lehet várni tőlük, talán sohasem. A közlekedés mindaddig környezetszennyező lesz, amíg nem gyalog és meztelenül tesszük. Bár, áttételesen, még úgy is annak lehet mondani.
1.: Én sem mondtam, hogy szerinted rossz az elektromos autózás.
2.: Amit sokan felhoznak érvnek az elektromos autók mellett, az azért zölddé teszi. A lokális szennyezés valóban eltörpül a nem elektromosak mellett. Főleg, ha még a töltéshez használt energia is megújuló forrásból jön. Pl. (csak hogy egy kis ON is legyen) BMW i3 Solar Edition.
3.: Én is csak azért hoztam fel, mert ha az sikeres, akkor többszörösen meg tud térülni az, amit a gyártástnál belefektetnek. A cikk pedig, azt bizonyítja, hogy nagyon gyerekcipőben van még a technika. És sajnos, az ilyen eseteknél derül ki, hogy nem csak a hatótáv-növelés és gyorstöltés irányban kell fejleszteni.
Eszem ágában sem volt támadni, főleg nem azért, amit nem állítottál!
-
KAMELOT
titán
válasz
CharlieDrop #49239 üzenetére
Maga a hálózat nem bírna, így is majdnem maxon megy, nem beszélve +erőműveket kéne építeni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gézengúz
addikt
válasz
CharlieDrop #49246 üzenetére
Legalábbis nem ajánlott. Vagy nem így van? A napfénytető szépen hátrahúzza, aztán ha kell akkor kézzel vissza.
-
jani70
aktív tag
válasz
CharlieDrop #49246 üzenetére
Ha csukva van nem lehet hátra húzni kézzel mert olyan mintha megakadna valamiben! De viszont amikor kinyitom akkor az is hátra megy
-
Gézengúz
addikt
válasz
CharlieDrop #49254 üzenetére
Bukó állás.
Napfénytető hátra, majd előre, bukó állás. Kész. De én se nagyon szoktam visszahúzni az árnyékolót. -
asus1
aktív tag
válasz
CharlieDrop #49301 üzenetére
Igen tükör, bocsánat.
ncs bunny, ncs expert vagy mi a progi neve amivel lehet allitani elvileg, ha jol tudom? -
MoP_FX 57
őstag
válasz
CharlieDrop #49303 üzenetére
Igazad is volt. N52B30 E92 330i. Az erő és megbízhatóság egy kellemes elegyét alkotja ezeknél a 10-12 éves autóknál. De nyilván, ha nem elég a ~268 ló, akkor nincs mese, nyitni kell a turbós N54/N55 irányába.
-
KAMELOT
titán
-
MrRL19
senior tag
válasz
CharlieDrop #49348 üzenetére
Elvileg nem szükséges EURO 3-as
0445110131 ez volt sajátom ez pedig az új 0445110080 egyébként.
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
MrRL19
senior tag
válasz
CharlieDrop #49368 üzenetére
Értem akkor megpróbálkozom programozással / porlaszto korrekciót nézni és legalább kiderul elvileg ,hogy működnek e normalisan ...
Esetleg konkrét hely erre Budapesten ? normalis emberi áron
Koszonom egyébként mindenkinek helpet
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
Newlachka
őstag
válasz
CharlieDrop #49385 üzenetére
p171 volt disa lett cserélve mert kopogott, ez indítás utáni egybőli adatok.
menet közben jó, 7,6-ot eszik(tehát nem sokat.disa csere előtt 8,4 volt) tőkék kopognak. olajcserekor cserélve lesznek.
gondolom én a betöltés ezért magas.
generátor hibánk lesz, alacsony a feszültség. leadtam szerelőhöz már.
amúgy 850körül van az alapjárat, ah beáll, a kocsi nem remeg,nem ráz[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz
CharlieDrop #49387 üzenetére
generátor biztos,hogy karcsú,mert melegen már csak 13,4-13,6 volt a feszültség.-felújítják
kipufogót cserélünk,mert elöregedett.
194k van a kocsiban, szval most jön a 200k-s nagyszervíz.fékek ugye csere,meg akkor Ezredes írása alapján akkor jöhet átnézésre a gyújtás,és társai.
Köszönöm nektek -
Newlachka
őstag
válasz
CharlieDrop #49387 üzenetére
generátor felújítás teljesen,mert nullás volt már majdnem.
-
Newlachka
őstag
válasz
CharlieDrop #49409 üzenetére
holnap. meg mellé ment pluszba az elsőfék kompletten, anyós oldali ablakemelő, vízpumpa,mert kicsit lötyög a tengelye,katalizátortól hátra a komplett kipufogó,kormány átvezető szalagkábel.
kb.4000km,és jön az olajcsere meg a tőke csere -
cOxeR
Ármester
válasz
CharlieDrop #49445 üzenetére
Nekem volt, hogy egy évben 2 db szett NightBreaker ettem meg, szóval én ott azt befejeztem, bár tetszett a teljesítménye... az is kérdés, hogy nappal is használsz-e lámpát... vagy pl lakott területen belül spórolsz vele.
Én beülök felkapcsolom és közlekedek... ez mondjuk nem kedvez a rövid élettartamú izzóknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Villanyszerelés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik
- Külpolitika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Xbox tulajok OFF topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA