- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Aliexpress tapasztalatok
- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- JavaScript topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- eBay
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
<NewL>
addikt
válasz MPowerPH #1966 üzenetére
passat-ot ettem(újat),mondeoba nem próbáltam még erősebb disellel
bmw-vel csak régebbivel próbáltam,de a kanyarokat jobban vettem nem merte nyomni nekimindegy ,hogy mit mondok ugyis tetszeni fog a legocsmányabb pont is a bömbiken pedig ez a narancssárga nem valami szép tudod mit? egy batyu himvesszőt
kérem,ha nem irtok egy üzenetemre akkor tuti nem fogok többet irni
sajnos kirugni meg nem fognak,mert nem ütközik alapelvekbe[ Szerkesztve ]
There's an app for that
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #1997 üzenetére
Az egyik automata. Az mennyivel dobja meg a fogyit és mennyivel szervízigényesebb?
szerk: Jah sajna az első automata. És ez?
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
kisninja
őstag
válasz MPowerPH #2011 üzenetére
Ha tehetném xi-t vennék de dritka nagyon vagy nem akarnak tőle megválni.
Egyet árultak de rohadt minden baja volt és igy is 650k kért a tulaja. Nem hiszem nagyon sok baj lett volna a 4 kerék meghajtással. Most a vanos jo vagy rossz ? Hallom innen onnan, hogy ezekkel is van probléma (e34 nél maradva)<NewL>: szép de touring nekem ez nem tetszik, illetve nem hiába ilyen olcsó bömbibe ilyen öreg szériában öncsilkosság dieselt venni. Meghát fentebb van egy kis írás a diesel-ről
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Vandit.
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2062 üzenetére
na nehogyazt mond 22 vagy csak és fitalabb mint én....
God>>a vese volt mikor 2 részből állt keret és belsőrész(ez volt a nagy) és akicis mikor egybe van építve, gyakorlatilag mm-ek a különbségek....ha akarod tudni valóságba nézz meg egy 95 utáni coupét és egy 95 előtti limot..és ki fog tűnni a vese...a coupénél kicsit domború kifelé áll és kisebba keret....amugy nekem nagyvesés de egybe nagyvese van benne
Gézengúz>>akartam már kérdezni sok embertől neketek az kksitok az a kicsi fekte valami ott a bal felső sarokba?ez lenne a gyári akksi?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #2144 üzenetére
Papíron gyengének tűnik a Skoda, de hidd el, nagyon megy.
Valamit tudnak ott a VW mérnökök. Ráadásul most fog kapni új vezérlőelektronikát. Egy faszi csinálja, aki raliautók motorait szokta programozni.Én csak annyit tudok, hogy Bangle designos 530d volt, és fej fej mellett gyorsultunk.
A 320d meg érzetre jóval gyengébb volt.[ Szerkesztve ]
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #2146 üzenetére
Új Octavia.
Nem PDTDI, hanem CR.Gyári minden, 5ezer km-el.
Nem lelépte az 530d-t, hanem fej fej mellett gyorsult vele. Lehet automata volt, lehet rosszul váltott a faszi, nem tudom.Nagyon vagány ez az Octavia, sokkal jobb, mint egy passzát szerintem.
Mondom most fog új elektronikát kapni.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2180 üzenetére
na menjé innen
Az 535i-t is meg lehet berhelni mondjuk alpina módra 380 ló..meg amugy is biturbó.Kár ezen vitázni egy dízel octavia rs jó autó de nem összehasnlítható egy bmw-vel pláne nem egy benyássla még akkor sem ha netán odahúzza az uton.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
djtooomi
tag
válasz MPowerPH #2216 üzenetére
De 528i ha jól tudom már másik kategória, és elvileg több rá az adó.
Amúgy milyenk majdnem ilyen, 540i, fekete, de nem m-packetes.
Műszerfala ennek a legszebb szerintem is, illetve a 3-asnak(nem a mostaninak...), de az újak nagyon randék belülről.Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
djtooomi
tag
válasz MPowerPH #2221 üzenetére
Hát ez is megeszik 15-16l-t városban...
Bár faterom óvatosan közlekedik vele, nyáron szokta kihasználni az erőt csak, de akkor nem nagyon áll be sneki elé.
M5....Az picit drágább.Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
djtooomi
tag
válasz MPowerPH #2224 üzenetére
Nagy átlag 15 körül, mert elég sokat mászkál pesten.
Hát városban max 60, autobahn max ameddig ki nem akad, amúgy gödöllő és pest között, amikor van rá hely, akkor ameddig be nem jön valaki elé, de olyan 150 fölé nemtud menni vele, mert sok az ótó.
Nekem egy 3-as az álmom, méghozzá 4 ajtósban, az a széria, ami kb 2002 körül volt(tipust nem tudom ), és mondjuk olyan 250 pacival, ültetve, m optikás cuccokkal, feketén, 18-19-es felnikkel.5 misi körül már M5 van?
Az nem is olyan rossz.
Amúgy idén ősszel tervezte hogy lecserélni, leginkább nem a mostani, hanem a 2-3 évvel ezelőtti "seggű" 7-es jön be neki, 745i-ként.Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
djtooomi
tag
válasz MPowerPH #2227 üzenetére
Valóban nagyon ronda az új 7-es.
Ami Macka-nak van, nah nekem az tetszik nagyon, ha minden jól megy, nemsokára olyasféle lesz nekünk is.
Nekem ez tetszik nagyon: [link], [link], valami ehhez hasonlót(de persze gyengébbet, kéziváltóval) szeretnék másfél év múlva magaménak tudni.
Mondjuk egy ilyet is elfogadnék: [link][ Szerkesztve ]
Minden ötödik ember kínai. Mi is öten vagyunk a családban, tehát valaki kínai. Lehet apu, vagy anyu. Lehet a bátyám Sanyi, vagy az öcsém Ho-Xiao-Pen. Szerintem Sanyi az.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2253 üzenetére
szerintme nem hinném érdekelné egy 300k-s csekk ...de elvből nem fizetné be elsimitaná meg mondjuk szibériába küldhetik a papírt ...nagyon tekitélyt parancsoló batár az az autó.
e46 m3 zorall ..az kéne neked."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2408 üzenetére
abs jeladó halál széle nálam ugyanez volt... a dsc. nem tom jeladó alapján mükődik e..mert akkor lehet az is halálozás szélén van, nézesd meg, sajna cserés szotir. ...vagy nem kell egyik se és bízol magadba
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #2412 üzenetére
Ötöshöz nincsen rajzom, de néztem hármasnál: az ABS és AST rendszer, DSC-vel egy elektronikával van megoldva, abba futnak be a jeladók - tehát lehet, hogy a két rendszer egy jeladó, vagy az elektronika hibájából nem üzemel rendesen.
De ez nem indokolja a többit, amit tapasztaltál...
Térj be egy diagnosztikára valamelyik szervízbe, hátha megmondja a gép, hogy mi a nyűgje - ha jeladó, vagy elektronika, akkor regélni fog
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #2414 üzenetére
A fogyasztást és tank állását, valamint a sebességet az óraegység dolgozza fel, innen megy tovább a többi egységnek a sebességjel.
Az üzemanyagszintet nem számolja a gép, hanem méri a tankban lévő adóval, amit számol az a pillanatnyi fogyasztás, amit a sebességből és a fordulatszámból kalkulál ki.
Csak szétnézetnék az óraegység mögött...
Az ABS, DSC lámpákhoz az óraegységnek annyi köze van, hogy ott helyezkednek el - de az óra elektronikájának semmi köze hozzájuk.
Érdekes, hogy a szervízben ahol voltál nem volt beszédes kedvében a gép - legutóbb ahol voltam alig látnak BMW-t, egy univerzális kütyüvel néztek rá, de szépen elbeszélgettek egymással - az autó és a kütyü
Jahm - az ABS és a kerékjeladó egy és ugyanaz - az ABS jeladó csak annyit figyel egy fogazott tárcsával, ami együtt pörög a kerékkel, hogy forog-e a kerék, vagy nem.
Maga a jeladó egy tekercs, 1kOhm környéki ellenállással, közepén egy állandómágnessel és két vaslemezzel kétoldalt.
Amikor a keréken lévő tárcsa foga elhalad az adó előtt, a megváltozó mágneses mező feszültésget indukál a tekercsben, az elektronika ezeket az impulzusokat dolgozza fel.
Ha nincs impulzus, akkor blokkol a kerék, vagy szimplán áll ( hiba esetén pedig valszeg bedöglött a jeladó ).[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2426 üzenetére
nem kell megijedni jah...mondjuk a jeladó nem olyna olcsó...
most komolyana gomb felnyitja a csomitartót?
Bubu ez így van?
holnpa kipróbálóm eskü ..de az csak világítás nem[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #2434 üzenetére
Hogy Te milyen vagy - pedig az ám a fíling amikor felüvöltenek elől a lovak és pörögni kezd a motor
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #2452 üzenetére
Az enyémben már 347.000 van, és nem eszi az olajat, legutóbb fél litert evett meg két csere közt, most mióta csere volt, nem kellett még tölteni, mondjuk nemtom meddig van
De mint újságoltam is, nemrég volt szétbontva, és nincs válla a hengereknek, ez 347k után szép teljesítmény szerintem
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #2460 üzenetére
Igazából az én igényeimnek teljesen megfelel, mindig pöccre indul, akár 140-150-es utazóval elmegyek vele akárhova, és előzni is nem akárhogy lehet vele. Fenntartani is olcsó, nem is eszik sokat. A korától eltekintve teljesen meg vagyok vele elégedve, ami kis javítani valók vannak rajta, megcsináltatom mindig, cserébe megbízható kis élményautóm van
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Renault, Dacia topik
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Autós topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- HiMedia lejátszók
- Politika
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen